k2 moto 90

mielipiteitä?

katsoo ylöspäin hän, minä siitän.

3

2612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppelikoppeli

      Ostin noin kuukausi sitten 225 ekua maksoin. Tykkään kyllä että on hyvät vaikka mulla ei ole vertailukohtaa kun ovat ensimmäiset luistimeni.

      Olen veänyt niillä nyt noin 10 kertaa, alkaa pikkuhiljaa muotumaan omaan jalkaan sopiviksi. Kun tottuu luistimeen ja kyseisen liikuntaljin aiheuttamaan rasitukseen niin mukavammaksi käy. Täällä Nummelassa missä minä asun, pyöräteillä on niin huonot pinnat että välillä kaipaisin pehmeämpää rullaa alle, mutta katotaan nyt.

    • AJS

      Hyvät luistimet. Vanhoihin Rollerblade Burner 451verrattuna aivan toista maata. Todella hyvin nilkkaa tukeva runko.Kenkä on pehmeä, ja näin ollen mukava jalassa. Pehmeydestä huolimatta tukeva. Isojen pyör´ät mahdollistaa vauhdikkaan etenemisen. Itse luistelen sauvojen kanssa nykyään, enkä ilman sauvoja enää "ladulle" lähtisi. Rengaskovuus on hyvä, melko kovan renkaan ansiosta nopeat luistella. Suosittelen luistimia.

      Itse ostin Lahden Intersportista 175 euroa.

      • Kääne

        Ostin tosiaan luistimet vasta eilen mutta mitä nyt oon netistä lukenut vaikka kuinka paljon ja vertallut muihin niin ne ovat kyllä saaneet hyvät pointsit!
        Itse olen pitäny noin 5 vuotta taukoo nytten ja eilen kväin hakemassa kyseiset luistimet!
        tänään käynyt koittamassa pari kertaa jo :)
        tietysti matka ei ole ollut kovin hääppönen mutta ensi tunne oli kyllä positiivinen!
        tien pinnat ei ole kovin hyvät missä kävin joten vähän tärisi paikka paikoin mutta suht hyvin renkaat toimivat jo tällä pinnalla joten uskon että hyvällä alustalla renkaat ovat todella hyvät ja vauhtia sa kyllä jalkojen alle!
        Itse otin suvat heti käyttöön ja suosittelen muillekin, ei ole kovin vaikeeta ja treenin suhteen erittäin hyvät!
        Huomenna pidempi lenkki niin eiköhän se siitä ;)

        Suosittelen ehdottomasti ja ei kovin kalliit!
        maksoin 300 euro luistimista ja sauvoista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe