Onko kellään tietoa toimiiko tuo axe best of summer? Kun olen ehkä ostamassa sitä. Ettei vaan mene rahat hukkaan?????????????????????
AXE best of summer
7
3405
Vastaukset
- minäkin kaipaisin tietoa siitä
ja jos jollain olis jo käyttökokemusta. ja voiko sitä laittaa myös naamaan. ei se kyllä hirveän kallis ole että joka tapauksessa voisi testata. ;)
- jiohyyyyy
Testasin...melko huono ei paljon päivettänyt loppui melkein heti. kaikenkaikkiaan paska tuote.
- kans
jiohyyyyy kirjoitti:
Testasin...melko huono ei paljon päivettänyt loppui melkein heti. kaikenkaikkiaan paska tuote.
...vaikka eilen levitin niin haisee kädet vieläkin pahalle :o
- et oo tosissas?
kans kirjoitti:
...vaikka eilen levitin niin haisee kädet vieläkin pahalle :o
kyllä tuo mulla toimii loistavasti ja eikä ees haise pahalla... päinvastoin.. tuoksuu... ihme porukkaa...
- valkonaama
Onks kellää tietoo mistä tota best of summerii saa ku oon käyny kattomas prismas, cittaris ja anttilas ja mistää en löydä.On sitä kuitenkii jo mainostettu ties kuinka kauan.
- Nimimerkki
Noin viikko sitten löysin jostain pikkukaupasta tuota ja olen noin 5-7 kertaa kokeillu ja ihan hyvin päivettäny. imeytyy nopeaa, ei tahraa, tuoksuu hyvälle.
Jo 4. kerralla alko näkyä väriä.
Suosittelen - vähä jees
Nimimerkki kirjoitti:
Noin viikko sitten löysin jostain pikkukaupasta tuota ja olen noin 5-7 kertaa kokeillu ja ihan hyvin päivettäny. imeytyy nopeaa, ei tahraa, tuoksuu hyvälle.
Jo 4. kerralla alko näkyä väriä.
Suosittelentoimii ja naamaan myös vaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875