Omituinen ongelma(ko) vaiko normaalia?
Olen kateellinen siitä että äitini viettää paljon aikaa uuden miehensä lasten 15-18v. kanssa. Itse olen (jo) parikymppinen tyttö.
Äitini mies ja miehen lapset reissaavat paljon ja heillä riittää koko ajan yhteistä tekemistä. Minua ei pyydetä mukaan, koska en ole tavannut miehen lapsia ja muutenkin ajattelevat että minulla on omaa ohjelmaa. Haluasin kuitenkin edes toisinaan "päästä" mukaan. Ilmeisesti tämänkin ikäisenä voi potea uusioperhe kateutta..
Olen kateellinen äitini uuden miehen lapsille
4
3100
Vastaukset
- niinpä niin
jos sanot tuon äidillesi?..Kerrot että haluat myös mukaan heidän toimintoihin.
ehkä äitisi todellakin ajattelee että sinua ei kiinnosta heidän menonsa/juttunsa.
Kokeile!!! - äitipuoli
Usein oletetaan asioita. Äitisi varmaan olettaa, että sinulla on jo "oma elämä" etkä viihtyisi heidän porukoissaan.
Otapa asia joskus puheeksi tyyliin, "olisipa kiva joskus lähteä mukaan". Pienikin vinkki voi mennä perille. - kauanko
pisti silmmän, et ole tavannut. Kauanko ovat olleet yhdessä, miksi et ole tavannut? Eikö äitisi halua että tapaat. Outoa. Vierailetko äitisi luona, missä " uudet " perheen jäsenet silloin.
- rouh
Nii se voi olla kuten toi yks sanoi, että äitisi luulee sulla olevan oma asioitasi, ettei sua kiinnosta. Omalle kohdalleni oisin onnellinen ku porukat ei ois aivan kotona xD. Mistä päi oot :)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305547
- 1702049
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601641Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301331Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan661299En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701184- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098