Tuossa ketjuruoskassa, tai sen ketjunpätkässä lukee, että KMC.
Onko Bilteman ketjut KMC:n ketjuja?
Bilteman ketjut?
6
2656
Vastaukset
- avaukset aiheesta
ajoin noin yhden kauden Bilteman ketjulla. Tuntui
olevan aika venyväiset eli onkohan sama asia
kuin että kuluu nopeasti. Öljysin kuitenkin usein
enkä ajanut kurakeleillä. Nyt ketjuina Velon ketjut. Odotan niiltä parempaa kestoa...
Bilteman ketjut halpoja uusia joten ei tartte
juuri miettiä puhdistaako vai uusiiko kokonaan.
Vähäisemmässä ajossa menee aiempien tekstien mukaan kaksikin ajokautta.- saattaa olla
pehmeämpää verrattuna kalliimpiin ketjuihin.
Jostainhan se hinta noihinkin tulee... - joo!
saattaa olla kirjoitti:
pehmeämpää verrattuna kalliimpiin ketjuihin.
Jostainhan se hinta noihinkin tulee...itellä tälläkin hetkellä kyseiset ketjut kiinni & hyvin toimii.Kaikki vaan valittaa kun kauppa on Biltema...
- MissingLink
aiemmassa "Pyörän kettinki" -ketjussa joku oikein mainitsikin Bilteman ketjut ovat laadukkaita KMC:n Z -ketjuja valkoisessa pakkauslaatikossa.
Itse olen ajanut Bilteman 8 -ketjuilla jo pitemmän aikaa, kierrättäen kahta tai kolmea ketjua takarattaan keston ajan. Olen siis vaihtanut ketjun noin 500-800km välein puhdistettuun. Yhdellä ketjulla on tullut tällöin ajettua kokonaisuudessaan 3000-4000km ennen hylkäämistä.
Ketjuissa ole käyttänyt SRAM:n PowerLink avattavia pikalinkkuja vaihdon helpottamiseen. Avattavia pikalinkkuja ketjuihin olen ostanut jostain ulkomaisen nettiliikkeen alesta pienen purkillisen, niiden kappalehinnasta Suomessa ei ole tietoa, tarjouspurkissa ne maksoivat hieman yli euron kappale.
Jos ketjujen tyyppi epäilyttää niin Biltemasta voi ostaa myös suurennuslasin samalla, jokaiseen KMC -ketjun lenkkiinhän on stanssattu merkki ja malli.
http://home.earthlink.net/~kmcchain/english/index.html- pikalukolla
KMC model Z51
Mitä tuosta voi päätellä? - MissingLink
pikalukolla kirjoitti:
KMC model Z51
Mitä tuosta voi päätellä?moniko rattaiselle pakalle käy ja ketjun lujuusluokitukset ym. tekniset asiat:
http://home.earthlink.net/~kmcchain/english/z51.html
KMC:n kuvaus ko. ketjusta
Z51: Our lowest priced IG compatible 7-speed chain, also suitable for casual easy riding 8-speed bicycles.
KMC:n edullisin seiskaketju, silti kyseessä ei ole huono ketju. Ketju toimii kasipakallakin, koska on 7.1 mm leveä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207