Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oon ehkä wannabe???

Gootti85

No siis musta on alkanu tuntuu et mä en oo ehkä ihan aito gootti vaikka haluisin oon siis wannabe? Siis no onhan mulla mustat vaatteet mut siis niinkun ei verkko sukkahousuja tai korsettia. No joo... Sit yks päivä kuljin tuolla helsingin yliopistoko se oli ja kuljin siit ja näin kaks tyttööö (yhellä oli muistaakseni saparot ja verkkosukat) Ne sano mulle et hanki elämä wannabe. Musta tuntuu et oo ehkä wannabe mut en haluu olla. Sit toinen juttu on tää oon kiinnostunut semmoisista ei gootti asioista esimerkiksi se lasten ohjelma jossa on se mato ja kissa musta se on tosi hyvä mut en voi kattoo sitä jos haluun olla gootti eikö niin. Mun kaverit kyl sanooo et oot tosi gootti ne on ite hiphoppareita välillä hävettää kulkee niiden kaa kun ne on sellaisia. HALUUN OLLA AITO GOOTTI ENKÄ MIKÄÄN WANNABE! Mut siis mul on kova tuska sisällä tän kanssa. kuuntelen just semmosta gootti musaa mut välil tulee kuunneltuu sitä vähemmän goottia esimerkiksi: Monstro tai vaikkapa Uniklubi. Mua oíkeesti sattuu sisimpään tän asian takia kun haluun olla gootti mut en ole vaikka haluaisin. Mulla on kyllä lävistyskin... mut ei vaan tunnu et oon tarpeeksi hyvä gootti. On mulla Nahka Albertista ostettu nahkatakki ja kaikki... Kävin kans yks päivä jopa cybershopissa ja ostin paidan jossa on pääkallo. Oon siis gootti mutta luulen etten oo ja se ahistaa... Oon meinannu kirjoittaa mixiin tästä ja oon vähän masentunu. Voisko nyt joku sanoo et sä oot aito gootti. On vähä noloo ku näkee jotain paljon nuorempia kun mä ja ne näyttää paljon enemmän gootilta kun mä. mut ne varmaan kuunteleeki vaan jotain Himii mä kuuntelen siis 69. Sitä aitoa ja oikeaa gotti musiikkia!! Ehkä mun vaan pitäis takoo päähäni et oon gootti ja silleen. Sitäpaitsi piirrän keijuja ja musta se on aika goottia kun cybershopissakin myydään kaikkee kejukamaa ja silleen niin sitten aloin opettelee piirtää semmosii. Siis enkö ole gootti? Mun talokin on vähän semmonen gootti henkinen punaistaa ja mustaa. Mulla on silleen et en voi käyttää muuta kuin punaista ja mustaa... Esim en pysty nukkuu lákanoissakaan jotka on vaikka keltaset. Keltanen on ihan tipu väri. Kuolisin mielummin kuin nukkuisin semmosessa jossa on jotain auringpon kukkia koska ne on ihan noloja ja semmoinen ei aidolle gootille sovi mut oonko aito? En tiiä, sanokaa että oon!

T. Gootti vaiko wannabegootti

41

7302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okay??

      `Älä kuuntele muita. Se on sinun oma valintasi, mutta vähän vaikea uskoa, jos ne tytöt olivat mukanas oikeasti gootteja. Eli feikkejä koko Suomi täynnä.

    • kuutti2

      Haha oletko tosissasi? :D

    • mutta vanha vitsi

      näitä on liikaa täällä

      • noita hupsuja

        jotka ottavat nämä ihan tosissaan. Plaah.


    • Gothic26

      Oikeesti toi oli tosi hauskaa luettavaa,vaik siin ei mitään järkeä ollutka,et vaikuta yhtää gootilta.Vois kirjotuksen perusteella luulla sua ihan skidiks:)

      • Shillis

        Huvitti kyllä itteänikin. Hassu maailma, vai mitä?


    • Rynkky

      Et ole gootti.

    • niinpä..

      JOs noin paljon välität mitä toiset sanovat, niin et ole gootti. Vois sanoa, et kaikki tulee sisältä ja näkyy ulkopuolella. JOs yrität liikaa, se on vaan naurettavaa, niinku toi tekstis.

      • mooi.

        Et tunnu gootilta, ihankun haluisit olla gootti vaan sentakia kun jotkut muut on ja että se on hienoo. et oo gootti. :)


    • Dääm

      Voe hemmetti ku vaikutit aluks olevas ihan tosissas, mut sitte alkoi mennä juttu vähän yli. Muuten oli kiva provo :)

    • Nimetön

      No joo. Mäkin oon gootti vaikkei nimimerkistä uskoisi. Kuuntelen Slipknottii, dir en greyta, children of bodomii, cradle of filthii yms.
      Lävistyksiä on, ja tulossa lisää. Eli, musta oot ihan gootti.. Mutta niistä keijuista en oikein tiedä. :DD
      Mutta kiva kun tykkäät tästä musiikista. :D

      • Täti

        Mitä tähän nyt sanoisi...

        Slipknot=Trash Metalia
        Dir en Grey=Jotain japanipaskaa
        Children of Bodom=Melodista Death Metalia
        Cradle of Filth=Jotain wannabe bläkkistä

        Eli sanalla sanoen et ole gootti, koska yksikään luettelemistasi bändeistä ei ole lähellekään jööttimusaa.


      • mutamaatti
        Täti kirjoitti:

        Mitä tähän nyt sanoisi...

        Slipknot=Trash Metalia
        Dir en Grey=Jotain japanipaskaa
        Children of Bodom=Melodista Death Metalia
        Cradle of Filth=Jotain wannabe bläkkistä

        Eli sanalla sanoen et ole gootti, koska yksikään luettelemistasi bändeistä ei ole lähellekään jööttimusaa.

        Slipknotia voidaan pitää thrash metal -yhtyeenä mutta sen musiikki ei ole puhtaasti thrashia. Slipknotin musiikissa on heavy metalin, alternative metalin ja Nu metalin sekä piirteitä. Musiikissa on kuultavissa vaikutteita lisäksi jazzista, progressiivisesta rockista, death metalista ja grindcoresta. Laulussa on hyödynnetty murinan ja karjunnan lisäksi popmaisia melodioita.

        näin luki wikipediassa.


      • Täti
        mutamaatti kirjoitti:

        Slipknotia voidaan pitää thrash metal -yhtyeenä mutta sen musiikki ei ole puhtaasti thrashia. Slipknotin musiikissa on heavy metalin, alternative metalin ja Nu metalin sekä piirteitä. Musiikissa on kuultavissa vaikutteita lisäksi jazzista, progressiivisesta rockista, death metalista ja grindcoresta. Laulussa on hyödynnetty murinan ja karjunnan lisäksi popmaisia melodioita.

        näin luki wikipediassa.

        Noh, jööttiä se ei kuitenkaan ole.


      • Eiko
        Täti kirjoitti:

        Mitä tähän nyt sanoisi...

        Slipknot=Trash Metalia
        Dir en Grey=Jotain japanipaskaa
        Children of Bodom=Melodista Death Metalia
        Cradle of Filth=Jotain wannabe bläkkistä

        Eli sanalla sanoen et ole gootti, koska yksikään luettelemistasi bändeistä ei ole lähellekään jööttimusaa.

        LOLLLLLL -.- Ei vissii hävetä.Älä tuomosesta viittii valittaa.Ei varmaa halunnu tuollasta mielipidettä > : (


    • Niina.

      Mikä on wannabe? :>

      • are you gonna go my way

        No siis musta on alkanu tuntuu et mä en oo ehkä ihan aito landepaukku vaikka haluisin oon siis wannabe? Siis no onhan mulla mustat vaatteet mut siis niinkun ei verkko sukkahousuja tai korsettia. No joo... Sit yks päivä kuljin tuolla helsingin yliopistoko se oli ja kuljin siit ja näin kaks tyttööö (yhellä oli muistaakseni saparot ja verkkosukat) Ne sano mulle et hanki elämä wannabe. Musta tuntuu et oo ehkä wannabe mut en haluu olla. Sit toinen juttu on tää oon kiinnostunut semmoisista ei landepaukku asioista esimerkiksi se lasten ohjelma jossa on se mato ja kissa musta se on tosi hyvä mut en voi kattoo sitä jos haluun olla landepaukku eikö niin. Mun kaverit kyl sanooo et oot tosi landepaukku ne on ite hiphoppareita välillä hävettää kulkee niiden kaa kun ne on sellaisia. HALUUN OLLA AITO LANDEPAUKKU ENKÄ MIKÄÄN WANNABE! Mut siis mul on kova tuska sisällä tän kanssa. kuuntelen just semmosta landepaukku musaa mut välil tulee kuunneltuu sitä vähemmän landepaukkua esimerkiksi: Monstro tai vaikkapa Uniklubi. Mua oíkeesti sattuu sisimpään tän asian takia kun haluun olla landepaukku mut en ole vaikka haluaisin. Mulla on kyllä lävistyskin... mut ei vaan tunnu et oon tarpeeksi hyvä landepaukku. On mulla Nahka Albertista ostettu nahkatakki ja kaikki... Kävin kans yks päivä jopa cybershopissa ja ostin paidan jossa on pääkallo. Oon siis landepaukku mutta luulen etten oo ja se ahistaa... Oon meinannu kirjoittaa mixiin tästä ja oon vähän masentunu. Voisko nyt joku sanoo et sä oot aito landepaukku. On vähä noloo ku näkee jotain paljon nuorempia kun mä ja ne näyttää paljon enemmän landepaukulta kun mä. mut ne varmaan kuunteleeki vaan jotain Himii mä kuuntelen siis 69. Sitä aitoa ja oikeaa landepaukku musiikkia!! Ehkä mun vaan pitäis takoo päähäni et oon landepaukku ja silleen. Sitäpaitsi piirrän keijuja ja musta se on aika landepaukkua kun cybershopissakin myydään kaikkee kejukamaa ja silleen niin sitten aloin opettelee piirtää semmosii. Siis enkö ole landepaukku? Mun talokin on vähän semmonen landepaukku henkinen punaistaa ja mustaa. Mulla on silleen et en voi käyttää muuta kuin punaista ja mustaa... Esim en pysty nukkuu lákanoissakaan jotka on vaikka keltaset. Keltanen on ihan tipu väri. Kuolisin mielummin kuin nukkuisin semmosessa jossa on jotain auringpon kukkia koska ne on ihan noloja ja semmoinen ei aidolle landepaukulle sovi mut oonko aito? En tiiä, sanokaa että oon!


    • ..lehdessä..

      ..oli ainakin yksi Aito gootti,ollut aina gootti,38-vuotias nainen,ei lapsia,asuu miehensä kanssa,omistaa Helsingissä n.3 goottiliikettä.Käyttää joka aamu noin 2 h meikkaamiseen,eikös siinä ole aito gootti?

      • BubbleGirl

        ...nyt Morticia-ketjun omistajasta? x)


    • BubbleGirl

      Tämä oli taas tosi hyvä. *klap klap*
      Minen ymmärrä, miten ihmiset jaksaa tällasta. Onko poppi- ja hiphop -puolella samanlaisia provoja? Miksi kaikkien on tultava tänne?

      *fades away*

    • Raipe

      Oot sä nyt ihan tosissaan ton asian kanssa? Jos oot ni on sulla aika vaikeeta varmaan :D Ei gootti todellakaan oo mikään leima otassa et minkälainen sun pitää olla ja pitääkö sun grillata makkara aivan mustaksi jotta voit sen syödä.Sä voit pitää itteäs aivan niin goottina kun vaan haluat ja voit kuunnella vaikka Jari Sillanpäätä.Ei siihen tarvita mitään pykäliä!Toivottavasti oli apua.

      • Gootti85

        siis kiitos tosi paljon sulle. mun itsetunto nous tosta viestistä.


    • Damned_

      Minulta saat vastaukset :)

    • laaaaauuuuuuuuuurrrraaaaaaa

      mikä on wannabe

    • Ildera

      Kuulehan Gootti85, minusta ainakin mietit liikaa tuota ''Olenko gootti vai en?''-hommaa.Jos omasta mielestäsi olet,niin viis veisaa mitä muut sanovat. Tärkeintä on että olet oma itsesi etkä esitä olevasi jotain mitä et ole,jostain typerästä syystä.Ja totta puhuen minusta yrität liikaa.Älä missään tapauksessa ''yritä'' olla gootti muiden ihmisten takia tai lue netistä millainen ''oikean'' gootin pitää olla ja yritä sitten parhaasi mukaan toteuttaa niitä neuvoja.Ole sellainen kuin olet!
      (P.S:En halunnut millään tavalla loukata sinua, joten anteeksi jos sen tein kuitenkin)
      Tsemppiä sen itsetuntosi kanssa! :) Toivottavasti sanoistani oli edes jotain hyötyä.

    • goottityttö2

      siis tuskaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! ihan tekee kipeää lukea sun tilanteesta!! oot nii mun idoli!!! miten musta tuntuu että oot ainut joka viitti avautua tästä!! mäki oon pohtinu näitä asioita ja oon tullu siihen tulokseen että turha syntyä tähän helvetilliseen maailmaan!! ihanaa löytää sielunveli !! laita mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai käy galtsus mun nikki on goottityttö2 .. oikeesti oot mun elämän pimeys ja pelastus !!

      P.S. maalasin mun talon mustaks ja punaseks, porukat ei oikeen tykänny mut ne on ihan idiootteja, ne ei ymmärrä mua!!!

    • -reetta-

      musta sä oot oikee gootti ja mäkin haluisin mut mul ei oo ees lävistystä niin ja sit mä en osaa piirtää ees tyttöö kunnolla! :(

    • nolo69poika

      oon jo 13, enkä tiedä mitä tarkoittaa wannabe! voisko joku kertoo mulle mitä se tarkottaa!!??

      • prkl93

        Jos osaat yhtään englantia, huomaat, että se on wanna- ja be-sanoista yhdistetty sana. Siis haluaisi olla jotain, eli esittää ja yrittää.


    • Punainen kuningas

      Hahahahahahahahahahahahahahaha. :D päivän paras.

      • Puupää gootti

        Katselin elokuvaa Pekka ja Pätkä neekereinä. Ne teki itsestään tosi gootteja siis truegootteja. Ne veti itsensä kenkäplankilla ihan mustaks. Mäkin haluan olla gootti. Ostin tänään kenkäplankkia ja nyt alan vetään väriä (mustaa) iholleni. Oh ohhoh! Nyt alkaa näyttää aidolta gootilta.


    • hahahhaa

      Missähän aineissa toiki viesti on kirjotettu :D

      • ra­­

        Te ette ole mitään gootteja, räppäreitä, rokkareita, pissiksiä, fruittareita, skeittareita jne..

        Olette kaikki hesessä lihotettuja massateinejä. Ei siinä mitkään kategoriat enää auta. Kaikki keinotekoisia.

        Oikeasti itseään arvostava henkilö määrittelee itsensä elämänsaavutusten, perheen, jne. avulla. Nuo naurettavat 'brändit' kuten gootti, eivät omaa minkäänlaista arvoa. Lopettakaa teeskentely.


      • MOMBAI
        ra­­ kirjoitti:

        Te ette ole mitään gootteja, räppäreitä, rokkareita, pissiksiä, fruittareita, skeittareita jne..

        Olette kaikki hesessä lihotettuja massateinejä. Ei siinä mitkään kategoriat enää auta. Kaikki keinotekoisia.

        Oikeasti itseään arvostava henkilö määrittelee itsensä elämänsaavutusten, perheen, jne. avulla. Nuo naurettavat 'brändit' kuten gootti, eivät omaa minkäänlaista arvoa. Lopettakaa teeskentely.

        ÖKHDOÅWEGF*EHRQOHHJJv LOLOLLOLOL KAIKKI OLETTE EPÄTIETOSIA KUTEN TUO ÄSKENENKIN KIRRJOTTAJA, ÄLKÄÄÄ ANGSTATKO KUOLETTTE KUMMINKIN


      • Zafic
        ra­­ kirjoitti:

        Te ette ole mitään gootteja, räppäreitä, rokkareita, pissiksiä, fruittareita, skeittareita jne..

        Olette kaikki hesessä lihotettuja massateinejä. Ei siinä mitkään kategoriat enää auta. Kaikki keinotekoisia.

        Oikeasti itseään arvostava henkilö määrittelee itsensä elämänsaavutusten, perheen, jne. avulla. Nuo naurettavat 'brändit' kuten gootti, eivät omaa minkäänlaista arvoa. Lopettakaa teeskentely.

        Auringojumala Ra varmasti tietää, ettei voi väittää noin. Aina on joku, kuka on "oikeasti" gootti, "oikeasti" fruittari (mikä se sitten onkaan), tai "oikeasti" räppäri. Valitettavasti näitä termejä käytetään väärin, esimerkkinä vaikkapa gootti. Gootti ei ole se The 69 Eyesia, Cradle of Filthiä ja HIMiä ihkuttava minihametyttö, joka värjää hiuksensa ja huulensa ja ripsensäkin mustiksi ja viiltelee itseään, kun "se on niin synkkää", tai ostaa vaatteensa vaihetelevasti H&M:n ja Cybershopin varastoista, ehei. "Oikea" gootti on ainakin omasta kuvakulmastani viktoriaaninen gootti, joksi ei tulla, vaan jota ollaan kiinnostuneisuudella viktoriaaniseen tai muihin romantisoituihin aikakausiin. Pukeutuminen on asia erikseen. Oikeat (viktoriaaniset) goottinaiset käyttävät usein korsetteja (ei mitään nahkaista tai pvc-muovista, huomatkaa), pitkiä hameita tai mekkoja, kauniita, tummasävyisiä vaatteita, joita olisi voitu käyttää pari vuosisataa sitten. Ei meikillä ole siinä gootteudella mitään osaa tai arpaa, eikä sillä, onko tukka musta.
        Aiheen aloittaja ei siis ole tällainen gootti, vaan hyvin vahvasti wannabe. Siellähän lukee: "haluan olla aito gootti" elikkä englanniksi "I wanna be a real goth". Siitäpä tulee se wannabe!

        Ja Ra, kaikki eivät käy lihota itseään Hesellä, ei edes kaikki kategorioidut nuoret. Massateini tarkoittaa jotain aivan muuta, tiedäthän?

        Ja vielä, muistakaa tärkein: Gootti ei ole musiikkityyli!
        Saattapi olla, että aihe on niin vanha, ettei kukaan tätä huomaa, mutta ihmisethän pysyvät tyhminä & tietämättöminä vuodesta toiseen...


    • animaliaaa

      mikä on wannabe????? :)

      • plaaaah

        KERTOKAA NY JOKU MIKÄ O WANNABE!!?? ;);(;/


      • stones23
        plaaaah kirjoitti:

        KERTOKAA NY JOKU MIKÄ O WANNABE!!?? ;);(;/

        se-on-feikki-joka-yrittää-olla-jtn-muuta-kun-itse-on


    • iGhost

      no voi jessus, ihan niinkun joku keltanen lakana ja keijut tekee susta wannaben, mäki oon emo ja angstaan ja käytän mustii vaatteita ja kaikkee tällästä, mut silti tykkään väreistä ja söpöilystä 8D ja saanen lisätä, cybershopissa ei ole pelkästään goottivaatteita, ottaen huomioon että on esim scene ja emo tyylit jfdhefiodjncslidmf paskat, lukekaa googlesta ni ymmärrätte paremmi tai kattokaa vaikka kuvahausta xd

    • herrasnainen

      Päivän naurut!
      Kiitän ja kumarran..

    • Mä vaa

      mua sanotaan gootiks vaik en oo mut varmaa sen takii et käytän mustii vaatteita ja oon no pikkasen tällane mun pitää hankkii kirja gootista ja emosta nii sanon oon toi en toi tajuutko:D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe