Rovaniemen kaupunginjohtaja on erotettava pikaisesti, koska hänellä on niin tyhmiä ajatuksia terveydenhoidosta.
Hänen mielestään terveydenhoitoa on harjoitettava kuin liikelaitosta.
Mulla tulee kohta oksennut sun päälles, Mauri Gardiin.
Mikä tämä täysin mielenvikainen ehdotus on olevinaan!
Toivon että Mauri Gardin saa kokea nahoissaan tuollaista hoitoa, jossa kustannuksia pidetään alhaalla laadun kustannuksella.
KOska sitä aina seuraa tällaisesta liiketoimintamallista sovellutettuna terveydenhoitoon.
Se, jolla ei ole rahaa tarpeeksi tulee saamaan todella kehnoa hoitoa tällä Mauri Gardinin reseptillä.
Herajumala Mauri Gardin!
15
1659
Vastaukset
- rahasta-ajattelija ajassa
...että sairaudet ennaltaehkäistään ja hoidetaan jo alkuvaiheessa käyttäen hyväksi koko terveydenhoitokapasiteettia eikä vain kunnallista.
- mukahoitoa
Kyllä se kuolema ja sairaus korjaa tuon Gardininkin vaikka nyt kukkona siellä tunkiolla hyppii tasajalkaa sairaitten pään menoksi.
Pitäis miehen vähän paremmin pysyä ajattelemaan asioita.
Ei ois kannattanu pistää noin vastuunalaiseen tehtävään puhumaan paskaa joka voi koitua sairaille ja köyhille kuolemaksi. - Toistaseksi terve ja varaton
mukahoitoa kirjoitti:
Kyllä se kuolema ja sairaus korjaa tuon Gardininkin vaikka nyt kukkona siellä tunkiolla hyppii tasajalkaa sairaitten pään menoksi.
Pitäis miehen vähän paremmin pysyä ajattelemaan asioita.
Ei ois kannattanu pistää noin vastuunalaiseen tehtävään puhumaan paskaa joka voi koitua sairaille ja köyhille kuolemaksi.Kyllä se siitä. Kela tasoittaa rahalla. Lääkäreille töitä tasaisemmin ja erikoistuvilla lisää tasoa ja tehoakin. Ei ole mitään porvareita tai muita - ihmisiä vain.
- meijerismiehiä
Se onkin vissiin juustopuolen meijerimiehiä tuo Gardiini jos sitä oikein herajumalaksi tituleerataan... Vaikkei Rovaniemellä enää ole edes meijeriä.
- konkurssin meni sekin
Ylitornion meijerillä ja Gardinilla on yhteinen tekijä, kumpikin on syntyjään ylitorniolaisia.
Ja sen huomaa.
- oikein sikiää?
Heil-porukka se nykyisin hallitsee vähän niinku joka puolella.
- Njurmi
...oikea kepusonni...mauri johdattaa meidät luvattuun maahan yhdessä kuningas niinistön kanssa...ja sieltä he verollepanevat seuraavaa...
- kyllä on ottaa
Saapi meän selästä revityistä veroista hulppeaa palkkaa tuommosesta paskanpuhumisesta.
Kyllähän se Gardin voipii aina hyvvää hoitoa saaha noilla palkoila, muistais vain keltä se palkka tullee.
Siistis suunsa.
- eriarvoisuutta
homma kuin USA:ssa, vain rikkaat saa hoitoa mutta köyhät kuolee pois.
- pahaa
siinä sitten on?
Sehän on ihan tervettä darwinismia, saattaapi teidän poronpurijoiden kotakylästäkin tulla vielä ihan oikea kaupunki. - ensimmäisenä
pahaa kirjoitti:
siinä sitten on?
Sehän on ihan tervettä darwinismia, saattaapi teidän poronpurijoiden kotakylästäkin tulla vielä ihan oikea kaupunki.Kun oikeudenmukainen ajattelu ja empatia puuttuu on kylläkin sopiva ensimmäisenä maatuun.
- kvak!kvak!
pahaa kirjoitti:
siinä sitten on?
Sehän on ihan tervettä darwinismia, saattaapi teidän poronpurijoiden kotakylästäkin tulla vielä ihan oikea kaupunki.katos,katos..missähän metropolissa tämä yks uusavuton sionistikätyrietelänvares luulee asuvansa...
- arska
kvak!kvak! kirjoitti:
katos,katos..missähän metropolissa tämä yks uusavuton sionistikätyrietelänvares luulee asuvansa...
muistakaa jos alatte arvostelemaan eliitti johtoa teidän ip osoitteenne kaivetaan esiin ja joudutte mustalle listalle ei työtä ei palvelua ja papereihin
DNR päätös jotta silleen....... - demokratiaa
arska kirjoitti:
muistakaa jos alatte arvostelemaan eliitti johtoa teidän ip osoitteenne kaivetaan esiin ja joudutte mustalle listalle ei työtä ei palvelua ja papereihin
DNR päätös jotta silleen.......tämä arska koskaan kuullu semmoisesta ku sananvapaudesta?
- arska
demokratiaa kirjoitti:
tämä arska koskaan kuullu semmoisesta ku sananvapaudesta?
se sananvapaus ei koske meitä kaikkia sensuuri iskee
jos ei lovinoita niin joku muu taukki sananvapauksia on monellaisia joita joku valvoo ettei niinkuin tiedätte...... edellinen kirjoittaja ei nähtävästi tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415