Napojen vastakkainasettelu ja aikuisen naisen tarpeeton morkkis

Hard_Talk

Hmmm… miksi/tai mistä syystä aikuiselle ( Yli 25 v.,) naiselle tulee morkkis jos ihastuminen on ollut mukana napojen vastakkainasettelussa ... mutta siitä ei sitten synnykään yhden tai kahden illan jälkeen seurustelusuhdetta.

Se että naiset lähtee yhdenillan ihastumisen perusteella asettelemaan napoja vastakkain miehen kanssa ja sitten jos miehelläkään ei ole kyse kuin ihastumisesta ( voiko siinä muusta olla kyse...?) niin, naiset ottaa herneen nenään, että se nyt vaan oli sellainen "Wash and go mies... " vaikka on itse lähtenyt ihan yhtä kepein mielin :) asettelemaan napoja vastakkain.

Tossa on musta hieman ristiriitaa joskus naisten osalta siinä, että miksi aikuiselle naiselle tulee morkkis siitä, että yhdenillan seksin jälkeen ei mies sitoudukaan seurustelemaan, vaikka nainen voi itseään ymmärtää hyvinkin että on mennyt miehen kanssa sänkyyn ihan vaan ihastumisen perusteella.

Ok ymmärrän että joskus voi olla aihettakin itse kullakin - niin miehellä kuin naisellakin olla morkkis napojen vastakkainasettelusta, mutta ei sitä aina tarvi naistenkaan tossa alkaa tuhkaa ripottelee jos se mies ei loppuelämäksi ihastu...

61

3598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee vai?

Enpä usko että tulee.

• Emmanuele

Mä vastasin sulle jo tuolla omassa ketjussani mutta yritän selittää asian tässä tiivistäen.

Naiselle ihastuminen ei ole "pelkkää"ihastumista. Naiselle ihastuminen on alku rakkaudelle.

Nainen loukkaantuu jos mies ei ihastunut häneen ts.halua jatkoa. Nainen voi kokea että hänessä on jotain vikaa, hän ei voi käsittää miksei vähintään se ihana seksi saanut miestä ihastumaan.
      Nainen ehkä hivenen kusettaa itseään. Tietää että mies haluaa vain seksiä mutta nainen saattaa ajatella että "kyllä miehen mieli muuttuu kun rakastelemme yhdessä "jne.

Jos nainen harrastaa yhdenyön suhteita tai vakipanoja olisi parempi ettei hän ihastu ollenkaan, koska naiselle tunteet eivät ole pikkuasioita.

Tää oli vähän yleistettyä. Erilailla ajattelevia naisia on, ja kaikki miehet eivät ole tunteettomia panijoita.

• Emmanuele

nainen ei aina edes tajua että kyseessä on yhdenillan suhde. Mies ei tätä aina kerro saadakseen haluamansa. Nainen voi järkyttyä jälkeenpäin kun soittoa ei kuulu.
        Nuoret naiset eivät välttämättä tiedä "pelisääntöjä". Moni voi kuvitella että seksi automaattisesti tarkoittaa suhdetta. Niin minäkin luulin, sen ekan kerran ajan. Mutta opin pelin henkeen samantien :/

• Hard_Talk
        Emmanuele kirjoitti:

nainen ei aina edes tajua että kyseessä on yhdenillan suhde. Mies ei tätä aina kerro saadakseen haluamansa. Nainen voi järkyttyä jälkeenpäin kun soittoa ei kuulu.
        Nuoret naiset eivät välttämättä tiedä "pelisääntöjä". Moni voi kuvitella että seksi automaattisesti tarkoittaa suhdetta. Niin minäkin luulin, sen ekan kerran ajan. Mutta opin pelin henkeen samantien :/

Hmm.. no mä kopsasin ton oman vastauksen alhaalta.. mutta joo...

"Ihastuminen tarkoittanee ainakin naisen kohdalla sitä että jos nainen ihastuu niin nainen haluaa silloin enemmänkin kuin sen yhden yön."

Ok. joo mieskin voi haluta siinä hetken huumassa enemmän... vaikka naisesta ;) johtuen tuo suunnitteluväli voi olla hieman lyhyemmällä tähtäimellä....

"Ihastuminen on alku jollekin. Luulisin että samoin on miehellä."

Niinhän se on mutta nainen vetää johtopäätöksiä morkkikkseen asti todellakin yhdenillan suhteen vaikka ei itsekkään usko että voisi lopullisesti päättää yhdenillan perusteella tuleeko tästä viikonlopun, viikon vai vuoden tai loppuelämän suhde.

Ok ymmärrän sen että petytään puolin ja toisin elämässä mutta ei siitä naistenkaan tarvi alkaa ripottelee tuhkaa päälleen ei myöskään sitä miestä "syyllistetään" jos ei yhden illan jälkeen sitten sitoudukaan loppuelämäksi. Aika prinsessamaista...

Tarkennukseksi että nyt en puhu siitä että puolin tai toisin pitäis joku saada ja kaikki kaksjalkaiset tikapuista lähtien käy... se on oma juttunsa...

"Jos ihastumista ei ole eikä tule niin silloin seksikään ei todennäköisesti jatku. "

Niinhän se on puolin ja toisin...

"Moni voi kuvitella että seksi automaattisesti tarkoittaa suhdetta."

No tää on se syy miksi naiset määrittelee miehet "Wash and go -miehiksi" vaikka itsekin myöntävät että ei se yksi yö vielä voi olla lopullisen sitoutumisen merkki...

"...Mutta opin pelin henkeen samantien :/"

No mä opin että... ei kannata olla ihan helppo nakki naisellekaan.. ;) tulee muuten väärinkäsityksiä ennen kuin edes mitään muita käsityksiä...

• se menikään?
        Emmanuele kirjoitti:

Miehen onni, naisen onni...

• ~nainen~

se on, ainakin enemmistö naisista on uskoakseni samaa mieltä. Toi on just se syy, miksei mua kiinnosta yhden yön suhteet ja en myöskään edes pystyisi ihastumaan keneenkään ihmiseen yhdessä illassa ainakaan niin paljon, että olisin jo halukas sänkyyn asti.

Ja siellä sängyssä sitten joskus kun sinne asti on päästy niin kyse on jo jostain enemmästä kuin vain ihastumisesta.

• Emmanuele
        ~nainen~ kirjoitti:

se on, ainakin enemmistö naisista on uskoakseni samaa mieltä. Toi on just se syy, miksei mua kiinnosta yhden yön suhteet ja en myöskään edes pystyisi ihastumaan keneenkään ihmiseen yhdessä illassa ainakaan niin paljon, että olisin jo halukas sänkyyn asti.

Ja siellä sängyssä sitten joskus kun sinne asti on päästy niin kyse on jo jostain enemmästä kuin vain ihastumisesta.

olen harrastanut seksiä toivoen etten ihastu.

• Emmanuele
        Hard_Talk kirjoitti:

"Ihastuminen tarkoittanee ainakin naisen kohdalla sitä että jos nainen ihastuu niin nainen haluaa silloin enemmänkin kuin sen yhden yön."

Ok. joo mieskin voi haluta siinä hetken huumassa enemmän... vaikka naisesta ;) johtuen tuo suunnitteluväli voi olla hieman lyhyemmällä tähtäimellä....

Niinhän se on mutta nainen vetää johtopäätöksiä morkkikkseen asti todellakin yhdenillan suhteen vaikka ei itsekkään usko että voisi lopullisesti päättää yhdenillan perusteella tuleeko tästä viikonlopun, viikon vai vuoden tai loppuelämän suhde.

Ok ymmärrän sen että petytään puolin ja toisin elämässä mutta ei siitä naistenkaan tarvi alkaa ripottelee tuhkaa päälleen ei myöskään sitä miestä "syyllistetään" jos ei yhden illan jälkeen sitten sitoudukaan loppuelämäksi. Aika prinsessamaista...

Tarkennukseksi että nyt en puhu siitä että puolin tai toisin pitäis joku saada ja kaikki kaksjalkaiset tikapuista lähtien käy... se on oma juttunsa...

"Jos ihastumista ei ole eikä tule niin silloin seksikään ei todennäköisesti jatku. "

No tää on se syy miksi naiset määrittelee miehet "Wash and go -miehiksi" vaikka itsekin myöntävät että ei se yksi yö vielä voi olla lopullisen sitoutumisen merkki...

No mä opin että... ei kannata olla ihan helppo nakki naisellekaan.. ;) tulee muuten väärinkäsityksiä ennen kuin edes mitään muita käsityksiä...

samasta aiheesta. Jos lopetetaan vaikka tuol mun ketjussa.

Niin mä vastasin sulle että tuskin nainen loppuelämän sitoutumista odottaakaan vaan sitä että mies haluaisi nähdä uudemman kerran ja he voisivat katsoa synkkaako heillä.
        Voi olla naiselle ihmetys ettei mies halunnutkaan tutustua kuin hänen pilluunsa.(sama tietysti toisinkin päin)

Musta seksi voi olla alku tutustumiselle. Musta on kummaa ajattelua että yhdenillanjuttu tarkoittaa sitä että siinä se oli eikä muuta tule. Miksi ihmiset vaivautuvat tilanteesta niin kauheasti?

• Hard_Talk

"Nainen voi kokea että hänessä on jotain vikaa, hän ei voi käsittää miksei vähintään se ihana seksi saanut miestä ihastumaan."

Kyllä nainen silloin pitää miestä hieman yksinkertaisena jos uskoo että se ihana seksi on se juttu mikä kaiken saa napsahtamaan. No se ihana seksi saa ihan seksin napsahtamaan mutta ...

"Nainen ehkä hivenen kusettaa itseään. Tietää että mies haluaa vain seksiä mutta nainen saattaa ajatella että "kyllä miehen mieli muuttuu kun rakastelemme yhdessä "jne. ""

Ok. joo ei sitä seksiä pidä aliarvioida, mutta jos nainen aattelee että mies vaan haluaa sitä seksi ja homma on sillä selvä... niin ei se oo ihme jos juna lähtee asemalta.. eri suuntiin...

• Emmanuele
        Hard_Talk kirjoitti:

"Nainen voi kokea että hänessä on jotain vikaa, hän ei voi käsittää miksei vähintään se ihana seksi saanut miestä ihastumaan."

Kyllä nainen silloin pitää miestä hieman yksinkertaisena jos uskoo että se ihana seksi on se juttu mikä kaiken saa napsahtamaan. No se ihana seksi saa ihan seksin napsahtamaan mutta ...

"Nainen ehkä hivenen kusettaa itseään. Tietää että mies haluaa vain seksiä mutta nainen saattaa ajatella että "kyllä miehen mieli muuttuu kun rakastelemme yhdessä "jne. ""

Ok. joo ei sitä seksiä pidä aliarvioida, mutta jos nainen aattelee että mies vaan haluaa sitä seksi ja homma on sillä selvä... niin ei se oo ihme jos juna lähtee asemalta.. eri suuntiin...

ihastua ihanaa seksiä saatuani. Oikeastaan en edes ihastu ennen sitä. Haluan testata miehen taidot ja synkkaamisen. Sitten jos kaikki natsaa niin olo on hekumallinen ja mies tuntuu uskomattomalta tyypiltä.
        Vaikea ymmärtää ettei miehestä tunnu samalta.

• hienompi homma

Jatka samaa rataa.

• ~nainen~
        Emmanuele kirjoitti:

olen harrastanut seksiä toivoen etten ihastu.

Mulla menee niinpäin, että ensin tulee ne tunteet ja sitten vasta halu sänkyyn. Koskaan mulle ei ole morkkista tullut, siis silloin kun olen ollut sängyssä miehen kanssa jota kohtaan niitä tunteita on ollut. En mä ole silloin ajatellut mitään sen enempää, tapahtuuko tulevaisuudessa jotain vai ei. Ne ajatukset tulee kyllä jokatapauksessa joskus, riippumatta siitä seksistä.

• Hard_Talk
        Emmanuele kirjoitti:

ihastua ihanaa seksiä saatuani. Oikeastaan en edes ihastu ennen sitä. Haluan testata miehen taidot ja synkkaamisen. Sitten jos kaikki natsaa niin olo on hekumallinen ja mies tuntuu uskomattomalta tyypiltä.
        Vaikea ymmärtää ettei miehestä tunnu samalta.

"Vaikea ymmärtää ettei miehestä tunnu samalta."

MIstäs päättelet et ei tunnu...

• Hard_Talk
        ~nainen~ kirjoitti:

Mulla menee niinpäin, että ensin tulee ne tunteet ja sitten vasta halu sänkyyn. Koskaan mulle ei ole morkkista tullut, siis silloin kun olen ollut sängyssä miehen kanssa jota kohtaan niitä tunteita on ollut. En mä ole silloin ajatellut mitään sen enempää, tapahtuuko tulevaisuudessa jotain vai ei. Ne ajatukset tulee kyllä jokatapauksessa joskus, riippumatta siitä seksistä.

"Koskaan mulle ei ole morkkista tullut, siis silloin kun olen ollut sängyssä miehen kanssa jota kohtaan niitä tunteita on ollut."

No tuota yritin tuolla P1 :lle sanoo alempana... siitä on turha vetää hernettä nenään jos on itsellä ollut tuntee mukana... siitä tulee vaan turhaan katkeraks miehille...

Joskus tuntuu et jotkut naiset oikeasti etsii tekosyytä olla kyynisiä miehille, ... jotta vois pistää vahingon kiertämään jos on itse tullut kohdeltua törkeästi jonkun mihen osalta...

• ~nainen~
        Hard_Talk kirjoitti:

"Koskaan mulle ei ole morkkista tullut, siis silloin kun olen ollut sängyssä miehen kanssa jota kohtaan niitä tunteita on ollut."

No tuota yritin tuolla P1 :lle sanoo alempana... siitä on turha vetää hernettä nenään jos on itsellä ollut tuntee mukana... siitä tulee vaan turhaan katkeraks miehille...

Joskus tuntuu et jotkut naiset oikeasti etsii tekosyytä olla kyynisiä miehille, ... jotta vois pistää vahingon kiertämään jos on itse tullut kohdeltua törkeästi jonkun mihen osalta...

ymmärrä mitään katkeruutta.

• tunteista voikaan
        Hard_Talk kirjoitti:

miestä "syyttää", paitsi jos mies on teeskennellyt vastaavia tunteita takaisin.

Miksei nainen saisi tuntea morkkista? Eihän tunteitaan voi estää. Tietysti voi ajatella järkevästi asiaa ja ymmärtää, että elämässä sattuu ja tapahtuu. Se ei kuitenkaan estä niiden tunteiden syntymistä naisessa, koska nainen on nainen, ei mies.

• Hard_Talk
        tunteista voikaan kirjoitti:

miestä "syyttää", paitsi jos mies on teeskennellyt vastaavia tunteita takaisin.

Miksei nainen saisi tuntea morkkista? Eihän tunteitaan voi estää. Tietysti voi ajatella järkevästi asiaa ja ymmärtää, että elämässä sattuu ja tapahtuu. Se ei kuitenkaan estä niiden tunteiden syntymistä naisessa, koska nainen on nainen, ei mies.

"... miestä "syyttää", paitsi jos mies on teeskennellyt vastaavia tunteita takaisin."

Siis jos se mies on toiminut väärin nii ei siitä sun pidä ottaa morkkista... sähän oot lähteny mukaan yhtä tosissaan kuin metsästäjä lähtee karhun kaatoon ;))

"Miksei nainen saisi tuntea morkkista?"
        kyllä mun puolesta nainen saa tuntea morkkista omista tekemisistään tai tekemättä jättämisistään jos siihen on aihetta mutta turha sitä on morkkista tuntea toisen tekemisistä...

"Se ei kuitenkaan estä niiden tunteiden syntymistä naisessa, koska nainen on nainen, ei mies."

No joo tunteiden tuntemisessa oo mitään pahaa koskaan päin vastoin se erottaa ihmiset usein eläimistä mutta yritän nyt vaan sanoo sulle et jos joku on sulle törppö niin se on sen ongelma ainakin pidemmällä aikavälillä ei sun...

• eikö se
        Hard_Talk kirjoitti:

"... miestä "syyttää", paitsi jos mies on teeskennellyt vastaavia tunteita takaisin."

Siis jos se mies on toiminut väärin nii ei siitä sun pidä ottaa morkkista... sähän oot lähteny mukaan yhtä tosissaan kuin metsästäjä lähtee karhun kaatoon ;))

"Miksei nainen saisi tuntea morkkista?"
        kyllä mun puolesta nainen saa tuntea morkkista omista tekemisistään tai tekemättä jättämisistään jos siihen on aihetta mutta turha sitä on morkkista tuntea toisen tekemisistä...

"Se ei kuitenkaan estä niiden tunteiden syntymistä naisessa, koska nainen on nainen, ei mies."

No joo tunteiden tuntemisessa oo mitään pahaa koskaan päin vastoin se erottaa ihmiset usein eläimistä mutta yritän nyt vaan sanoo sulle et jos joku on sulle törppö niin se on sen ongelma ainakin pidemmällä aikavälillä ei sun...

ole ihan luonnollista tuntea pahaa oloa, jos joku tekee väärin sinua kohtaan? Seksissä on kaksi osapuolta, joten jotakin on sen "uhrinkin" vastuulla tapahtuneessa, mistä sitten aiheutuu morkkista. Eihän naisen olisi tarvinnut alunperinkään hypätä sänkyyn miehen kanssa.

• Hard_Talk
        eikö se kirjoitti:

ole ihan luonnollista tuntea pahaa oloa, jos joku tekee väärin sinua kohtaan? Seksissä on kaksi osapuolta, joten jotakin on sen "uhrinkin" vastuulla tapahtuneessa, mistä sitten aiheutuu morkkista. Eihän naisen olisi tarvinnut alunperinkään hypätä sänkyyn miehen kanssa.

"morkkis = paha olo eikö se ole ihan luonnollista tuntea pahaa oloa, jos joku tekee väärin sinua kohtaan? "

No mä käsitän morkkiksella pahaa oloa omista teoista mutta ja jos joku tekee väärin mua kohtaanniin ei mun puidä olla siitä morkkikksella

Et varmaan sinäkään ole morkkiksella jos joku tekee sua kohtaan jotain väärin... ?

"Eihän naisen olisi tarvinnut alunperiinkään hypätä sänkyyn miehen kanssa."

En kyllä ymmärrä tuota...

• jos antaisin
        Hard_Talk kirjoitti:

"morkkis = paha olo eikö se ole ihan luonnollista tuntea pahaa oloa, jos joku tekee väärin sinua kohtaan? "

No mä käsitän morkkiksella pahaa oloa omista teoista mutta ja jos joku tekee väärin mua kohtaanniin ei mun puidä olla siitä morkkikksella

Et varmaan sinäkään ole morkkiksella jos joku tekee sua kohtaan jotain väärin... ?

"Eihän naisen olisi tarvinnut alunperiinkään hypätä sänkyyn miehen kanssa."

En kyllä ymmärrä tuota...

itseäni huijattavan sellaisessa asiassa, missä huijatuksi tuleminen on helvetin yleistä.

Siksipä nainen tuntee morkkista ja syyttää osaltaan itseään, jos tulee miehen huijaamaksi. Nainen tietää, että olisi pitänyt olla varovaisempi.

• Hard_Talk
        Emmanuele kirjoitti:

samasta aiheesta. Jos lopetetaan vaikka tuol mun ketjussa.

Niin mä vastasin sulle että tuskin nainen loppuelämän sitoutumista odottaakaan vaan sitä että mies haluaisi nähdä uudemman kerran ja he voisivat katsoa synkkaako heillä.
        Voi olla naiselle ihmetys ettei mies halunnutkaan tutustua kuin hänen pilluunsa.(sama tietysti toisinkin päin)

Musta seksi voi olla alku tutustumiselle. Musta on kummaa ajattelua että yhdenillanjuttu tarkoittaa sitä että siinä se oli eikä muuta tule. Miksi ihmiset vaivautuvat tilanteesta niin kauheasti?

"Musta seksi voi olla alku tutustumiselle. Musta on kummaa ajattelua että yhdenillanjuttu tarkoittaa sitä että siinä se oli eikä muuta tule. Miksi ihmiset vaivautuvat tilanteesta niin kauheasti?"

Totta kai voi tavata jonkun ja se että ekana iltana harrastetaan seksiä ei tietenkään sinänsä huononna mahdollisuuksia jos molemmat ovat kympillä mukana. Kai siinä vaivautumisessa on myös tekopyhyyttä... Toisaalta jos tunteet ei oo mukana niin me ihmiset nyt vaan ollaan erilaisia syttymään napojen vastakkainasetteluun

Ei kai siinäkään mitään pahaa ole tietty... Toisilla ne tunteet tulee nopeammin ja toisilla hieman hitaammin... kumpikin vaihtoehto on parempi kuin se että mikään ei tunnu miltään tai kaikki on ihan yyberii...

• Hard_Talk
        jos antaisin kirjoitti:

itseäni huijattavan sellaisessa asiassa, missä huijatuksi tuleminen on helvetin yleistä.

Siksipä nainen tuntee morkkista ja syyttää osaltaan itseään, jos tulee miehen huijaamaksi. Nainen tietää, että olisi pitänyt olla varovaisempi.

"tuntisin morkkista jos antaisin itseäni huijattavan sellaisessa asiassa, missä huijatuksi tuleminen on helvetin yleistä."

Näin monet ihmiset varmasti ajattelee mutta loppupeleissä on hölmöä tuntea morkkista toisen tekemisistä ihan siitä syystä että itse ei ole tehnyt toiselle mitään pahaa vaan hyvää...

• se PELINHENKI
        Emmanuele kirjoitti:

sitten on,kerrotko minullekin,niin säästyn tolta.

N18

• vili

huomannut, että naiset ei mielestäni syytä itseään. siitähän sana pelimies on peräisin. feidataan tosiasiat ja eletään tunteellä. loppujen lopuksi kyse on siitä ettei kestetä kielteistä vastausta. ja sitten sitä ollaan niin playeriä.

• taas,
        vili kirjoitti:

huomannut, että naiset ei mielestäni syytä itseään. siitähän sana pelimies on peräisin. feidataan tosiasiat ja eletään tunteellä. loppujen lopuksi kyse on siitä ettei kestetä kielteistä vastausta. ja sitten sitä ollaan niin playeriä.

playerinä pidän sellasta, joka antaa selvästi kiinnostumisen merkkejä, mut katoaa samantien kun nainen ei ekalla kerralla olekaan valmis seksiin. Jos mies ois enemmän kiinnostunu naisesta, ei se tutustumista siihen jättäs, näin luulen. Eiköhän kaikki tiedä et mies on sillon ollut vain seksiä vailla?

• ah mikä mies
        Hard_Talk kirjoitti:

Sä et oo terve mies. Ihan kummallisia ajatuksia.

• Emmanuele
        Hard_Talk kirjoitti:

"Vaikea ymmärtää ettei miehestä tunnu samalta."

MIstäs päättelet et ei tunnu...

no jos mies esimerkiksi liukenee vähin äänin mun elämästä niin en mä oikein silloin voi olettaa että se olisi muhun kauhean rakastunut.
        Tai jos se tekee mulle selväksi että kyseessä on VAIN seksisuhde.

• Hard_Talk
        Emmanuele kirjoitti:

no jos mies esimerkiksi liukenee vähin äänin mun elämästä niin en mä oikein silloin voi olettaa että se olisi muhun kauhean rakastunut.
        Tai jos se tekee mulle selväksi että kyseessä on VAIN seksisuhde.

Joo no toi rakastuminen ja napojen vastakkainasettelu on hieman eri juttu... toiset etsii fyysiyyden kautta sitä kemiaa enemmän ja toiset lähtee miettii asiaa että pitää tyyppinä olla semmonen ja ja semmonen... eika siinä oo ainoaa oikeaa tapaa.

Mutta tässä on aika hyvin musta toi asia hahmotettu.. :)

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000027021123

• lukea,

liian typerää ja pitkää jorinaa..

• Mangusti.

ole mitään ihmettelemistä naisen kannalta katsoen. Naiset ovat parisuhdehakuisia, miehet seksihakuisia, jos näin niin kuin kärjistetään asia mahdollisimman yksinkertaiseksi.

Kun nainen ihastuu, hän haluaa parisuhteen. Kun mies ihastuu, hän haluaa seksiä. Jos nainen ei saa parisuhdetta, hän pettyy. Jos mies ei saa seksiä, hän pettyy. Jos nainen harrastaa seksiä ilman parisuhdetta, hän pettyy ja hänelle tulee morkkis. Jos mies harrastaa seksiä ilman parisuhdetta, hän on tyytyväinen. Jos mies ihastuu ja haluaa seksiä ja ehkä enemmänkin, mutta saakin vain ystävyyttä, hänelle tulee morkkis.

• sä et

miehet on jotain tunnevammasia elukoita jotka ei kykene rakastumaan?

• Emmanuele

olla noin yksinkertaistettua?

• Mangusti.
        sä et kirjoitti:

miehet on jotain tunnevammasia elukoita jotka ei kykene rakastumaan?

Kirjoitinko mä niin jossakin? En meinaa laisinkaan sellaista.

• Mangusti.
        Emmanuele kirjoitti:

olla noin yksinkertaistettua?

se menee mun mielestä noin. Kuten sanoin, kärjistäen nainen on ennen kaikkea parisuhdehakuinen ja siitä johtuu se, että kun vähänkin ihastuu, niin suhdetta kohtihan sitä ollaan menossa, eiks vaan?

Meneekö se miehellä noin? Epäilen.

• Hard_Talk

Aika hyvin sanottu. vaikka toi morkkis mun sanavarastossa merkitsee omista syistä johtuvaa v... tusta. tms. No voihan sitä joskus omat viatkin ottaa päähän...

• Mangusti.
        Hard_Talk kirjoitti:

Aika hyvin sanottu. vaikka toi morkkis mun sanavarastossa merkitsee omista syistä johtuvaa v... tusta. tms. No voihan sitä joskus omat viatkin ottaa päähän...

tilalle sopisi ehkä paremmin vaikkapa (lievä) masennus.
        Monestihan sitä ottaa ihan turhaan toisen syyllisyyttä kantaakseen, oot tuossa oikeassa. Olet onnellinen, jos et niin tee. Minäkin yritän vältellä semmoista. Syyllisyys syö ihmistä.

• Hard_Talk
        Mangusti. kirjoitti:

tilalle sopisi ehkä paremmin vaikkapa (lievä) masennus.
        Monestihan sitä ottaa ihan turhaan toisen syyllisyyttä kantaakseen, oot tuossa oikeassa. Olet onnellinen, jos et niin tee. Minäkin yritän vältellä semmoista. Syyllisyys syö ihmistä.

Siis en oo täydellinen mutta vältellä yritän myös turhia morkkiksia...

• Emmanuele
        Mangusti. kirjoitti:

se menee mun mielestä noin. Kuten sanoin, kärjistäen nainen on ennen kaikkea parisuhdehakuinen ja siitä johtuu se, että kun vähänkin ihastuu, niin suhdetta kohtihan sitä ollaan menossa, eiks vaan?

Meneekö se miehellä noin? Epäilen.

pimppa vai pippeli?

• keskustelua...

