Moikka!!
Ollaan tosiaan menossa mieheni kanssa juhannus viikonlopuksi kyseiseen hotelliin ja ajattelin kysyä onko jollain tietoa hoitojen ennakkovarauksesta, kun itse lähetin sinne sähköpostia ja pyysin vahvistusta kahteen eri kertaan mutta mitään ei ole kuulunut??
Toinen kysymys onko siellä mahdollisesti kuntosalia ollenkaan?
Ja muutenkin olisi kiva saada juttuja kokemuksista nyt lähiaikoina käyneiltä!!
Kiitos!!!
Tallink Spa Hotel???
Imppa
1
1089
Vastaukset
- tytti
Hei! Olin pari viikkoa sitten ko. hotellissa. Kiva ja todella siisti paikka. Kaikki toimi hyvin. Kylpylässä oli useita altaita erilaisilla poreilla. Hoidot sain varattua Tallinkin sivuilta löytyvästä email-osoitteesta - vastauksen viestiini sain seuraavana päivänä. Haluamani hoidot katsoin netistä heidän hinnastostaan. Olin tyytyväinen. Tuosta kuntosalista en tiedä - en ainakaan nähnyt sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2010327- 377412
- 1134911
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi263411- 1023378
- 553293
- 603261
- 333027
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei142285Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää102202