Goottius hukassa

Tosi tr00 aito

Mä oon ollu truu gootti kohta kaheksan vuotta ja mua ärsyttää kaikki wannabe gootit jotka ei ymmärrä mistä goottiudessa on kysymys.

Jos kuuntelet jotain metallii se ei tod. tee susta goottii!!! Joku death ja doom metal ei oo gootti musaa. Nykysin näkee paljon gimmoi ketkä käy metallikeikoilla ja pukeutuu muka gooteiks, mut ne ei oo aitoja gootteja.

Ja sit kaikki animeteinit, jotka kans käyttää goottivaatteita, mut kuuntele jotain japsirokkii ei oo gootteja!!!!

Mä kuuntelen Siouxieta, Curee, Inkubus Sukkubusta, Dead Can Dancee, Belaborista jne. Ne on aitoa goottimusaa.

Sit noista vaatteista. Pelkkä musta sametti, pitsit ka korsetit ei oo aitoo goottii. Ne on ihan kauniita vaatteita, mut niitä voi pitää ihan kuka tahansa. Ite käytän paljon pvc-vaatteita enkä koskaan mitään röyhelöitä. Aidon gootin tunnistaa aina siitä, et on voimakas kasarityylinen meikki ja näyttävät esim. tupeeratut, hiukset. Tai sitten erivärisiä braideja.

Kun goottiudesta on tullut muoti, niin kohta kukaan muu kuin aidot truu gootit ei enää ymmärrä mistä siinä on kysymys. Kysymys on ennenkaikkee tyylistä!!! Ja jos ei oo tyylille uskollinen, ei voi olla truu gootti!!!

34

3317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äly hoi eläkää.

      Ymmärrä mistään mitään. Gootit ovat jo kuolleet jo monia vuosi kymmeniä sitten, mutta uutta muotia tuppaa.

    • Vampire slayer.

      Who or what is are true gothick? If you can`t.

      • Tosi tr00 aito

        True goths imo are true to the original goth/post punk bands (Siouxie & the Banshees, Cure, Dead Can Dance, Bauhaus, Sisters of Mercy etc etc).

        True goth dress is lots of black, lots of pvc (like clothes you find in sexstores), leather, and some more romantic stuff like velvet and lace.

        True goths wear a lot of make-up, lots and lots of eye-liner and eye-shadow (yellow pink and red are allways good choices). I shave my eyebrows and paint fake ones with eyeliner. (generally, you get good ideas from 1980's magazines and recordsleeves)

        True goth hair is backcombed or braided, often shaved at temples. Good haircolours are black, pink, blue, red, the more colour the merrier, but in stylish combinations!!!!!

        Being a true goth is all about style and attitude!!! Style in music, dress and make-up is really important. Fake wanna-be goths don't get that. They think they are goth if they dye their hair black and keep it long and wear a parting in the middle. Warning: Black clothes don't make you a true goth!!!! Listening to death / doom don't make you a true goth!!!

        Being a true goth is being true to the style!!! It's not a fashion, fashion is for wannabes.

        Don't settle for fakes, be a true goth!!!!

        Ja sama suomeks!!!! Kirjotin ton englanniks, vaiks en kyl usko ettet osaa suomee!!!


    • ..............

      Ja mikä sinä olet sanomaan mikä on aito gootti?

      • Tosi tr00 aito

        Enstekskin mä oon ollu gootti vuodesta -99!!! Ja mä oon aina halunnu olla truu gootti enkä mikää halpisversio niinku eräät!!! Niin siks mä oonkin opiskellu lehdistä, internetistä ja kirjoista mistä goottiudessa on kysymys. Mullon kaikki goottibändien levyt [vinyyleinä totta kai :)] ja mä oon opiskellut miten alkuperäiset gootit meikkaa ja laittaa hiukset. Ja mä rakastan kauhukirjoja (Poppy Z. Brite on mun suosikki!!!!) ja vanhoja elokuvia (Nosferatu, Frankensteinin morsian jne jne!!!). Mun parhaat kaverit on kans truu goottei ja yhes me puhutaan aina kaikista goottijutuista ja suunnitellaan vaatteita ja muuta!!!

        Goottius on mulle elämäntapa ja todellisuutta!!! Se ei oo mitään leikkii et joku NightWish on niinq Gothick!!! LoL!!! Siks mä pystyn sanoo mikä on truu mikä fake!!!

        Kaikki saa olla just niinkun haluaa, mut kaikki ei oo truu goottei vaiks ne väittää olevansa.


      • fehn
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Enstekskin mä oon ollu gootti vuodesta -99!!! Ja mä oon aina halunnu olla truu gootti enkä mikää halpisversio niinku eräät!!! Niin siks mä oonkin opiskellu lehdistä, internetistä ja kirjoista mistä goottiudessa on kysymys. Mullon kaikki goottibändien levyt [vinyyleinä totta kai :)] ja mä oon opiskellut miten alkuperäiset gootit meikkaa ja laittaa hiukset. Ja mä rakastan kauhukirjoja (Poppy Z. Brite on mun suosikki!!!!) ja vanhoja elokuvia (Nosferatu, Frankensteinin morsian jne jne!!!). Mun parhaat kaverit on kans truu goottei ja yhes me puhutaan aina kaikista goottijutuista ja suunnitellaan vaatteita ja muuta!!!

        Goottius on mulle elämäntapa ja todellisuutta!!! Se ei oo mitään leikkii et joku NightWish on niinq Gothick!!! LoL!!! Siks mä pystyn sanoo mikä on truu mikä fake!!!

        Kaikki saa olla just niinkun haluaa, mut kaikki ei oo truu goottei vaiks ne väittää olevansa.

        Oletpas nyt niin naurettava :D:D
        Pidä meininkiä yllä, pinnallinen typerys...


      • BubbleGirl
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Enstekskin mä oon ollu gootti vuodesta -99!!! Ja mä oon aina halunnu olla truu gootti enkä mikää halpisversio niinku eräät!!! Niin siks mä oonkin opiskellu lehdistä, internetistä ja kirjoista mistä goottiudessa on kysymys. Mullon kaikki goottibändien levyt [vinyyleinä totta kai :)] ja mä oon opiskellut miten alkuperäiset gootit meikkaa ja laittaa hiukset. Ja mä rakastan kauhukirjoja (Poppy Z. Brite on mun suosikki!!!!) ja vanhoja elokuvia (Nosferatu, Frankensteinin morsian jne jne!!!). Mun parhaat kaverit on kans truu goottei ja yhes me puhutaan aina kaikista goottijutuista ja suunnitellaan vaatteita ja muuta!!!

        Goottius on mulle elämäntapa ja todellisuutta!!! Se ei oo mitään leikkii et joku NightWish on niinq Gothick!!! LoL!!! Siks mä pystyn sanoo mikä on truu mikä fake!!!

        Kaikki saa olla just niinkun haluaa, mut kaikki ei oo truu goottei vaiks ne väittää olevansa.

        Gootti vuodesta -99. Taidat itse olla muutenkin vuosiluokkaa -90?

        Ymmärrätkö, miten typerää tuollainen 'olen niin troo' -julistaminen on? Koko 'aitoutesi' menee juuri siinä. Olisit pysynyt vain ihan hiljaa.



        Lienee näintä provoja taas... käykö täällä edes edes muita?


    • minä tiedän

      "Ja sit kaikki animeteinit, jotka kans käyttää goottivaatteita, mut kuuntele jotain japsirokkii ei oo gootteja!!!!"

      Paljastit tietämättömyytesi. Eivät ne olekaan (eivätkä yritäkään olla) gootteja.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Visual_kei

      • Shillis

        Eikös silloin ole tosi truu,kun ei käy täällä Suomi24:jän palstoilla ollenkaan vaan tuhlaa oman enengriansa vaikka Club Schattenin bileisiin?

        Kyllä niitä parempiakin paikkoja luulisi olevan, missä tiedetään kauniimpaakin kauniimmasta Siouxsiesta ja Robertista.

        Tosin, tietysti, onhan se hauskaa välillä tapella oikein urakalla kumpi voittaa Him vai Siouxsie.

        Ja niin, on varsin totta, että mustahuulille tyyli on tärkeä, mutta ennen kaikkea minä pidän tärkeämpänä musiikkia. Siitähän se kaikki on peräisin.


      • Tosi tr00 aito

        Toshan just sanotaan et kiinalainen GOOTTIrockbändi WishWash vai mikäseoli Nevöhöörd. Tätä mä just tarkotan et siis nää ei oo mitää goottei!!! Joten älkää sanoko niitä goottirockbändeiks, vaan sit Visual Kei -bändeiks vaiks.

        Ja GOOTAHTAVA musiikkityyli. Siis mikä gootahtava???? LoL!!! Siis mä en tiedä teist, mut must ainaskii gootahtava tarkoittaa just yhtä asiaa ja se on = wannabe fake.

        Sovitaan vaiks sit niin et kaikki wannabee feikit on gootahtavia. Mut mä ainaskin oon tosi truu aito gootti (since 1999!!!)


      • tosi truu 666gootti
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Toshan just sanotaan et kiinalainen GOOTTIrockbändi WishWash vai mikäseoli Nevöhöörd. Tätä mä just tarkotan et siis nää ei oo mitää goottei!!! Joten älkää sanoko niitä goottirockbändeiks, vaan sit Visual Kei -bändeiks vaiks.

        Ja GOOTAHTAVA musiikkityyli. Siis mikä gootahtava???? LoL!!! Siis mä en tiedä teist, mut must ainaskii gootahtava tarkoittaa just yhtä asiaa ja se on = wannabe fake.

        Sovitaan vaiks sit niin et kaikki wannabee feikit on gootahtavia. Mut mä ainaskin oon tosi truu aito gootti (since 1999!!!)

        olet siis syntynyt 1999 !!!

        se selittää paljon :D:D:D:DD:


      • ...
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Toshan just sanotaan et kiinalainen GOOTTIrockbändi WishWash vai mikäseoli Nevöhöörd. Tätä mä just tarkotan et siis nää ei oo mitää goottei!!! Joten älkää sanoko niitä goottirockbändeiks, vaan sit Visual Kei -bändeiks vaiks.

        Ja GOOTAHTAVA musiikkityyli. Siis mikä gootahtava???? LoL!!! Siis mä en tiedä teist, mut must ainaskii gootahtava tarkoittaa just yhtä asiaa ja se on = wannabe fake.

        Sovitaan vaiks sit niin et kaikki wannabee feikit on gootahtavia. Mut mä ainaskin oon tosi truu aito gootti (since 1999!!!)

        Tämähan on ihan hauskaa.
        Wannabe-gootit ja gootahtava on 2 eri asiaa,dear
        tosi tr00 aito.
        No,mutta minä olen hiljaa,riidelkää te ;D


      • Tosi tr00 aito
        Shillis kirjoitti:

        Eikös silloin ole tosi truu,kun ei käy täällä Suomi24:jän palstoilla ollenkaan vaan tuhlaa oman enengriansa vaikka Club Schattenin bileisiin?

        Kyllä niitä parempiakin paikkoja luulisi olevan, missä tiedetään kauniimpaakin kauniimmasta Siouxsiesta ja Robertista.

        Tosin, tietysti, onhan se hauskaa välillä tapella oikein urakalla kumpi voittaa Him vai Siouxsie.

        Ja niin, on varsin totta, että mustahuulille tyyli on tärkeä, mutta ennen kaikkea minä pidän tärkeämpänä musiikkia. Siitähän se kaikki on peräisin.

        Ensteks en meinannu ees vastaa tähän, kun toi et jos kerta oot niin tosi truu niin miks sit oot tääll 24:n pellefoorumil ei must oo kauheen RAKENTAVAA!!!

        Mut sit aattelin vaan kertoo tiedoks sullekin et Schatten ei oo jokapäivä!!! Et ois vähä noloo jos menee Tampereell kun luulee et siell on Schatten mut sit ei ookaan. LoL!!!

        Et kannattaa tsekkaa faktat ennenku tulee sanoo et miks toi on tääll pellefoorumil vaikka se vois olla vaiks Schattenill jos se kerta on niin truu gootti!!!


      • Count.
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Ensteks en meinannu ees vastaa tähän, kun toi et jos kerta oot niin tosi truu niin miks sit oot tääll 24:n pellefoorumil ei must oo kauheen RAKENTAVAA!!!

        Mut sit aattelin vaan kertoo tiedoks sullekin et Schatten ei oo jokapäivä!!! Et ois vähä noloo jos menee Tampereell kun luulee et siell on Schatten mut sit ei ookaan. LoL!!!

        Et kannattaa tsekkaa faktat ennenku tulee sanoo et miks toi on tääll pellefoorumil vaikka se vois olla vaiks Schattenill jos se kerta on niin truu gootti!!!

        Muuten. Minkälainen elämä mahtaa olla sinulla, jos pitää esittää ja "korjailla" muiden virheitä täällä? Nääs!


      • nykyään
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Ensteks en meinannu ees vastaa tähän, kun toi et jos kerta oot niin tosi truu niin miks sit oot tääll 24:n pellefoorumil ei must oo kauheen RAKENTAVAA!!!

        Mut sit aattelin vaan kertoo tiedoks sullekin et Schatten ei oo jokapäivä!!! Et ois vähä noloo jos menee Tampereell kun luulee et siell on Schatten mut sit ei ookaan. LoL!!!

        Et kannattaa tsekkaa faktat ennenku tulee sanoo et miks toi on tääll pellefoorumil vaikka se vois olla vaiks Schattenill jos se kerta on niin truu gootti!!!

        pelkkä paikka näyttäytyä. Siellä käy enää pelkkiä muoti-gootteja, joille tärkeämpää on tuoda esille (valheellista) erilaisuuttaan.

        Goottius on tuotteistettu samanlaiseksi muoti-ilmiöksi kuin hip-hop.


      • Sol*
        nykyään kirjoitti:

        pelkkä paikka näyttäytyä. Siellä käy enää pelkkiä muoti-gootteja, joille tärkeämpää on tuoda esille (valheellista) erilaisuuttaan.

        Goottius on tuotteistettu samanlaiseksi muoti-ilmiöksi kuin hip-hop.

        Schatten on todellakin nykyään paikka jossa vaan ihmiset kilpailee kellä hienoimmat vaatteet. Aitous lähtee kuitenkin muista asioista, kuin vaatteista..


      • Shillis
        Sol* kirjoitti:

        Schatten on todellakin nykyään paikka jossa vaan ihmiset kilpailee kellä hienoimmat vaatteet. Aitous lähtee kuitenkin muista asioista, kuin vaatteista..

        Schattenillekkin käynyt sitten niin...

        Itse en tosiaan ole käynyt pitkiin aikoihin Schattenin juhlissa, niin en ole enään kovinkaan paljon perillä heidän toiminnastaan, mutta oletan sen viellä olevan pystyssä, vaikkakin sitten muotinäytöksenä.


      • BubbleGirl
        Shillis kirjoitti:

        Eikös silloin ole tosi truu,kun ei käy täällä Suomi24:jän palstoilla ollenkaan vaan tuhlaa oman enengriansa vaikka Club Schattenin bileisiin?

        Kyllä niitä parempiakin paikkoja luulisi olevan, missä tiedetään kauniimpaakin kauniimmasta Siouxsiesta ja Robertista.

        Tosin, tietysti, onhan se hauskaa välillä tapella oikein urakalla kumpi voittaa Him vai Siouxsie.

        Ja niin, on varsin totta, että mustahuulille tyyli on tärkeä, mutta ennen kaikkea minä pidän tärkeämpänä musiikkia. Siitähän se kaikki on peräisin.

        Niinpä. Ei ne vaatteet, vaan se musa. Minäkin voisin kuunnella poppia ja silti pukeutua 'gootisti'. Eipä taitaisi kukaan sitten gootiksi kutsua.

        Edelleen lasken ittseni ennemmin metallistiksi, mutta anyways... x)


      • ...>>>
        ... kirjoitti:

        Tämähan on ihan hauskaa.
        Wannabe-gootit ja gootahtava on 2 eri asiaa,dear
        tosi tr00 aito.
        No,mutta minä olen hiljaa,riidelkää te ;D

        hyvät lapset, tiivistän teille nykymaailman:
        kymmenisen vuotta sitten harva edes tiesi, mitä gootti tarkoittaa, nykyään naapurin 5-vuotiaat pennut tulevat juttelemaan mulle asiasta.


      • 211
        BubbleGirl kirjoitti:

        Niinpä. Ei ne vaatteet, vaan se musa. Minäkin voisin kuunnella poppia ja silti pukeutua 'gootisti'. Eipä taitaisi kukaan sitten gootiksi kutsua.

        Edelleen lasken ittseni ennemmin metallistiksi, mutta anyways... x)

        "Edelleen lasken ittseni ennemmin metallistiksi, mutta anyways... x)"

        Minäkin lasken sinut metallistiksi


      • BubbleGirl
        211 kirjoitti:

        "Edelleen lasken ittseni ennemmin metallistiksi, mutta anyways... x)"

        Minäkin lasken sinut metallistiksi

        Joo-o, joo-o. Kiitän.


      • Tosi tr00 aito
        BubbleGirl kirjoitti:

        Niinpä. Ei ne vaatteet, vaan se musa. Minäkin voisin kuunnella poppia ja silti pukeutua 'gootisti'. Eipä taitaisi kukaan sitten gootiksi kutsua.

        Edelleen lasken ittseni ennemmin metallistiksi, mutta anyways... x)

        vaiks kuunteliskii Siouxiee, Curee, Sisters of Mercyy ja muita oikeita goottibändei niin ei tod. oo truu gootti, jos vaatteet on tyyliin MissSixty tai jotain...

        Sori vaan, mut ei tod. oo vaan musiikista kii kuka on truu gootti ja kuka ei. Kyl se on se koko paketti.

        Goottius on tyyli ja elämäntapa!!!


      • BubbleGirl
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        vaiks kuunteliskii Siouxiee, Curee, Sisters of Mercyy ja muita oikeita goottibändei niin ei tod. oo truu gootti, jos vaatteet on tyyliin MissSixty tai jotain...

        Sori vaan, mut ei tod. oo vaan musiikista kii kuka on truu gootti ja kuka ei. Kyl se on se koko paketti.

        Goottius on tyyli ja elämäntapa!!!

        Tokihan vaatteet tuovat sen oman, kauniin lisänsä tyyliin, mutta jos lähdetään kategorisoimaan ihmisiä, kyllä minä sen ennemmin mm. musiikin mukaan katson. Jos on oikein nuori, eivätkä vaikkapa vanhemman sitten millään suvaitse 'corpse-meikkiä', on tyydyttävä siihen, mitä saa. Suosittelen kuitenkin voimakkaasti päättäväisyyttä saada pitää omasta tyylistä kiinni! En kyllä usko, että kovinkaan moni goottimusiikkia kuunteleva ihminen pukeutuisi miss-sixtyihin, vai mitä?


    • aivolisäke

      No virtaako sun suonissas germaaniheimon veri?
      Ootko visigootti vai ostrogootti?
      Oliko sun esi-isät hyökkäämässä Rooman valtakuntaan?
      http://en.wikipedia.org/wiki/Goths

      • Tosi tr00 aito

        Jos olisit vaivautunu lukee mitä postaat, niin heti siin ekalla rivill sanotaan et:

        For the late 20th century subculture, see Goth subculture.

        Et ihan väärän sivun postasit!!!

        Tässon se oikee sivu siitä mitä truu gootit on:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Goth_subculture

        Kantsii muute lukee huolell toi jos epäilee ettei tiedä ketkä on aitoja truu goottei eikä mitää wannabe feikkei!!!


      • Shillis
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Jos olisit vaivautunu lukee mitä postaat, niin heti siin ekalla rivill sanotaan et:

        For the late 20th century subculture, see Goth subculture.

        Et ihan väärän sivun postasit!!!

        Tässon se oikee sivu siitä mitä truu gootit on:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Goth_subculture

        Kantsii muute lukee huolell toi jos epäilee ettei tiedä ketkä on aitoja truu goottei eikä mitää wannabe feikkei!!!

        Nyt sai kyllä Tosi Tr00 nenälleen! :-D

        Täydet pisteet sinulle siitä,aivolisäke! :-)


      • ...joku tämmöi vaan...
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Jos olisit vaivautunu lukee mitä postaat, niin heti siin ekalla rivill sanotaan et:

        For the late 20th century subculture, see Goth subculture.

        Et ihan väärän sivun postasit!!!

        Tässon se oikee sivu siitä mitä truu gootit on:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Goth_subculture

        Kantsii muute lukee huolell toi jos epäilee ettei tiedä ketkä on aitoja truu goottei eikä mitää wannabe feikkei!!!

        Jollet osaa englantia lainkaan, suosittelisin kurkkaamaan jotakin noista ilmaisista kääntäjistä... Goth Subculture = Gootin Alakulttuuri, joten et voi olla 7051 tr00 kuutti.


        0mgzorlolz, mitenhän tää liittyi mihinkään.


    • *reps*

      Sainpa kyllä hyvät naurut :'D

      Jos sä tr00 gooti oot kerran noin varma aitoudestat miks ihmeessä sun pitää tulla tänne mesoomaan jostain wannabeistä? Olisit vain ihan hiljaa naureskelisit itseksesi kaikille fakeille.

      Toi sun käytökses nimittäin tällä hetkellä on täysin naurettavaa. Ihan kuin sun pitäis todistaa jotain, tai yritäisit kerjätä myötätuntoa ja tukea muilta gooteilta. Tyhmästi tehty, sillä todistat sen, että olet kaikkea muuta kuin aito gootti.

      Ei kenenkään aidoin gootin tarvitse ruveta dissaamaan muita ja mesoamaan omasta paremmuudestaan!

      hahahaa, mutta jatkakaa vaan tuota riitelyä. Tämä on nimittäin erittäin hauskaa luettevaa :'DDD *reps*

      • tosi tr00 aito

        KATSOKAA KAIKKI OLEN VAMAINENE!!!11!!1!


      • Tosi tr00 aito

        Tää maailma on nii täynnä tollasii ernestejä et tekis mieli angstaa mut se ei oo goottityylistä.

        Gootit ei koskaan angstaa ku se on nii teinixii!


      • squareace
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Tää maailma on nii täynnä tollasii ernestejä et tekis mieli angstaa mut se ei oo goottityylistä.

        Gootit ei koskaan angstaa ku se on nii teinixii!

        Hetkinen. Goottius ei oo vaan pukeutumistyyli ja musamaku. Jos kuuntelee jotain goottimusaa ja pukeuttuu mustaan yms, se ei todellakaan tee goottia.

        Gootin mieli on musta. """"truegootit""""" nehän suurinpiirtein angstaa kokoajan! Suhteet kuolemaan, "uuuh kuolema on ihanin asia"! Mieli on musta, se ei ole iloinen.

        Ja mistä sä tän keskustelun aloittanut tyyppi esimerkiksi tiedät, jos sä seisot kadun toisella puolella, ja siellä on mustaan pukeutunut sun mielestä wnb gootti, mistä sä tiedät, että onko se aidosti gootti vai ei? Koska ethän sä sen mieleen näe.

        Siis voi herranjestas, tää keskustelu on ihan älytön!


      • Tosi tr00 aito
        squareace kirjoitti:

        Hetkinen. Goottius ei oo vaan pukeutumistyyli ja musamaku. Jos kuuntelee jotain goottimusaa ja pukeuttuu mustaan yms, se ei todellakaan tee goottia.

        Gootin mieli on musta. """"truegootit""""" nehän suurinpiirtein angstaa kokoajan! Suhteet kuolemaan, "uuuh kuolema on ihanin asia"! Mieli on musta, se ei ole iloinen.

        Ja mistä sä tän keskustelun aloittanut tyyppi esimerkiksi tiedät, jos sä seisot kadun toisella puolella, ja siellä on mustaan pukeutunut sun mielestä wnb gootti, mistä sä tiedät, että onko se aidosti gootti vai ei? Koska ethän sä sen mieleen näe.

        Siis voi herranjestas, tää keskustelu on ihan älytön!

        Huomaa ettet kyl tiiä yhtää mistään mitään. Mä ehkä tiiän, sillä kuuntelen mm. Siouxieta, Curee, Inkubus Sukkubusta, Dead Can Dancee, Belaborista jne. Nii.


      • diapolos
        Tosi tr00 aito kirjoitti:

        Huomaa ettet kyl tiiä yhtää mistään mitään. Mä ehkä tiiän, sillä kuuntelen mm. Siouxieta, Curee, Inkubus Sukkubusta, Dead Can Dancee, Belaborista jne. Nii.

        teini angsti on sellaista marttyyriutta, teini ei osaa nähdä miten hyvin asiat hänellä on ja hän väkisin luo itselleen ongelmia, ollakseen siis marttyyri.

        Oikea ahdisteneisuus ei ole ollenkaan hauskaa. Siis seöllainen että koettaa olla positiivinen ja iloita kaikesta, mutta psyyke tekee elämästä painajaista. Tuo ei ole enää teniangstia vaan mielisairaus. maailma ei ole enää maailma, todelinen, vaan kuin maalaus. Välillä se on kaunista, mutta pitkän päälle painajaismaista.

        Gootit ei kyll varsinaisesti angstaa, heistä vain synkkä on kaunista, kuten se onkin. Korppi yössä on yhtä kaunis kuin joutsen kevät auringossa.


      • Damned_
        squareace kirjoitti:

        Hetkinen. Goottius ei oo vaan pukeutumistyyli ja musamaku. Jos kuuntelee jotain goottimusaa ja pukeuttuu mustaan yms, se ei todellakaan tee goottia.

        Gootin mieli on musta. """"truegootit""""" nehän suurinpiirtein angstaa kokoajan! Suhteet kuolemaan, "uuuh kuolema on ihanin asia"! Mieli on musta, se ei ole iloinen.

        Ja mistä sä tän keskustelun aloittanut tyyppi esimerkiksi tiedät, jos sä seisot kadun toisella puolella, ja siellä on mustaan pukeutunut sun mielestä wnb gootti, mistä sä tiedät, että onko se aidosti gootti vai ei? Koska ethän sä sen mieleen näe.

        Siis voi herranjestas, tää keskustelu on ihan älytön!

        Gootit eivät angstaa.(tarkotan että wnbt kyllä mutta ihan truet...)Ja kyllä,kuolema pukee goottia.Se on goottilainen tyyli,josta tulee myös se mitä goottilaisuus symbolisoi:seksi ja kuolema.mieli ei ole musta kokonaan.siellä on iloisia piirteitä,vaikka emme julkisillä paikoilla paljoa naurakkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe