nutarus vai painonvartijat??

pianpossu jos ei kuulu et stop

kumman valitsen?? kun haluan 7-10 kg pois elokuun puoleen väliin mennessä.Asiallisia vastauksia kiitos.

14

1917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin valitsisin

painonvartijat.Siinä ohjelma koostuu monipuolisista ja terveellisistä ruoka-aineista.
      Nutraus on yksitoikkoista ja siitä helposti alkaa lipsua- niin minä ainakin.

• Nutrileten

viiden päivän starttipakettia. Neljä ekaa päivää meni hyvin, mutta sitten loppui sinni. Jatkan nyt painonvartijoiden ohjeilla, sinä kuitenkin saa syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Nutrileten "pussiruoat" alkoi etoa ja päivittäisten suklaapatukoiden ystävä en ole muutenkaa.

• ...että..

kilot tulevattuplasti takasin painovartijoiden avulla, niin fine. hiilaripitoinen dieetti koko systeemi.ei toiminu mulla, nesteet kyllä lähtee ,mutta rarva ei.

• painonvartijat

toimii. Saa syödä eikä ole nälkä.

• ei toimi

Tuosta toisesta olen vain kuullut, mutta eopäilen, Painonvartijoissa olin kaksi kuukautta ja heidän dieetillään lihoin kilon viikossa.

• -30kg

kokemusta molemmista.
      Pudotin painoa painonvartijoissa 20kg.Helppoa oli kun alkuun pääsi.
      Sitten ryhmä loppui,enkä ilman ryhmää saanut aikaiseksi mitään.
      Tutustuin nutrilettiin ja niillä olen pudottanut nyt reilut 10kg.

Nutraus on helppoa kun on kova motivaatio.Ei juurikaan tarvitse ajatella mitä tännä söis,kun on selvät ruoat mitä vaan saa syödä/juoda.

Painonvartijoissa pitää vähän enemmän ajatella...Jos oot yksin asuva ja kova motivaatio päällä niin suosittelen nutrausta.

• Jojo-Liina

Voit aloittaa nutrauksella jos haluat, sillä saa tosi nopeasti muutaman kilon pois.

Nutrauksessa on vain se huono puoli, että mössöihin kyllästyy aika nopeasti, alkaa tehdä mieli "oikeaa" ruokaa eikä nutraamalla sitä paitsi opi oikeita ja parempia ruokailutottumuksia.

Jos siis nutraus alkaa maistua puulta, siirry samoin tein paikkareihin, mutta älä anna periksi.

• -30kg

että nutreihin kyllästyy,mutta minä olen välillä koko ja välillä osanutrauksella jolloin syön myös tavallista kotiruokaa nutrien lisäksi

• ehdottomasti!

-30kg pudonnut heidän ohjeita noudattamalla. nutrilla lähti vain muutama kilo.

• -26 kg

Suosittelen painonvartioita.

Pudotin itse painoani vuonna 1997 26kg noudattamalla painonvartioiden ohjeita. Laskin todella tunnollisesti pisteeni, enkä petkuttanut annoskokojen merkkauksessa. Painoni putosi noin kilo per viikko. Ryhmänjohtajani oli tosi mukava ja kannustava ja muut ryhmässä kävijät auttoivat kokemuksineen.

En ole saanut kiloakaan takaisin. Nyt kymmenen vuotta ajassa eteenpäin painoindeksini on edelleen 20,5, eli suht alarajoilla. Sain painovartioissa hyvät valmiudet tarkkailla valintojani ja annoskokojani myös varsinaisen laihdutusvaiheen jälkeen. Luen tarkasti uusien tuotteiden ravintosisällöt ja vaalean leivän olen unohtanut kokonaan ostoslistaltani. Käyn vielä silloin tällöin painonvartioiden kokouksissa punnitesemassa itseni ja päivittämässä tietojani. Luulen, että varsinkin nämä tarkkailukäynnit ovat auttaneet minua pysymään samoissa mitoissa.

Eli, jos haluat valmiudet pysyvään ja koko eliniän kattavaan painonhallintaan kannattaa ehdottomasti valita painonvartijat.

• ..kellä toimii mikä

Painonvartijoiden dieetit on tehty maija meikäläiselle. Eli niissä on laskettu joku keskivertokulutus ja ne on tehty keskivertoihmiselle. jos ei ole keskiverto niin niiden systeemit eivät välttämättä toimi ollenkaan.
        Itse noudatin heidän dieettiään tunnollisesti pari kuukautta ja lihoin vain vaikka piti laihtua. Ryhmän vetäjä painotti että kaikki dieettiin kuuluvat 'pisteet' pitää syödä ja tein töitä käskettyä. Lihoin. Ryhmän vetäjä painotti että pitää jatkaa tarpeeksi kauan jotta tulee tuloksia. Jatkoin. Kun oli runsaat pari kuukautta kulunut ja olin hampaat irvessä noudattanut dieettiään tuon ajan ja lihonut noin kahdeksan kiloa lopetin, himpun alle satakiloisena. Päätin että edes painonvartijat eivät saa minua huijattua satakiloiseksi.
        Suurilla ponnisteluilla olen saanut painon tippumaan tuosta n. 25kg. Edelleen on noin kymmenen kiloa liikaa, mutta jatkan tsemppaamista. Oma laihdutus reseptini on liikuntaa PALJON ja muutaman päivän jaksoissa erittäin vähäisellä energialla ja sillä välin terveellisellä kotiruoalla mutta sitäkin niukasti.

• nimi.
        ..kellä toimii mikä kirjoitti:

Painonvartijoiden dieetit on tehty maija meikäläiselle. Eli niissä on laskettu joku keskivertokulutus ja ne on tehty keskivertoihmiselle. jos ei ole keskiverto niin niiden systeemit eivät välttämättä toimi ollenkaan.
        Itse noudatin heidän dieettiään tunnollisesti pari kuukautta ja lihoin vain vaikka piti laihtua. Ryhmän vetäjä painotti että kaikki dieettiin kuuluvat 'pisteet' pitää syödä ja tein töitä käskettyä. Lihoin. Ryhmän vetäjä painotti että pitää jatkaa tarpeeksi kauan jotta tulee tuloksia. Jatkoin. Kun oli runsaat pari kuukautta kulunut ja olin hampaat irvessä noudattanut dieettiään tuon ajan ja lihonut noin kahdeksan kiloa lopetin, himpun alle satakiloisena. Päätin että edes painonvartijat eivät saa minua huijattua satakiloiseksi.
        Suurilla ponnisteluilla olen saanut painon tippumaan tuosta n. 25kg. Edelleen on noin kymmenen kiloa liikaa, mutta jatkan tsemppaamista. Oma laihdutus reseptini on liikuntaa PALJON ja muutaman päivän jaksoissa erittäin vähäisellä energialla ja sillä välin terveellisellä kotiruoalla mutta sitäkin niukasti.

Onnea siitä että olet löytänyt oman "reseptisi" laihtumiseen. Olet hyvä esimerkki siitä että itse kukin voisi yrittää liikunnalla ja ruokavaliolla, varsinkin kun se ei maksa mitään toisin kuin moni muu tapa.

Eikö siellä painonvartijoissa tehdäkään mitään yksilöllisiä ohjelmia, lukeeko ne vaan jotain taulukoita?

• yritys palkitaan
        nimi. kirjoitti:

Onnea siitä että olet löytänyt oman "reseptisi" laihtumiseen. Olet hyvä esimerkki siitä että itse kukin voisi yrittää liikunnalla ja ruokavaliolla, varsinkin kun se ei maksa mitään toisin kuin moni muu tapa.

Eikö siellä painonvartijoissa tehdäkään mitään yksilöllisiä ohjelmia, lukeeko ne vaan jotain taulukoita?

Tulukoita lukivat ja vähennettiin pointsejakin dieetistä, mutta ei tarpeeksi. Siellä ei mennyt ohjaajan päähän että kulutus on hyvin yksilöllistä ja se mikä toisella laihduttaa saattaa toisella lihottaa. Sen olen nyt oppinut itsestäni että kulutan hyvin vähän energiaa ja syömiset on tietenkin sovitettava se huomioiden. Olen aina liikkunut todella paljon, mutta kun sain lapsia jäi liikunta vähemmälle joten oli aika selvä että lihoin. Lasten kanssa taas ei aikaa liikunnalle ole yhtä helppoa enää saada joten on entistä tärkeämpää tarkkailla sitä energiansaantia jotta tulee kulutetuksi sen mitä syön. Painonvartijoissa se kulutus laskettiin taulukosta sen mukaan minkä ikäinen ja kokoinen olen ja siinä meni metsään. Kun itse olen tarkkaillut kehoani ja sykemittarilla tarkkaillut liikuntasuorituksiani yms olen vasta tajunnut mistä on kyse. Nyt laihdutan omalla tavallani, mutta tämä on erittäin hidasta ja aika rankkaakin koska minun on oltava tarkka sen suhteen että vaikka tarvitsen hyvin vähän ravintoa niin haluan tietenkin saada ravitsemuksellisesti siitä kaiken tarpeellisen. Ravintolisät ovat käytössä koska muuten ravinnossani olisi ainakin liian vähän kalciumia. Muuten syön niukasti mutta terveellistä ja tasapainoista ruokaa.

• Anonyymi00014

Atkins

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      136
      3241
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      71
      2870
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      36
      2249
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      108
      2164
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      132
      2023
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      47
      1991
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1366
    8. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1154
    9. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      1014
    10. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      119
      942
    Aihe