Sattuisiko joku minua viisaampi tietämään miten punainen (kaupan) väri pysyisi hiuksissa ettei heti haalistuisi..?
Punaiset hiukset?
8
636
Vastaukset
- *kia
Heippa,
Suosittelen ehdottomasti että ostat kampaajalta kunnon aineet punaiselle tukalle. Ne sisältävät hieman sitä punapigmenttiä, niin se auttaa väriä säilymään hieman pidempään.
Myös sävyttävää muotovaahtoa voi aina silloin tällöin sekoittaa shampooseen tai hoitoaíneeseen..- Punainen...on nenä!
En vaan tiedä kuinka on varaa kampaamotuotteita käyttää mutta voihan sitä katsoa.
- ihan vaan tämä juttu
Älä nyt kuitenkaan mitään "sävyttävää muotovaahtoa" ala hoitotuotteisiin sotkemaan vaan osta punaista suoraväriä (kaupasta color pulse vaahtosävy tai kampaamosta punaista shokkiväriä) ja sitä sitten hoitoaineeseen tai vaikkapa pitemmäksi aikaa jokaviikkoiseen tehohoitoosi sekoitettuna.
- OCD
Minulle kampaaja sanoi että tarvitaan monta värjäyskertaa että punapigmentti tarttuu hiukseen... Sitten väri alkaa säilyä pidempään... Itse olen nyt n. puoli vuotta värjännyt blondista punaiseksi ja on ollut sama ongelma että väri haalistuu suurinpiirtein viikon päästä värjäyksestä...
Olen ajatellut blondata takaisin mutta nyt pelkään että punapigmenttiä on tarttunut jo tarpeeksi hiuksiin että vaalennus ei onnistu enään vaan värinpoistolla ja blondaamalla... Saa nähdä mitä teen...- helposti ja kalliisti
Ainut tapaamani pysyvä punainen väri saadaan Goldwellin Elumen hiusvärillä. Se ei haalistu eikä sitä saa pois (edes värinpoistolla). Ei myydä asiakkaille eli kampaamossa joutuu värjäyttämään, on hieman normivärejä kalliimpaa. Ja pysyy. Oikeasti.
- Shadow-Bloom
Kopioin nyt aiemmin kirjoittamani tekstin:
Värinpoisto on siis vaalennus. Molemmat tarkoitatvat samaa asiaa. Vaalennus eli värinpoisto poistaa hiuksesta kaiken pigmentin mihin kykenee. Värinpoistolla ei saa omaa väriä takaisin. Kun kestoväri isketään värjäämättömään hiukseen se vaalentaa myös hiusta 1-3 astetta jolloin oma väri vaalenee ja sitä ei saa takaisin ilman että kasvattaa. Kestovärillä ei voi vaalentaa kestoväriä. Ellei ole kyseessä vaalentava vaalennusväri mutta asia erikseen.
Blondaaminen on siis vaalentaminen eli värinpoisto. Punaista jos alat vaalentamaan niin tulos on 100% varma oranssi. Värinpoiston jälkeen punaisuutta voi yrittää taittaa tuhkanvaalealla hiusvärillä (nimenomaan TUHKANVAALEA), koska se sisältää sinertäviä pigmenttejä eli taittaa punaista. MUTTA varmuutta ei ole onko peittävyys 100% koska punainen on kuitenkin vahva pigmentti. Kampaajalle jos blondiksi haluat! - ...
helposti ja kalliisti kirjoitti:
Ainut tapaamani pysyvä punainen väri saadaan Goldwellin Elumen hiusvärillä. Se ei haalistu eikä sitä saa pois (edes värinpoistolla). Ei myydä asiakkaille eli kampaamossa joutuu värjäyttämään, on hieman normivärejä kalliimpaa. Ja pysyy. Oikeasti.
ellua saa kyllä tilattua ulkomailta kotikäyttöön...
- OCD
Shadow-Bloom kirjoitti:
Kopioin nyt aiemmin kirjoittamani tekstin:
Värinpoisto on siis vaalennus. Molemmat tarkoitatvat samaa asiaa. Vaalennus eli värinpoisto poistaa hiuksesta kaiken pigmentin mihin kykenee. Värinpoistolla ei saa omaa väriä takaisin. Kun kestoväri isketään värjäämättömään hiukseen se vaalentaa myös hiusta 1-3 astetta jolloin oma väri vaalenee ja sitä ei saa takaisin ilman että kasvattaa. Kestovärillä ei voi vaalentaa kestoväriä. Ellei ole kyseessä vaalentava vaalennusväri mutta asia erikseen.
Blondaaminen on siis vaalentaminen eli värinpoisto. Punaista jos alat vaalentamaan niin tulos on 100% varma oranssi. Värinpoiston jälkeen punaisuutta voi yrittää taittaa tuhkanvaalealla hiusvärillä (nimenomaan TUHKANVAALEA), koska se sisältää sinertäviä pigmenttejä eli taittaa punaista. MUTTA varmuutta ei ole onko peittävyys 100% koska punainen on kuitenkin vahva pigmentti. Kampaajalle jos blondiksi haluat!Tiedän kyllä että jos punaista vaalentaa siitä tulee oranssi... Olen kerran tämän saman jutun tehnyt tuossa n. 6 vuotta sitten. Silloin olin tosin värjännyt punaiseksi useita vuosia ja väri oli *tiukemmassa*. Nyt olen värjännyt n. puoli vuotta ja kampaajalla sanottiin että punainen väri on vielä läpikuultava...joten ehkäpä punainen pigmentti ei ole vielä tarttunut niin tiukasti kiinni ja saisin sen ensiksi mahdollisemman hyvin pois värinpoistolla ja sitten vaalentaisin vielä niitä oransseja alueita vaalennusaineella...
Onneksi nyt hiukseni ovat paljon lyhyemmät kun sillon 6 vuotta sitten joten ei kestä loppujen lopuksi älyttömän kauan että saan ne kokonaan vaalennettua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295594Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512880Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3021419Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3991148Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148