Kertokaapas hyvät kanssaihmiset miten teillä on käynyt kun olette laihduttaneet nuilla nutrileteillä ja muilla vastaavilla?
Olen aloitellut tuota naturdiet ohjelmaa,siis toisin sanoen syön max 5pss tuota valmistetta päivässä..
Haluaisin nyt kannustavaksi esimerkiksi kuulla kaikkien kokemuksia ja tuloksia..ihan vain tsempatakseni kun meinaa ottaa lujille..=)
Siis etten vaan turhaan syö nuita,että onhan niistä myös hyötyä..=)
Kiitosta!
Ateriankorvike(naturdiet yms..)
7
1398
Vastaukset
- ex-modaaja
Modifast-tuotetta, saldo oli 16 viikossa (lääk.valvonnassa!!!) 29 kg. Poissa ovat kilot pysyneet nyt n. 3v.
Modifast on LCD-tuote, käytin sitä 4:n pussin sijaan 3 pussia, niistä tuli se n. 600 kcl/vrk, lisäksi sallitut vihannekset tarpeellinen määrä kalorittomia juotavia.
Tsemppiä!- *14 vrk lomaa*
Varmaan kysytty jo monta kertaa, mutta vainko apteekista saatavilla?
Katselin netistä googlella, mutta en löytänyt hintatietoja eli paljonko noin suurinpiirtein?
Montako pussia/ paketti?
Löysin viestejäsi eli:
"Itse käytin kombi-pakkauksia alussa, nutrasin 16 viikkoa. Sallitut vihannekset tietty siinä rinnalla, eli mm. kurkku, tomaatti,salaatti, paprika, sienet, sipulit, kaalit jne."
Paljonko niitä voi päivässä syödä?
Jos käyt näitä lukemassa, voisko sulta kysellä lisää vinkkejä.E-mail violet57(at)suomi24.fi.
Pääsin jo hyvään alkuun normaalilla kevennyksellä -8 kg , mutta nyt alkoi paino jumittamaan...
- Mie?
Tänään aloitettu suklaa-Allevoilla laihduttelu. Saa nähdä, kuinka etenee. Kun laittaa kahvia sekaan, on maku ihan ok..
Mikä olisi paras maku noista Nutreista ja Allevoista?- lihapullamävainoon
Ostin suklaan makuista jauhetta,ihan ok maku,mutta meinaa kyllästyttää..Nutriletit on musta todella pahoja,ainakin mansikka oli sellainen että pahaa teki..
tahtoisin pystyä puottamaan n,15kg tällä konstilla,mutta en tiedä onko se mahdollista..
- avun saanut
itse tykkään eniten allevon suklaapirtelöstä, olen kokeillut myös nutrifastin pirtelöitä, mutta tää on musta kaikkein parasta. iltasyöminen on ollu mulle aina ongelma: kotona tv:n ääressä syön hirvittävän pinon voileipiä kaakaon kanssa jne... ja kun otan jotain, leipää taikka nakkeja tai keksejä, mitä nyt kotoa sattuu löytymään, niin mun on vaikea lopettaa. jotenkin musta aina on tuntunu, että jee, voinhan mä nyt leipää syödä, se on terveellistä.. mutta puolikas limppu ja päällysteet päälle, huhhuh. näistä pirtelöistä oon saanu avun; kun litku on makeeta niin tulee hieman semmoinen "ällöolo", ja tietää etukäteen, että saa juoda vaan sen niin iltamussutus on pysyny paremmin kurissa. eli korvaan yhdellä pirtelöllä päivällisen ja iltapalan, ja jos nälkä vaan vaivaa niin syön sitten porkkanaa, kurkkua, omenan ja juon kahvia tai teetä. paino on tippunu ihan kivasti. uskoisin että täysnutraus ei mulle sopisi ollenkaa, mutta iltaisin kun ei tarvi enää tehdä mitään tärkeää niin jaksaa vaikka vähän oiski nälkä. päivällä mun vireystaso varmasti tippuisi.
- *14 vrk lomaa*
vaan, että Modifastia ei saa kyllä vähään aikaan. Soitin kahteen Hesan suurimpaan apteekkiin ja vastaus oli seuraava. "Tuotteen maahantuoja vaihtumassa eikä ole tietoa, koska sitä taas saa".
-ja kumma, jos paketit ovat 8 pussin paketissa.
Miksi ei 9, että olis edes 3 päivän "eväät"? - Mie?
*14 vrk lomaa* kirjoitti:
vaan, että Modifastia ei saa kyllä vähään aikaan. Soitin kahteen Hesan suurimpaan apteekkiin ja vastaus oli seuraava. "Tuotteen maahantuoja vaihtumassa eikä ole tietoa, koska sitä taas saa".
-ja kumma, jos paketit ovat 8 pussin paketissa.
Miksi ei 9, että olis edes 3 päivän "eväät"?Suklaa-Allevosta sai uskomattoman hyvää laittamalla puolet kahvia, puolet vettä, jauhe siihen ja pakastimeen jäätymään. Kuin jäätelöä olisi syönyt!
Toinen pv Allevolla puolessa välissä, ja ei kyllä ole ollut nälkä, kun 3 tunnin välein syö pussin ja esim.tomaatin.
Nyt kokeilen metsämarja-Nutrilettia jäädytettynä, pirtelönä oli kamalaa, katsotaan miten jäätelönä..:p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708