Nuorempi "miesystävä" ja hänen kaikki tempauksensa
-tekstaili useamman kuukauden ajan exänsä kanssa, öisin humalassa. Ei ollut pelkkää kaveruutta tämä, ei.
-juopotteli hillittömästi, useamman päivän putkia. Silloin ei tyypistä kuulunut yhtään mitään
-soitteli mulle viimeisten 5kk:n ajan ainoastaan kännissä, yöllä ja halus tulla mun mukaani jos olin ollut baarissa
-kävi panemassa ja kun lähti, ei hänestä kuulunut yhtään mitään viikkoon, kunnes oli taas baarissa ja halus tulla yöksi mun luo
-ei pyytänyt mua minnekkään mukaanasa, ei käyty yhdessä missään enää viimeaikoina
-ei tervehtinyt kun talvella törmäsimme jääkiekkoottelussa jossa hän oli kaveriensa kanssa
-ei vastannut tekstiviesteihin/soittopyyntöihin
-jos soitin, saattoi sanoa että "mä en jaksa kuunnella sun lässytystä nyt, mä katon hiihtoa. Soitan sulle kohta". Eikä sitten soittanutkaan
-lähti ulkomaankomennukselle, puoleksi vuodeksi. Kertoi siitä messengerin kautta, lisäks sanoi että katellaan hänen fiiliksiään kun tulee heinä/elokuussa lomille, tai sitten joulukuussa kun työt loppuu, että ollaanko tekemisissä.
Miksi mies ei sano suoraan?Vaan tekee tällaista:
10
1238
Vastaukset
- Älä lue
Mikseivät naiset ole toisenlaisten miesten kanssa? Vaan aina tuollaisten.
- itkunsa itkenyt
Vaikuttaa siltä että tuo mies häpeilee näyttäytyä seurassasi ja käyttää sinua vain hyväkseen. Sain sen kuvan kertomastasi, että tapaamisenne tapahtuivat täysin hänen ehdoillaan.
Itselläni oli vuosia sitten vastaavanlainen suhde, tosin mies oli minua vanhempi. Valehteli, halusi tulla minun luo mutta en saanut koskaan mennä hänen luona käymään. Suutuin niin kovin häneen etten halua olla missään tekemisissä, mutta silti vuosien jälkeenkin yrittää aina tulla juttusille vaikka en ole näkevinäänkään. Kärsin tosi pahat sydänsurut tuon paskiaisen vuoksi ja ikinä en sitä takaisin huoli! - kyllä
tutun kuullosta..sitä mä olen kans ihmetelly et miksi mies ei sano suoraan jos ei kiinnosta
- lökjlk
> miksi mies ei sano suoraan jos ei kiinnosta
Ai siis näin: Mä en halua näyttäytyä sun kanssa enkä sitoutua suhun enkä ole kiinnostunut sun mielipiteistä ja tunteista mutta sä kelpaat kyllä kännipanoksi jos ei ketään muutakaan satu olemaan saatavilla.
- Ei narri
Ehkä sun pitäis alkaa kunnioittamaan itseäsi enemmän, eikä roikkua tollaisessa kiinni?
- fdsafd
vetävät toisiaan puoleensa. Elämänne on niin pateettista...
- LK.
Mehän ei tämän sun exäsi aivoituksia tiedetä. Satuit nyt vaan löytämään selkärangattoman, juopon, sua häpeävän, sitoutumiskammoisen kusipään.
- Anonyymi
Mä kyllä häpeäisin tollasta miestä.
- Sepi.
Tutustuit siihen baarissa, kuten kaikkiin aikaisempiinkin miehiin? Ehkäpä kannattaisi kokeilla muitakin paikkoja.
- Anonyymi
Minä estin yhden miehen,kun tajusin,että hän etsii samanaikaisesti muita netissä. Tosin hän on 57v isomahainen,kalju ja noh ei niin hyvännäköinen ja asuu maalla , hänen talossa vai sanoisiko vanhassa mökissä suihkuvesikin haisee paskalta,tulee jostain kaivosta kuulema. Kun olin siellä pari yötä,oli tosi kylmä. Hän säästää lämmityksessä tai sitten hän teki tahallaan, että makuuhuone oli todella kylmä. Noh lemmenpuuhat oli keskinkertaista. En oikeastaan muista,että olisi mitenkään järisyttävän hyvää ollut. TikTokissa hän yrittää iskeä naisia,seuraa eksää,joka ei seuraa häntä takaisin. Kertoi että avioliiton aikana petti eksäänsä. Perin kummallista tässä,että mies maksoi kaiken,kun tapasimme yhteensä kolme kertaa eli ensin vain julkisella paikalla ja sitten kaksi eri kertaa yötä hänen luona. Ja hän valitti,kun en usein viesteile. Väitti,että haluaa vielä nähdä,mutta estin joka paikassa,kun tajusin,että hän etsii muitakin. Tosin emme olleet mitenkään sopineet esim seurustelusta. Mutta joo. Tästä ei kyllä kukaan tunnista häntä paitsi ehkä hän itse,jos lukisi näitä. Tuskin lukee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837