k2 moto 90

mielipiteitä?

katsoo ylöspäin hän, minä siitän.

3

2663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppelikoppeli

Ostin noin kuukausi sitten 225 ekua maksoin. Tykkään kyllä että on hyvät vaikka mulla ei ole vertailukohtaa kun ovat ensimmäiset luistimeni.

Olen veänyt niillä nyt noin 10 kertaa, alkaa pikkuhiljaa muotumaan omaan jalkaan sopiviksi. Kun tottuu luistimeen ja kyseisen liikuntaljin aiheuttamaan rasitukseen niin mukavammaksi käy. Täällä Nummelassa missä minä asun, pyöräteillä on niin huonot pinnat että välillä kaipaisin pehmeämpää rullaa alle, mutta katotaan nyt.

• AJS

Hyvät luistimet. Vanhoihin Rollerblade Burner 451verrattuna aivan toista maata. Todella hyvin nilkkaa tukeva runko.Kenkä on pehmeä, ja näin ollen mukava jalassa. Pehmeydestä huolimatta tukeva. Isojen pyör´ät mahdollistaa vauhdikkaan etenemisen. Itse luistelen sauvojen kanssa nykyään, enkä ilman sauvoja enää "ladulle" lähtisi. Rengaskovuus on hyvä, melko kovan renkaan ansiosta nopeat luistella. Suosittelen luistimia.

Itse ostin Lahden Intersportista 175 euroa.

• Kääne

Ostin tosiaan luistimet vasta eilen mutta mitä nyt oon netistä lukenut vaikka kuinka paljon ja vertallut muihin niin ne ovat kyllä saaneet hyvät pointsit!
        Itse olen pitäny noin 5 vuotta taukoo nytten ja eilen kväin hakemassa kyseiset luistimet!
        tänään käynyt koittamassa pari kertaa jo :)
        tietysti matka ei ole ollut kovin hääppönen mutta ensi tunne oli kyllä positiivinen!
        tien pinnat ei ole kovin hyvät missä kävin joten vähän tärisi paikka paikoin mutta suht hyvin renkaat toimivat jo tällä pinnalla joten uskon että hyvällä alustalla renkaat ovat todella hyvät ja vauhtia sa kyllä jalkojen alle!
        Itse otin suvat heti käyttöön ja suosittelen muillekin, ei ole kovin vaikeeta ja treenin suhteen erittäin hyvät!
        Huomenna pidempi lenkki niin eiköhän se siitä ;)

Suosittelen ehdottomasti ja ei kovin kalliit!
        maksoin 300 euro luistimista ja sauvoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe