Olen kateellinen äitini uuden miehen lapsille

jelp

Omituinen ongelma(ko) vaiko normaalia?
Olen kateellinen siitä että äitini viettää paljon aikaa uuden miehensä lasten 15-18v. kanssa. Itse olen (jo) parikymppinen tyttö.
Äitini mies ja miehen lapset reissaavat paljon ja heillä riittää koko ajan yhteistä tekemistä. Minua ei pyydetä mukaan, koska en ole tavannut miehen lapsia ja muutenkin ajattelevat että minulla on omaa ohjelmaa. Haluasin kuitenkin edes toisinaan "päästä" mukaan. Ilmeisesti tämänkin ikäisenä voi potea uusioperhe kateutta..

4

3165

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

jos sanot tuon äidillesi?..Kerrot että haluat myös mukaan heidän toimintoihin.
      ehkä äitisi todellakin ajattelee että sinua ei kiinnosta heidän menonsa/juttunsa.
      Kokeile!!!

• äitipuoli

Usein oletetaan asioita. Äitisi varmaan olettaa, että sinulla on jo "oma elämä" etkä viihtyisi heidän porukoissaan.
      Otapa asia joskus puheeksi tyyliin, "olisipa kiva joskus lähteä mukaan". Pienikin vinkki voi mennä perille.

• kauanko

pisti silmmän, et ole tavannut. Kauanko ovat olleet yhdessä, miksi et ole tavannut? Eikö äitisi halua että tapaat. Outoa. Vierailetko äitisi luona, missä " uudet " perheen jäsenet silloin.

• rouh

Nii se voi olla kuten toi yks sanoi, että äitisi luulee sulla olevan oma asioitasi, ettei sua kiinnosta. Omalle kohdalleni oisin onnellinen ku porukat ei ois aivan kotona xD. Mistä päi oot :)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe