Tietääkö kukaan, että onko mtn ihokarvanpoistovoidetta tarkoitettu kasvoille? eikä vain mtn vaha juttuja. Jos tiedätte? niin kertokaa ihmeessä (: itse käytän veetin poistovoiteita, eikä mikään niistä tuotteista kuulu kasvoille...
Ihokarvanpoisto(voide) kasvoille.
10
6237
Vastaukset
- samat onelmat
eikö sun mene iho niistä voiteista rikki kasvoissa? mäkin oon pari kertaa laittanut niitä kasvoille ja iho menee ihan rikki ja tulee kauheita näppyjä... mä etsiskelen kanssa jotain hyvää kikkaa jolla nää kamalat naamakarvat sais pois! En ole löytänyt hyvää joten nypin sit joka päivä pinseteillä ja siihen vasta aikaa menee ainakin tunti päivässä koska karvoja on kasvoissani tosi paljon. Tosi kamala ongelma!
- Minä vain.
Veetin poistovoiteet ei ole tarkoitettu kasvoille ja olen kokeillut sitä kuitenkin..
Sellanen kokemus siitä kuitenkin on, että se on parempi vaihtoehto, kun esim: veetin kylmävahaliuskat, koska sillä mun iho alkaa punoitta kauan, iho menee rikki ja karheentuu ja se rikki menneen ihon karheentumisen parantuminen se ei oo poistanut kaikkia karvoja..
Veetin voide taas hmm.. yön yli kun odottaa, niin punoitus menee pois! ja ihan pieniä karheuksia on ollut iholla, ei mitenkään pahoja.. Eli kai sitä täytyy tyytyä siihen veetin voiteeseen..
Nää on nää mun kokemukset sitten... - Minä vain.
Minä vain. kirjoitti:
Veetin poistovoiteet ei ole tarkoitettu kasvoille ja olen kokeillut sitä kuitenkin..
Sellanen kokemus siitä kuitenkin on, että se on parempi vaihtoehto, kun esim: veetin kylmävahaliuskat, koska sillä mun iho alkaa punoitta kauan, iho menee rikki ja karheentuu ja se rikki menneen ihon karheentumisen parantuminen se ei oo poistanut kaikkia karvoja..
Veetin voide taas hmm.. yön yli kun odottaa, niin punoitus menee pois! ja ihan pieniä karheuksia on ollut iholla, ei mitenkään pahoja.. Eli kai sitä täytyy tyytyä siihen veetin voiteeseen..
Nää on nää mun kokemukset sitten...ja se rikki menneen ihon karheentumisen parantuminen *kestää*..
siis se parantuminen kestää.
- Tip
Minä vetäisin kasvokarvat pois epilaattorilla, hyvin sujui! Huulten yläpuolelta sattui aikalailla, mutta oli nopeaa toimintaa. Korvanvieressä olevat poskikarvat ovat ärsyttäneet minua erityisesti, siltä alueelta ajelu ei edes sattunut paljoakaan. Nyt jään odottamaan, millaisena karvat kasvavat takaisin.
Desinfioin ihon ennen epilointia, ja kylmensin ennen ja jälkeen. Punoitusta kesti parisen tuntia. Silmien lähellä piti olla tosi tarkkana, etteivät ripset tai kulmakarvat saa kyytiä.
Aiemmin olen koittanut vahausta itse ja kauneushoitolassa (karvat eivät lähteneet kunnolla ja iho ärtyi) ja höyläystä (sitä sai olla tekemässä jatkuvasti ja sänki oli tosi inhottavaa).
Taisin käyttää joskus myös poistovoidetta kasvoille, iho ärtyi pahasti.- apina
itelläni oli sama ongelma, mutta löysin aineen joka pelasti miut; Veetin ihokarvan vaalennusvoide. Se oikeasti vaalensi minulla kasvoissa (huulen yläpuolella, poskissa, otsassa) olleet tummat karvat. Sitä saa Stockmannilta vain (kai). maksaa joku 10 e. suosittelen :)
- Minä vain.
apina kirjoitti:
itelläni oli sama ongelma, mutta löysin aineen joka pelasti miut; Veetin ihokarvan vaalennusvoide. Se oikeasti vaalensi minulla kasvoissa (huulen yläpuolella, poskissa, otsassa) olleet tummat karvat. Sitä saa Stockmannilta vain (kai). maksaa joku 10 e. suosittelen :)
Netinkautta löysin tietoa siitä ja etsiskelin kaupasta, mutta sitä ei löytynyt! Varmaan se kyseinen voide nytten olemaan paikalla..
Mutta onko se totta, että pikemminkin vaalenee iho kuin karvat? kauan siitä kestää, kun tummenee karvat again? vai tummeneeko ne enää? - ...
Minä vain. kirjoitti:
Netinkautta löysin tietoa siitä ja etsiskelin kaupasta, mutta sitä ei löytynyt! Varmaan se kyseinen voide nytten olemaan paikalla..
Mutta onko se totta, että pikemminkin vaalenee iho kuin karvat? kauan siitä kestää, kun tummenee karvat again? vai tummeneeko ne enää?"...etsiskelin kaupasta, mutta sitä ei löytynyt!"
Jostain syystä sitä myydään vain harvoissa kaupoissa, ainakin täällä pk-seudulla Stockmann taitaa olla ainoa paikka joka sitä myy. - miimii
... kirjoitti:
"...etsiskelin kaupasta, mutta sitä ei löytynyt!"
Jostain syystä sitä myydään vain harvoissa kaupoissa, ainakin täällä pk-seudulla Stockmann taitaa olla ainoa paikka joka sitä myy.Löysin kohtalotovereita!!! :D Muakin on alkanut haitata nämä ylähuulen karvoitus ongelmat.. ja ajattelin nyt ekaa kertaa vahata ne pois.. mulla on niitä veetin kylmävahaliuskoja jotka soveltuu kasvoille. mut sit toinen juttu että mun karvat on tummia, paksuja ja ne kasvaa nopeasti takas.. kiitos isän geenien. onko kellään muulla samaa ongelmaa?? ja millä ihmeellä mä saisin ne pysymään kauenmmin poissa?
- poisto!
miimii kirjoitti:
Löysin kohtalotovereita!!! :D Muakin on alkanut haitata nämä ylähuulen karvoitus ongelmat.. ja ajattelin nyt ekaa kertaa vahata ne pois.. mulla on niitä veetin kylmävahaliuskoja jotka soveltuu kasvoille. mut sit toinen juttu että mun karvat on tummia, paksuja ja ne kasvaa nopeasti takas.. kiitos isän geenien. onko kellään muulla samaa ongelmaa?? ja millä ihmeellä mä saisin ne pysymään kauenmmin poissa?
Minä olen poistattanut karvat kasvoista kosmetologilla neulaepilaatiolla ja poistuu pysyvästi. Aikaahan tuo vie, mutta eipähän tunnu niin kovin kalliilta kun tulee maksetuksi "osamaksulla". Kerralla voidaan poistaa vain silloin kasvamassa olevat karvat. Lepovuorossa olleet karvat alkaa kasvamaan muutaman kuukauden kuluttua ja sitten poistetaan ne. Kunhan sitten hoitoa toistetaan tarpeeksi monta kertaa, kaikki karvat ovat hävinneet.
- minä kans
poisto! kirjoitti:
Minä olen poistattanut karvat kasvoista kosmetologilla neulaepilaatiolla ja poistuu pysyvästi. Aikaahan tuo vie, mutta eipähän tunnu niin kovin kalliilta kun tulee maksetuksi "osamaksulla". Kerralla voidaan poistaa vain silloin kasvamassa olevat karvat. Lepovuorossa olleet karvat alkaa kasvamaan muutaman kuukauden kuluttua ja sitten poistetaan ne. Kunhan sitten hoitoa toistetaan tarpeeksi monta kertaa, kaikki karvat ovat hävinneet.
saako sillä neula hommalla myös vaaleat karvat pois? vai onko tarkoitettu vain tummille ja paksuille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839