Mulla on tragus ja siinä on sellanen tappi, mut nyt pitäis saaha koru irti, kun ois tarkotus se vaihtaa. Ongelma on kuiteski se, etttä vaikka yritän sitä pallo siitä irti kierittää se on tosi tiukassa, eikä lähe irti. Lisäks se tappi on todella lyhyt ja siks aika hankala... Oisko jotain neuvoa millä saisin korun helposti irti.
tragus korun irrotus
hirmulisko
3
4320
Vastaukset
- sissisis
lävistäjän luona se irrottaa näppärästi sen :) mullaki ku oli korvissa kerran laberit enkä saanu irti niitä ni lävistäjä sit otti ne pois :)
- voit itsekin...
...yrittää irrottaa. (Mutta katso tietenkin ettei ne pihdit ole suoraan jostain autotallista repäistyt ja öljyn peitossa :)
- mursu.
Kannattaa kokeilla laittaa käteen vaikka kumihanskat tai panna korun ja sormien väliin pala talouspaperia.
Ei luista sormet niin helposti.
Mutta tosiaan joskus ne on niin tiukassa, että ei auta muuta kuin kipittää lävistäjän luokse ottamaan se pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693