Minulla on kalpea iho, melko tummat silmänaluset ja finnejä jos tulee, ne näyttävät ikävältä punaisina laikkuina vaaleassa ihossa.
Keinoja saada ihoon vähän väriä? Ja onko silmänympärysvoiteista oikeasti apua? Meikkivoide peittää jotenkin, mutta haluaisin pystyä kulkemaan myös luonnonkauniina, koska toisinaan meikkivoide tuppaa tekemään ihostani laikukkaan, kun etenkään otsan kohdalta ei levity kunnolla aina.
Kiitos paljon jo etukäteen!
Kalpeus ja tummat silmänaluset
4
694
Vastaukset
- kahdella keinolla
a) auringonotto
b) itseruskettava voide
silmänympärysvoiteista ei juuri ole apua, jos tummat silmänympärykset ovat periytyneet vanhemmilta eivätkä ole esim tilapäisen unenpuutteen aiheuttamia. No, kokeile kumminkin aluksi pidempiä yöunia - helppo keino parantaa sekä ihon kuntoa ja sävyä että tummia silmänalusia! :) Niin ja liikunta auttaa ihon sävyyn ja kuntoon, koska ihon mikroverenkierto paranee. - rumilys
kuulostaa niin tutulta. ja varmaan sinäkin palat herkästi naamasta kun olet kalpea niin ei tee mieli edes ottaa aurinkoa....ainakin minulla on niin. noihin tummiin silmänalusiin tulin minäkin etsimään ratkaisua tänne olen jo aika epätoivoinen....
- miäpä vain
olen myös kalpea ja silmänaluseni ovat häiritsevän tummat joka päivä. nukun tarpeeksi mutta silti, aina vaan.. muutamana aamuna olen ajatellut että laitan kurkut silmille sillä se kuulemma sisältää jotain ainetta joka "parantaisi" tummat silmänaluset.. se vaan on jäänyt, mutta ehkä huomenaamulla..:)
- apua tästä
Kysykääpä Joe Blascon cover tattoo tai jotain sinnepäin. Kerran kokeilin, ja peitti todella. En oo vielä ostanut, kun pärjään vielä Lumenen peitevoiteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835