Goottiurpot Radio Helsingissä 8.6.

Wolfgang Surma

Hyviä uutisia niille gooteille jotka pitävät myös goottimusiikista!

Perjantaina 8.6. klo 19-22 tulee piiitkän tauon jälkeen Radio Helsingistä Goottiurpot (nimi tulee siitä että se lähetetään Jytäurpojen ohjelmapaikalla). Ainaskin aikaisemmin on tullut tuju annos sitä perinteikästä goottimusaa linjalla Bauhaus - Cure - Siouxsie and the Banshees.

Radio Helsinki kuuluu pääkaupunkiseudun lisäksi myös netissä.

6

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shillis

Haluaisitko pistää linkin mistä mahdollisesti löytyisi mainitsemasi Radio Helsinkin? Vai löytyykö tuokin vain googlettamalla? Eikun kokeilemaan vain siis!

• Wolfgang Surma

• She's in parties

Etenkin kaikki gootiksi itseään luulevat hevarit ja listahitti-popparit, nyt olisi sivistävää kuunnella Radio Helsinkiä. Ja me lajin tuntevat saamme nauttia, kukin mieltymyksemme mukaan.

• muttaaah

noiden aikasempien soittolistojen mukaan toi tarjonta on ehkä liian kasaria mun makuun, tösin mun maku kallistuu enemmän industrial/ebm/darkwave puolelle, mutta siis pointtini oli, että tuntuu jääneen tällaisissa sinne sioxsieen ja sisterseihin, en kyseenalaista, etteikö niillä olisi hyvää musiikkia, mutta nykyään on niin paljon muutakin esiteltävän arvoista. :D

• mitä goottii

joku cure muka o. eix sielt tuu himii ja negativee?

• Gootti juontaa!

Varmaa söpö ku tollane ääniki :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1254
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      886
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      856
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      819
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      750
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe