Hei!
Onko kukaan käynyt kyseisessä liikkeessä? Millaisia kokemuksia: ovatko kampaajat ammattitaitoisia ja mukavia, kuuntelivatko sinua ja ymmärsivätkö, mitä tarkoitit ja olitko tyytyväinen lopputulokseen? Millainen hintataso? Minun pitäisi varata aika kampaajalle ja olen asunut vasta muutaman viikon Helsingissä. Näin lehti-ilmoituksen, jossa Hiushuone mainosti kaksivärivärjäystä leikkausta yhteishintaan 69 euroa. Hinta on mielestäni edullinen. Luuletteko, että kaksivärivärjäyksen saisi vaihdettua kevytväri raidat -pakettiin?
Hiushuone Diana Neumann
5
9348
Vastaukset
- itse Diana tekemässä
muttavoihan olla että onkin tosi iso paikka jossa on paljon tekijöitä... Ainakin halpaa on. Minä en tee noin halvalla kun ei siitä tule kuin ongelmia. Tai ainakin pitää vähän katsoa millaisia ottaa käsittelyyn. Kalliimmalla nyt viitsiikin jos saa ok korvauksen...
- yrittäjänä myös
kannattaa miettiä miksi joku myy 10-20€ halvemalla palveluja kuin muut? Eikö asiakkaita riitä muilla avuilla????????????
- : )
Olet jo varmaan kampaajasi löytänyt, mutta kirjoitanpa kuitenkin.
Itse olen asiakkaana kyseisessä liikkeesssä ja tyytyväinen olen ollut. Kampaajia on tällä hetkellä kolme (muistaakseni..), itse käyn Dianalla. Toi 69€ on todellakin tarjoushinta jonka saa esim. cityshopparilla. Normaalihinta mun puolipitkiin hiuksiin on ollut 88€ (siis se 2-väri leikkaus). Hlökunta on rentoa ja mukavaa.
Viimeksi annoin juuri vapaat kädet ja olin tyytyväinen lopputulokseen.
Plussaa on myös paikan pienuus ja rauhallinen sijainti, puuttuu se ylimääräinen meteli ja hässäkkä.
Kannattaa kokeilla. - jeejee
Oon käyny Dianalla jo useamman vuoden ja erittäin tyytyväinen olen ollut! Oikein mukava ihminen on ja tajuaa mitä yrittää tarkoittaa :) Myös ainakin Katriina Vornanen on töissä samassa paikassa, eikä hänessäkään valittamista :) Hiustenleikkuu hinta on mielestäni edullinen Helsinki tasoon nähden, 35€! Suosittelen kokeilemaan :)!
- Tötsyemmi
Olen kyseisen kampaamon vannoutunut kannattaja. Kampaajat ovat todella osaavia ja ystävällisiä. Siellä tuntee olonsa todella kotoisaksi.Eikä tuo hintatasokaan ole paha=). Luulisin, että kyseinen vaihto väriin onnistuu, mutta sitä sinun kannattaa kysyä sieltä. Ei kun vaan aikaa varailemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693