Viime viikonloppuna taas kuulin sivukorvalla, kun naiset leikillään tai sitten puoliksi *ittuillakseen kommentoi kaverimiehen ulkonäköä, tarkemmin sanottuna vartaloa. Porukka jutteli siitä, kun ihmiset käy salilla nykyisin niin paljon. Siihen kaksi naista kommentoi yhden miehen vartaloa, että kun "sulla ei noita lihaksia oikein ole ni pitäskö sunkin vähän treenata?".
Tää ei ollu eka kerta kun kuulen, että naiset päin naamaa sanoo jonkulle miehelle jotain negatiivista tämän ulkonäöstä. Toinen ärsyttävä juttu on, kun naiset tykkää tuuppia, lyödä ja potkia miehiä mut itse eivät haluais tällasta kohtelua. Kerran todistinkin tilannetta, että pitkän sanaharkan päätteeksi nainen muksaisi kihlattuaan nyrkillä käsivarteen aikamoisen kovaa ja miehen paloi pinna tästä ja hän muksaisi kevyesti takaisin. Tähän nainen huudahti "mikä *ittu sua oikein vaivaa? *elvetin pässi" ja poistu pöydästä.
Elikäs miestä saa lyödä sekä fyysisesti, että myös sanan säilällä, mutta naisia täytyy kohdella kuin kukkaa kämmenellä? Muilta löytyy satavarmasti samanlaisia kokemuksia joko omalta kohdalta tai sivustakatsojana.
Miksi nainen saa haukkua/lyödä?
31
2150
Vastaukset
- on näin
Naiset ovat yleisesti ottaen fyysisesti heikompia kuin miehet ja voivat mennä helpommin rikki, sen takia naisia ei ole soveliasta lyödä. Eikö äitisi ole opettanut sulle tätä?
- väitteessäsi
Joten naisten etuoikeus haukkua miehiä selittyy mielestäsi naisten henkisellä heikommuudella?
Niin muuten kaikki naiset eivät ole heikompia kuin kaikki miehet. Onko ok että 100 kiloinen virtahevotar läimäisee 50 kiloista nörttimiestä?
Ja eikö sinun äitisi opettanut että ketään ei saa lyödä? - mini-mii
väitteessäsi kirjoitti:
Joten naisten etuoikeus haukkua miehiä selittyy mielestäsi naisten henkisellä heikommuudella?
Niin muuten kaikki naiset eivät ole heikompia kuin kaikki miehet. Onko ok että 100 kiloinen virtahevotar läimäisee 50 kiloista nörttimiestä?
Ja eikö sinun äitisi opettanut että ketään ei saa lyödä?"Ja eikö sinun äitisi opettanut että ketään ei saa lyödä?"
Naurahdin kun luin tuon tekstin. Siinä on järkeä, ehkä siksi koska minullekin opetettiin se jo pienenä. Olitpa mies tai nainen, sinulla ei ole oikeutta lyödä toista. Ymmärrän tietenkin itsepuolustuksena jos joku käy päälle, mutta ensimmäinen asia joka pitää aina muistaa, sinulla on jalat juoksemista varten! ;)
Olen joutunut itsekin ilman mitään syytä noiden hullujen hyökkäyksen kohteeksi. Yhden kerran eräs nainen heitti baarissa juomat päälleni ja haukkui huoraksi. Toisella kerralla joukko naisia kävi repimään hiuksiani. Siinä sitten vaan yrittää karkuun, kun ei muuta voi.
Olen myös saanut nyrkistä mieheltä, vain koska satuin kulkemaan hänen ohitseen. Ei se ole reilua ei sitten millään.
Tuo muiden ihmisten haukkuminen on sitä huonon itseluottamuksensa pönkittämistä. On mielestäni ihmisen oma asia käykö hän salilla, meikkaako, onko hän pyöreä tai laiha.
Pitäisi olla vaan onnellinen ettei kaikki ole samanlaisia. - tell me -84
"Naiset ovat yleisesti ottaen fyysisesti heikompia kuin miehet ja voivat mennä helpommin rikki, sen takia naisia ei ole soveliasta lyödä. Eikö äitisi ole opettanut sulle tätä?"
En muista onko äiti koskaan tästä mitään sanonut, mutta sinun mielestäsi siis naiset saavat lyödä miestä?
- Tristar
Varmasti ymmärrät itsekin että tuollainen käytös ei oel hyväksyttävää keneltäkään, sukupuoli mikä vain. Mikä ihme käsitys se on että naisille olisi jotenkin "sallittua" tällainen ja miehelle ei? Ei se ole sallittua kenellekään, jotkut ihmiset, miehet ja naiset, sitä silti tekevät. Käyttäytyvät epäkunnioittavasti ja töykeästi muita ihmisiä kohtaan.
Taas sanotaan "naiset" kun pitäisi sanoa "se nainen".
***- Mies -80
koska jokainen joka elää ihan normaalia elämää eikä jossain tynnyrissä, on nähnyt näitä tapauksia niin paljon. Tuo on ihan tavallista suomalaisen naisen toimintaa.
Mies -80 kirjoitti:
koska jokainen joka elää ihan normaalia elämää eikä jossain tynnyrissä, on nähnyt näitä tapauksia niin paljon. Tuo on ihan tavallista suomalaisen naisen toimintaa.
Moi, en epäile yhtään ettekö olis nähnyt!! J avarmasti tulet näkemään monen monta kertaa. Mikä on kyllä todella sääli ja surku.
Mutta kun kaikki me kaikki naiset emme toimi tuolla tavalla!
Ihan yhtä typerä yleistys olis sanoa että jokaisen suomalaisen miehen normaalitoimintaa on tapella aina nakkikioski jonossa. Minkä yhtä hyvin tiedät ettei pidä paikkansa, vain osa jaksaa olla noin typerä.
Mutta missään tapauksessa en hyväksy meiltä naisilta luvailemaasi käytöstä. Kyllä sellasen akan saa pistää pihalle surutta. Ei kuvailemaasi käytöstä tartte sietää yhtään!!! Hyi olkoon!! - miax
Mies -80 kirjoitti:
"koska jokainen joka elää ihan normaalia elämää eikä jossain tynnyrissä, on nähnyt näitä tapauksia niin paljon. Tuo on ihan tavallista suomalaisen naisen toimintaa."
ja voin siis yleistää, että suomalainen mies huorittelee ja haukkuu naisten ulkonäköä, lyö, potkii, repii naisia hiuksista ja käy muutenkin herkästi kiinni, viskelee naisia baareissa tuopeilla naamaan ja yrittää raiskata. Allekirjoitatko tämän suomalaisten miesten tavallisena toimintana mies-80? - tell me -84
koska näen sitä käytöstä niin paljon. Mies jos vahongossa edes tönäisee naista on hänen pyydettävä syvästi anteeksi, mikään "oho sori" ei riitä. Mutta nainen voi muksia miestä ihan rauhassa eikä hänen tarvitse edes pyytää anteeksi. Mieshän on pillittävä luuseri, jos vaatii naiselta anteeksipyyntöä pienestä lyönnistä, miestenhän kuuluu kestää mitä vaan naiselta ja kohdella heitä parhaalla tavalla.
- Tristar
tell me -84 kirjoitti:
koska näen sitä käytöstä niin paljon. Mies jos vahongossa edes tönäisee naista on hänen pyydettävä syvästi anteeksi, mikään "oho sori" ei riitä. Mutta nainen voi muksia miestä ihan rauhassa eikä hänen tarvitse edes pyytää anteeksi. Mieshän on pillittävä luuseri, jos vaatii naiselta anteeksipyyntöä pienestä lyönnistä, miestenhän kuuluu kestää mitä vaan naiselta ja kohdella heitä parhaalla tavalla.
Sinulla on melkoisen kumma lähipiiri sitten, minun näköpiirissäni ei moista käytöstä suvaita kummaltakaan sukupuolelta. Koskaan.
Kuka ihme sinulle on väittänyt että naisen on sallittua olla väkivaltainen?
"Mies jos vahongossa edes tönäisee naista on hänen pyydettävä syvästi anteeksi, mikään "oho sori" ei riitä."
Kuuluu hyviin käytöstapoihin jokaiselta, ei vain miehiltä. Itse jos vahingossa tönäisen jotakuta vaikkapa tungoksessa, pyydän kyllä anteeksi, mikään "oho" ei ole anteeksipyyntö. Kohteliaisuus vie pitkälle, niin miehen kuin naisenkin.
"Mieshän on pillittävä luuseri, jos vaatii naiselta anteeksipyyntöä pienestä lyönnistä"
Aijaa? Ei minusta vaan. Itsekö luokittelet loukatun miehen anteeksipyyntövaateen luuserin pillitykseksi? Kukaan tuntemani nainen ei tee niin. Eikä mies.
Vähätpä sinulla on luulot miessukupuolestakin.
*** - tell me -84
Tristar kirjoitti:
Sinulla on melkoisen kumma lähipiiri sitten, minun näköpiirissäni ei moista käytöstä suvaita kummaltakaan sukupuolelta. Koskaan.
Kuka ihme sinulle on väittänyt että naisen on sallittua olla väkivaltainen?
"Mies jos vahongossa edes tönäisee naista on hänen pyydettävä syvästi anteeksi, mikään "oho sori" ei riitä."
Kuuluu hyviin käytöstapoihin jokaiselta, ei vain miehiltä. Itse jos vahingossa tönäisen jotakuta vaikkapa tungoksessa, pyydän kyllä anteeksi, mikään "oho" ei ole anteeksipyyntö. Kohteliaisuus vie pitkälle, niin miehen kuin naisenkin.
"Mieshän on pillittävä luuseri, jos vaatii naiselta anteeksipyyntöä pienestä lyönnistä"
Aijaa? Ei minusta vaan. Itsekö luokittelet loukatun miehen anteeksipyyntövaateen luuserin pillitykseksi? Kukaan tuntemani nainen ei tee niin. Eikä mies.
Vähätpä sinulla on luulot miessukupuolestakin.
***"Itsekö luokittelet loukatun miehen anteeksipyyntövaateen luuserin pillitykseksi?"
En minä, vaan naiset. Luetun ymmärtämistä, kiitos.
"Kukaan tuntemani nainen ei tee niin. Eikä mies.2
Sinä taidatkin sitten kuulua siihen toiseen ryhmään naisia, joiden ystäväpiirissä tällainen ei ole tapana tai sitten sinulla on hyvin pieni kaveripiiri. - Tristar
tell me -84 kirjoitti:
"Itsekö luokittelet loukatun miehen anteeksipyyntövaateen luuserin pillitykseksi?"
En minä, vaan naiset. Luetun ymmärtämistä, kiitos.
"Kukaan tuntemani nainen ei tee niin. Eikä mies.2
Sinä taidatkin sitten kuulua siihen toiseen ryhmään naisia, joiden ystäväpiirissä tällainen ei ole tapana tai sitten sinulla on hyvin pieni kaveripiiri.Olet ilmeisesti mies? Miksi katsot olevasi pätevä määrittelemään mitä naiset ajattelevat, ja naisten itsensä mielipiteet asiasta eivät ole varteenotettavia?
*** - tell me -84
Tristar kirjoitti:
Olet ilmeisesti mies? Miksi katsot olevasi pätevä määrittelemään mitä naiset ajattelevat, ja naisten itsensä mielipiteet asiasta eivät ole varteenotettavia?
***mutta se ei silti poista sitä tosiasiaa, että ainakin Suomessa naiset kohtelevat miehiä paljon tylymmin, kuin miehet naisia. Väkivaltaa ei nyt lasketa tähän mukaan.
- en todellakaan tiedä
Mielestäni sekä miehiä että naisia saa tuuppia. Elämmekö tasa-arvoisessa sivistysvaltiossa vai missä?
- Susx
Ihan yksinkertaisesti.
Se, että joittenkin miesten mielestä on ok arvostella naisten ulkonäköä ja pitää akka kurissa nyrkin voimalla, ei tarkoita että yleisen mielipiteen mukaan kaikki miehet saisivat tehdä niin. Sama pätee naisiin. - oudot käsitykset sulla
Mielestäni kukaan ei saa haukkua eikä lyödä. Onko sun kaveripiirissä naiset oikeasti sitä mieltä että niillä on oikeus siihen ja vielä tykkäävät potkimisesta ym? Vai mistä tämä käsitys sinulla?
Ite olen enemmän törmännyt siihen, kun miehet toisilleen sanoo tosi suoraan ulkonäköön liittyvistä asioista. "Vähän sä oot lihonut!" tuli melkein jokaiselta miespuoliselta kaverilta kun poikaystäväni oli lihonut. Yhdenkään naisen suusta ei tälläistä tullut.
Omakin ulkonäkönikin on joutunut miesten arvostelun kohteeksi, mm. perseen leveydestä ja rumuudesta on huomauteltu mutten silti oleta että a) kaikki miehet tekevät niin b) kaikki miehet kuvittelevat että heillä on oikeus tehdä niin. - pinkki.enkeli-82
ei saa ketään lyödä.piste.
- ,,,
Ei saa ketään lyödä, eikä haukkua, eikä kohdella huonosti. Oli sukupuoli mikä vaan.
- jottou
Fiksu mies antaa naiselle silloin tällöin litsarin opetusmielessä.
- SoulBrother
Emmekö eläkään tasa-arvoisessa maailmassa.. :o
ja miehethän siis eivät KOSKAAN arvostele naisten ulkonäköä vai?! XD ..hei oikeesti! jos kaveri oli joku kynis, ni ehkä hänen TARTTIS käydä siellä salilla! ;) ..ja kuulitko mitä ko mies sanoi naisille ensin? eli saiko hän ansionsa mukaan..?
mut tohon lyömiseen..
parisuhteessa EI ole hyväksyttävää lyödä naista..vaikka tämä löisikin tms ensin!
parisuhteen ulkopuolinen itsepuolustus tilanne on asia erikseen!
..sillon anything goes...- tell me -84
"mut tohon lyömiseen..
parisuhteessa EI ole hyväksyttävää lyödä naista..vaikka tämä löisikin tms ensin!"
itse olen persoonaltani sen verran neutraali, etten ole perinteinen mies. Voin siis aivan hyvin lyödä naista takaisin, jos hän sen leikin aloittaa. Toki käytän voimaa vain sen verran, että muija painaa kalloonsa, ettei mua tartte muksia. :)
"jos kaveri oli joku kynis, ni ehkä hänen TARTTIS käydä siellä salilla! ;) ..ja kuulitko mitä ko mies sanoi naisille ensin? eli saiko hän ansionsa mukaan..?"
ja minkälainen myrsky siitä nousisi, jos miehet alkais puhumaan naisilla yhtä suoraan? Tässä ketjussa joku nainen kyllä sanoi, että miehet ovat kommentoineet hänen ulkonäköään suoraan, mutta kyllä uskon sellaisten miesten olevan selvässä vähemmistössä. tell me -84 kirjoitti:
"mut tohon lyömiseen..
parisuhteessa EI ole hyväksyttävää lyödä naista..vaikka tämä löisikin tms ensin!"
itse olen persoonaltani sen verran neutraali, etten ole perinteinen mies. Voin siis aivan hyvin lyödä naista takaisin, jos hän sen leikin aloittaa. Toki käytän voimaa vain sen verran, että muija painaa kalloonsa, ettei mua tartte muksia. :)
"jos kaveri oli joku kynis, ni ehkä hänen TARTTIS käydä siellä salilla! ;) ..ja kuulitko mitä ko mies sanoi naisille ensin? eli saiko hän ansionsa mukaan..?"
ja minkälainen myrsky siitä nousisi, jos miehet alkais puhumaan naisilla yhtä suoraan? Tässä ketjussa joku nainen kyllä sanoi, että miehet ovat kommentoineet hänen ulkonäköään suoraan, mutta kyllä uskon sellaisten miesten olevan selvässä vähemmistössä."miehet ovat kommentoineet hänen ulkonäköään suoraan, mutta kyllä uskon sellaisten miesten olevan selvässä vähemmistössä"
jep, uskon (I want to believe..) että sellaset miehet ovat vähemmistö, mutta on niitä siltikin helkkarin paljon enemmän kuin vastaavanlaisia naisia...
..naisilla (yleensä) toimii toi pölö-suodatin, miehillä taas...
on vaan niin paljon tullut todistettua tilanteita, joissa mies tulee ensin ihan asiallisesti pyytämään naista tanssimaan tms ja nainen kieltäytyy asiallisesti, ni sit alkaa jankkaaminen ja ku sekään ei tehoo, ni sit alkaa lutkittelu ja huorittelu tms...ei ihme jos siinä tilanteessa nainen antaa nasevaa palautetta! ;)
- possu***
Joo, itse olen nainen.
Allekirjoitan kyllä naisten huonon käytöksen, ajoittain.
Monet aniset ovat kyllä ottaneet valtuudeksi puhella ihan mitä sattuu ja tehdä mitä sattuu..
Sitten kun asia tulee takaisin samanlaisena, se onkin maailman suurin loukkaus. Liekkö sitten lapsuudessa kohdeltu pikkuprinsessana?
Mutta en todellakaan pidä moisesta käytöksestä!!
Onneksi on olemassa muunlaisiakin naisia, eikä tollasia kuvailemiasi hattaroita!!!!- tell me -84
tuo on kyllä mielenkiintoinen juttu, että pääasiassa naiset tykkäävät haukkua miehiä minkä kerkiävät, mutta pientäkään kritiikkiä, edes asiallista sellaista ei kyetä ottamaan vastaan. Oman käsitykseni mukaan miehistä löytyy näitä tapauksia selvästi vähemmän.
- mikämiehiävaivaa?!
tell me -84 kirjoitti:
tuo on kyllä mielenkiintoinen juttu, että pääasiassa naiset tykkäävät haukkua miehiä minkä kerkiävät, mutta pientäkään kritiikkiä, edes asiallista sellaista ei kyetä ottamaan vastaan. Oman käsitykseni mukaan miehistä löytyy näitä tapauksia selvästi vähemmän.
Onkin siis asiallista kritiikkiä huudella ventovieraille naisille kommentteja näiden ruumiinmuodosta, oletetusta seksuaalisesta käyttäytymisestä tai suuntautumisesta. Ja kaiketi on myös asiallista käytöstä käydä kiinni etu- tai takapuoleen ja huoritella, kun se ei naista miellytä. Hyvä, etten ole alentunut kommentoimaan törkeyksiä enkä muksimaan kourijoita. Silloinhan syyllistyisin taas suomalaisen naisen syntiin nro. 1, epäkunnioittavaan suhtautumiseen Suomalaista Miestä kohtaan.
- komistus -80
eikä mitään muuta. Se sun kaveris sais heittää sellasen kusipään helvettiin ja ottaa fiksun naisen tilalle.
- Lyöty mies
Olen koko elämäni saanut vain paskaa niskaani naisilta jos niin voi sanoa. En ymmärrä naisten käsittämätöntä ilkeyttä. Esimerkiksi peruskoulussa tytöt haukkuivat usein homoksi ja arvostelivat ulkonäköäni. Lisäksi monet naisopettajat ovat piinanneet henkisesti monella tavalla. Muutenkin heistä on vain huonoja kokemuksia kun miettii omia naispuolisia sukulaisiaan. Heiltäkin on vain kuulunut pelkkää paskaa. Sen takia vihaankin naisia nykyään enkä voi sille mitään!
- onneksi sentään
...miehet ovat kohdelleet sinua hyvin! Se on jo jotain.
- tell me -84
tuollaista tilannetta itselleen, kun olen sitten ilmeisesti ollut hyvinkin onnekas. Musta tuntuu, että tämä menee käsi kädessä miehen ulkonäön kanssa, itse olen komea mies ja tuntuu, että naiset kohtelevat minua hyvin vain siksi, että kokevat minut seksuaalisesti viehättäväksi. Peruskoulussa luokallani ollutta poikaa tytöt kiusasivat armotta ja hän oli ulkonäöltään yllätys yllätys hieman erottuva. Ei mitenkään muuten kummallinen, mutta tykkäsi pitää pitkiä hiuksia ja pukeutua tummiin vaatteisiin. Tämä oli luokkani joidenkin tyttöjen mielestä niin sietämätöntä, että poikaa oli pakko vainota koko yläasteen.
- KYYNEL!!!!
Moi itte en tajua kun oma vaimo lyö/nipistää haukkuu ja manailee joka päivä. olen pettänyt vaimoani 2 kertaa ja olen sanonut sen sille ja asiat on sovittu vuosi sitten. nainen haluaa seksia ja kun minä sitä sille annan niin sitten kesken kaiken alkaa haukkumaan ja lopettaa touhut kes´ken mitä teen??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465841Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583216- 1842701
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122504mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132219- 292151
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151886- 151578
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2681238