Älyvapaa Keno.

Pah.

Mahtaako koko Kenossa olla mitään mieltä, kun sitä voi näköjään tahkota keskitasoillakin vuosia, ja ei voita koskaan mitään?
5- ja 6-tasoa olen leiponut jo pari vuotta vailla voiton voittoa.
Lotossakin taitaa olla paremmat mahdollisuudet voittaa, vaikka nekin on mitättömät.
Epäilen koko Kenon rehellisyyttä, vaikka Veikkaus taitaa väittää, että tuloksia ei ajeta tietokoneella pelatuista numeroista ja tasoista.
Luulen, että juuri niin tehdään ja lieneekö palautusprosentti edes viittä?
Veikkaukselta ei pelinsä perusteista tietoja heru.
Lopetan koko paska-Kenon pelaamisen.

8

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näköjään

      olet veikkauksen erikoistarkkailussa.

    • Veikan häijy kätyri

      Juuh ne on laittaneet sun nimes erityis-syyniin. EI mitään mahkuja voittaa. Lisäks ne kuuntelee sun puhelinta, mikäli yrittäisit kaverin kautta pistää numerot. Online pisteisiin ne jakelee sun kuvia, jotta osaa sitten kassaneiti deletoida sun numerot.

    • a) Todenäköisyydet ovat huonoja
      b) voittokertoimet ovat liian pieniä.



      Vaikka kenon palautusprosentti on vain 55%. Se ei tarkoita sitä, että sinulla olisi palautusprosentti juuri se 55%. Sinulla voi olla palautusprosentti vain 5% ja jollain mulla joka on saanut isomman voiton vaikka 1000% Eli olet rahoittanut tätä suurempaa voittajaa ja sinulle jää sitten vieläpienempi palautusprosentti.


      Kuitenkin jos pelataan kakkostasoa vaikka 100000 kierrosta palautusprosennti on silloin lähes tarkalleen se 55%

      • Kampela2

        C. Kenoarvonnat on manipuloituja. Jos nyt lopetat ja tarkkailet tulevina päivinä numeroita niin ei kauaa kestä, kun "yllättäen" huomaat että juuri ne sun numerosi OLISI tulleet!


      • niinhän siinä kävi
        Kampela2 kirjoitti:

        C. Kenoarvonnat on manipuloituja. Jos nyt lopetat ja tarkkailet tulevina päivinä numeroita niin ei kauaa kestä, kun "yllättäen" huomaat että juuri ne sun numerosi OLISI tulleet!

        Yritin viedä kupongin vieraalle asiamiehelle niin huomasin maksaessani, että koneesta välähti valo,Veikkaus valokuvasi minut ja minun Keno-numerot jäivät tulematta arvonnassa.

        Muutaman kerran kävin naamioituneena mutta sitten tajusi, että sormenjäljet olivat jääneet kuponkiin, niistä tunsivat minut.

        Nyt olen päättänyt täyttää Kenon hanskat kädessä ja naamioituneena jätän Kenon. Kerron sitten kuinka veikkauksen huiputtaminen onnistuu.


      • Kampela2
        niinhän siinä kävi kirjoitti:

        Yritin viedä kupongin vieraalle asiamiehelle niin huomasin maksaessani, että koneesta välähti valo,Veikkaus valokuvasi minut ja minun Keno-numerot jäivät tulematta arvonnassa.

        Muutaman kerran kävin naamioituneena mutta sitten tajusi, että sormenjäljet olivat jääneet kuponkiin, niistä tunsivat minut.

        Nyt olen päättänyt täyttää Kenon hanskat kädessä ja naamioituneena jätän Kenon. Kerron sitten kuinka veikkauksen huiputtaminen onnistuu.

        Vaikka menisit palauttamaan kenosi haarniska päällä kondomi pään yli vedettynä, niin ei se siitä parane. Systeemi lukee vain ne pelatut numerot riippumatta siitä millainen hemmo ne palauttaa.


      • erityisesti
        Kampela2 kirjoitti:

        Vaikka menisit palauttamaan kenosi haarniska päällä kondomi pään yli vedettynä, niin ei se siitä parane. Systeemi lukee vain ne pelatut numerot riippumatta siitä millainen hemmo ne palauttaa.

        kuinka se lukee sen kaveriporukan numerot, jossa rivejä ei palautettu?


      • Kampela2
        erityisesti kirjoitti:

        kuinka se lukee sen kaveriporukan numerot, jossa rivejä ei palautettu?

        Ei tietenkään niitä voi lukea mitä ei palauteta ja siksi niiden toteutuminen onkin mahdollista!

        Ei kai sitä noin vaikea ole ymmärtää?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe