Hyviä uutisia niille gooteille jotka pitävät myös goottimusiikista!
Perjantaina 8.6. klo 19-22 tulee piiitkän tauon jälkeen Radio Helsingistä Goottiurpot (nimi tulee siitä että se lähetetään Jytäurpojen ohjelmapaikalla). Ainaskin aikaisemmin on tullut tuju annos sitä perinteikästä goottimusaa linjalla Bauhaus - Cure - Siouxsie and the Banshees.
Radio Helsinki kuuluu pääkaupunkiseudun lisäksi myös netissä.
Goottiurpot Radio Helsingissä 8.6.
6
530
Vastaukset
- Shillis
Haluaisitko pistää linkin mistä mahdollisesti löytyisi mainitsemasi Radio Helsinkin? Vai löytyykö tuokin vain googlettamalla? Eikun kokeilemaan vain siis!
- Wolfgang Surma
http://www.radiohelsinki.fi/
Radio Helsinki kuuluu Helsingissä taajuudella 88,6 ja Helsingin pohjoispuolella taajuudella 89,4 MHz. Welhon kaapelissa 104 MHz.
Aloitussivulla on vaihtoehdot Streamin (livelähetys netin kautta) vastaanottoon. Itse en ole kokeillut, mutta muualla kuin pääkaupunkiseudulla asuvien kannattaa tsekata.
RH:n keskustelupalstalla on tiedote ohjelmasta:
http://www.radiohelsinki.fi/phorum/read.php?f=6&i=1125&t=1125
- She's in parties
Etenkin kaikki gootiksi itseään luulevat hevarit ja listahitti-popparit, nyt olisi sivistävää kuunnella Radio Helsinkiä. Ja me lajin tuntevat saamme nauttia, kukin mieltymyksemme mukaan.
- muttaaah
noiden aikasempien soittolistojen mukaan toi tarjonta on ehkä liian kasaria mun makuun, tösin mun maku kallistuu enemmän industrial/ebm/darkwave puolelle, mutta siis pointtini oli, että tuntuu jääneen tällaisissa sinne sioxsieen ja sisterseihin, en kyseenalaista, etteikö niillä olisi hyvää musiikkia, mutta nykyään on niin paljon muutakin esiteltävän arvoista. :D
- mitä goottii
joku cure muka o. eix sielt tuu himii ja negativee?
- Gootti juontaa!
Varmaa söpö ku tollane ääniki :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220