ilman rintaliivejä

tyylitöntäkö?

En nyt oikein löydä sopivaa palstaa tälle kysymykselle niin kyselempä täältä. Eli mitä mieltä olette ilman rintaliiveja kulkevista naisista? Itsellä on niin pienet rinnat (a-kuppi), etten jaksais liivejä käyttää. Eipäs nuo ole roikkumaan alkaneet, vaikka en liivejä ole pariin vuoteen käyttänytkään (muuta kuin satunnaisesti). Talvellahan sitä ei paksun puseron läpi oikein näe ettei liivejä ole, mutta nyt kesällä asia on eri. Tänä kesänä sitten olen uskaltautunut käyttämään ohuempia ja naisellisia t-paitoja ilman liivejä. Olen huomannut, että naisilta tulee hieman paheksuvia katseita toisinaan ja itteä alkaa sitten hävettämään. Kun kyllähän nännien muoto joskus näkyy... Toisaalta luulen, että pienet rinnat eivät miesten mielenkiintoa herätä, niin siinä suhteessa saa olla rauhassa. Onko se sitten niin paha jos ei käytä liivejä? Itseä ainakin hiostaa ja kutittaa rintaliivit.

32

8736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......................

      Voi että! Olen aina inhonnut rintsikoita enkä niitä käyttäisi jos ei pakko olisi. Kulje ilman ihan vapaasti jos haluat äläkä välitä paheksuvista katseista. Ei mullakaan kovin isot ole mutta ovat sellaista roikkuvaa mallia ja vielä eriparia, joten en julkisella paikalla kehtaa ilman tukitoimenpiteitä liikkua. Kotona en käytä rintaliivejä koskaan, ne ahdistavat.

      • -----

        Jos rintaliivit ovat oikean kokoiset, ja miellyttävästä materiaalista, ei niitä pitäisi huomatakaan. Jos tavan kaupoista ei löydy hyväntuntuisia liivejä, kannattaa käydä liivien erikoiskaupoissa, kuten minä käyn.


      • miessddf
        ----- kirjoitti:

        Jos rintaliivit ovat oikean kokoiset, ja miellyttävästä materiaalista, ei niitä pitäisi huomatakaan. Jos tavan kaupoista ei löydy hyväntuntuisia liivejä, kannattaa käydä liivien erikoiskaupoissa, kuten minä käyn.

        Liivit päälle, terveisin mies.


      • riippuu...
        miessddf kirjoitti:

        Liivit päälle, terveisin mies.

        Kuinka, asian itse koet. Tuskin sellaisia riippareita kannattaa pitkään vaapana roikotella. Jos on pienet tai terhakkat ni mikä ettei. Hyvin vointisi/mukavuutesi tulee kumminki etusialle.

        -mies


      • hyvä olla
        riippuu... kirjoitti:

        Kuinka, asian itse koet. Tuskin sellaisia riippareita kannattaa pitkään vaapana roikotella. Jos on pienet tai terhakkat ni mikä ettei. Hyvin vointisi/mukavuutesi tulee kumminki etusialle.

        -mies

        Jep, eipä näitä roikkutissejä kukaan ole katselemassa joten olen kotona ilman rintsikoita. Aika usein kuljeskelen ihan nakuna kun vaatteetkin ahdistavat kesähelteillä.


      • rippuuu...
        hyvä olla kirjoitti:

        Jep, eipä näitä roikkutissejä kukaan ole katselemassa joten olen kotona ilman rintsikoita. Aika usein kuljeskelen ihan nakuna kun vaatteetkin ahdistavat kesähelteillä.

        "Etusika?(ks.ed.)"
        Hehehe--- etusijalle siis :D


      • Anonyymi
        miessddf kirjoitti:

        Liivit päälle, terveisin mies.

        Pistä pussis toppakuppeihin! T
        NAIMEN ILMAN RINTSIKOITA


    • entä sitten?

      Itselläni on 85B rintaliivi-koko ja oli rintaliivit tahi ei (yleensä on!),niin nännit näkyy liiveistä huolimatta.Nöpöttää selvästi paidankin läpi.

      Ja joo,olen myös huomannut kateellisissa "sisarissa" mulkkaavia katseita rintamuksiini,nännien takia!

      Minkäs teet,en todellakaan käytä liivensuojuksia,näitä imettävien äitien kapineita,siksi että toisia naisia ärsyttää,kun nännit näkyy läpi.

      Täytynee olla ylpeä sojottavista nänneistä,ihan kiusallakin.

      Ja sinä,kulje ylpeänä liiveittä :)

      • ......

        Eihän normaalien rintaliivien läpi näy nännien siluettia. Melkein kaikissa liiveissä on niin paljon toppausta, että ei paidan läpi näy mitään. Eri asia, jos pitää jotain todella ohuita liivejä, esim. urheilutoppeja. Kannattaisikohan ostaa uusia liivejä, jos nännit näkyy?

        Miehellä nännien näkyminen on epämiellyttävää. En usko, että kyse on kateellisuudesta, vaan siitä, että näyttää hoitamattomalta, jos nännin näkyvät.


      • yksiäkään topattuja
        ...... kirjoitti:

        Eihän normaalien rintaliivien läpi näy nännien siluettia. Melkein kaikissa liiveissä on niin paljon toppausta, että ei paidan läpi näy mitään. Eri asia, jos pitää jotain todella ohuita liivejä, esim. urheilutoppeja. Kannattaisikohan ostaa uusia liivejä, jos nännit näkyy?

        Miehellä nännien näkyminen on epämiellyttävää. En usko, että kyse on kateellisuudesta, vaan siitä, että näyttää hoitamattomalta, jos nännin näkyvät.

        liivejä, joten nänninnöpötys näkyy liivien ja ohuemman paidan läpi.


      • nainen 45
        ...... kirjoitti:

        Eihän normaalien rintaliivien läpi näy nännien siluettia. Melkein kaikissa liiveissä on niin paljon toppausta, että ei paidan läpi näy mitään. Eri asia, jos pitää jotain todella ohuita liivejä, esim. urheilutoppeja. Kannattaisikohan ostaa uusia liivejä, jos nännit näkyy?

        Miehellä nännien näkyminen on epämiellyttävää. En usko, että kyse on kateellisuudesta, vaan siitä, että näyttää hoitamattomalta, jos nännin näkyvät.

        Pitäisköhän nännit leikkauttaa pois kun ei niillä mitään virkaa enää tässä iässä ole?


    • naisten on pakko

      pitää rintaliivejä ja piilottaa nänninsä vain koska se on jotenkin "moraalisempaa", vaadin että miesten on alettava käyttää "jock strappeja" sellaisia pehmeitä kuppimaisia alasuojia ja niiden on ehdottomasti oltava niin tukevarakenteisia, ettei -HYI!- pallit erotu peniksestä! Siis miehille sellainen tiivis pyöreä liikkumaton kumpare etumukseen, eikä mitään hölskyntää tai epämääräistä rypälesäkkiä.

      Kyllä saat olla ihan ilman liivejä ja nännitkin saa näkyä, luonnollistahan se on.

      • -nainen-

        Hehheh kivasti kirjoitettu juttu!


      • Johan nyt on

        että nännien nöpötyskin on joidenkin mielestä moraalitonta!. Herramajee kun ne nöpöttävät tahdosta riippumatta, niin eikös se nyt ole luonnollista! Vai oliko tuo ylhäällä ehkä sittenkin vitsi? TOIVOTTAVASTI!


    • .....

      En mä ainakaan koko aikaa käytä rintaliivejä, riittää kun kulkee ryhdikkäästi, ei silloin pushuppeja tarvita..=)

      btw, tuo rintojen koko kuppien ilmoittamisena on muuten tosi tyhmää...eikö edes naiset tiedä miten rintaliivien koot menee? esim a80, b75 ja c80 kuppien koko on sama, ne on ns rinnakkaiskokoja, vartalon ympärysmitta vain vaihtelee...itse käytän noita kaikkia kokoja, valmistajan ja käyttötakotuksen (sporttiliivit, olkaimettoman pushupit) mukaan vaihtelen noiden kokojan välillä. olen siis a-c kuppi! =D

    • Mies olen

      Mun mielestä on ihanaa kun kauniit rinnat omaava nainen kulkee ilman rintaliivejä. Ja niin, pidän enemmän pienemmistä rinnoista.

      En mä kuitenkaan tarkoita että toljottaisin niitä tisuja sitten suu kuolassa, mutta kivan näköistä se on.

      Mutta kuten tuossa on todettu, oma terveys on aina etusijalla.

      Entinen tyttöystäväni tapasi kulkea kesällä usein ilman rintaliivejä, ja toisinaan myös ilman alushousuja, kertoi että antoi aika mukavan tunteen kun kulki kaupungilla oman "salaisuuden" kanssa.

      Ja mitä tuohon muiden naisten mulkoiluun tulee, mitä sinun siitä tarvitsee välittää? Ethän sinä kuitenkaan rinnat paljaina liiku.

    • aina...

      että pinirintaiset naiset, olkaa onnellisia.
      Teidän ei ole pakko käyttää liivejä.
      Itse pidän aina liivejä (paitsi pesulla)
      Kun kuppikoko on ollut B ja En välimaastossa, nyt lähivuosina vakiintunut Chen.
      Niin mua ei sais aseella uhattunakaan lähtemään ulos ilman liivejä.
      Kun on pakko.

    • * * *

      Vaikka mulla on myös pienet rinnat (a) ja melko kiinteätkin vielä niin ilman rintaliivejä liikkuminen, ja varsinkin juokseminen, hyppiminen, tjsp, on mielestäni epämukavaa. Ensinnäkin rinnat kyllä liikkuvat ja hölskyvät silti, vaikka olisivatkin kiinteät ja toisekseen nännit hankautuvat inhottavasti paitaa vasten ja tulevat aroiksi. Itse siis käytän rintsikoita nimenomaan ainakin tästä mukavuussyystä. Tyylitöntä käyttämättömyys tuskin on, ja vaikka olisi, niin jokainen saa mielestäni pukeutua niin kuin haluaa. Ja varmasti monet katselevat mielellään paidan alta nöpöttäviä nännejä. Niiden näyttäminen on tuskin sen paheksuttavampaa kuin avoin kaula-aukko (eli ei paheksuttavaa) :)

    • haittaa

      Tarkemmin ajatellen oikeastaan se onkin miellyttävämpä. Eipä ole tuplakangasta edessä piilottelemassa nännejä. Ja mikäli olisi push-upit, kuten monella rintavalla naisella, niin ei tule järkytystä kun rintaliivien poisoton jälkeen kyseiset ruokintaelimet valahtavat 30 cm alas.'

      Eli ole ylpeä kiinteistä rinnoistasi, äläkä välitä muiden naisten paheksuvista (kateellisista) mulkaisuista.

    • omaan harkinta-

      kykyysi ja tee niinkuin parhaaksi näet! Uskon että teetpä niin tai näin, sitä joku pitää sopimattomana, mutta useimmat hyväksyvät sen, koska sinä olet persoonallisuus muiden joukossa ja näin ollen saat myös näyttää sen, kuten muutkin tekevät!

      Itse katson naisen olemuksessa kokonaisuutta ja olipa hänellä liivit tai ei, se on epäoleellista; makujahan näissä asioissa on monia...

      Itse tosin tykkään kiinteistä rinnoista ja yleensä juuri pienet rinnat ovat sellaiset. Rinnat ovat kuitenkin vain yksi osa kokoNAISUUTTA, joten jos muut osatekijät ovat kohdallaan, ei iso- ja/tai riippurintaisuuskaan haittaa...

      Muuten...Rintojen "nöpötys" on mielestäni tosi sexyä ja liivittömyys myös...

    • Anonyymi

      Pakko kirjoittaa aiheesta, omista pienet rinnat B-kuppi ja käytän liivejä noin puolet ajasta, viikonloppuna olin mekko päällä ilman liivejä sain naisilta vihaisia katseita, miehet tuskin huomasikaan. Naiset ovat toisilleen petoja, niinhän se sanonta kuuluu.

      • Anonyymi

        Älähän sie yleistä. Mun puolesta jokainen saa pukeutua miten haluaa. Kivempihan se on kesällä ilman liivejä ollakin.


    • Anonyymi

      En minä jaksa olla asiasta mitään mieltä. Tässä maailmanajassa jossa päivän trendi on promotoida vaikka onlyfans-bisnestä ja osa naisista pukeutuu persehousuihin niin oikeasti joku ilman rintsikoita liikkuminen on täysin triviaali asia. Oikeastaan ainoa mistä olen jotain mieltä on se että on jollain tapaa söpöä että olet asiasta itse niin mietteliäs, joka kertoo että jonkinlainen sisäsyntyinen siveyskäsitys on olemassa, omalta kannaltani tarpeettomana mutta hei, se antaa jonkinlaisen luonteenpiirteen ihmiselle ja se oikeastaan on se mikä on hieno juttu asiassa.

      Ja loppujen lopuksi teet niin tai näin niin aina menee väärin, joten tee niinkuin itsellesi parasta on, muuten leviää lopulta kuuppa varmasti.

      • Anonyymi

        I don t like them


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I don t like them

        Et taida pitää naisista ollenkaan.


    • Anonyymi

      Isot rinnat liiveihin.....
      Kiinteät voi nöpöttää paidan alta,,,,,,,,

    • Anonyymi

      On kylläkin jokaisen naisen oma valinta ei kuulu sivullisille mitenkään ja rintojen kommentti on typerää.

    • Anonyymi

      Nännien muoto paidassa on erittäin seksikästä. Ilman liivejä ehdottomasti jos rinnat ovat terhakat

    • Anonyymi

      En käytä rintaliivejä kesällä. Sen lisäksi käytän hihatonta puseroa. On kivaa kun miehet tiirailee.kiinteitä rintojani hihattoman puseron välistä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa erittäin hyvältä!


    • Tissimiehenä tarkistan naisesta aina ensin rinnat. Olen sanonut että minun näkökulmastani rintaliivit ovat maailman turhin keksintö 😁 Sanoessani sen siinä on suurin osa huumoria. Ymmärrän tietenkin että suuri osa naisista tarvitsee liivejä tukeakseen noita ihanuuksia. Kaikilla kun ei ole terhakkaita C tai pienempiä. Suuret rinnat tietenkin vaativat tukea. Sekin tietty että usein nännit näkyisivät turhan huomiota herättävästi ilman liivejä.
      Liiveittä kulkeva nainen on selvästi sinut rintojensa kanssa, ylpeä ihanuuksistaan.

    • Anonyymi

      Kaikkien kiinteärintaisten pitäisi kulkea ilman tissiliivejä. Rinnat on tehty esiteltäviksi ja tissiliivittömyys on hyvä ensimmäinen askel.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe