pieni tyhmänhassu

kyssäri

jos saisit naiselta seuraavanlaisen txtarin kiihkeän yön jälkeen niin mitä ajattelisit?

"kiitos seksistä! Voimme olla myös platonisia ystäviä jos haluat, koska pidän sua fiksuna ja mielenkiintoisena ihmisenä".

75

3755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoo:

älä lähetä noin typerää viestiä ikinä kenellekään miehelle!

Ensinnäkin, mitäs sinä nyt menisit miestä kiittelemään seksistä? Mieshän saa ja nainen antaa. ;D

Ja toiseksi, tuo platoninen paska... vaikuttaisit vain todella naiivilta ja typerältä, sekä kaiken lisäksi epätoivoisen pyrkyrimäiseltä. Mies ajattelisi, että jaa jaa, se haluaa seurustella, mutta yrittää peitellä sitä. Pitääköhän se mua aivan pellenä?

• lähetin jo

eikä mies oo vastannu! ;)

Tottakai mä kiitän jos saan jotain hyvää! Oon ennenkin miehillä tollasia viestejä lähetellyt ja ne on aina antaneet uudestaankin kun ovat niin hyvillään kiitollisuudestani.

• epätoivoiselta

vaikuttaa miehenkin mielestä.

p.s. Seksistä ei kuulu kiittää, ei kummankaan osapuolen. Kummatkin siinä saa ja vieläpä yhteisestä tahdosta.

• jotenkin...
        epätoivoiselta kirjoitti:

vaikuttaa miehenkin mielestä.

p.s. Seksistä ei kuulu kiittää, ei kummankaan osapuolen. Kummatkin siinä saa ja vieläpä yhteisestä tahdosta.

alentavalta jos kiittää?

• se tuntuu.
        jotenkin... kirjoitti:

alentavalta jos kiittää?

Itsesi sinä siinä alennat.

• neuvoo

Joo. Aika samaa edellisen kanssa. Älä lähetä tollasta viestiä yhdellekään miehelle, koskaan.

Toikin "voimme olla jatkossa myös platonisia ystäviä.." on aika paha. Mies saattais hyvinkin käsittää ton sisältöisen viestin sitenkin, että sä olet siinä jo päättänyt, että teillä tulee olemaan kanssakäymistä tulevaisuudessa ja nyt sanelet hänelle vaihtoehtoja suhteenne laadusta tapaan, että minkäs näistä poika valitset.;D Vähän liian innokas ja takertuva tatsi viestissäsi.

Suosittaisinkin, että jätät kaikki "voimme olla jatkossa" - löpinät kokonaan pois. Jos olet edes jotenkin varma siitä, että mies vielä haluaa sulta viestejä, laita hänelle enemmin sen suuntainen viesti, jossa kiität seurasta ( et seksistä!) tms. what ever ja kysäise, lähtiskö jäppinen joku päivä kahville, leffaan, puistoon jne. Jos kundi ei vastaa mitään, hän ei ole kiinnostunut susta ollenkaan. Jos hän ehdottaa/ innostuu vain tapaamisista seksin merkeissä, eikä koskaan halua tehdä kanssasi mitään muuta, hän haluaa luultavasti seksisuhteen, johon sinä sitten suostut, mikäli sellainen sua kiinnostaa.

Toisen mielenkiintoisuuttakaan tuskin kannattaa viestissä kauheasti hehkuttaa, jos ootte vain harrastaneet seksiä, ettekä tunne sen paremmin. Toki voit tietysti jotenkin pienesti kehaista miestä, mutta tee se tyylillä. Et varmaan halua vaikuttaa yli-innokkaalta.

• treffattu
        neuvoo kirjoitti:

Joo. Aika samaa edellisen kanssa. Älä lähetä tollasta viestiä yhdellekään miehelle, koskaan.

Toikin "voimme olla jatkossa myös platonisia ystäviä.." on aika paha. Mies saattais hyvinkin käsittää ton sisältöisen viestin sitenkin, että sä olet siinä jo päättänyt, että teillä tulee olemaan kanssakäymistä tulevaisuudessa ja nyt sanelet hänelle vaihtoehtoja suhteenne laadusta tapaan, että minkäs näistä poika valitset.;D Vähän liian innokas ja takertuva tatsi viestissäsi.

Suosittaisinkin, että jätät kaikki "voimme olla jatkossa" - löpinät kokonaan pois. Jos olet edes jotenkin varma siitä, että mies vielä haluaa sulta viestejä, laita hänelle enemmin sen suuntainen viesti, jossa kiität seurasta ( et seksistä!) tms. what ever ja kysäise, lähtiskö jäppinen joku päivä kahville, leffaan, puistoon jne. Jos kundi ei vastaa mitään, hän ei ole kiinnostunut susta ollenkaan. Jos hän ehdottaa/ innostuu vain tapaamisista seksin merkeissä, eikä koskaan halua tehdä kanssasi mitään muuta, hän haluaa luultavasti seksisuhteen, johon sinä sitten suostut, mikäli sellainen sua kiinnostaa.

Toisen mielenkiintoisuuttakaan tuskin kannattaa viestissä kauheasti hehkuttaa, jos ootte vain harrastaneet seksiä, ettekä tunne sen paremmin. Toki voit tietysti jotenkin pienesti kehaista miestä, mutta tee se tyylillä. Et varmaan halua vaikuttaa yli-innokkaalta.

jo useamman kerran ennen seksiä ja mies itse oli sanonut ettei halua sellaista suhdetta että hän tulee vaan panemaan mua vaan haluaisi nähdä muissakin merkeissä, käydä leffassa tms. Niissä merkeissä meidän kaiketi piti nähdä perjantaina.
        Ja sen takia mä tuon ystävyydenkin tuohon vedin.

Mutta kiitos neuvosta. Yritän jatkossa olla sanelematta vaihtoehtoja. Mut miksi miehet ei voi suoraan sanoa jos niitä ärsyttää joku sanoissani?

• Olet ennenkin..
        lähetin jo kirjoitti:

Tottakai mä kiitän jos saan jotain hyvää! Oon ennenkin miehillä tollasia viestejä lähetellyt ja ne on aina antaneet uudestaankin kun ovat niin hyvillään kiitollisuudestani.

..kiitellyt seksistä jälkeenpäin viestillä?

Tottakai ne antaa uudestaan, mut antais varmaan ilman kiittelyäkin.;D Mä ainakin kokisin itseni täysin naurettavaksi, tyylitajuttomaksi ja kai vähän reppanaksikin, jos nuolisin tolla tavalla (kuvainnollisesti) lattiaa miehen kenkien edessä, että voi voi kiitos nyt almusta, kun annoit minulle.. lips lips.;D

Kaikkea sitä kuuleekin, mut jokainen kai tavallaan. Eri asia tietysti, jos tuttuja ihmisiä 'kiittelet'.

• No tuo muuttaa
        treffattu kirjoitti:

jo useamman kerran ennen seksiä ja mies itse oli sanonut ettei halua sellaista suhdetta että hän tulee vaan panemaan mua vaan haluaisi nähdä muissakin merkeissä, käydä leffassa tms. Niissä merkeissä meidän kaiketi piti nähdä perjantaina.
        Ja sen takia mä tuon ystävyydenkin tuohon vedin.

Mutta kiitos neuvosta. Yritän jatkossa olla sanelematta vaihtoehtoja. Mut miksi miehet ei voi suoraan sanoa jos niitä ärsyttää joku sanoissani?

tilannetta tietysti jonkin verran.;) Jos siis jo tunnette entuudestaan, etc.

"Mut miksi miehet ei voi suoraan sanoa jos niitä ärsyttää joku sanoissani?"

Tuo on kai joku ikuisuusdilemma. Ehkä paras, jos vaan kysyt mieheltä suoraan, että onko hän ärtynyt sulle jostakin, jos siltä tuntuu.

• voi sua raukkaa
        Olet ennenkin.. kirjoitti:

..kiitellyt seksistä jälkeenpäin viestillä?

Tottakai ne antaa uudestaan, mut antais varmaan ilman kiittelyäkin.;D Mä ainakin kokisin itseni täysin naurettavaksi, tyylitajuttomaksi ja kai vähän reppanaksikin, jos nuolisin tolla tavalla (kuvainnollisesti) lattiaa miehen kenkien edessä, että voi voi kiitos nyt almusta, kun annoit minulle.. lips lips.;D

Kaikkea sitä kuuleekin, mut jokainen kai tavallaan. Eri asia tietysti, jos tuttuja ihmisiä 'kiittelet'.

Miestä ei saa kiittää? Onpa sinulla huono itsetunto, jos et edes kiitosta pysty sanomaan. Jos kohtelias käyttäytyminen tosiaan laskee omanarvontuntoasi noin paljon, on varmaan parempi, ettet tapaile muita miehiä kuin psykiatriasi. Toivottavasti löydätte yhdessä syyn ongelmaasi. Todennäköisesti itse vaadit kiitoksia ja kumarruksia kuitenkin, eikö niin, sinä maailman yksinoikeutettu prinsessa ja jumalatar? Olitko yh-äidin ylipaapottu ja -hemmoteltu ainokainen?

• defrgt
        neuvoo kirjoitti:

"Älä lähetä tollasta viestiä yhdellekään miehelle, koskaan."

Niin miksei, näin miehenä olisi mukava tietää.

• sulla
        voi sua raukkaa kirjoitti:

Miestä ei saa kiittää? Onpa sinulla huono itsetunto, jos et edes kiitosta pysty sanomaan. Jos kohtelias käyttäytyminen tosiaan laskee omanarvontuntoasi noin paljon, on varmaan parempi, ettet tapaile muita miehiä kuin psykiatriasi. Toivottavasti löydätte yhdessä syyn ongelmaasi. Todennäköisesti itse vaadit kiitoksia ja kumarruksia kuitenkin, eikö niin, sinä maailman yksinoikeutettu prinsessa ja jumalatar? Olitko yh-äidin ylipaapottu ja -hemmoteltu ainokainen?

.. paksu kallo, kun et näe kuin yhden vaihtoehdon. Tylsää. Olen myös huolissani lukutaidostasi. Tottakai kiitellä saa ja se voi olla ihan ok.:kin kai, jos toisensa tuntevat ihmiset kyseessä. Asianlaita ei käynyt ilmi ap:n aloitusviestistä ja siihen viestiin vastasin. En mitenkään tarkoittanut ap:ta loukata, mutta pidin kiittelyviestiä siltä pohjalta huvittavana, että kyseessä olis ollut entuudestaan tuntematon yhden yön seksikumppani. Kiitokset ei tuolloin (yleensä) ole mitenkään 'oletusarvoinen' normi.

Tapoihin ei yleensä kauheasti kuulu ainakaan yhden yön hoitoja sen kummemmin jälkeen päin seksistä kiitellä, vaikka kai joskus riippuu, mistä roikkuu. Sen verran mäkin asiaan liittyvää koodistoa tunnen, vaikken ole aktiivinen one night stand - harrastaja.

"Miestä ei saa kiittää?"

Arghhh. MISSÄ mun viestissäni näin luki? Missä?! Tsiisus hajottaa tollaset, jotka löytää tekstistä aina merkityksiä, joita siellä ei ole.

"Onpa sinulla huono itsetunto, jos et edes kiitosta pysty sanomaan."

Mistä sä siitä tiedät, mitä mä pystyn ja mitä en? Ufoistako päättelit? Kertoiko kenties Juhan af Grann sinulle, että mä en osaa kiittää?

PS. Minulla ei ole psykiatria, mutta jos sun kanssa pitäis enemmänkin keskustella, niin kohta saattais olla sellasellekin tarvetta.;D En myöskään ole yh- perheestä, kiitos vaan kysymästä. Sellaisessakaan perhemuodossa en näe kuitenkaan mitään muita huonompaa ( näetkö sinä, kun kerran samassa yhteydessä puhuit yksinhuoltajista ja viittasit muhun negatiivisessa sävyssä?).

• example
        defrgt kirjoitti:

"Älä lähetä tollasta viestiä yhdellekään miehelle, koskaan."

Niin miksei, näin miehenä olisi mukava tietää.

"kiitos seksistä! Voimme olla myös platonisia ystäviä jos haluat, koska pidän sua fiksuna ja mielenkiintoisena ihmisenä".

Teoretisoidaanpa vähän. Jos sä nyt ajattelisit tota ylläolevaa viestiä vaikkapa ihan ILMAN mitään ap:n myöhemmin asiasta tekemiä lisäselvityksiä ts. jos ajattelet viestiä TÄYSIN itsenäisenä ilman mitään ap:hen/hänen tilanteeseensa liittyvää, niin eikö tuo nyt oikeasti ole vähän hassu viesti sisällöltään? Ajattele vaikkapa tilannetta, että saisit tollasen viestin joltakin sellaiselta täysin tuntemattomalta ihmiseltä, jonka kanssa oot ollu kerran kiksiskoo ja pikainen sonmoro.

Enhän mä tietysti tiedä, miten mies tuon sävyisen viestin ottaa, mutta itse ainakin saisin luultavasti lähinnä jonkuin sortin paniikkireaktion tuon tyylilajin viestistä. Oon saanutkin vähän tuontapaisia viestejä joskus miehiltä (esim. yksien treffien jälkeen), enkä (jostakin kumman syystä) innostunut seurasta jatkossa enää suuremmin. Saattaisin ajatella saaneeni kimppuuni potentiaalisen takiaisen tms.

Tuo "voimme olla sitä ja tuota" (JOS siis kuviteltais nyt tilanne, että kyseessä olisi toisilleen täysin/ lähes tuntemattomat ihmiset, mikä siis myöhemmin kävi ilmi, ettei ollut tilanne ap:lla..) on jotenkin niin kertakaikkisen alentuvaa ja takertuvaa tyyliä ja toisaalta kuitenkin pikkusen vaativaa pohjavireeltään.

Viestin tyylilaji on mun näkökulmaan sellanen, että "mulle käy ihan mikä tahansa vaan, mihin sä suostut, mut vaihtoehdot on nää kaks, että joko ollaan platonisia ystäviä tai harrastetaan seksiä jatkossakin". Viestissä ei kysytä mieheltä ollenkaan, että haluaako mies ylipäätään olla sellainen platoninenkaan ystävä.

Tavallisimmin rehelliset yhden yön jutut on sellasia, että niistä kumppaneista on harva mitään ystäviä hakemassa. Joissain tapauksissa ehkä toisin, mut kunnon spelurin painajainen ainakin on tyyppi, joka alkaa kertaseksin jälkeen toivoa ihan ystävyyttäkin. Itse en kylläkään ole peluri.:)

PS Ap:lle: teoreettisesti puhuin siis vain viestisi sisällöstä ilman mitään yhteyttä suhun. Huomannet asian.

• kysyjälle, että
        example kirjoitti:

Teoretisoidaanpa vähän. Jos sä nyt ajattelisit tota ylläolevaa viestiä vaikkapa ihan ILMAN mitään ap:n myöhemmin asiasta tekemiä lisäselvityksiä ts. jos ajattelet viestiä TÄYSIN itsenäisenä ilman mitään ap:hen/hänen tilanteeseensa liittyvää, niin eikö tuo nyt oikeasti ole vähän hassu viesti sisällöltään? Ajattele vaikkapa tilannetta, että saisit tollasen viestin joltakin sellaiselta täysin tuntemattomalta ihmiseltä, jonka kanssa oot ollu kerran kiksiskoo ja pikainen sonmoro.

Enhän mä tietysti tiedä, miten mies tuon sävyisen viestin ottaa, mutta itse ainakin saisin luultavasti lähinnä jonkuin sortin paniikkireaktion tuon tyylilajin viestistä. Oon saanutkin vähän tuontapaisia viestejä joskus miehiltä (esim. yksien treffien jälkeen), enkä (jostakin kumman syystä) innostunut seurasta jatkossa enää suuremmin. Saattaisin ajatella saaneeni kimppuuni potentiaalisen takiaisen tms.

Tuo "voimme olla sitä ja tuota" (JOS siis kuviteltais nyt tilanne, että kyseessä olisi toisilleen täysin/ lähes tuntemattomat ihmiset, mikä siis myöhemmin kävi ilmi, ettei ollut tilanne ap:lla..) on jotenkin niin kertakaikkisen alentuvaa ja takertuvaa tyyliä ja toisaalta kuitenkin pikkusen vaativaa pohjavireeltään.

Viestin tyylilaji on mun näkökulmaan sellanen, että "mulle käy ihan mikä tahansa vaan, mihin sä suostut, mut vaihtoehdot on nää kaks, että joko ollaan platonisia ystäviä tai harrastetaan seksiä jatkossakin". Viestissä ei kysytä mieheltä ollenkaan, että haluaako mies ylipäätään olla sellainen platoninenkaan ystävä.

Tavallisimmin rehelliset yhden yön jutut on sellasia, että niistä kumppaneista on harva mitään ystäviä hakemassa. Joissain tapauksissa ehkä toisin, mut kunnon spelurin painajainen ainakin on tyyppi, joka alkaa kertaseksin jälkeen toivoa ihan ystävyyttäkin. Itse en kylläkään ole peluri.:)

PS Ap:lle: teoreettisesti puhuin siis vain viestisi sisällöstä ilman mitään yhteyttä suhun. Huomannet asian.

.. kyllähän (sössin äsken sanamuodoissa, sori!) tässä..

.. tavallaan kysytään mieheltä, että haluaisiko hän olla platoninen ystävä (vrt. "jos haluat"), mutta jokatapauksessa viestissä oletetaan automaattisesti, että jatkoa jokatapauksessa seuraa, vaihtoehtoina seksillä tai ilman.

Ei millään pahalla kenellekään, mutta jos joku nainen ( ap:llahan oli ilm. eri tilanne, eli hän tunsi jo miestä muuten) lähettää tuon sävyisiä viestejä miehille yhden yön jälkeen, niin joutunee kyllä kylmästi patjan rooliin useissa tapauksissa. Monet miehet tod. näk. ajattelee vaan, että "jaa, tolle sopii kaikki. Panenpa, jos jaksan jatkossakin".

• niin ajattelisivat?
        kysyjälle, että kirjoitti:

.. kyllähän (sössin äsken sanamuodoissa, sori!) tässä..

.. tavallaan kysytään mieheltä, että haluaisiko hän olla platoninen ystävä (vrt. "jos haluat"), mutta jokatapauksessa viestissä oletetaan automaattisesti, että jatkoa jokatapauksessa seuraa, vaihtoehtoina seksillä tai ilman.

Ei millään pahalla kenellekään, mutta jos joku nainen ( ap:llahan oli ilm. eri tilanne, eli hän tunsi jo miestä muuten) lähettää tuon sävyisiä viestejä miehille yhden yön jälkeen, niin joutunee kyllä kylmästi patjan rooliin useissa tapauksissa. Monet miehet tod. näk. ajattelee vaan, että "jaa, tolle sopii kaikki. Panenpa, jos jaksan jatkossakin".

Kaikki miehet ei pidä naisia "patjoina".

• Huu-haa-ma
        niin ajattelisivat? kirjoitti:

Stereotypiat sokaisevat tyttöparan ajatukset.

• Mä en vissiin..
        lähetin jo kirjoitti:

..oikein nyt keskittyny tähän. Siis sä olet lähettänyt viestejä aiemminkin, mutta ET tunne tuota nimenomaista miestä paremmin.

Joo. Hyvä mä ja mun analyysit. Oliko provo?:)

• ap.
        Mä en vissiin.. kirjoitti:

..oikein nyt keskittyny tähän. Siis sä olet lähettänyt viestejä aiemminkin, mutta ET tunne tuota nimenomaista miestä paremmin.

Joo. Hyvä mä ja mun analyysit. Oliko provo?:)

olen lähettänyt joillekin miehille aiemminkin "kiitos hyvästä seksistä" tms viestejä.
        Tämän miehen olin tavannut muutaman kerran ja kolmansilla treffeillä pehkuihin sujahdettiin.

ei ollut provo, vaikka tyhmä juttu olikin :/

• Mua mitkään..
        Huu-haa-ma kirjoitti:

Stereotypiat sokaisevat tyttöparan ajatukset.

..stereotypiat sokaise. On rautainen ammattitaito reaalielämän ihmissuhteista. Pahoillani oon tällä hetkellä lähinnä siitä, etten lukenu keskustelua tarpeeksi tarkasti. Jostain mulle oli jääny mielikuva, että ap tuntis viesteilykumppaninsa jo paremmin.

Joo ei kaikki miehet varmaan pidä naista patjana tollasen viestin perusteella. Mä kuitenkin pitäisin itseäni pelkkänä patjana, jos yhden yön seksikumppanille laittaisin tollasen viestin. Never ever lähettäis tollasia.

• Huu-haa-ma
        Mua mitkään.. kirjoitti:

..stereotypiat sokaise. On rautainen ammattitaito reaalielämän ihmissuhteista. Pahoillani oon tällä hetkellä lähinnä siitä, etten lukenu keskustelua tarpeeksi tarkasti. Jostain mulle oli jääny mielikuva, että ap tuntis viesteilykumppaninsa jo paremmin.

Joo ei kaikki miehet varmaan pidä naista patjana tollasen viestin perusteella. Mä kuitenkin pitäisin itseäni pelkkänä patjana, jos yhden yön seksikumppanille laittaisin tollasen viestin. Never ever lähettäis tollasia.

" Mä kuitenkin pitäisin itseäni pelkkänä patjana, jos yhden yön seksikumppanille laittaisin tollasen viestin."

Rautaisella ammattitaidolla osaisit välttää yhden yön kumppanin.

• este elämälle
        Mua mitkään.. kirjoitti:

Minusta on hienoa että aloittaja on kyllin rohkea lähettämään viestin jota ei "normitilanteissa" ihmiset lähettäisi. Vai miten sanoitkaan.
        Miksi pitäisi mennä joidenkin valmiiden etikettien mukaan?
        Viesti oli ehkä vähän höpsö mutta persoonallinen.

• No joo.
        ap. kirjoitti:

olen lähettänyt joillekin miehille aiemminkin "kiitos hyvästä seksistä" tms viestejä.
        Tämän miehen olin tavannut muutaman kerran ja kolmansilla treffeillä pehkuihin sujahdettiin.

ei ollut provo, vaikka tyhmä juttu olikin :/

Ehkä sittenkin kuitenkin muistin/ tulkitsin aiemmin lukemaani oikein. Eli siis tunnet sitä miestä kuitenkin paremmin...

Ok. Tilanne on jokatapauksessa täysin erilainen, jos olet tuntenut miestä jo jonkin verran ja sitten kiittelet seksistä. Peace.:) En pahalla kirjoittanut. Koko ajan ajatellu vaan tilannetta, että joku lähettäis kuvaamasi kaltaisen viestin jollekin, jota ei _ollenkaan_ tunne ja jonka kanssa on harrastanut seksiä kerran. Siinä tapauksessa viesti olisi hassu, mutta sullahan tosiaan eri tsyydeemi.

• Joskus haluu ja..
        Huu-haa-ma kirjoitti:

" Mä kuitenkin pitäisin itseäni pelkkänä patjana, jos yhden yön seksikumppanille laittaisin tollasen viestin."

Rautaisella ammattitaidolla osaisit välttää yhden yön kumppanin.

.. sitten toisinaan taas ei. Useimmiten ei. Niitä yhdenyönsuhteita siis. Rautaista ammattitaitoa (jota siis mulla aina on:) vaatii sen tiedostaminen, milloin itse haluaa ja milloin ei halua. Yhtä yötä.

Seksuaalinen kokemukseni perustuu pitkälti vakikumppaneihin.

• ap.
        No joo. kirjoitti:

Ehkä sittenkin kuitenkin muistin/ tulkitsin aiemmin lukemaani oikein. Eli siis tunnet sitä miestä kuitenkin paremmin...

Ok. Tilanne on jokatapauksessa täysin erilainen, jos olet tuntenut miestä jo jonkin verran ja sitten kiittelet seksistä. Peace.:) En pahalla kirjoittanut. Koko ajan ajatellu vaan tilannetta, että joku lähettäis kuvaamasi kaltaisen viestin jollekin, jota ei _ollenkaan_ tunne ja jonka kanssa on harrastanut seksiä kerran. Siinä tapauksessa viesti olisi hassu, mutta sullahan tosiaan eri tsyydeemi.

ja me tehtiin temput kahdesti :)

• Ihan ok lähettää..
        este elämälle kirjoitti:

Minusta on hienoa että aloittaja on kyllin rohkea lähettämään viestin jota ei "normitilanteissa" ihmiset lähettäisi. Vai miten sanoitkaan.
        Miksi pitäisi mennä joidenkin valmiiden etikettien mukaan?
        Viesti oli ehkä vähän höpsö mutta persoonallinen.

.. ihmiselle, jota jo tuntee. Sääliksi sen sijaan käy niitä, jotka lähettää tuollaisen viestin tuntemattomalle ihmiselle, jonka kanssa on ainoastaan harrastaneet seksiä 1h & 1 kerta heipsistäheidou nähdään, jos nähdään.

Sellaisiin juttuihin taas kun ei tyypillisesti kuulu ystävyyspohdinnat, tms.

• yhdenyön panollekin
        Ihan ok lähettää.. kirjoitti:

.. ihmiselle, jota jo tuntee. Sääliksi sen sijaan käy niitä, jotka lähettää tuollaisen viestin tuntemattomalle ihmiselle, jonka kanssa on ainoastaan harrastaneet seksiä 1h & 1 kerta heipsistäheidou nähdään, jos nähdään.

Sellaisiin juttuihin taas kun ei tyypillisesti kuulu ystävyyspohdinnat, tms.

voisi lähettää ihan millaisen viestin vaan? Ihmisiähän tässä vain ollaan. Mitä siinä menettää että rikkoo etiketit ja on oma itsensä. Kuulostat siltä että olet käyttäytymissääntöjesi vanki.

• En ole tuomitsemassa
        yhdenyön panollekin kirjoitti:

voisi lähettää ihan millaisen viestin vaan? Ihmisiähän tässä vain ollaan. Mitä siinä menettää että rikkoo etiketit ja on oma itsensä. Kuulostat siltä että olet käyttäytymissääntöjesi vanki.

Toki asiayhteydet/ tilannesidonnaisuus aina merkkaa. Monta kertaa ihmisten tilanteet kokonaisuudessaan ei tule esille keskustelupalstalla.

Sanon vielä kerran, että oon koko ajan ajatellut, että ap:n kuvaamankaltainen viesti olis musta hassu tapauksessa_, että sellainen lähetetään täysin tuntemattomalle ihmiselle. Ap:n tilanteeseen liittyvistä yksityiskohdista kun en niistä enempää tiedä, en mitään sano enää siihen.

Stylejuttuja ja tyylilajin valintaa kaikki tuo. Riippuu, mistä roikkuu ja mitä yksilöllisesti yksittäiset tilanteet sisällään pitävät. Mä mikään käyttäytymissääntövanki ole. Juhan af Grannin kertoman perusteellako päättelit?

• kaikki patjoina
        niin ajattelisivat? kirjoitti:

Tuo on itsestäänselvyys. Hyvä sellainen.:)

• ymmärrän....

Ymmärtäisin ettei seksi kanssani kiinnosta sinua ja annat mahdollisuuden ystävyyteen mutta vain kohteliaisuudesta toivoen samalla että ymmärtäisin yskän.

Vastaisin tekstariisi jotenkin näin: Kiitos myös itsellesi ja hyvää jatkoa.

• harmittaa...

taisin mokata.
        koska mies oli itse laittanut mulle viestin että hän pitää minusta ja on iloinen että tavattiin. Ja mä vastasin sille että "kiitos seksistä"etc.(toi mikä oli aloituksessa oli vähän yksinkertaistettu versio)
        Mutta mun tarkotus oli sanoa että mäkin pidän hänestä niin paljon että pelkkä kaveruuskin riittää jos hän niin haluaa.
        Miten tää kommunikointi on niin hankalaa.

• ja messenger
        harmittaa... kirjoitti:

taisin mokata.
        koska mies oli itse laittanut mulle viestin että hän pitää minusta ja on iloinen että tavattiin. Ja mä vastasin sille että "kiitos seksistä"etc.(toi mikä oli aloituksessa oli vähän yksinkertaistettu versio)
        Mutta mun tarkotus oli sanoa että mäkin pidän hänestä niin paljon että pelkkä kaveruuskin riittää jos hän niin haluaa.

ihan perseestä, vaikka naiset niistä pitääkin.

ei tule kuin väärinymmärryksiä. ja kaikki vain siitä syystä, että viestintää tulkitaan täysin eri tavoilla. lisäksi naiset jaksaa näpytellä ja lukea rivienvälejä. miehet ei jaksa/kykene.

Puhukaa. Puhelimen perusominaisuus.

• älä suotta
        harmittaa... kirjoitti:

taisin mokata.

Olet ehkä liian rehellinen jos liian rehellinen voi olla. Älä nyt hötkyile kuitenkaan paikkaamaan asiaa liialla kiireellä vaan tuumi hetki. Voihan olla ettei mitään vahinkoa tapahtunutkaan ja mies näkee asian toisin kuin mitä se minulle ensimmäisenä mieleen toi.

• vaan voi tietää
        älä suotta kirjoitti:

Olet ehkä liian rehellinen jos liian rehellinen voi olla. Älä nyt hötkyile kuitenkaan paikkaamaan asiaa liialla kiireellä vaan tuumi hetki. Voihan olla ettei mitään vahinkoa tapahtunutkaan ja mies näkee asian toisin kuin mitä se minulle ensimmäisenä mieleen toi.

miten se mies tän näkee.
        Ihmettelen vaan sitä että ensin hän oli niin ilahtunut ja sitten ei mitään ole kuulunutkaan. Puhuimme seksin jälkeen että treffaamme perjantaina, hän lupasi soittaa, mutta viestini jälkeen ei tosiaan ole kuulunut.

• näyttää
        vaan voi tietää kirjoitti:

miten se mies tän näkee.
        Ihmettelen vaan sitä että ensin hän oli niin ilahtunut ja sitten ei mitään ole kuulunutkaan. Puhuimme seksin jälkeen että treffaamme perjantaina, hän lupasi soittaa, mutta viestini jälkeen ei tosiaan ole kuulunut.

Ehkä mies sai sitten saman käsityksen minä ensilukemalta eli kiitos viimeisestä mutta ollaan tämän jälkeen vain kavereita ja mieluummin ei sitäkään.

Laita sille selkokielinen tekstari tai soita mieluummin ja kysy niin ei tarvitse enää miettiä.

• <Mies29>

pelkää ettei kelpaa toista kertaa.

• tuollaiseen

päädyit?

• -eräsmies-
        tuollaiseen kirjoitti:

päädyit?

kun alkuperäinen viesti vaikuttaa niin alentuvalta ja anelevalta, sanoisin jopa epätoivoiselta pyynnöltä jatkaa suhdetta.

ei vaikuta ollenkaan siltä kuin tuo katti esitti, että nainen ei olisi pitänyt seksistä eikä haluaisi sitä enää koskaan kyseisen kohteen kanssa.

• voi päätellä
        -eräsmies- kirjoitti:

kun alkuperäinen viesti vaikuttaa niin alentuvalta ja anelevalta, sanoisin jopa epätoivoiselta pyynnöltä jatkaa suhdetta.

ei vaikuta ollenkaan siltä kuin tuo katti esitti, että nainen ei olisi pitänyt seksistä eikä haluaisi sitä enää koskaan kyseisen kohteen kanssa.

ettei näistä vastauksista voi päätellä yhtään mitään, mitä mies saattaisi ajatella...
        Ei siis auttanut tämäkään, hitsi.

• kirjoittama
        -eräsmies- kirjoitti:

ei tule mieleen mitenkään,tuntuu käännetyltä ajatukselta sopimaan naisen suuhun. Selvää sen sijaan on,että tuollasen viestin laittaminen kertoo lähettäjänsä henkisestä kypsymättömyydestä. Äärimmäisen epätoivonen tarrautuja,jota miehen kannattaa karttaa ennen kun saa maanvaivan tosta mimmistä. Tietysti jos ei tyypillä ole kovat kriteerit sille pystyykö sen kumppanin kanssa keskustelemaan vai haluaako käydä vaan painamassa sillon tällön, tuohon viimeseen tän tason viestien laittajat sopii mainiosti.

• pup-pu

Pitäisin naista hieman yksinkertaisena...

• :-)

eikö ole kohteliasta kiittää?

• .......................

Tuosta saa tällaisen kuvan: Seksi kanssasi oli aika tavanomaista ja tylsää, seksiä kuitenkin ja kiitos edes siitä. Ollaan kavereita koska olet mukava tyyppi, vaikkakin huono sängyssä.

• VÄÄRIN

VÄÄRIN! EI VOITTOA TÄLLÄ KERTAA!

Oikea vastaus olisi ollut:

kiitos seksistä!huomaatko että olen yhtä hauska kun jätkät, vähän tällanen cool tyttöpoika ja vaikka pelottaa ihan sikana ettet haluu enää ikinä nähdä mua niin yritän tällä huonolla huumorillani antaa sellasen kuvan et oon ihan ok vaikket enää soita vaikka mä oikeestaan pelkään et sä et enää soita ja mä EN PYSTY OOTTAAN ENÄÄ SEKUNTIAKAAN niin et mikset sä soita vaiks mä oon näin cool?

• luehan oikein ajatuksella
        VÄÄRIN kirjoitti:

VÄÄRIN! EI VOITTOA TÄLLÄ KERTAA!

Oikea vastaus olisi ollut:

kiitos seksistä!huomaatko että olen yhtä hauska kun jätkät, vähän tällanen cool tyttöpoika ja vaikka pelottaa ihan sikana ettet haluu enää ikinä nähdä mua niin yritän tällä huonolla huumorillani antaa sellasen kuvan et oon ihan ok vaikket enää soita vaikka mä oikeestaan pelkään et sä et enää soita ja mä EN PYSTY OOTTAAN ENÄÄ SEKUNTIAKAAN niin et mikset sä soita vaiks mä oon näin cool?

Viestistä saa sellaisen kuvan kuin sanoin. Eri asia on se mitä viestin lähettäjä todella tarkoitti.

• Pöheely

Kiität seksistä (eli lisää saa kun haluaa:) jonka lisäksi tarjoat jonkinlaista ystävyyttä jos mies vain sitä haluaa. Viestin sisältö on positiivinen miehen kannalta. Viesti itsessään on erittäin kummallinen ja ihmettelisin paljon sitä, miksi nainen ilmaisee asian kuin se olisi hänelle se ja sama ollaanko sitä mitä hän kysyy vai ei.

• ??????

Kysyykö nainen viestissään jotain? Ei, hän vain kiittää ja toteaa että on valmis platoniseen ystävyyteen.

• Pöheely
        ?????? kirjoitti:

Kysyykö nainen viestissään jotain? Ei, hän vain kiittää ja toteaa että on valmis platoniseen ystävyyteen.

Nainen esittää mun mielestä lauseen/ajatuksen johon odottaa vastausta tai tietoa, vaikka kyseessä ei ole suora kysymys. Voihan olla ettei naista kiinnosta mitä mies ajattelee asiasta, mutta se antaa varsin tahdottoman kuvan. Miksi viljellä turhia "voidaan olla sitä ja tätä jos vain haluat" lauseita jos ei odota niihin vastausta tai ole kieltänyt olemista aikaisemmin.

• aloittaja

Päädyin laittamaan miehelle viestin "oletko jo unohtanut mut?"

Mies vastaa" rakas(nimeni), en tietenkään ole unohtanut sua. Olen ollut vanhempieni luona viikonlopun. Toivottavasti sulle kuuluu muuten hyvää?"

Minä"hyvää kuuluu".

Taas todella antoisaa tekstittelyä. Jotenkin ihankuin olisin ennenkin kuullut näitä "olen ollut matkoilla/kiireinen"-selityksiä.

Unohdan koko hemmon! Vittu.

• Oot

jo päässyt "rakas" -asteelle :)

• ap.
        Oot kirjoitti:

jo päässyt "rakas" -asteelle :)

aika lipevältä kuulostaa. Ettei vaan olis just sellanen pelimies. Ota ny noista selvää.
        Pelimiehet pilaa hyvienkin miesten mahkut kun naiset alkaa nähdä pelureita siellä täällä. Mä en vaan uskalla luottaa. Oon meinaan nähny jo sen verran.

• ..............

Toihan nyt vaikuttaa siltä että se mies on ollut ihan yhtä ihmeissään sun ekasta viestistä kuin me muutkin. Oli varmaan ihan täpinöissään kun sai sun toisen viestisi. Otat nyt ihan rauhallisesti ja odotat miehen yhteydenottoa.

• naapuri.

Olet saanut aikaan mielenkiintoisen viestiketjun :D
        Kerrankin. Luulen kaverin olleen ihmeissään sen ekan viestisi jälkeen, ehkä loukkaantunutkin koska luuli seksin olleen sinulle pettymys / et halua mitään muuta kuin ystävyyttä. Nyt sitten otatkin yhteyttä... Ota hemmoon yhteyttä ja selitä se eka tekstarisi.

• selitätte :)

Ymmärsin ap:n tekstarin sillälailla, että nainen vähän näpäyttää miestä ja tähdentää miehelle, että ollaan vaan kavereita.

Tai toinen vaihtoehto, joka mulle tulisi mieleen vasta päivien päästä (nytkin vähän myöhemmäin vasta), että nainen vois olla pikkuisen lapsellinen ja tarkottaa sillä tekstarilla, että oot niin mukava, että toivottavasti voidaan tehdä muutakin yhdessä kuin harrastaa seksiä.

Toi eka laittamani vaihtoehto olisi mielessäni kyllä ensimmäisenä.

• tulkitset :)

Toivottavasti tää herra tajus ottaa sen erilailla :)

Musta on ihanaa että te jaksatte yrittää auttaa tytönreppanaa joka on pihalla kun lumiukko.
        Kuinka maailma on pyörinyt ennen keskustelupalstoja!

• mutta...
        tulkitset :) kirjoitti:

Musta on ihanaa että te jaksatte yrittää auttaa tytönreppanaa joka on pihalla kun lumiukko.

Ajattele sitä tilannetta kun se mies tulee ajankulukseen lukemaan näitä juttuja ja huomaa olevansa yksi pääosan esittäjistä. Huhheijjakkaa!

• voi käydä
        mutta... kirjoitti:

Ajattele sitä tilannetta kun se mies tulee ajankulukseen lukemaan näitä juttuja ja huomaa olevansa yksi pääosan esittäjistä. Huhheijjakkaa!

syytä en viitsi selittää :)

• sä oot jo
        tulkitset :) kirjoitti:

menettänyt koko pelin. Hah, ei tollasella mindsetillä pysty minkäänlaista suhdetta kursimaan kokoon. Ihmemies on, jos jaksaa kattella tollasta pelleilyä pitkään.

Ellet sitten ole jotakin todella mahtavaa sängyssä.

Kasva nyt vähän aikuiseksi, niin sulla on edes pienen pieni mahdollisuus jonkinlaiseen suhteenpoikaseen. Tämän kaiken ihan vaan sun parhaaksesi sanon.

• nöyristelet

ja vähättelet itseäsi?

• ..hyvät jatkot...

ja se olisi siinä..

en harrasta platonisia "kaveri"-suhteita sellaisten naisten kanssa joiden kanssa on tullut oltua yötä..

• scale

Käsittäisin viestin seuraavasti:
      Et ole mikään kaksinen panomies, en halua suhdetta ainakaan sun kanssa. Toivottavasti älyät pysyä pois mun elämästäni.

• "kiitos seksistä!.."
      - Ei, ei, ei, seksistä ei kuulu kiittää.

"Voimme olla myös platonisia ystäviä jos haluat.."
      - Menet sitten seksin jälkeen ehdottamaan seksitöntä ystävyyssuhde....

"...koska pidän sua fiksuna ja mielenkiintoisena ihmisenä".
      - Ja tämä yhdistettynä edelliseen lauseeseen tarkoittaa, että olet kiinnostunut minusta ihmisenä, mutta et tunne mitään sen kummempaa.

Platoninen ystävyyssuhde on täysin pois suljettu vaihtoehto sen jälkeen, kun on ensimmäisen kerran hetekkaa narisutettu.

• seuraavasti:

Yö ei ollut kovin kiihkeä. Nainen ei pitänyt siitä.
      Todennäköisesti heivaisin naisen elämästäni.

• ap.

näitä viestejä lukiessa,tulee kyllä olo että mahkut on mennyt.
      Jospa olisin selväsanaisempi sitten seuraavan miehen kohdalla.

• ole vaan

vielä päässyt sisälle miesten yksinkertaiseen ajatusmaailmaan. Olen itse muuten nainen, mutta jo 40 v, ja kokemusta on vastakkaisesta sukupuolesta päässyt kertymään.

Ajattelin heti kun luin ekan viestisi että voi ei, ei tuollaisia lähetellä...

Katsos, ymmärrän naisen näkökulmasta mitä viestillä tarkoitit, ja varmaan ymmärtää moni muukin nainen, ja ymmärrän että olit mielestäsi sekä kohtelias että fiksu, kerroithan omasta mielestäsi selvästi että mies on mielestäsi kiinnostavan MYÖS muilta kuin seksuaalisilta ominaisuuksiltaan. Laitoit sellaisen viestin minkä itse haluaisit saada.

Ja mieshän ei tuollaisia viestejä tajua vaan ihmettelee ja pitää sinua vähintään kummallisena. Ja siksi ohittaa sen kokonaan. Ja myös sinut. Katsos:jos mies on kiinnostunut, hän kyllä tekee sen selväksi. Usko minua, kyllä tekee. Jos ei tee, mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sinun olisi siis pitänyt malttaa mielesi ja antaa miehelle tilaisuus osoittaa mielenkiintonsa ensin, eikä kiirehtiä häsläämään. Jos miehestä ei olisi ikinä enää mitään kuulunut, a) olisit säilyttänyt ylpeytesi ja omanarvontuntosi b) olisit ensi kerralla viisaampi ja katsoisit tarkemmin kenen kanssa makaat.

Ja usko minua, kun miehistä on kyse tulet tarvitsemaan kaiken omanarvontuntosi ja ylpeytesi. Nyt menit sössimään kaiken juoksemalla miehen perässä. Vaikka et mielestäsi niin tehnytkään, vaan käyttäydyit hienosti, kaikki tikusta-asiaa-yhteydenpito mieheen josta on epävarma on perässä juoksemista. Ja sellaisena se mies sinun viestiäsi pitää, eikä yhtään erehtynytkään. Pidä seuraavalla kerralla huoli että miehet juoksevat sinun perässäsi.

• miksi nainen
        ole vaan kirjoitti:

vielä päässyt sisälle miesten yksinkertaiseen ajatusmaailmaan. Olen itse muuten nainen, mutta jo 40 v, ja kokemusta on vastakkaisesta sukupuolesta päässyt kertymään.

Ajattelin heti kun luin ekan viestisi että voi ei, ei tuollaisia lähetellä...

Katsos, ymmärrän naisen näkökulmasta mitä viestillä tarkoitit, ja varmaan ymmärtää moni muukin nainen, ja ymmärrän että olit mielestäsi sekä kohtelias että fiksu, kerroithan omasta mielestäsi selvästi että mies on mielestäsi kiinnostavan MYÖS muilta kuin seksuaalisilta ominaisuuksiltaan. Laitoit sellaisen viestin minkä itse haluaisit saada.

Ja mieshän ei tuollaisia viestejä tajua vaan ihmettelee ja pitää sinua vähintään kummallisena. Ja siksi ohittaa sen kokonaan. Ja myös sinut. Katsos:jos mies on kiinnostunut, hän kyllä tekee sen selväksi. Usko minua, kyllä tekee. Jos ei tee, mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sinun olisi siis pitänyt malttaa mielesi ja antaa miehelle tilaisuus osoittaa mielenkiintonsa ensin, eikä kiirehtiä häsläämään. Jos miehestä ei olisi ikinä enää mitään kuulunut, a) olisit säilyttänyt ylpeytesi ja omanarvontuntosi b) olisit ensi kerralla viisaampi ja katsoisit tarkemmin kenen kanssa makaat.

Ja usko minua, kun miehistä on kyse tulet tarvitsemaan kaiken omanarvontuntosi ja ylpeytesi. Nyt menit sössimään kaiken juoksemalla miehen perässä. Vaikka et mielestäsi niin tehnytkään, vaan käyttäydyit hienosti, kaikki tikusta-asiaa-yhteydenpito mieheen josta on epävarma on perässä juoksemista. Ja sellaisena se mies sinun viestiäsi pitää, eikä yhtään erehtynytkään. Pidä seuraavalla kerralla huoli että miehet juoksevat sinun perässäsi.

ei saisi juosta miehen perässä? Eikö tämä maailma ole jo sen verran tasa-arvoinen paikka että molemmilla sukupuolilla on oikeus osoittaa kiinnostuksensa?

• voit osoittaa
        miksi nainen kirjoitti:

ei saisi juosta miehen perässä? Eikö tämä maailma ole jo sen verran tasa-arvoinen paikka että molemmilla sukupuolilla on oikeus osoittaa kiinnostuksensa?

kiinnostuksesi miehelle, mutta se pitää tehdä taitavasti. Sulla ei niitä taitoja vielä ole, joten kannattaa mieluummin miesten antaa juosta sun perässä.

Sitten kun sä tajuat miesten yksinkertaista sielunelämää vähän paremmin, niin voit alkaa tehdä aloitteita miesten suhteen. Nyt sun ei ole ollenkaan turvallista tehdä niin. Myös itsesi tuntemisessa ja itsesi hallinnan säilyttämisessä on sulla vielä ihan liikaa tekemistä, että pystyisit turvallisesti olemaan aktiivinen miesten suhteen.

• elämä..
        voit osoittaa kirjoitti:

kiinnostuksesi miehelle, mutta se pitää tehdä taitavasti. Sulla ei niitä taitoja vielä ole, joten kannattaa mieluummin miesten antaa juosta sun perässä.

Sitten kun sä tajuat miesten yksinkertaista sielunelämää vähän paremmin, niin voit alkaa tehdä aloitteita miesten suhteen. Nyt sun ei ole ollenkaan turvallista tehdä niin. Myös itsesi tuntemisessa ja itsesi hallinnan säilyttämisessä on sulla vielä ihan liikaa tekemistä, että pystyisit turvallisesti olemaan aktiivinen miesten suhteen.

on tylsää.

• nämä suhdeasiat
        elämä.. kirjoitti:

on tylsää.

varsinkaan alkuajat ole koskaan liian turvallisia.

Jos haluaa välttämättä hakata päätään seinään, niin siitä vaan. :)

• ......................
        miksi nainen kirjoitti:

Tasa-arvo on pitkälle kehittynyt, mutta se ei ole miehen tajuntaan vielä tietään löytänyt. Miehiä pitää kohdella varovaisesti ja antaa heidän ymmärtää että he vievät ja sinä vikiset. Nainen joka osoittaa haluaan liian aikaisessa vaiheessa on vieläkin kauhistus miehille.

• sitten olla
        ...................... kirjoitti:

Tasa-arvo on pitkälle kehittynyt, mutta se ei ole miehen tajuntaan vielä tietään löytänyt. Miehiä pitää kohdella varovaisesti ja antaa heidän ymmärtää että he vievät ja sinä vikiset. Nainen joka osoittaa haluaan liian aikaisessa vaiheessa on vieläkin kauhistus miehille.

ihan suosiolla yksin. En ole ollenkaan vikisevä tyyppi.

Ärsyttää tuo ikuinen selitys kuinka miehet on herkkiä ja meidän naisten pitäisi olla kamalan varovaisia hyssyttelijöitä ettei vaan tehdä miestä hämmentyneeksi. Entä meidän tunteet ja tarpeet?

• yksilöitä
        ...................... kirjoitti:

tässäkin asiassa?!
        Toiset lumoutuvat naisesta joka näyttää intonsa ja tahtonsa.

• vaan enää
        yksilöitä kirjoitti:

tässäkin asiassa?!
        Toiset lumoutuvat naisesta joka näyttää intonsa ja tahtonsa.

näiden kirjoitusten jälkeen tuskin viitsii tehdä mitään.

• ............

että nainen haluaa kiittää seksistä ja toteaa samaan hengenvetoon, että haluais olla myös platoninen ystävä, koska pitää mua fiksuna ja mielenkiintosena.

Oliko täsä jotain epäselvää jonkun mielestä?

• tähän mennessä!

Kiitos.

• joka tulkitsee

viestin niinkuin siinä lukee. Vaikka aina painotetaan kuinka miehet muka aina tulkitsevat niin. ja tässä ketjussa sen TODELLAKIN huomasi, miten paljon rivien välejä miehet lukevat!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe