Heips kaikille! Olen käynyt monilla internetsivustoilla, joissa ollaan kerrottu värianalyysin eri vuodenajoista. Pohdinkin tässä, että mikä ihme olen. Kävin tekemässä erään testin, mutta siitä ei tullut tulosta, sillä kasvojen, hiusten ja silmien väri ei täsmännyt täysin yhteenkään vuodenaikaan. Osaisiko kukaan neuvoa minua? Minulla on vaalea iho (ja palan herkästi kesällä), jossa on pisamia ja hieman punerrusta poskilla sekä tummanruskeat silmät, tummat kulmat ja lämminsävyiset ruskeat kiharaiset hiukset. Olisin erittäin iloinen saadessani vinkkejä vaatteiden värivalintoihin =)
Värianalyysistä
4
613
Vastaukset
- onkin alustavasti
ihon sävy. Onko se lämmin vai kylmä? Jos se on lämmin, olet kevät tai syksy, jos taas kylmä, olet kesä tai talvi.
Katso ranteessasi olevia suonia. Näyttävätkö ne vihertäviltä vai sinertäviltä? Jos vihertäviltä, olet lämminsävyinen, ja sinulle sopivat lämpimät värit. Jos taas sinertäviltä, olet kylmäsävyinen, ja sinulle sopivat kylmät sävyt.- väritön
Ihon sävy taitaa olla kylmä, sillä ranteessa olevat suonet näyttävät sinertäviltä(tai oikeastaan sinertävän violeteilta). Mutta mistä voisin tietää, että olenko kesä vai talvi?
Värit mitkä minulle eivät ehdottomasti käy ovat ruskea ja oranssi. Värit, mitkä puolestaan käyvät minulle ovat tumma viininpunainen ja marjapuuronpunainen. Luomiväreistä minulle käyvät hyvin tumma luumu (,ei ruskea)ja myös jonkinverran tumma terracotta. Jos jollakulla olisi vielä neuvoja tai vaikka hyviä linkkejä sivustoille, joilla olisi tietoa värianalyysien vuodenajoista (sekä värisävyistä, jotka sopivat kullekin), niin olisin todella kiitollinen =)
Katso ranteessasi olevia suonia. Näyttävätkö ne vihertäviltä vai sinertäviltä? Jos vihertäviltä, olet lämminsävyinen, ja sinulle sopivat lämpimät värit. Jos taas sinertäviltä, olet kylmäsävyinen, ja sinulle sopivat kylmät sävyt. - vaikeampaa
väritön kirjoitti:
Ihon sävy taitaa olla kylmä, sillä ranteessa olevat suonet näyttävät sinertäviltä(tai oikeastaan sinertävän violeteilta). Mutta mistä voisin tietää, että olenko kesä vai talvi?
Värit mitkä minulle eivät ehdottomasti käy ovat ruskea ja oranssi. Värit, mitkä puolestaan käyvät minulle ovat tumma viininpunainen ja marjapuuronpunainen. Luomiväreistä minulle käyvät hyvin tumma luumu (,ei ruskea)ja myös jonkinverran tumma terracotta. Jos jollakulla olisi vielä neuvoja tai vaikka hyviä linkkejä sivustoille, joilla olisi tietoa värianalyysien vuodenajoista (sekä värisävyistä, jotka sopivat kullekin), niin olisin todella kiitollinen =)
Katso ranteessasi olevia suonia. Näyttävätkö ne vihertäviltä vai sinertäviltä? Jos vihertäviltä, olet lämminsävyinen, ja sinulle sopivat lämpimät värit. Jos taas sinertäviltä, olet kylmäsävyinen, ja sinulle sopivat kylmät sävyt.Jos sinulle sopivat tummat ja kirkkaan värit, kuten esim. kirkkaan punainen, tumman violetti, havun vihreä, sähkönsininen, fuksia jne. niin olet talvi. Talvella on yleensä tummat hiukset ja tummat silmät, ja valkuainen on hyvin valkoinen, jopa sinertävä.
Kesälle taas sopivat pastellit ja kirkkaat kesäiset värit, mutta siis kylmät. Kesällä on yleensä vaaleampi väritys kuin talvella.
Onko tuo lämmin ruskea luonnollinen hiusvärisi? Jos on, sinut on vaikeaa analysoida (eikä netissä ole mahdollista antaa edes veikkauksia). Kesä ja talvi ovat kylmäsävyisiä; kylmät hiukset ja kylmä iho. Kevät ja syksy taas lämpimiä; lämpimät hiukset ja lämmin iho. Punertava ruskeakaan ei aina ole välttämättä lämmin...
- maria_on_pop
moikka! sun kannattaa miettiä mitä haluat korostaa ja mitä häivyttää kun valikoit vaatteita! lähelle kasvoja keväälle sopivat sävyt voit olla myös syksy iholtasi. mieti sopivatko sinulle mausteiset sävyt ihoon paremmin vai kirkkaat. jos olet taas silmiltäsi syksy tai talvi (erottaa sen että talven iiris ja pupillien ero on jyrkkä ei maitomainen)jos haluat korostaa sillä kertaa niitä valitse väri niille. taikka kiuksiasi niin jne. aina voi värjätä jos haluaa olla puhtaastri joku tietty skaala tai peitää hatulla. Nouita analyysejä on paljon eri sarjoja ja väliväri vaihtoehtoja löytyy satoja. on suomennettu sellanen kirja nimeä en nyt muista mutta löytyi ainakin turun kirjastosta elikä etsimään...colors of beauti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275