Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ala harrastaa liikuntaa!

tititip

Yksi asia miksi häpeän selluliittejani, on se, että ihmiset joilla ei ole selluliittia ajattelevat että onpa tuo syöppö, saamaton sohvaperuna. Usein selluliittiin tälläkin palstalla sanotaan: ala kuule kävelemään tai harrastamaan liikuntaa. Ja laihduta. Mutta kun asia on niin että olen melkein himoliikkuja, ainakin verrattuna selluliitittomiin ystäviini. Ajelen pyörällä 20-30 km lenkkejä, rullaluistelen, lenkkeilen ja talvella hiihdän. Rakastan liikuntaa. Joogaan(ei pelkkää venyttelyä, vaan myös lihaksia todella käytetään äärimmilleen asti) myös. Parhaimmillaan olen parin vuoden ajan harrastanut 20 h viikossa liikuntaa, söin miinuskaloreilla, laihduin hoikaksi, mutta selluliitti pysyi. Ystävilläni, jotka istuvat toimistotyössä ja ihmettelevät terveysruokavaliotani ja liikuntaharrastustani, ei ole yhtään sellua. Niin että ei sellun syy aina ole liikkumattomuus.

Luin muuten eilen englanninkielisiä sivustoja, ja siellä kerrottiin tutkimuksesta jossa huomattiin että laihduttaminen saattaa vain pahentaa selluliittiongelmaa. Vain todella lihavilla laihduttaminen auttaa.

Joten, pitääpä ottaa lusikka kauniiseen käteen ja alkaa harrastaa liikuntaa!

2

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      kokeilepa kuivakuppausta ;)

    • selluellu80

      Juuri näin, itsekin kironnut miksi juuri minulla täytyy olla tuo ongelma, minähän urheilen ja syön oikein, toisin kuin useat ystäväni, joilla ongelmaa ei ole.
      Sitten ajatellaan selluliittien perusteella ettei tuo tee muuta kun makaa sohvalla ja mussuta karkkeja, GOD!

      Olen kyllä tehnyt kaikki mitä täytyy ja jo useamman vuoden ajan. Olen tullut siihen lopputulokseen, että vika on minun ohuessa ihossa. Sen alta paistaa vähäinenkin selluliitti, minulla on lihasta ja suhteellisen vähän rasvakerrosta, jalat on hoikat ja kiinteät. Ikävä kyllä paksumpaa ihoa en saa, täytyy vain kestää tämä ongelma. Syödä hyvin, liikkua paljon, kasvattaa lihasta, hieroa ja hoitaa ihoa jatkuvasti. Silti tiedän ettei ongelma häviä koska ihoni on niin ohut.
      Täytyy vain pitää se terveän värisenä ja kosteana. Ehkä se peittäisi ongelmaa edes hieman.

      Onneksi olen saanut aikaan paljon muutoksia juoksuharrastuksen, venyttelyiden, hieronnan, huonojen hiilareiden poisjättämisen ja ihonhoidon avulla, mutta sitä tulee niin ahneeksi, nyt se olis pakko saada kokonaan pois vaikka vielä muutama vuosi takaperin olin tyytyväinen jos sain sitä edes vähän pois.

      Kävin taannoin selluliittihieronnassa ja hieroja sanoi ettei minulla ole selluliittiä, ainoastaan ahdas väli ihon ja lihaksen välissä, jossa hieman nestettä josta vaikutelma selluliitistä...kuulemma pitäisi olla tyytyväinen ja että moni haluaisi minun jalat, TÄH??!!! hmmm.... oli miten oli, muhkuroita on vaikkakin enää vain vähän. Sitä on ihan kaikilla, jopa niillä pikajuoksijoilla, se onko se näkyvää, onkin sitten eri asia.

      Oikein aurinkoista kesää kaikille kanssasisarille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe