Minä vannon ja vakuutan että en tule koskaan ja enkä edes kuolinvuoteellani kutsumaan mitään henkiolentoa.
Jumalaa ei ole. Jeesus oli vain ihminen.
Piste.
Kuolen ateistina
26
1200
Vastaukset
- Sive Lee
Minä kuollessani kenties huudan äitiäni. Epätoivoisena ja kenties tuskaisenakin yritän hakea lohtua Jeesuksesta, mutta apua ei tule. Sellaista on se elämä ja joskus on kuoltavakin.
" Jumalaa ei ole. Jeesus oli vain ihminen"!
Pointti onkin siinä mitä sanomme Jumalaksi. Ennen elämä oli käheempää.
Jumalia oli pilvin pimein. Hyvinä aikoina he olivat lihavia ja hyvin öljyttyjä.
Sitten Jumalat monopolisoitiin. Islamilaisista useille juuri Allah on se oikea.
Kristinuskon kurttunaama-Jumalalle jopa lällätetään.
Mielestäni suurta ja tuntematonta Kosmista Energiaa on kaikkina aikoina tulkittu Jumalaksi.
Tästä johtuu, että oikesti tänäkin päivänä on miljoonia jumalia. Syy:
Tajuamme Kosmisen Energian omilla geenivarannoillamme
Sinulla DarkNinjaHiirellä on selvästi meneillään auktoriteettikriisi. Kuuluu asiaan.
Onko ateismia oikeasti olemassakaan? Johonkin aina uskotaan.
Itte huitelen 70v kantturoilla ja vieläkin jatkuvasti kyseenalaistan asioita.
En pelkää kuolla. Kavereitani lähtee 'tuol puol jokke' alvariinsa.
Heillä on tehty se joka minulla on tekemättä. Nou hätä.
Luonto korjaa erilaiset solukökkäreensä ennemmin tai myöhemmin.- tehdä...
totinen parannus ja kääntyä Jumalan puoleen Jeesuksen Kristuksen kautta!
- ???
koirani juoksi auton alle..sen väliä ko on vissiin mukava kun tämä henki, spirit tai mikä hyvänsä singahtelee täällä? avaruudessa? jossain? ilman remmiä..jama jama
- vannot..
sen edestäsi löydät! Jos kuolema sinut korjaa, etkä ole uskossa Jeesukseen, koet hirvittävimmän petymyksen, et des pysty sitä kuvittelemaan!Piste.
- ei enää
koe yhtään mitään. Et edes sinä.
Jos kokee jotain, ei ole kuollut. Haluatko sinä tuntea vielä jotain, kun mato ryömii silmäkulmastasi?
Ja Jessukka on pelkkä myytti, vaikka sinulle jotain muuta on ehkä lapsesta asti uskoteltu. - Veskon Uli
Luepa vaikka Marcus Aureliusta. Omaksu ja ymmärrä, niin et enää pelkää kuolemaa.
- asti..
ei enää kirjoitti:
koe yhtään mitään. Et edes sinä.
Jos kokee jotain, ei ole kuollut. Haluatko sinä tuntea vielä jotain, kun mato ryömii silmäkulmastasi?
Ja Jessukka on pelkkä myytti, vaikka sinulle jotain muuta on ehkä lapsesta asti uskoteltu.uskoteltu mitään! Olin 34 vuotias herätessäni.
- väärin, ruumis kyllä kuolee, mutta sielu jatkaa elämää, elämää ei voi tappaa, muista se!
Aistit ovat monta kertaa terävämmät, kuin ruumiin toiminnan aikana! :=)
Jumalanhullu - kuolemanpelosta
Veskon Uli kirjoitti:
Luepa vaikka Marcus Aureliusta. Omaksu ja ymmärrä, niin et enää pelkää kuolemaa.
puhunut, en minä ainakaan:
T;Jumalanhullu - sielu
asti.. kirjoitti:
uskoteltu mitään! Olin 34 vuotias herätessäni.
- väärin, ruumis kyllä kuolee, mutta sielu jatkaa elämää, elämää ei voi tappaa, muista se!
JumalanhulluKun ne kuolevat, myös sielu kuolee. Voit testata tämän lyömällä itsesi tajuttomaksi. Et tunne enää yhtään mitään, vaikka olet vielä sentään elossa.
Hauska juttu, että aivosi haluavat uskotella itselleen olevansa ikuiset. Eivät ne ole.
Kun kuolet, niin kuolet. - pelkään
Veskon Uli kirjoitti:
kuolemaa.
Minä tosin luen vain Aku Ankkoja :) - olla
pelkään kirjoitti:
kuolemaa.
Minä tosin luen vain Aku Ankkoja :)silti ateisti, vaikka kuolemaa pelkäänkin ?
- Ateistiraati
olla kirjoitti:
silti ateisti, vaikka kuolemaa pelkäänkin ?
Emme kyllä ole kuulleetkaan ateistista joka pelkäisi kuolemaa. Herää vain kysymys: miksi emme...?
Mut sä oot jengissä...jokatapauksessa. - jaskajuuso
olla kirjoitti:
silti ateisti, vaikka kuolemaa pelkäänkin ?
mis jokainen haluaa olla parempi kuin muut ja enemmän oikeassa samalla vähääkään kunnioittamatta toisten kantaa, mutta odottaen, että omaa kantaa kunnioitettaisiin. varsinainen lasten temmellyskenttä.
- ei tämä
jaskajuuso kirjoitti:
mis jokainen haluaa olla parempi kuin muut ja enemmän oikeassa samalla vähääkään kunnioittamatta toisten kantaa, mutta odottaen, että omaa kantaa kunnioitettaisiin. varsinainen lasten temmellyskenttä.
sitä ole :)
Ainakaan minun kohdallani. Entä sinun? - Huhhahhei
asti.. kirjoitti:
uskoteltu mitään! Olin 34 vuotias herätessäni.
Jumalanhulluveikata, että heräsit muutaman vuoden ryyppyputken päätteeksi.
- olet
mielestäni vannominen on turhaa.
- runollinen tsygootti
- 34534543
Jeesus olikin humanoidi?
- selvä peli
Ei hyvältä näytä.
- Atte Ateisti
Suomessa muslimi saa muslimihautauksen.
Siihen ei ole evankelis-luterilaisen kirkon pappi tunkemassa arkulle aameniaan veisaamaan.
Sen sijaan kuollut ateisti mielletään yhteiskunnassamme hairahtuneeksi kristityksi, joka kuollessaan palautuu kirkon omaisuudeksi, jolloin - omaisten pyynnöstä, ja papin mielestä varmuuden vuoksi, "koska eihän siitä haittaa ole", hän saa kristilliset hautajaiset.
Olen suuresti epävarma, tulenko saamaan edes omalle kohdalleni ei-kristillisiä hautajaisia, sen verran paljon pappeja suvussani on. - Huhhahhei
uskalla. Ihmisparan päänuppi kun voi vanhuuttaan seota pahemman kerran. Toivon kuitenkin, että jos sekoaisin ennen lopullista lähtöä niin pahasti, että alkaisin kiljua mielikuvitusolentoja avukseni, joku ystävä vetäisisi siinä vaiheessa piuhat irti ihan kirjaimellisesti. Mieluummin hengetön kuin alleen paskova jeesusfriikki kasviksen tasolla kiinni koneissa.
- juji-zen
lähes sinun laillasi minäkin vannoin muutama vuosi sitten ja uskoin, että tiede selittää kaiken asiaan itse perehtymättä, mutta sitten kun pohdin jossain vaiheessa oikein mutia myöten näitä niin elämänkatsomukseni muuttui..
- mielenmuutoksiin
Jos tuo ikäsi pitää paikkansa, niin käsityksesi erilaisista asioista tulee muuttumaan vielä monet kerrat:)
- juji-zen
mielenmuutoksiin kirjoitti:
Jos tuo ikäsi pitää paikkansa, niin käsityksesi erilaisista asioista tulee muuttumaan vielä monet kerrat:)
Eiköhän se aika lailla paikkansa pidä. En yhtään ihmettele vaikka muuttuisikin monet kerrat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000