Olen ollut vasta viikon ja tavannutkin pari naista. Molemmat olivat "normaaleja", mutta valtavasti ylipainoisia. Täällä näyttäisi olevan naisia, jotka eivät löydä miestä "normaaleilta" markkinoilta, eli kehäraakkeja.
Syitä näyttäisi olevan:
- runsas ylipainoisuus ja suuttuvat jos siitä puhuu asiallisesti edes sanankin
- joillakin valtava lapsikatras
- syövät psyykelääkkeitä yms.
- ovat vaikeita solmimaan suhteita
- vaativat liikaa, eli tavoittelevat "parempaa puolisoa, kuin itse ovat"
- haluavat miestä maksajaksi
- suuttuvat liian helposti, jos puhuu ns. "vaikeista asioista"
- katkeruus edellisestä suhteesta jäljellä
- kaikki on miesten vikaa asenne
Miehissä varmaan vastaavan tyyppisiä asioita.
En aio ottaa lihavaa, tukevaa, pyöreätä, 90 kiloista "normaalia" yms.
Tähänkin joku ylipainoinen nainen varmaan vastaa katkerin kommentein. Laihduttaminen ja hoikka kroppa parantaa suuresti naisten ja miesten kumppanin löytymistä, ei sitä voi vähätellä. Ne ketkä vähättelee kropan kuntoa, eivät oikeasti ymmärrä mistä on kyse ja etsivät vielä eläkkeelläkin kumppania, eivätkä löydä.
Jatkakaa harjoituksia, minä lähden rannalle, siellä totuus paljastuu!
Mutta täältä on aika poistua, viikko riitti.
Kadonneet naiset
18
2824
Vastaukset
- ole kehäraakki
Tosin poistin kyllä profiilinikin jo treffisivuilta, muutama kuukausi riitti näkemään mikä meininki siellä on.
Eipä taida löytyä mistään sellaista ns. tavallista miestä eli sellaista kuka haluaisi normaalin suhteen, mihin ei kuulu useamman naisen pyörittäminen samaan aikaan.
En ole ylipainoinen, en käytä minkäänlaisia lääkkeitä, lapset jo aikuisia, en odota mieheltä liikoja, ns. tavallinen mies olisi kiva, kunhan ei ole juoppo eikä naistenmies, elätän itse itseni työnteolla, monen vuoden suhde takana, mutta ei tosiaankaan mitään katkeruutta miestä kohtaan. Muutenkin olen mielestäni ihan normaali terve suomalainen nainen, pidän itsestäni huolta liikkumalla ja ulkoilemalla paljon, en juo enkä muutenkaan vietä "huonoa elämää" ja onpa monet sanoneet että olen ikäistäni nätimpikin. Mutta kun en viihdy ravintoloissakaan, niin mistä sen kumppanin sitten voisi löytää?- 100kiloinen savolainen
100 kiloa mutta silti ihan kondiksessa;) ja lisäisin vielä että puhun vahvasti savon murteella ja äänikin on räkäinen..kuin baritoni. noh, se on mun ääni. whisky maistuu, varsinkin bell´s, se on hyvää mutta usein en ryyppää ja röökiä menee päivässä toppa.
T: mies joka tekee profiilin tänne tänä viikonloppuna. - Rane1967
Kyllä niitä miehiä löytyy, jotka haluavat vain sen yhden naisen ja suhteen ilman pelailua.
Aloittaja puhui kyllä totta, tarjolla on niin miehissä kuin naisissakin aika monenkirjavaa persoonaa. Itse en ole kuitenkaan menettänyt toivoa, sillä vastaan ei tarvitse tulla kuin se yksi oikea nainen... - treffailija000
Mitä tulee tähän kysymykseen useamman naisen pyörittämisestä, niin mitä vikaa siinä on, jos tapailee netin kautta useampia? Eihän tapailu ole viellä seurustelua/sitoutumista. Ihan molemmin puolin ihmisille pitää sallia katsoa eri vaihtoehtoja. Voihan useampaa työpaikkaakin hakea, mutta joskus on pystyttävä tekemään valintoja.
- saat haistaa
Heh heh...kuules nyt kundi! On täällä muunlaisiakin kuin kehäraakkeja! Itse ihan missin mitoissa. Sen sijaan miehet ovat todellakin lähes kaikki niitä, jotka pyörittävät usean naisen rinkiä samaan aikaan. Voisin luetella nimimerkkejä, mutta koska olen kohtelias ja sivistynyt en sitä tee. Muutama poikkeus varmaan löytyy - niin naisista kuin miehistäkin.
- otos..
oli aika suppea!! Ilmoitus ollut viikon ja tavannut kaksi naista...
- saman kokenut
Sain prikulleen saman kokemuksen miehistä...valehdellaan pituus, paino, harrastukset, läkähtyis varmaan kilsan kävelyn jälkeen ja kaikki muukin oli vähän päin ... kun tapaa totuus paljastuu ensi näkemältä, ei voi kuin ihmetellä...ja ihmetellä...miksi valehdellaan...
- viikko riitä
mihinkään.. kunhan olet ollut pari kuukautta niin sitten, ensimmäisen viikon aikana kaikki pelimiehet ja huijarit on vasta havahtuneet, että "hei täällähän on uusi naisen profiili menenpä pistämään viestiä jossa valehtelen kaiken.." minä annan kyllä naiselle miljoonat pointsit jotka uskaltaa minuun ottaa yhteyden, kun oon hiukka siihen kyllästynyt että melkein kaikki naiset, joille laitan viestiä eivät siihen vastaa yleensäkään.. nyt n. viikko sitten yksi nainen oli tehnyt profiilin ja kävin sitä kurkkimassa ja hän minun niin pisti viestiä tulemaan, nyt ollaan viikko viestitelty ja huomenna rehvit. ja aion kyllä aivan varmasti olla se 100% oma itseni mitä viestitellessänikin luotan myös tähän naiseen että on ollut oma itsensä. en ainakaan pysty uskomaan että voisi valehdella viikon ajan noin perusteellisesti, kun kertoi vaan elämästään niin avoimesti jota ei pystyisi valehtelemaan, niinkuin minäkin kerroin hänelle. en voinut koskaan uskoa että viikon aikana voisi ihastua pelkällä viestittelyllä johonkin, viestikemia toimii niin hyvin että en usko että edes ulkonäkö voi tähän enää vaikuttaa, kyllä me yhteen mennään huomisilla treffeillä se on aikalailla varma juttu :D jännittää vaan niin pirusti, mutta onko nyt aivan totta että naiset ovat törmänneet vaan huijareihin nettitreffeillä, vai meneekö huijauksen raja joillekin siinä että mies ei kelpuutakaan naista ja nainen olettaa että hänellä on varmasti kierrossa monia kun minä en kelpaa? btw.. kyllä minä kiitän onneani jos pääsen näistä nettitreffeistä viimein eroon jos huomenna tapahtuis tähän sinkkuiluun se iloinen käänne. silloin tällöin vähän rupeaa turhauttamaan naisten vastaamattomuus ja jos vastaukset ovat tyyliin "ok ja kerros lisää..." mutta toivon että huomenna pääsen ikuisesti tästä eroon, toki tuun sitten kiittämään suomi24:ää jos kemiat kohtaa myös livenä ja saattaa meidät yhteen, mutta sitten häviää välittömästi tällainen yks "kiltti mies" tuolta treffipalstoilta eikä takaisin ole paluuta.
jaa mikshän mä tähän satuilin noin pitkästi, no enpä tiedä ehkä jännittää se huominen vaan :)
t. kilttimies 21 - kaiken antanut
viikko riitä kirjoitti:
mihinkään.. kunhan olet ollut pari kuukautta niin sitten, ensimmäisen viikon aikana kaikki pelimiehet ja huijarit on vasta havahtuneet, että "hei täällähän on uusi naisen profiili menenpä pistämään viestiä jossa valehtelen kaiken.." minä annan kyllä naiselle miljoonat pointsit jotka uskaltaa minuun ottaa yhteyden, kun oon hiukka siihen kyllästynyt että melkein kaikki naiset, joille laitan viestiä eivät siihen vastaa yleensäkään.. nyt n. viikko sitten yksi nainen oli tehnyt profiilin ja kävin sitä kurkkimassa ja hän minun niin pisti viestiä tulemaan, nyt ollaan viikko viestitelty ja huomenna rehvit. ja aion kyllä aivan varmasti olla se 100% oma itseni mitä viestitellessänikin luotan myös tähän naiseen että on ollut oma itsensä. en ainakaan pysty uskomaan että voisi valehdella viikon ajan noin perusteellisesti, kun kertoi vaan elämästään niin avoimesti jota ei pystyisi valehtelemaan, niinkuin minäkin kerroin hänelle. en voinut koskaan uskoa että viikon aikana voisi ihastua pelkällä viestittelyllä johonkin, viestikemia toimii niin hyvin että en usko että edes ulkonäkö voi tähän enää vaikuttaa, kyllä me yhteen mennään huomisilla treffeillä se on aikalailla varma juttu :D jännittää vaan niin pirusti, mutta onko nyt aivan totta että naiset ovat törmänneet vaan huijareihin nettitreffeillä, vai meneekö huijauksen raja joillekin siinä että mies ei kelpuutakaan naista ja nainen olettaa että hänellä on varmasti kierrossa monia kun minä en kelpaa? btw.. kyllä minä kiitän onneani jos pääsen näistä nettitreffeistä viimein eroon jos huomenna tapahtuis tähän sinkkuiluun se iloinen käänne. silloin tällöin vähän rupeaa turhauttamaan naisten vastaamattomuus ja jos vastaukset ovat tyyliin "ok ja kerros lisää..." mutta toivon että huomenna pääsen ikuisesti tästä eroon, toki tuun sitten kiittämään suomi24:ää jos kemiat kohtaa myös livenä ja saattaa meidät yhteen, mutta sitten häviää välittömästi tällainen yks "kiltti mies" tuolta treffipalstoilta eikä takaisin ole paluuta.
jaa mikshän mä tähän satuilin noin pitkästi, no enpä tiedä ehkä jännittää se huominen vaan :)
t. kilttimies 21Tapasin täällä kundin joka luo jatkuvasti uusia profiileita. En edes tiedä kuinka monta on kerrallaan aktiivisena. Tämä kundi imuroi netistä kuvat itselleen (komearaamisia miehiä), valehtelee iän, ammatin, lasten määrän, harrastukset.. ihan kaikki mitä voi vaan kuvitella. Hän jopa keksii näille luomilleen ihmisille etunimet (ainakin kaksi) ja sukunimen. Kirjoittaa arkisista asioista kuten ruoan laitosta ja leipomisesta. Lapsen harrastuksista, työstään.. mutta todellisuudessa kaikki on feikkiä. Mistä tiedän? Siitä kun olen tämän saman tyypin kanssa kirjoittanut jo kolmannella profiililla. Kirjoitusasu on niin uniikki että sen tunnistaa aika äkkiä.
Todellisuudessa tämä mies on 20 siitä iästä minkä profiileihin laittaa. Lihava ja yksinäinen. - taitaaPA
viikko riitä kirjoitti:
t. kilttimies 21Ai Säkin saat siltä tomeralta. Varo vaan!! Kun lopetat antamasta sille, Se suuttuu ja suuttuukin todella pahasti. Haukkuu sua joka paikassa ja kaikkialla.MUTTA SILTI HALUAA LIS!!
- eikä kehäraakki
Täällä yx nainen..joka on varmasti sitä mitä on profiilissa....eikä ole ylipainoa....Älä yleistä
>Mutta missä on miehet,jotka on rehellisiä....ollaan profiilissa mukamas raittiita...mutta vanha viina haisee matkojen päähän,ja lisää pitää saada,ei ymmärretä tämmöistä,että toinen,ei ehkä haluu ryyppäämään eka treffeillä...tuntuu olevan valehtelijoita sekä miehissä että naisissa...MIKSI PITÄÄ VALEHDELLA::::TOTUUS TULEE KUITENKIN TAPAAMISESSA SELVILLE....kysyn vaan...ei tulis mieleenkään valehdella....?????????????- Rane1967
En ymmärrä myöskään tuota valehtelua. Mikä tosiaan ihmisiä vaivaa, että toinen pitää saada valheiden avulla treffeille? Suhdehan perustuu luottamukselle ja rehellisyydelle, joten ei sitä pitäisi millään valheella yrittää saattaa alulle. Toki nähtävästi monien miesten tavoite on vaan saada se nainen kaadettua, joten sen jälkeenhän niille valheille on ihan sama.
Onneksi itse olen treffaillut vain rehellisiä naisia, eikä ole omanakaan tapana valehdella asioita.
- normikroppanen
mutta entäs kun vuosien myötä se siippa lihoo? Nakkaat pihalle? Naisilla kun on erilainet hormoonitkin, ne vaan usein pyöristyy kun ikää tulee. Katseleppa kaupungilla, et kovin montaa sutjakkaa 50vv naista näe....
- 50 sutjakka
Vai ei kaupungilla näe 50 sutjakkaa naista....katseleppas tarkempaan kyllä ne yli50 vuotiaat naiset ovat sutjakkaammasta päästä
>he sentään jo tajuavat pitää itsestään huolta...mun silmään on pistänyt että n30-40 vuotiaat naiset ovat alkaneet lihoa.....ei tietenkään voi yleistää......kirjoitti 50sutjakka
- rehellisyys peliin
Saattaa olla että on tuonkaltaisiakin hakijoita. Miksihän minä en huoli näitä miehiä täältä...samat kriteerit taitaa olla ;-)
- yhtään miestä
joka painaa alle 100kg. Luuviulut on oksettavia
...saanut tosi kattavan negatiivisten asioiden listan aikaan. Ei voi kuin nauraa. Tuohon valehteluun onkin jo tullut kommentteja ja yhdyn niihin, sillä jos valehtelee, niin se vatii tosi hyvää muistia. Ulkonäkökin paljastuu heti jos treffeille päädytään. Oma yhteenveto noihin listattuihin asioihin: miehissä löytyy ihan samanlaisia, mutta onneksi myös niitä hyviäkin tyyppejä on mukana:) Kaikille aurinkoisia ajatuksia!
- meitä täällä,,,
vaikka kuinka paljon,,,,sen kun valkkaamaan,,,,:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837