Kysäsempä nyt, olisiko täällä kiinnostuneita pelaamaan bilistä/snookeria. Mulla on jäänyt pelit vähemmälle, kun ei ole oikein ketään, jonka kanssa pelaisi. Eli taidotkin ovat aikalailla aloittelevan tasolla.
Ajattelin, että voisi yrittää koota porukkaa, joiden kanssa käytäisiin pelaamassa. Sinun ei siis tarvitse omata mitään kummoisia taitoja. Pelaamallahan sitä kehittyy. Aloitettaisiin ensin pelaamalla 8- ja 9-palloa, ja kun taitoa tulee lisää, voisi siirtyä snookerin puolelle.
Jos vaikka ehtisi käydä pelaamassa 1-2 viikon välein, niin sehän olisi jo hyvin näin alkuun. Mä olen käynyt pelaamassa Talin keilahallin yläkerrassa. Se on ihan mukava ja rauhallinen paikka eikä ole kalliskaan. Kyllä mulle muutkin paikat käy, mutta mikään savuinen kapakka ei innosta.
Jos saataisiin vaikka kasattua 4-5 hlö:n porukka, niin ihan hyvin varmaan saataisiin peliä aikaan ja pöytämaksutkin jäisivät pienemmiksi per hlö.
Jos jotakuta kiinnostaisi tällainen juttu, niin ota yhteyttä ja kerro vähän, paljonko olet pelannut ym. Ja ihan aloittelijatkin voivat siis tulla mukaan. Pelkkä biljardista kiinnostuminen riittää.
email:
[email protected]
Bilispelaajia? (pk-seutu)
3
590
Vastaukset
- teppo
voisin olla halukas liittymään jengiin. olen pelaillut bilistä n.5v. onko tullut paljon vastauksia/kyselyitä? koska olisit menossa pelailemaan? tali kävis mulle hyvin.
[email protected]
040-5376456- TheGregorian
Mulla vois kiinnostaa myös. Olen pelannut snookeria vaihtelevalla menestyksellä noin 7v. Muita pelejä ei ole oikein tullut pelattua. Sopivimmat mestat olisi Joren pelisali ja Metropol.
- 1X2
Olen myös kiinnostunut. Olen pelannut n. 5-vuotta, mutta nyt en ole kolmeen vuoteen juuri
koskenutkaan keppiin. Olen kilpaillut jonkin
verran niin snookerissa kuin poolissakin.
Tonne viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819