Käykää kuuntelemassa ja arvostelemassa kaverin bändin demoja. Muhun ainakin teki vaikutuksen sävellysten taso. Bändin nimi Stream.
http://www.mikseri.net/artists/?id=67595
Kiitoksia!
Arvostelkaa kaverin bändin demot
5
489
Vastaukset
- klhff
sä olet itse se kaveri?
- Stream-fani
Hehheh, hyvä arvaus mutta ei. Ajattelin vaan että kun eivät kuitenkaan itse kehtaa mainostaa niin teen palveluksen. Sitä paitsi aidosti ihmettelen biisien laatua.
- Pirkko Liimanaama
No täysin maallikkona ja vanhana (32v) naisihmisenä sanon, että ei se minun mielestäni ihan huonoa ollut. Viimeinen biisi oli itseasiassa aika hyvä. Laulajan pitäisi vielä vähän treenata tai sitten ottaa kokonaan uusi vokalisti. Mut peruskoulun arvosanalla tuollainen 7 tai jopa 7,5 olis aika passeli.
- tässäpä tätä
Switchissä on koukuttava ja nerokkaan yksinkertainen teema. Sävellajin vaihdos, erillisen osan lisääminen tms. olisi tehnyt biisistä vähemmän tylsän. Kertosäe (huono) varsinkin tuntuu kestävän ikuisuuden ja tulee liian usein.
Girl On The Radio on musiikillisesti ja muutenkin aika paska, en viitsi kommentoida enempää.
On The Ground on aika peruskamaa, niinkuin varmaan no tarkoituskin. Kiva kertosäe ja "...today again I miss you so" jälkeinen kikkailu pelastaa tämän. Beatles tästä tulee monellakin tavalla mieleen. Ei kovin muodikasta kuitenkaan. Levylle max 1 tällainen.
Laulajalla on ääntä, mutta jotkut loppuvenytykset kuulostavat hieman tuskallisilta.
Kaikenkaikkiaan hienolta kuulostava bändi. Jatkoa ajatellen suosittelisin jatkamaan siitä, mihin Swithc jäi.
ps. Switch jää myös kiintolevylleni. - 19,60
Ihan hyvää kamaa, jätkille vaan lisää kokemusta ja kypsymistä niin mikä ettei. Yritystä on tarpeeks, sitkeyttä vaan vuosien yrittämiseen lisää- en jaksanut sinne kirjoitella.
Ihan ok siis, ei mitään paskaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093