Niin, kun ajattelin itse tehdä korvareiän
niin voiko sen tehdä ihan jääpalalla ja nuppineulalla ja voinko sen jälkeen samantien käyttää korua... Ja kauanko menis, että paranis?
Kiitoksia niille jotka viitsivät vastata.
Korvan lävistämisestä...
4
452
Vastaukset
- minä.
mene liikkeeseen! Ei hyvää seuraa, jos rupeat itse tökkimään nuppineulalla!!!
- nauska
Samaa mieltä, tulee vaa tulehduksii ym, jos rupeet itse tekeen.. kipin kapin liikkeeseen, ei maksa paljoa ja asia on hoidettu, älä ota terveysriskiä!
Hae edes injektioneula apteekista ja puhdistusainetta jos välttämättä tahdot itse tehdä. En tiedä mikä tämä nuppineula villitys on mutta tulehduksia voi aiheuttaa. Korvalävistyksien parantumisajat ovat n.5viikon maissa,ja sen aikana ei suositella vaihtamaan korua toiseen vaan pidetään tätä "ensikorua" koko parantumis prosessin ajan. Lävistystä pitää muistaa putsata säännöllisesti.
- näyttävät
olevan sitä vastaan että ite tekisi korun. Olen itse tehnyt pari korvareikää itselleni ja tein toisen ilman että jäädytin, tein sen ihan ompeluneulalla. Toisen tein jäädyttämällä ensin semmoisella jutulla pakastimesta otin ja hakaneulalla läpi. Ei sattunut ja toinen niistä on nyt paranemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611