k2 moto 90

mielipiteitä?

katsoo ylöspäin hän, minä siitän.

3

2651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppelikoppeli

Ostin noin kuukausi sitten 225 ekua maksoin. Tykkään kyllä että on hyvät vaikka mulla ei ole vertailukohtaa kun ovat ensimmäiset luistimeni.

Olen veänyt niillä nyt noin 10 kertaa, alkaa pikkuhiljaa muotumaan omaan jalkaan sopiviksi. Kun tottuu luistimeen ja kyseisen liikuntaljin aiheuttamaan rasitukseen niin mukavammaksi käy. Täällä Nummelassa missä minä asun, pyöräteillä on niin huonot pinnat että välillä kaipaisin pehmeämpää rullaa alle, mutta katotaan nyt.

• AJS

Hyvät luistimet. Vanhoihin Rollerblade Burner 451verrattuna aivan toista maata. Todella hyvin nilkkaa tukeva runko.Kenkä on pehmeä, ja näin ollen mukava jalassa. Pehmeydestä huolimatta tukeva. Isojen pyör´ät mahdollistaa vauhdikkaan etenemisen. Itse luistelen sauvojen kanssa nykyään, enkä ilman sauvoja enää "ladulle" lähtisi. Rengaskovuus on hyvä, melko kovan renkaan ansiosta nopeat luistella. Suosittelen luistimia.

Itse ostin Lahden Intersportista 175 euroa.

• Kääne

Ostin tosiaan luistimet vasta eilen mutta mitä nyt oon netistä lukenut vaikka kuinka paljon ja vertallut muihin niin ne ovat kyllä saaneet hyvät pointsit!
        Itse olen pitäny noin 5 vuotta taukoo nytten ja eilen kväin hakemassa kyseiset luistimet!
        tänään käynyt koittamassa pari kertaa jo :)
        tietysti matka ei ole ollut kovin hääppönen mutta ensi tunne oli kyllä positiivinen!
        tien pinnat ei ole kovin hyvät missä kävin joten vähän tärisi paikka paikoin mutta suht hyvin renkaat toimivat jo tällä pinnalla joten uskon että hyvällä alustalla renkaat ovat todella hyvät ja vauhtia sa kyllä jalkojen alle!
        Itse otin suvat heti käyttöön ja suosittelen muillekin, ei ole kovin vaikeeta ja treenin suhteen erittäin hyvät!
        Huomenna pidempi lenkki niin eiköhän se siitä ;)

Suosittelen ehdottomasti ja ei kovin kalliit!
        maksoin 300 euro luistimista ja sauvoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      36
      9275
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      31
      3787
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      78
      2380
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      110
      2269
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      18
      1896
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      14
      1558
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      31
      1386
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1247
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      1012
    10. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
      Sinkut
      163
      897
    Aihe