Tässä kai nyt on sekotettu himo ja ihastuminen toisiinsa. Kai sitä nyt mieskin haluaa muuta kuin pelkkää seksiä jos kerran on toiseen ihastunut.

• ~nainen~

Aloittaja mainitsi, että mieskin on ihastunut. Mietityttää kovasti, millaisen ihmisen kanssa sitä sitten haluaa sitoutua, jollei sen johon on ihastunut ja jonka kanssa on ollut sängyssä.

• Hard_Talk
        ~nainen~ kirjoitti:

Aloittaja mainitsi, että mieskin on ihastunut. Mietityttää kovasti, millaisen ihmisen kanssa sitä sitten haluaa sitoutua, jollei sen johon on ihastunut ja jonka kanssa on ollut sängyssä.

"Mietityttää kovasti, millaisen ihmisen kanssa sitä sitten haluaa sitoutua, jollei sen johon on ihastunut ja jonka kanssa on ollut sängyssä."

On siis eri asia haluta/tahtoa sitoutua ja se että nainen tuntuu hyvältä että häneen voisi sitoutua...

Joo täytyy myöntää et en tee päätöstä yhden enkä kahden yön perustella sitoutumisesta vaikka ois milllaista tahansa.. enkä usko että kukaan muukaan mies pystyy sitä rehellisesti sanoo sitoutumisesta parin yön perusteella siis oikeesti se on kusetusta parhaasta poäästä niin itsaen kuin naisenkin.... mutta en kyllä mene sänkyynkään jos ei oo tunteet mukana... siis nykyään... ainakaan joka kerta...

• ~nainen~
        Hard_Talk kirjoitti:

"Mietityttää kovasti, millaisen ihmisen kanssa sitä sitten haluaa sitoutua, jollei sen johon on ihastunut ja jonka kanssa on ollut sängyssä."

On siis eri asia haluta/tahtoa sitoutua ja se että nainen tuntuu hyvältä että häneen voisi sitoutua...

Joo täytyy myöntää et en tee päätöstä yhden enkä kahden yön perustella sitoutumisesta vaikka ois milllaista tahansa.. enkä usko että kukaan muukaan mies pystyy sitä rehellisesti sanoo sitoutumisesta parin yön perusteella siis oikeesti se on kusetusta parhaasta poäästä niin itsaen kuin naisenkin.... mutta en kyllä mene sänkyynkään jos ei oo tunteet mukana... siis nykyään... ainakaan joka kerta...

ymmärrän tuon olevan mahdollista, miehille.:)

• ~nainen~
        ~nainen~ kirjoitti:

ymmärrän tuon olevan mahdollista, miehille.:)

Naisethan (itse ainakin) teen ensin sen sitoutumishalukkuuspäätöksen ja menen sitten vasta sänkyyn. Sängyssä ollessa olen jo omalta osaltani valmis sitoutumaan. Jännä huomata, miten erilaisella tavalla kaikki toimii.

• Hard_Talk
        ~nainen~ kirjoitti:

Naisethan (itse ainakin) teen ensin sen sitoutumishalukkuuspäätöksen ja menen sitten vasta sänkyyn. Sängyssä ollessa olen jo omalta osaltani valmis sitoutumaan. Jännä huomata, miten erilaisella tavalla kaikki toimii.

"!Sängyssä ollessa olen jo omalta osaltani valmis sitoutumaan."

Häh... siis mihin... ? Jos ihmiset oikeasti olisi noin varmoja noin nopeasti, eikä vaan sängyssä tunteiden suhteen vaan toisen ihmisen kanssa sitoutumisesta niin ihmiset tuskin menisivät naimisiin niin heppoisin perustein että olennainen osa kuitenkin eroaa 5 vuoden kuluttua...

Eli toi sitoutumisen ei oikeasti synny ihan aina niin helposti mieheltä kuin ei naiseltakaan mitä luullaan tai halutaan itselle uskotella...

Joskus siinä voi olla jopa naisella hieman tekosiveyttä matkassa... No ei siveydessä mitään pahaa ole mutta naivius on joskus hieman vaikea ymmärtää...

Mutta joo ei tässä varmaan kellään oo mitään yhtä totuutta ... totta on ett miehet ja naiset aattelee näitä asioita hieman eri tavoin...

• ~nainen~
        Hard_Talk kirjoitti:

Häh... siis mihin... ? Jos ihmiset oikeasti olisi noin varmoja noin nopeasti, eikä vaan sängyssä tunteiden suhteen vaan toisen ihmisen kanssa sitoutumisesta niin ihmiset tuskin menisivät naimisiin niin heppoisin perustein että olennainen osa kuitenkin eroaa 5 vuoden kuluttua...

Eli toi sitoutumisen ei oikeasti synny ihan aina niin helposti mieheltä kuin ei naiseltakaan mitä luullaan tai halutaan itselle uskotella...

Joskus siinä voi olla jopa naisella hieman tekosiveyttä matkassa... No ei siveydessä mitään pahaa ole mutta naivius on joskus hieman vaikea ymmärtää...

Mutta joo ei tässä varmaan kellään oo mitään yhtä totuutta ... totta on ett miehet ja naiset aattelee näitä asioita hieman eri tavoin...

ihan tarpeeksi kauan se ihastus ennenkuin olen valmis sänkyyn.

Siinä vaiheessa kun olen varma sitoutumishalustani ja halusta seksiin tunnen miestä jo jonkin verran, ainakin niin paljon että tiedän haluanko suhdetta.

• miten sä
        Hard_Talk kirjoitti:

haukut naiset, jos ne ei tee sun ajatusten mukaan. Kun kasvat isoksi, niin huomaat naisten ja miesten väliset ajatuserot. Ja opit nauttimaan siitä, että on kaksi vastakkaista sukupuolta. kuulostat vähän joltain naisvihaajalta...

"Joskus siinä voi olla jopa naisella hieman tekosiveyttä matkassa... No ei siveydessä mitään pahaa ole mutta naivius on joskus hieman vaikea ymmärtää..."

• Emmanuele
        ~nainen~ kirjoitti:

ilman minkäänlaista "sitoutumispäätöstä". Sitoutuminen on muuten aika karsee sana, tarkottaako se sitä että ruvetaan funtsimaan avioliittoa tai silleen?
        Välillä mä meen sänkyyn ihan vaan koska panettaa ja käytettävissä on joku välttävä mies. Karua mutta totta. Tai näin mä tein aiemmin, nyt funtsin et mitäs eteenpäin.

• Hard_Talk
        miten sä kirjoitti:

haukut naiset, jos ne ei tee sun ajatusten mukaan. Kun kasvat isoksi, niin huomaat naisten ja miesten väliset ajatuserot. Ja opit nauttimaan siitä, että on kaksi vastakkaista sukupuolta. kuulostat vähän joltain naisvihaajalta...

"Joskus siinä voi olla jopa naisella hieman tekosiveyttä matkassa... No ei siveydessä mitään pahaa ole mutta naivius on joskus hieman vaikea ymmärtää..."

Täytyy myöntää että en huomaa haukkuvani naisia...

ja niinkuin sanoin...

"Mutta joo ei tässä varmaan kellään oo mitään yhtä totuutta ... totta on ett miehet ja naiset aattelee näitä asioita hieman eri tavoin..."

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000027014388

• otsikkosi

tarkoittaa?

• vastuuntunteva

Seksuaalisuus on ihmisen herkin taso. Siihen kohdistuvat kolaukset ovat kipeitä ja niistä tervehtyminen kestää.

Vaikka olisi seksiä ventovieraan kanssa, pitää muistaa, ettei se poista vastuuta siitä, että sinä todellakin kosket toisen ihmisen vartaloa ja otat sen lähellesi. Vastuullasi on myös kunnioittaa ja kantaa vastuuta myös kumppanisi hyvinvoinnista, psyykkisestikin.

Helppohan se on kelle vaan naida napsauttaa. Muut asiat punnitaankin noissa muissa seksiin liittyvissä asioissa. Vaikka seksin harrastaminen olisi miten jokaisen oma asia, niin seksi on perinteisesti ollut nautinto kahden toisistaan välittävän välillä, tai tykkäämisen osoittamisen muoto. Seksin saralla ei päde se, että jokainen pitäköön huolen itsestään ja antakoot muiden puuhata omat asiansa. Mitään seksiä ei edes synny, jos kaksi ihmistä ei lähde yhteishankkeeseen.

• kantsi

lähtee sekstaamaan noin heppoisin perustein. Vaaditaan muutakin kuin tunne, että ehkä toista pitää vähän puoleensavetävänä.

• *ehkäpä*

Itse en juurikaan yhdenillan suhteita harrasta joten en moisista morkkiksista joudu kärsimään.

Muistan kuitenkin lukeneeni jostain, että seksi nostaa jotain perheenrakentamishormonitasoa naisella, ja väkisinkin nainen sitten vähän kiintyy tähän ihmiseen ja luulee että jotain on seksin jälkeenkin.

Miehillä tätä ongelmaa ei ole, eivätkä sitten tunne itseään "hyväksikäytetyksi" saatikka kärsi morkkiksesta :)

• lempi

eli jokainen ihminen tuntee erilaisia asioita...

Omasta mielestäni naisena tunteet liittyvät olennaisesti rakatelemiseen ja luulen, että luontaisesti naiselle tärkeää on muu kuin pelkkä fyysisyys. Miksei myös miehille - rakastuneina.

Erilaisia teorioitahan aiheesta on paljon mm. nainen alkaa haluamaan fyysisyyttä ja seksuaalisuutta siinä vaiheessa, kun hänellä on tunteita, eli nainen haluaa rakastella, mikäli on tunteita ja miehille alkaa kehittymään tunteita seksuaalisuuden kautta.

Lisäksi on myös mm. tutkittu aivojen toimintaa niin, että mies tuntee mustasukkaisuutta, mikäli nainen on fyysisesti vuorovaikutuksessa muiden miesten kanssa ja nainen puolestaan mustasukkaisuutta, mikäli mies on muuten kuin fyysisesti paljon vuorovaikutuksessa jonkun tietyn naisen kanssa, eli pitää jotain muuta naista tärkeänä muuten kuin seksuaalisesti.

Tausta syynä on ilmeisesti se, että naiselle on tärkeää jälkeläisten kannalta, että mies pysyy saman naisen kanssa ja miehille taas lisääntymisen vuoksi on tärkeää, että nainen ei ole fyysisessä vuorovaikutuksessa muiden miesten kannssa.

Oheinen ehkä tarkoittaa siis sitä, että nainen ryhtyy sitouttamaan miestä myös seksuaalisuuden kautta ja miehille taas lisääntyminen voi olla oleellista vaikka kuinka monen naisen kanssa? :)
      Näitähän voi pähkäillä vaikka kuinka paljon.

Kyllä omasta mielestäni tunteet ovat tietysti oleellinen asia rakastelemisessa ;)

• lempi

..vaikka kyllä siis tietysti seksuaalisuus on myös naisille tärkeää... tunteiden kanssa ;)

• tekosiveyttä???

Luulisi nyt jo sinunkin, täällä pitkään roikkuneena jo tajunneen, kuinka sääliöt peräänkuuluttaa täällä neitsytnaisia ja lutkittelee kaikkia naisia, jotka joskus ovat edes ajatelleetkaan seksiä.

Tai kuinka parisuhteessa olevat ja omasta mielestään puutteessa elävät miehet sitten ihmettelevät, miksei se pikku neitsytvaimo annakaan riittävän usein ja kuinka se lutkakakkonen tarjoaa seksuaalisia huippuhetkiä ja on muutenkin seksikäs.

Ja kuinka miehet täällä selittävät, etteivät voi sitoutua naiseen, ennen kuin ovat ensin hänen sänkytaitonsa testanneet.

Mutta jos nainen sitten menee sänkyyn miehen kanssa suhteen alkumetreillä, on hän lutka, jonka kanssa ei voi kuvitellakaan seurustelevansa.

Elä siinä nyt sitten näiden miesten asettamien ristipaineiden alla naisena. Ei ole ihmekään, että nainen sydämestään toivoisi, että mies, joka tänä yönä kiksautti haluaisikin pidempää parisuhdetta, eikä heittäisi samantien käytettyjen koppaan. Ja jos sitten heittääkin, tulee väkisinkin morkkis.

Jos te miehet haluatte, että me naiset nautimme ilman huonoa omaatuntoa seksuaalisuudestamme, teidän tulee ensin muuttua itse. Jos taas haluatte, että elämme kuin siveyden sipulit, tulee teidän myös kunnioittaa sitä. Molempia ei voi saada.

• lempi

...kyllähän nainen ja mies voivat olla seksuaalisia ja tuntevia myös pidemmässä suhteessa ja silloin rakastelu myös kehittyy, kuten tunteet? Ilman, että vaihtoehdot olisivat lutka ja siveyden sipuli :)

• Hard_Talk

"Jos te miehet haluatte, että me naiset nautimme ilman huonoa omaatuntoa seksuaalisuudestamme, teidän tulee ensin muuttua itse. Jos taas haluatte, että elämme kuin siveyden sipulit, tulee teidän myös kunnioittaa sitä. Molempia ei voi saada."

Mä haluan että naiset tuntee hyvää omaatuntoa seksuaalisuudestaan... ja ei naisen tarvi elää kuin siveyden sipuli mutta ei nainen tarvi turhia morkkiksiakaan ainakaan miehestä johtuvista syistä...

• lempi
        Hard_Talk kirjoitti:

"Jos te miehet haluatte, että me naiset nautimme ilman huonoa omaatuntoa seksuaalisuudestamme, teidän tulee ensin muuttua itse. Jos taas haluatte, että elämme kuin siveyden sipulit, tulee teidän myös kunnioittaa sitä. Molempia ei voi saada."

Mä haluan että naiset tuntee hyvää omaatuntoa seksuaalisuudestaan... ja ei naisen tarvi elää kuin siveyden sipuli mutta ei nainen tarvi turhia morkkiksiakaan ainakaan miehestä johtuvista syistä...

..luulen, että suurin osa miehistä tykkää siitä, että naisensa vaikka seurustellessa tuntee hyvää omaatuntoa seksuaalisuudesta. Ihan niin kuin myös naisten mielestä miehen terve seksuallisuus on myönteinen asia ;)

Eli olen samaa mieltä siitä, että olen erimieltä tuon edellisen kirjoittajan kanssa.. logikkaa... :)

• Hard_Talk
        lempi kirjoitti:

..luulen, että suurin osa miehistä tykkää siitä, että naisensa vaikka seurustellessa tuntee hyvää omaatuntoa seksuaalisuudesta. Ihan niin kuin myös naisten mielestä miehen terve seksuallisuus on myönteinen asia ;)

Eli olen samaa mieltä siitä, että olen erimieltä tuon edellisen kirjoittajan kanssa.. logikkaa... :)

Hmmm.. kaikki mielen ja kehon terveyttä edistävä toiminta on hyväx ;))

• puhutte
        Hard_Talk kirjoitti:

Hmmm.. kaikki mielen ja kehon terveyttä edistävä toiminta on hyväx ;))

eri asiasta: lempi painottaa joka viestissään juuri seurustelua ja hard talk sen ulkopuolista seksiä.
        Entä jos kerran miehet haluavat että nainen voi nauttia puhtaalla omallatunnolla seksuaalisuudestaan, niin miksi sitten täällä haukutaan yh:ita, lutkitellaan ja peräänkuulutetaan neitsyitä?

• Hard_Talk
        puhutte kirjoitti:

eri asiasta: lempi painottaa joka viestissään juuri seurustelua ja hard talk sen ulkopuolista seksiä.
        Entä jos kerran miehet haluavat että nainen voi nauttia puhtaalla omallatunnolla seksuaalisuudestaan, niin miksi sitten täällä haukutaan yh:ita, lutkitellaan ja peräänkuulutetaan neitsyitä?

Enpä nyt omasta mielestäni oo mitenkään painottanut erityisesti ulkopuolista seksiä... vaan sitä että naisen ( eikä miehenkään) ei pidä ottaa morkkista muiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Ei hyvän tekemisessä toiselle ole mitään pahaa...

No yh:t ei liity mitenkään tähän asiaan eikä kukaan täyspäinen heitä hauku ellei ole itse katkera ja pura omaa katkeruuttaan tähän haukkumiseen.

Lutkittelijat... kertovat vaan/vain enemmän itsestään kuin naisista ja neitsyttä kaipaavat... elävät satumaailmassa...

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6434
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3230
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1746
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      999
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe