hei, ostin ton garnier bronze itseruskettavan kuituliina, ihan vaan että kokeilisin sitä ennenkuin samaista tuotetta ostais purkin. miten on, kun sitä käyttää,siis liinaa, niin pitääkö naama pestä ensin ja puhistaa, ja sitten sillä liinalla pyyhkiä?entä voiko siihen päälle laittaa rasvaa sitten.tai pitääkö myös kuoria?kysyn varmaa ihan tyhmiä muttaku olen ihan ensikertalainen näissä itseruskettavissa. (: ja muutenki, onko kokemusta jollain esim. lorealin uudesta päivettävästä kosteusvoiteesta, jossa on sk 15 ja pitäis ruskettaa asteittain. tai entä garnierin siitä vaaleammasta summer face, joka on tarkoitettu ihan vaalealle iholle, onko hyvää, vai tuleeko liian vaalea? entä oletteko huomanneet että jotku tuotteet huonontais ihoa? mietin että mitä ostaisin,en älyttömän ruskeaa lopputulosta haluaisi vaan kuitenki ihan päivettyneen näkösen rusketuksen kasvoille. kiitos neuvoista jo etukäteen Ü
garnier itseruskettava liina
3
2888
Vastaukset
- -----
Garnierin itseruskettavaa liinaa olen käyttänyt puhdistetulle (kannattaa kuoria iho vaikka päivää tai paria ennen) iholle. Sen jälkeen kasvot ja kaula ja rintakehä pyyhitään liinalla tasaisesti varoen kulmakarvoja ja ripsiä sekä hiuksia. Yleensä olen antanut liinan vaikuttaa yön yli ja aamulla on ollut kivan päivettynyt iho, ei liikaa vaan juuri sopivasti. Aamulla on voinut pestä kasvot normaalisti ja meikata. Suosittelen liinaa!
Itse käytän lähes ympäri vuoden Nivean kevyesti päivettävää päivävoidetta kasvoille. Sillä ei tule liian tumma rusketus vaan pieni päivetys tekemään ihosta terveemmän näköisen. - Anonyymi
Hyvä tietää, etä joillain toimii. Minulle aine antoi vain miedon sävyn ja hämmennykseksi epämiellyttävän tuoksun, joka ei irtoa millään. Nyt sitä hajua on myös liinavaatteissa ja menevätkin heti pesukoneeseen. Voi ei. 😑
- Anonyymi
Tänään epämiellyttävä tuoksu on haihtunut viimein. Suosittelen ekana yönä käyttämään tyynynpäällisen päällä ja peiton yläreunan suojana pyyhkeitä. Rusketus onkin ihan sopiva ja hyvä sävy. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707