Onko kellään kokemuksia Elixia Alexiumista? Voiko tavallinen, hieman ylipainoinen kuntoilija sinne mennä vai pörrääkö mestassa vain trimmatut fitnesstyypit? Sijainti olisi vain loistava ja kk-maksukaan ei yllättäen ollut päätähuimaava.
Millainen sali
3
482
Vastaukset
- sellanenhan se..
että en menis, liian fiini/trendikäs paikka, kuvailemasi tyylinen. jos haluat maaläheisempää tsekkaile muita paikkoja..
- Tai_ga
Ei tuo ole ollenkaan 'pahin trendipaikka' ja salilla käy myös varsin paljon ihan 'normaalia' porukkaa. Salilla pätevät ohjaaja ja saat juuri sinulle räätälöidyn ohjelman, joka tukee sinun tavoitteitasi ja motivoi eteenpäin.
Muistaakseni jokin tyytyväisyystakuukin on Elixiassa ja ainakin tutustumiskäynti ilmainen. - onwinwe
Noissa Elixioissa käy ihan tavallisia ihmisiä. Lyhyitä, pitkiä, laihoja, lihavia, miehiä ja naisia. Itse olen käynyt Elixia Alexiumissa, Talin Elixiassa ja Sellon Elixiassa.
Alexiumissa ja Talissa häiritsee vähän laitteiden ikä ja jotkut laitteet ovat mielestäni huonokuntoisia, esim. vatsarutistuskoneet. Sellon Elixiassa kaikki on kohdallaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo492403Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361