Juhlamekko häihin mistähän löytyisi.. mistä oon kiertäny Jo Lindexin ja Seppälän ja Kappahlin ei löytyny sellaista juhlavaa..arkisempaa kylläkin ja H&M.SSä ei ollut ollenkaan..Postimyynneistä Ellos,Josefssons,ja Halens on katottu Halensilla olisi ollut mutta koot loppu..Käytän kokoa 48 - 50 Ja Klingelissä oli aika tätimäistä :-)Onko jotain kauppoja mistä en oo vie kattonu hinta ei niin tärkeä kun joskus oisi kunnollinen juhlamekko..kiitos.
Vastaukset 13
- 145
missä asut?
- marilyni30
Akaassa eli Viialassa autolla pääsee kun omistaa sellainen ajattelin että jos suuntaisi seuravaaksi Hesaan heh ellei Treellä ole muita kivoja kauuppoja.
- miu
moi!
Jos tulet helsinkiin, niin käy kampin Lorellassa. Itse ostin sieltä satiinisen iltapuvun häihin! Ja ale-rekistä vielä!! - Jellona-78
Käyppä kattoo toi Mode XL, sielt ite löysin sellasen tosi makee nuorekkaan mekon, just kesähäihin. Eilen ostin alerekistä ja hinta oli nyt vaan 29€
- 145
voi tehdä just nuorekkaita löytöjä, sillä myyvin valikoima on mallia "tantta" ... kantsii tsekata. itse olen ostanut ko. kaupan poistorekistä keltaiset pitkikset!
- Susa80
145 kirjoitti:
voi tehdä just nuorekkaita löytöjä, sillä myyvin valikoima on mallia "tantta" ... kantsii tsekata. itse olen ostanut ko. kaupan poistorekistä keltaiset pitkikset!
Tuolta www.cocoja.fi saa nyt tilata ainakin sen usalaisen kaupan mekkoja. En oo tilannu mutta näyttää ainakin kivoilta.
- Isokaunis
Susa80 kirjoitti:
Tuolta www.cocoja.fi saa nyt tilata ainakin sen usalaisen kaupan mekkoja. En oo tilannu mutta näyttää ainakin kivoilta.
Minä olen siltä tilannut ja hyvää palvelua ja nopeaa! Igigi on se jenkkifirma.Suosittelen.
- Isabella
HEI!!! Missä Halenssin kauppa on kun en löydä sellaista mistään, tai en edes tiedä jos on olemassa kauppa mutta jos tietäisit niin voisitko vastata mahdollisimman pian. (Asun espoossa, niin jos tietäisit jonkun kaupan lähellä espoota niin olisi kiva, tai jos tiedät muita kivoja paikkoja mistä saisi kivoja juhlamekkoja helsingistä tai espoosta niin olisi kiva!)
- : )
WWW.NETTILIIKE.COM morsiuspuvut ja juhlamekot edullisin hinnoin.
- Diiva.fi
Me myymme erilaisia mekkoja! www.diiva.fi
- Atas
Halosella on paljon erilaisia juhlavaatteita
ja joka päivä on paljon tuotteita -50%.
liikeita löytyy Helsingistä ainakin itiksestä ja myös muista kaupungeista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398