Yksi asia miksi häpeän selluliittejani, on se, että ihmiset joilla ei ole selluliittia ajattelevat että onpa tuo syöppö, saamaton sohvaperuna. Usein selluliittiin tälläkin palstalla sanotaan: ala kuule kävelemään tai harrastamaan liikuntaa. Ja laihduta. Mutta kun asia on niin että olen melkein himoliikkuja, ainakin verrattuna selluliitittomiin ystäviini. Ajelen pyörällä 20-30 km lenkkejä, rullaluistelen, lenkkeilen ja talvella hiihdän. Rakastan liikuntaa. Joogaan(ei pelkkää venyttelyä, vaan myös lihaksia todella käytetään äärimmilleen asti) myös. Parhaimmillaan olen parin vuoden ajan harrastanut 20 h viikossa liikuntaa, söin miinuskaloreilla, laihduin hoikaksi, mutta selluliitti pysyi. Ystävilläni, jotka istuvat toimistotyössä ja ihmettelevät terveysruokavaliotani ja liikuntaharrastustani, ei ole yhtään sellua. Niin että ei sellun syy aina ole liikkumattomuus.
Luin muuten eilen englanninkielisiä sivustoja, ja siellä kerrottiin tutkimuksesta jossa huomattiin että laihduttaminen saattaa vain pahentaa selluliittiongelmaa. Vain todella lihavilla laihduttaminen auttaa.
Joten, pitääpä ottaa lusikka kauniiseen käteen ja alkaa harrastaa liikuntaa!
ala harrastaa liikuntaa!
2
736
Vastaukset
- ...
kokeilepa kuivakuppausta ;)
- selluellu80
Juuri näin, itsekin kironnut miksi juuri minulla täytyy olla tuo ongelma, minähän urheilen ja syön oikein, toisin kuin useat ystäväni, joilla ongelmaa ei ole.
Sitten ajatellaan selluliittien perusteella ettei tuo tee muuta kun makaa sohvalla ja mussuta karkkeja, GOD!
Olen kyllä tehnyt kaikki mitä täytyy ja jo useamman vuoden ajan. Olen tullut siihen lopputulokseen, että vika on minun ohuessa ihossa. Sen alta paistaa vähäinenkin selluliitti, minulla on lihasta ja suhteellisen vähän rasvakerrosta, jalat on hoikat ja kiinteät. Ikävä kyllä paksumpaa ihoa en saa, täytyy vain kestää tämä ongelma. Syödä hyvin, liikkua paljon, kasvattaa lihasta, hieroa ja hoitaa ihoa jatkuvasti. Silti tiedän ettei ongelma häviä koska ihoni on niin ohut.
Täytyy vain pitää se terveän värisenä ja kosteana. Ehkä se peittäisi ongelmaa edes hieman.
Onneksi olen saanut aikaan paljon muutoksia juoksuharrastuksen, venyttelyiden, hieronnan, huonojen hiilareiden poisjättämisen ja ihonhoidon avulla, mutta sitä tulee niin ahneeksi, nyt se olis pakko saada kokonaan pois vaikka vielä muutama vuosi takaperin olin tyytyväinen jos sain sitä edes vähän pois.
Kävin taannoin selluliittihieronnassa ja hieroja sanoi ettei minulla ole selluliittiä, ainoastaan ahdas väli ihon ja lihaksen välissä, jossa hieman nestettä josta vaikutelma selluliitistä...kuulemma pitäisi olla tyytyväinen ja että moni haluaisi minun jalat, TÄH??!!! hmmm.... oli miten oli, muhkuroita on vaikkakin enää vain vähän. Sitä on ihan kaikilla, jopa niillä pikajuoksijoilla, se onko se näkyvää, onkin sitten eri asia.
Oikein aurinkoista kesää kaikille kanssasisarille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054