Minusta karaoke voisi olla hauska harrastus koko perheelle. Ostin Kid Box nimisen vempaimen, jonka voi liittää telkkariin mutta kun menin musiikkikauppaan, löysin Karaoke levyjä vain muutaman, eikä niissä ole tekstejä (eivät ole videoita). Asun ulkomailla, onko Suomessa sama tilanne?
Onko karaoke videoita kaupoissa
8
1696
Vastaukset
- KMS-64
kaupoista hintaan n. 30€ kotikäyttöön. Välttämättä eivät toimi näitten vempaimien kanssa. Ostat kaupasta dvd-laitten jossa karaoke-toiminto niin johan näkyy. Myös firmat kuten esim. MelPlay myyvät levyjä, jotka ovat tarkoitettu vain kotikäyttöön. Käyhän katsastamassa näitten sivuilla. Kotikäyttö-levyistä ei siis tarvitse maksaa teostoja, jonka vuoksi niitä ei siis saa soittaa muuta kuin kotikäytössä. Taustat kuitenkin tehty ihan ammattimaisesti, ei suuria eroja ammattilevyihin. Lauluintoa teille sinne maailmalle!
- epäilevä tuomas
...ei tarvi maksaa teostomaksuja? Epäilen.
- ne maksut
epäilevä tuomas kirjoitti:
...ei tarvi maksaa teostomaksuja? Epäilen.
On sisällytetty levyn hintaan. Oletko koskaan ostanut CDtä jonka kuuntelemisesta kotona joudut maksamaan jotain lisämaksuja? Muutenkin Suomessa kaikki musiikkikeskustelut pyörivät niin teostomaksujen ympärillä että epäilyttää joskus että pelkästään levyfirmat niitä pyörittävät. Mutta kiitos vastauksesta edelliselle kirjoittajalle, kokeilen toimiiko karaokelevy erikois-karaoke-dvd-laitteessani, Pc:llä ei näkynyt se teksti.
Kai se paketti on sitten aukaistava, meinasin jo kiikuttaa avaamattomana takaisin kauppaan. Toisaalta, ehkä jossain toisessa PC:ssä levy toimisikin, siis sellaisessa jossa on DVD soitin! Yhtäkkiä pälkähti päähäni että mitä tuollaisilla karaoke soittimilla yleensä tekee jos DVD soitin on PC:ssä! - jätkänhumppa
ne maksut kirjoitti:
On sisällytetty levyn hintaan. Oletko koskaan ostanut CDtä jonka kuuntelemisesta kotona joudut maksamaan jotain lisämaksuja? Muutenkin Suomessa kaikki musiikkikeskustelut pyörivät niin teostomaksujen ympärillä että epäilyttää joskus että pelkästään levyfirmat niitä pyörittävät. Mutta kiitos vastauksesta edelliselle kirjoittajalle, kokeilen toimiiko karaokelevy erikois-karaoke-dvd-laitteessani, Pc:llä ei näkynyt se teksti.
Kai se paketti on sitten aukaistava, meinasin jo kiikuttaa avaamattomana takaisin kauppaan. Toisaalta, ehkä jossain toisessa PC:ssä levy toimisikin, siis sellaisessa jossa on DVD soitin! Yhtäkkiä pälkähti päähäni että mitä tuollaisilla karaoke soittimilla yleensä tekee jos DVD soitin on PC:ssä!Itse olen ostanut eli huutanut jonku verran huuto.net:stä karaoke dvd-levyjä niitä voi lauleskella joko dvdsoittimen kautta tai tietokoneen. Kannattaa ostaa dvd.laite jossa on mikrofonin paikka valmiina niin saa laadukkaan äänentoiston tv:n kautta kotitarpeisiin. Tälläisten hinnat on tullut ihan kohtuulliselle tasolle viime vuosien aikana. Kaupassahan dvd-karaoke levyt maksaa 20 - 40€ netistä olen saanut 6 - 16€. vhs-kasetteina ei taida enää kaupasta löytyä mutta huuto.netistä keltanenpörssi ja kirpparit on aarreaittoja näille
- harjoittelija minäkin
jätkänhumppa kirjoitti:
Itse olen ostanut eli huutanut jonku verran huuto.net:stä karaoke dvd-levyjä niitä voi lauleskella joko dvdsoittimen kautta tai tietokoneen. Kannattaa ostaa dvd.laite jossa on mikrofonin paikka valmiina niin saa laadukkaan äänentoiston tv:n kautta kotitarpeisiin. Tälläisten hinnat on tullut ihan kohtuulliselle tasolle viime vuosien aikana. Kaupassahan dvd-karaoke levyt maksaa 20 - 40€ netistä olen saanut 6 - 16€. vhs-kasetteina ei taida enää kaupasta löytyä mutta huuto.netistä keltanenpörssi ja kirpparit on aarreaittoja näille
Tietokoneeseenko ei siis saa kunnon mikrofonia?
Palautin jo DVD laitteen kauppaan kun niitä DVD karaokelevyjä oli ihan liian vähän kaupan hyllyillä, minun mielestä. Täytyy kokeilla joskus jos netistä saa ostettua ihan mielimusiikkia karaoke versioina.
Eri asia on sitten löytyykö semmoisia baareja joissa ko kappaleita voi laulaa ihan yleisön edessä. - dvd:nä
harjoittelija minäkin kirjoitti:
Tietokoneeseenko ei siis saa kunnon mikrofonia?
Palautin jo DVD laitteen kauppaan kun niitä DVD karaokelevyjä oli ihan liian vähän kaupan hyllyillä, minun mielestä. Täytyy kokeilla joskus jos netistä saa ostettua ihan mielimusiikkia karaoke versioina.
Eri asia on sitten löytyykö semmoisia baareja joissa ko kappaleita voi laulaa ihan yleisön edessä.kyllä löytyy hylly kaupalla anttilasta prisma cittari jne.
Googleen haku sanaksi karaoke niin pääset karaokeen erikoituneiden firmojen sivuille ja kyllä alkaa löytyä
- Elmeri
Tarkoitatko VHS-karaokevideokasetteja? Mulla olis käytettyjä hyväkuntoisia, melkein koko Finn-karaokesarja ja muitakin kasetteja . Myyn 10euroa kpl. Kaikki kotimaisia.Itse en enää tarvi, koska vaihdoin laitteet dvd:lle.
Myyn kenelle tahansa kiinnostuneelle ! Terveisin :Elmeri- Harjoittelija minäkin
Kiitos tarjouksesta, ajattelin kuitenkin DVDtä siksi että niiltä voi valita kappaleita eikä tarvitse kelailla nauhaa. Mutta ehkä joku innostuu ostamaan kasettisi, mullakin on yksi sellainen : siinä ilta kuluu kivasti kun soitat koko kasetin läpi ja koitat muistella miten mitäkin piisiä lauletaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760