Katsoin tiistai-iltana neloselta kyseisen ohjelman
ja kyllä pani pikkuisen ihmettelemään (näin naisena)
onko tosiaan se kalun koko miehille tosiaan niin tärkeää. Pitennetään ja paksunnetaan !!!!!
Täydellinen penis
66
10331
Vastaukset
- Callie
Niinpä...meinasin melkein nielasta kirsikan kivineen päivineen kun se yksi ukko kaivoi housuistaan sen "möhkäleen". Ei siinä voinu kun epäuskoisesti naurahtaa...se nosti sen kaksin käsin....hyi...
- Mitä iloa?
Ei voi kuin ihmetellä sitä tolkutonta, muodotonta, rumaa vehjettä...
Muutenkin, miehillähän on naisten mielipiteistä riippumatta siis, vimma saada isompi vekotin.
Ja tulihan se ohjelmassakin selväksi.
Mielestäni ei peniksen koolla ole väliä, vaan miten sitä käytettän. Ja tietysti minkälainen mies on muuten ihmisenä. Mitä iloa? kirjoitti:
Muutenkin, miehillähän on naisten mielipiteistä riippumatta siis, vimma saada isompi vekotin.
Mielestäni ei peniksen koolla ole väliä, vaan miten sitä käytettän. Ja tietysti minkälainen mies on muuten ihmisenä.Minun mielestäni koolla ei ole väliä vaan just tuolla et miten sitä osaa käyttää ja minkälainen mies sitä on käyttämässä. Minua ei ainakaan sytytä yhtään se, että kalu on kuinka iso tahansa jos sen omistaja on joku tosi epämiellyttävä tyyppi
- ++000++++
Mitä iloa? kirjoitti:
Mielestäni ei peniksen koolla ole väliä, vaan miten sitä käytettän. Ja tietysti minkälainen mies on muuten ihmisenä.aivan järkyttävän näköinen ,eihän se edes näyttänyt oikealta kalulta
- somebody***
naisenkuva kirjoitti:
Minun mielestäni koolla ei ole väliä vaan just tuolla et miten sitä osaa käyttää ja minkälainen mies sitä on käyttämässä. Minua ei ainakaan sytytä yhtään se, että kalu on kuinka iso tahansa jos sen omistaja on joku tosi epämiellyttävä tyyppi
.. äskeiseen kirjoittajaan. miksiköhän miehellä on mielikuva että vehkeen koko on suorassa suhteessa kykyihin? ei sitä naista kiinnostumaan saa sillä vehkeen koolla eikä naiselta seksiä sen paremmin tule oli vehje mitä kokoa tahansa jos mies yläpäästään on todellakin kusipää ja idiootti. olen sitä mieltä että jos vehjettä tarvitsee suurentaa oman itsetuntonsa pönkittämiseksi en ohjaisi miestä urologille vaan psykiatrille. pidennykset ymmärrän silloin jos kyseessä on synnynnäinen sukupuolielinten kehityksessä tapahtunut virhe.
silikoonit?!
sama asia pitkältikkin..- Callie
Penis on kuitenkin sukupuolielin jonka pitäisi toimia....jotenkin älytöntä tunkea sinne sisään silikonia. Toisaalta silikonirinnatkin ovat...hmmm.. mutta ohjelman mies joka kasvatti vehjettään niin että kahdella kädellä piti nostaa. Oh...hell.
Callie kirjoitti:
Penis on kuitenkin sukupuolielin jonka pitäisi toimia....jotenkin älytöntä tunkea sinne sisään silikonia. Toisaalta silikonirinnatkin ovat...hmmm.. mutta ohjelman mies joka kasvatti vehjettään niin että kahdella kädellä piti nostaa. Oh...hell.
se ohjelman mies oli poikkeava FRIIKKI! eivät kaikki naisetkaan jotka silikoonit ottavat, laitata mitään Lolo Ferrarin tissejä!!
tarviik kaikesta aina rautalangalla vääntää mallia..?
eli joo, ON IHAN SAMA JA YHTÄ TURHA ASIA: miesten peniksen suurennokset ja naisten silikoonit!- niitä
silikonitissejä ei tungetakaan kenenkään vimputtimeen...kai?
- tietävääää
Callie kirjoitti:
Muistelen et olen kuullu/lukenu, et naisetkin laittaa sukupuolielimiin silikonia jne. Siis lähinnä häpyhuuliin ja kyllä naisetkin ns. muokkaavat sukupuolielimiään ihan kosmeettisista syistä. Niin että ollaan ihan hiljaa. Jokainen tavallaan. Karmealta kyllä näytti.
- .....
TheOne kirjoitti:
se ohjelman mies oli poikkeava FRIIKKI! eivät kaikki naisetkaan jotka silikoonit ottavat, laitata mitään Lolo Ferrarin tissejä!!
tarviik kaikesta aina rautalangalla vääntää mallia..?
eli joo, ON IHAN SAMA JA YHTÄ TURHA ASIA: miesten peniksen suurennokset ja naisten silikoonit!"ON IHAN SAMA JA YHTÄ TURHA ASIA: miesten peniksen suurennokset ja naisten silikonit"
Sinänsä totta, mutta kyllä peniksessä toimivuus on ihan ykkösasia. Silikonirinnat taas ovat tietääkseni ihan toimivat (enkä tarkoita, että ne olisivat täsmälleen samanlaiset luomurintojen kanssa), eikös niillä voi imettääkin vallan mainiosti.
"Turhuus" riippuu lähtökohdasta ja ihmisestä itsestään. Jos jompi kumpi kirurginen toimenpide jeesaa ottajaansa, niin silloinhan tavoite on saavutettu. Naisena ymmärrän, jos täysin rinnaton nainen haluaa saada silikoneilla edes jonkinlaiset rinnat itselleen. Jos itselläni ei olisi mitään rintojen kohdalla, niin varmasti harkitsisin toimenpidettä.
Naisena sanoisin myös, että peniksen koolla on jonkinverran väliä. Riidanhaastajille tiedoksi, että EN valitse puolisoani peniksen pituuden mukaan (kuten eräät eivät valitse vaimoaan tämän loistavan ulkonäön perusteella :) ), mutta valehtelisin, jos väittäisin, ettei koko merkitse mulle mitään. - amar7
..... kirjoitti:
"ON IHAN SAMA JA YHTÄ TURHA ASIA: miesten peniksen suurennokset ja naisten silikonit"
Sinänsä totta, mutta kyllä peniksessä toimivuus on ihan ykkösasia. Silikonirinnat taas ovat tietääkseni ihan toimivat (enkä tarkoita, että ne olisivat täsmälleen samanlaiset luomurintojen kanssa), eikös niillä voi imettääkin vallan mainiosti.
"Turhuus" riippuu lähtökohdasta ja ihmisestä itsestään. Jos jompi kumpi kirurginen toimenpide jeesaa ottajaansa, niin silloinhan tavoite on saavutettu. Naisena ymmärrän, jos täysin rinnaton nainen haluaa saada silikoneilla edes jonkinlaiset rinnat itselleen. Jos itselläni ei olisi mitään rintojen kohdalla, niin varmasti harkitsisin toimenpidettä.
Naisena sanoisin myös, että peniksen koolla on jonkinverran väliä. Riidanhaastajille tiedoksi, että EN valitse puolisoani peniksen pituuden mukaan (kuten eräät eivät valitse vaimoaan tämän loistavan ulkonäön perusteella :) ), mutta valehtelisin, jos väittäisin, ettei koko merkitse mulle mitään.Olen samaa mieltä, kyllä sen paksuus on ainakin tärkeää, vaikka onhan se niinkin kuinka sitä käytetään...pituudella ei niin väliä.
- amar7
niitä kirjoitti:
silikonitissejä ei tungetakaan kenenkään vimputtimeen...kai?
tiedät mihin niitä tungetaan?;)
..... kirjoitti:
"ON IHAN SAMA JA YHTÄ TURHA ASIA: miesten peniksen suurennokset ja naisten silikonit"
Naisena sanoisin myös, että peniksen koolla on jonkinverran väliä. Riidanhaastajille tiedoksi, että EN valitse puolisoani peniksen pituuden mukaan (kuten eräät eivät valitse vaimoaan tämän loistavan ulkonäön perusteella :) ), mutta valehtelisin, jos väittäisin, ettei koko merkitse mulle mitään.mikäli peniksen suurrennoksen tekee taitava urologi ja kirurgi, ni vehjehän TOIMII!
se yks dumbass siinä ohjelmassa oli ainoastaan häiriintynyt poikkeus..
ei ku ny vittu kukaan OIKEESTI halua kulliaan jalkapallon näköseks! XD haloo...tietävääää kirjoitti:
Muistelen et olen kuullu/lukenu, et naisetkin laittaa sukupuolielimiin silikonia jne. Siis lähinnä häpyhuuliin ja kyllä naisetkin ns. muokkaavat sukupuolielimiään ihan kosmeettisista syistä. Niin että ollaan ihan hiljaa. Jokainen tavallaan. Karmealta kyllä näytti.
monella, varsinkin tuolla aikuisviihde puolella, on homma karannut lapasesta..
- ymmärtänyt.
TheOne kirjoitti:
mikäli peniksen suurrennoksen tekee taitava urologi ja kirurgi, ni vehjehän TOIMII!
se yks dumbass siinä ohjelmassa oli ainoastaan häiriintynyt poikkeus..
ei ku ny vittu kukaan OIKEESTI halua kulliaan jalkapallon näköseks! XD haloo...Puolustuksekseni sanon, että mulla ei ole tellua eli en katsonut ohjelmaa. Tuskin kukaan haluaa potkupallomoloa. Kiva, että toimii. Suon sen ilon pienivehkeisille, jos tuo on tosiaan tuonut elämään (lisä)onnea.
ymmärtänyt. kirjoitti:
Puolustuksekseni sanon, että mulla ei ole tellua eli en katsonut ohjelmaa. Tuskin kukaan haluaa potkupallomoloa. Kiva, että toimii. Suon sen ilon pienivehkeisille, jos tuo on tosiaan tuonut elämään (lisä)onnea.
niin siis siinä ohjelman friikillä se vehje EI enää toiminu ku se oli tehny siitä potkupallon kokosen! kirjaimellisesti...
tarkotin, että perinteisemmissä suurennosleikkauksissa, joissa sitä pituutta ja paksuutta saa sen pari senttiä, niin se toimivuuskin on kuulemma ollut ihan ok..- saa orkun
amar7 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kyllä sen paksuus on ainakin tärkeää, vaikka onhan se niinkin kuinka sitä käytetään...pituudella ei niin väliä.
vaikkei sillä paksua penistä olisikaan.
Jutussa on niin paljon tunnetta mukana.. SE on oikeaa rakastelua, ei pelkkää seksiä. - Sen
amar7 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kyllä sen paksuus on ainakin tärkeää, vaikka onhan se niinkin kuinka sitä käytetään...pituudella ei niin väliä.
paksuus on suhteellista suhteessa siihen. Ei paksuinkaan saa helmoja hulmuaa porttikongissa.
- tosiaankaan
ole sama asia
tosiaankaan kirjoitti:
ole sama asia
..eli sama asia!
ainoat poikkeukset tekee jos naisella esim rintasyövän tms takia jouduttu amputoimaan toinen tai kumpikin rinta.
ja miehellä jos on oikeesti mikrovehje..siis alle 6cm erektiossa.
näissä tapauksissa se on tietenkin ok!
muuten se on yhtä turhaa ja turhamaista, ja näin ollen sama asia!- kyllä se on
tietävääää kirjoitti:
pikkuisen eri juttu
- ei kauheasti
oo merkitystä, vaan sillä, että vehje TOIMII! Ainakin naisen kannalta, miehellä on sitten tietysti tää statussymboliarvo päälle, mut eipä täällä Suomessa sitäkään sais usein esitellä, jossei ihan yleisiin saunoihin talvisin jumittuisi:P Silikonirintoja en myöskään koskaan oo ymmärtänyt, vaikka suht pienirintainen oonkin. Eihän mun kroppaan SOPISI isommat rinnat, näyttäisin vain jotenkin pulskemmalta ja oudolta! En oo muuten vielä nähnyt kellään julkkiksella silikoneja, jotka olis parantanut niiden ulkonäköä, päinvastaisia tapauksia on riittämiin...
- ..............
Niin tai näin.
Kaikki ei ole henkilön pään sisällä ihan kunnossa, jos normaalin terveellä itsetunnolla varustetun ja terveen ihmisen pitää turvautua silikooniin oli se sitten peniksessä tai rinnoissa. - nöösi_poika
.............. kirjoitti:
Niin tai näin.
Kaikki ei ole henkilön pään sisällä ihan kunnossa, jos normaalin terveellä itsetunnolla varustetun ja terveen ihmisen pitää turvautua silikooniin oli se sitten peniksessä tai rinnoissa....joilla on pään sisällä vikaa löytyy Yhdysvalloista todella paljon. Ovat niin ulkonäkökeskeisiä siellä.
Mitä kauniimpi/komeampi on, sitä parempi ihminen. Ja mitä enemmän rahaa, niin sitä parempi ihminen. Näin USA:ssa. - olen lukenut
että nainen ei tunnu täyttyvänsä, jos elin on keskikokoista banaania pienempi, eli ainakin vaginaorgasmi jää pienehköllä peniksellä aina haaveeksi. Joillekin lieneen kynnyskysymys voiko seksi silti olla tyydyttävää?
- *ehkäpä*
Oli kyllä melkonen dokkari tällä kertaa :)
Se lopun möhköfriikki oli kai ihan omaa luokkaansa..
Enemmänkin ihmetytti että nuori, komea ja suhteellisen hyvin varustettu mies on valmis sentin-parin takia uhraamaan koko seksielämänsä. Pahimmassa tapauksessa leikkauksen epäonnistuttua todennäköisesti olisi vaakalaudalla koko elämä.
Ei voi sanoa muuta kun että ei mene poikaparalla noin henkisellä tasolla kovinkaan hyvin.
Onhan se tavallaan verrattavissa kai naisten silikonirintoihin, jotka nykyjenkeissä tuntuvat nenäleikkauksen ohella kuuluvan normaaliin aikuiseksi kasvamiseen.
Noh, silikonit voisin kyllä itsekin laitattaa mutta alapäätäni en kenenkään silvottavaksi luovuttaisi.
Onneksi dokkariin tulee vielä jatkoa, joten saamme nähdä miten kollille käy :D- kummastuttivat
Otin kiireissäni ohjelman talteen, joten pystyin tarkistamaan asian, jonka luulin kuulleeni väärin; kyllä se pidennyksen ostanut poika oli toisellakin kuulemalla psykologian opiskelija!
Poika näytti olevan oikein hyvissä varoissa keskiverto-opiskelijoihin verrattuna. Hän taitaa olla malliesimerkki siitä, miten voi käydä, kun rahaa on ihan liikaa: isonkin päähänpiston voi ostaa ennen kuin sitä tarvitsee harkita. Satavarmasti pojalla on pian edessä myös kasvoleikkaus, kun hän huomaa, että kulmakarvojen ja silmien reunat olivat matkalla alaviistoon korvia kohti.
Olen nähnyt muutamia kuvia pieleen menneistä peniksen pidennys- ja levennysleikkauksista, enkä totisesti uskaltautuisi itse sellaiseen (no, ei minulla penistäkään kyllä ole). Promillen murto-osankin mahdollisuus saada epämuodostunut, kivulias, toimimaton värkki olisi ainakin minulle liian suuri.
Mutta mikä ihme juuri se möhköfriikki oli? Onhan tietysti olemassa mieleltään sairaita ihmisiä, mutta kyllä tuo kaveri olisi pitänyt saada jo hoitoon...tai hoitoonhan hän jossain vaiheessa joka tapauksessa joutuu joko fyysisistä tai psyykkisistä syistä. Tai sitten, kun ei se pissaaminen onnistu istualtaan, pöntön reunalla tasapainotellen eikä makuuasennossa. :( - mietin minäkin
kummastuttivat kirjoitti:
Otin kiireissäni ohjelman talteen, joten pystyin tarkistamaan asian, jonka luulin kuulleeni väärin; kyllä se pidennyksen ostanut poika oli toisellakin kuulemalla psykologian opiskelija!
Poika näytti olevan oikein hyvissä varoissa keskiverto-opiskelijoihin verrattuna. Hän taitaa olla malliesimerkki siitä, miten voi käydä, kun rahaa on ihan liikaa: isonkin päähänpiston voi ostaa ennen kuin sitä tarvitsee harkita. Satavarmasti pojalla on pian edessä myös kasvoleikkaus, kun hän huomaa, että kulmakarvojen ja silmien reunat olivat matkalla alaviistoon korvia kohti.
Olen nähnyt muutamia kuvia pieleen menneistä peniksen pidennys- ja levennysleikkauksista, enkä totisesti uskaltautuisi itse sellaiseen (no, ei minulla penistäkään kyllä ole). Promillen murto-osankin mahdollisuus saada epämuodostunut, kivulias, toimimaton värkki olisi ainakin minulle liian suuri.
Mutta mikä ihme juuri se möhköfriikki oli? Onhan tietysti olemassa mieleltään sairaita ihmisiä, mutta kyllä tuo kaveri olisi pitänyt saada jo hoitoon...tai hoitoonhan hän jossain vaiheessa joka tapauksessa joutuu joko fyysisistä tai psyykkisistä syistä. Tai sitten, kun ei se pissaaminen onnistu istualtaan, pöntön reunalla tasapainotellen eikä makuuasennossa. :(Ajattelin kanssa, että psykologian opiskelija, ja nyt addikti tuollaiseen asiaan, ylimääräistä rahaa,
ja ne silmät. Tosiaan kundi varmaan tulevaisuudessa on leikkauttamassa nassuansakin.
Aika ristiriitanen kuva siitä pojasta jäi, vaikka se kyllä muuten vaikutti ihan asialliselta.
Se jättimöhkylän omistaja ei kyllä ole ihan terve päästään.. - ohjelmaa
Minkä kokoinen vehje sillä kaverilla oli ja millaista hän katsoo tarvitsevansa?
- tiedoksi, että
mietin minäkin kirjoitti:
Ajattelin kanssa, että psykologian opiskelija, ja nyt addikti tuollaiseen asiaan, ylimääräistä rahaa,
ja ne silmät. Tosiaan kundi varmaan tulevaisuudessa on leikkauttamassa nassuansakin.
Aika ristiriitanen kuva siitä pojasta jäi, vaikka se kyllä muuten vaikutti ihan asialliselta.
Se jättimöhkylän omistaja ei kyllä ole ihan terve päästään..nämä tällaiset "dokkarit" eivät ole VÄLTTÄMÄTTÄ ihan tosielämästä.
Jos niihin tosissaan suhtautuu, niin ei taida olla silloinkaan kaikki pään sisällä ihan kohdallaan. - nöösi_poika
ohjelmaa kirjoitti:
Se oli jalkapallon kokoinen kalu. Ehkä jalkapalloista tosin numero 3 tai 4 kokoinen, mutta niin iso kuitenkin, että kannatteli sitä kaksin käsin.
Se ei edes näyttänyt penikseltä, koska sekä siitin että kivespussit oli pumpattu täyteen silikonia tai vastaavaa täyteainetta.
Eli siinä oli oikeastaan kaksi möhkälettä. - nöösi_poika
Mutta mikä ihme juuri se möhköfriikki oli? Onhan tietysti olemassa mieleltään sairaita ihmisiä, mutta kyllä tuo kaveri olisi pitänyt saada jo hoitoon...tai hoitoonhan hän jossain vaiheessa joka tapauksessa joutuu joko fyysisistä tai psyykkisistä syistä. Tai sitten, kun ei se pissaaminen onnistu istualtaan, pöntön reunalla tasapainotellen eikä makuuasennossa. :("Poika näytti olevan oikein hyvissä varoissa keskiverto-opiskelijoihin verrattuna. Hän taitaa olla malliesimerkki siitä, miten voi käydä, kun rahaa on ihan liikaa: isonkin päähänpiston voi ostaa ennen kuin sitä tarvitsee harkita."
...opiskelijoilla on tavallisesti hyvin rahaa. Johtuu siitä, että on lukukausimaksut ja kaikki. Siellä opiskelu on vain hyväosaisten hommaa, toisin kuin Suomessa. Voin sanoa, että kun olin Jenkeissä opiskelemassa, niin tapasin opiskelijoita, joilla oli (paljon) enemmän rahaa käytössä kuin minulla nyt pari vuotta maisterin papereiden jälkeen vaikka olen työelämässä.
Dokumentin kaverille 4000 dollaria oli pelkkää taskurahaa. Ja huomasitko sen kämpän? Asiallinen condo Miamiassa hyvällä paikalla maksaa PALJON. - silittelikin
nöösi_poika kirjoitti:
Se oli jalkapallon kokoinen kalu. Ehkä jalkapalloista tosin numero 3 tai 4 kokoinen, mutta niin iso kuitenkin, että kannatteli sitä kaksin käsin.
Se ei edes näyttänyt penikseltä, koska sekä siitin että kivespussit oli pumpattu täyteen silikonia tai vastaavaa täyteainetta.
Eli siinä oli oikeastaan kaksi möhkälettä.sitä kaluaan kuin kissanpoikaa. YÖK !!!
- Gladys1
Mä oikeestaan ymmärrän, jos joku mies haluaa pidennyksen ja paksunnoksen, jos vehje oikeesti on mitoiltaan normaalia huomattavasti pienempi. Vakiintuneessa parisuhteessa hommat sujuu rennosti ja tyydytetyiks tulee kumpikin, mutta jos sinkkumiehen pitää jännittää jonkun uuden parisuhteen alkaessa, että miten nainen reagoi kalun kokoon (koska meissä naisissa on aikamoisen mänttejäkin tyyppejä)niin toimiiko se sitten?
Jenkeissä tuntuu kaikki jutut olevan niin liioiteltuja, mutta Suomessa varmaan pysyttäisiin näissä pidennyksissäkin ihan kohtuudessa ja ajateltaisiin ihmistä ihan kokonaisuutena eikä pelkkänä mulk...na. Gladys1 kirjoitti:
Mä oikeestaan ymmärrän, jos joku mies haluaa pidennyksen ja paksunnoksen, jos vehje oikeesti on mitoiltaan normaalia huomattavasti pienempi. Vakiintuneessa parisuhteessa hommat sujuu rennosti ja tyydytetyiks tulee kumpikin, mutta jos sinkkumiehen pitää jännittää jonkun uuden parisuhteen alkaessa, että miten nainen reagoi kalun kokoon (koska meissä naisissa on aikamoisen mänttejäkin tyyppejä)niin toimiiko se sitten?
Jenkeissä tuntuu kaikki jutut olevan niin liioiteltuja, mutta Suomessa varmaan pysyttäisiin näissä pidennyksissäkin ihan kohtuudessa ja ajateltaisiin ihmistä ihan kokonaisuutena eikä pelkkänä mulk...na.Joskus huvikseni jenkkilän deittisivuja lukeneena, joissain paikoissa tavallisissa deitti-ilmoissa näki melko usein peniksen koon vaatimuksissa. 6" (15 cm) näyttäis olevan semmoinen suosittu minimi.
- nöösi_poika
DorkaM kirjoitti:
Joskus huvikseni jenkkilän deittisivuja lukeneena, joissain paikoissa tavallisissa deitti-ilmoissa näki melko usein peniksen koon vaatimuksissa. 6" (15 cm) näyttäis olevan semmoinen suosittu minimi.
voi hyvinkin olla näin. "The bigger, the better".
Varmaan deitti-ilmoituksissa tuli myös ilmi tulotaso. Siellä lienee paljon naisia, jotka eivät deittaa tyyppejä, jotka tienaavat heidäm mielestään "liian vähän". Persoona ei ratkaise. - tyhmiä tolloja
tiedoksi, että kirjoitti:
nämä tällaiset "dokkarit" eivät ole VÄLTTÄMÄTTÄ ihan tosielämästä.
Jos niihin tosissaan suhtautuu, niin ei taida olla silloinkaan kaikki pään sisällä ihan kohdallaan.ei me osata tuollaista ajatella, uskotaan vain kaikki mitä telkkarissa näkyy ja netissä lukee.
Pitäisikö jokaiseen viestiin täsmentää, paljonko on ottanut tosissaan, mitä epäilee tekaistuksi ja millä perusteella? Vai oliko niin, että sinä pikkureppana halusit nyt päästä letkauttamaan tuntemattomille tyhjänpäiväisestä asiasta? ;) - tahtoi lisää
ohjelmaa kirjoitti:
2-3 senttiä. Nelisen kertaa kalliimmalla oli sitten myöhemmin tulossa myös paksunnos, joka liukenee kyllä pois muutamassa kuukaudessa, joten kaveri saa olla neulojen kanssa tekemisissä loppuikänsä.
Nöösipoika tuossa vieressä vastasi väärin (tapansa mukaan näemmä) ymmärrettyään kysymyksen väärin. Se jalkapallon kokoisia vehkeitä kanniskeleva kaveri oli jonkin gay-järjestön edustaja, joka oli saanut innoituksen joltakulta aiemmin aloittaneelta. Tämä mies halusi rikkoa ennätyksen pallien koossa ja oli tuohon saakka ruiskuttanut palleihin ja penikseen silikonia kuuden vuoden ajan, ja lisää tahtoi. Oli kyllä ihan kuin jalkapallo, jonka päällä oli surkean näköinen kahden peräkkäin asetetun tennispallon kokoinen nahkapussi (penis). Ihan friikki, kaivoi vehkeet kaksin käsin housuista ja vilkutti sitten innoissaan silmää kuvausryhmälle: "Haluatteko kokeilla?" - nöösi_poika
tahtoi lisää kirjoitti:
2-3 senttiä. Nelisen kertaa kalliimmalla oli sitten myöhemmin tulossa myös paksunnos, joka liukenee kyllä pois muutamassa kuukaudessa, joten kaveri saa olla neulojen kanssa tekemisissä loppuikänsä.
Nöösipoika tuossa vieressä vastasi väärin (tapansa mukaan näemmä) ymmärrettyään kysymyksen väärin. Se jalkapallon kokoisia vehkeitä kanniskeleva kaveri oli jonkin gay-järjestön edustaja, joka oli saanut innoituksen joltakulta aiemmin aloittaneelta. Tämä mies halusi rikkoa ennätyksen pallien koossa ja oli tuohon saakka ruiskuttanut palleihin ja penikseen silikonia kuuden vuoden ajan, ja lisää tahtoi. Oli kyllä ihan kuin jalkapallo, jonka päällä oli surkean näköinen kahden peräkkäin asetetun tennispallon kokoinen nahkapussi (penis). Ihan friikki, kaivoi vehkeet kaksin käsin housuista ja vilkutti sitten innoissaan silmää kuvausryhmälle: "Haluatteko kokeilla?""Nöösipoika tuossa vieressä vastasi väärin (tapansa mukaan näemmä)"
Joo, luin kysymyksen väärin tai ymmärsin väärin. En vastannut siihen, mitä kysyjä halusi tietää...
Mutta missä muualla olen tehnyt näin? Onko minulla tapana vastata ohi kysymysten? - valentain 64
nöösi_poika kirjoitti:
"Poika näytti olevan oikein hyvissä varoissa keskiverto-opiskelijoihin verrattuna. Hän taitaa olla malliesimerkki siitä, miten voi käydä, kun rahaa on ihan liikaa: isonkin päähänpiston voi ostaa ennen kuin sitä tarvitsee harkita."
...opiskelijoilla on tavallisesti hyvin rahaa. Johtuu siitä, että on lukukausimaksut ja kaikki. Siellä opiskelu on vain hyväosaisten hommaa, toisin kuin Suomessa. Voin sanoa, että kun olin Jenkeissä opiskelemassa, niin tapasin opiskelijoita, joilla oli (paljon) enemmän rahaa käytössä kuin minulla nyt pari vuotta maisterin papereiden jälkeen vaikka olen työelämässä.
Dokumentin kaverille 4000 dollaria oli pelkkää taskurahaa. Ja huomasitko sen kämpän? Asiallinen condo Miamiassa hyvällä paikalla maksaa PALJON.Ja siellä kuulemma vanhemmat ostaa tyttärelle silikonirinnat valmistujaislahjaksi, jotta olis paremmat mahikset miesmarkkinoilla. Vähän niin kuin laittais rahaa pankkiin ???
- miiskuriinat
valentain 64 kirjoitti:
Ja siellä kuulemma vanhemmat ostaa tyttärelle silikonirinnat valmistujaislahjaksi, jotta olis paremmat mahikset miesmarkkinoilla. Vähän niin kuin laittais rahaa pankkiin ???
ne pojilleen lahjoittaa että paremmin pärjäis naismarkkinoilla????
- luultavasti
miiskuriinat kirjoitti:
ne pojilleen lahjoittaa että paremmin pärjäis naismarkkinoilla????
Tunnetusti tehokas turn-on.
- sitä samaa
Mutta mikä ihme juuri se möhköfriikki oli? Onhan tietysti olemassa mieleltään sairaita ihmisiä, mutta kyllä tuo kaveri olisi pitänyt saada jo hoitoon...tai hoitoonhan hän jossain vaiheessa joka tapauksessa joutuu joko fyysisistä tai psyykkisistä syistä. Tai sitten, kun ei se pissaaminen onnistu istualtaan, pöntön reunalla tasapainotellen eikä makuuasennossa. :(mitä senkin tyypin päässä oikein liikkui
- koolla on väliä!
Mikään ei kyllästytä enempää kuin hokema "ei koolla ole väliä vaan miten sitä käytetään". Hoh hoijaa! Kertokaa nyt hyvät kaunistelijat, MITEN sitä moloa sitten käytetään niin että se tuntuu (prinssinakin kanssa) hyvältä?? Loppujen lopuksi samaa sisään-ulos touhua itse yhdyntä kuitenkin on. Jos on liian pieni vehje, on aivan sama miten sitä käyttää, kun se ei kuitenkaan tunnu missään.
Edellä kerrottu ei tarkoita sitä, että kannattaisin peniksen pidennys-tai paksunnosleikkauksia.- *****
Peniksen koko on tärkeä siinä mielessä, että jos se on "prinssinakki", ei se vaan tunnu missään..luultavasti kenelläkään. Mutta on myös hurjan paljon miehiä, joilla on iso, noin 20 cm, mutta he eivät osaa käyttää sitä. Tai ehkäpä olettavat koon tekevän kaiken.
- nitpick
***** kirjoitti:
Peniksen koko on tärkeä siinä mielessä, että jos se on "prinssinakki", ei se vaan tunnu missään..luultavasti kenelläkään. Mutta on myös hurjan paljon miehiä, joilla on iso, noin 20 cm, mutta he eivät osaa käyttää sitä. Tai ehkäpä olettavat koon tekevän kaiken.
Vastustan väitettäsi, että olisi hurjan paljon miehiä, joilla on 20-senttinen, harvinaisuuksia ovat.
- mismiskus
nitpick kirjoitti:
Vastustan väitettäsi, että olisi hurjan paljon miehiä, joilla on 20-senttinen, harvinaisuuksia ovat.
kyllä useimmiten on ainakin tuon verran mittaa
- totesin,
ei NIINKÄÄN se koko, vaan että toimii! Mulla on ollut vähän vanhempia miehiä ja masentavaahan se iso, mutta löysä on katella:( Alaraja koollakin tietysti on, ihan pikkunakki vaan ei sytytä. Kai sillä taidolla tarkoitetaan myös aktin pituutta (ei liian lyhyt/pitkä) ja että siihen kuuluu myös muuta kuin yhdyntä... Eli ei se pelkkä iso koko oikein riitä, jos mies käy sillä pari kertaa sisällä ja siinä koko homma:O
- koosta
sinähän sen tiedät miltä tuntuu kun ei tunnu. Tarkoitan että harkitse kirurgiaan sun muuta.Rohkeasti.
Tuntui kyllä varmaan vähän aikaan isommalta kun kirjoitit mutta se oli lumetta. - luultavasti
***** kirjoitti:
mitä luultavasti kun kokemuksistasi puhut. Saat sitä pienemälläkin puhua.
- fas_man_86_
"
Edellä kerrottu ei tarkoita sitä, että kannattaisin peniksen pidennys-tai paksunnosleikkauksia. "
- No mitä sitten tarkoitat? Et varmasti tajua että mies jolla on "prinssinnakki" on ottanut paljon paineita tuollaisista lauseista, enkä yhtään ihmettele miksi suomi24 naistenpalstat ovat täynnä naistenhaukkumisviestejä, pienirintaisuutta tai jotakin. No joku mies voi sanoa että isot rinnat pitää olla ja niiden koolla on väliä. Itselleni sen sijaan rintojen koolla ei ole mitään väliä. No nyt tietenkin joku einstein tulee sanoo ettei rinnat vaikuta yhdyntään. Kyllä ne vain vaikuttavat, aivoissa. Mies kiihottuu voimakkaasti visuaalisesa kiihokkeesta ja miehet jotka pitävät isoista rinnoista, myös kiihottuvat aivokemiantasolla niistä voimakkaasti jolloin myös seksistä tulee parempaa. Aivot kun ovat vähintäänkin puolet seksissä. Ylipäätänsä pahin virhe/loukkaus mitä nainen voi suhteessa miehelle sanoa, on se että alkaa haukkumaan penistä pieneksi, ihan sama olipa kyse vitsistä vai ei. Sitten ihmetellään miksi mies pitää mykkäkoulua ja katsoo ennemmin pornoa kuin harrastaa seksiä. Miehille penis on todella suuri osa itsetuntoa ja kunnioitusta.
- miesten mies
Kyllä penis on sen verran pyhä ettei siitä saisi tommoisia ohjelmia väsätä.Aivan törkeätä toimintaa.
Tehköön ohjelmia naisten värkeistä ,niistä kyllä saa
kuvailla jos vaikka kuinka,mutta ei miesten vehkeistä.- nossykinnj
sais kirjoitella ja filmailla?????
- 88888((((
Kaikista ja kaikesta saa juttua tehdä
- Pyhä
kikkelit kunniaan!
- vain valitettavasti
Pyhä kirjoitti:
kikkelit kunniaan!
on silleen että mulkkumanian aika on auttamattomasti ohi
- kyllä on
vain valitettavasti kirjoitti:
on silleen että mulkkumanian aika on auttamattomasti ohi
olen samaa mieltä
- minukkarittina
katsoin saman ohjelman ja ihmettelin miesten turhamaisuutta. Naisetko muka vain ajattelee turhamaisesti?
- Turhuus
Ulkomaailman paineista? Nykyisin kun pitää olla melkein täydellinen ihminen. Eli miehet luulee naisten ainoastaan haluavan sitä suurilla lihaksilla varustettua, pitkää, tummaa, komeaa ja suurella siittimellä varustettua miestä. Näin se vaan on naiset kohentaa itseään miehiä varten miehet naisia varten. Syntyy loputon kierre, josta ei ihan helposti eroon päästäkkään.
- tosi,tosi
karmeeta koko homma
- se vain niin
yksinkertaista on että miehet edes miettii noista.Sillähän ei ole mitään tekemistä nautinnon kanssa ,siis koolla
- -------
monesti naisilla menee tunto rinnoista ku laitetaan silikoonit , joten onhan se ikävä jos ei ole nänneissä tuntoa mielestäni ihan sama asia... ja aloittaja eiköhän ne naiset kuitenki pikkusen enemmän muokkaa vartaloa ku miehet!
- ffggas
No naiset ne kokopaineet ovat penikselle asettaneet. En yhtään ihmettele että mies ottaa sitten yliison peniksen sen sijaan että nainen nauraa keskimittaisen peniksen suohon. Itselläni on 17cm ja halkaisija 4,2cm ja tuo alkaa tuntumaan minimimitalta kun näitä palstoja lukee.
- suoli24 ei wikipedia
suomi24 ei mikään totuuden tyyssija ole joten ei kannata vertailla näitten anonyymien kuviitteellisia mittoja omiin
porno niitä kokopaineita ehkä enempi aiheuttaa, harva kuitenkaan vehkeesi kokoa housujen läpi näkee kun taas esim rintojen koon huomaa helpommin - suoli24 ei wikipedia
suoli24 ei wikipedia kirjoitti:
suomi24 ei mikään totuuden tyyssija ole joten ei kannata vertailla näitten anonyymien kuviitteellisia mittoja omiin
porno niitä kokopaineita ehkä enempi aiheuttaa, harva kuitenkaan vehkeesi kokoa housujen läpi näkee kun taas esim rintojen koon huomaa helpomminlisäksi en usko että kovin moni nainen sängyssäkään alkaa puuttuvasta sentistä huomautella
pieni on pieni ja iso on iso, suurin osa kuitenkin sijoittuu kategoriaan "keskiverto"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275