Mistä kunnollinen juhlamekko löytyisi

marilyni30

Juhlamekko häihin mistähän löytyisi.. mistä oon kiertäny Jo Lindexin ja Seppälän ja Kappahlin ei löytyny sellaista juhlavaa..arkisempaa kylläkin ja H&M.SSä ei ollut ollenkaan..Postimyynneistä Ellos,Josefssons,ja Halens on katottu Halensilla olisi ollut mutta koot loppu..Käytän kokoa 48 - 50 Ja Klingelissä oli aika tätimäistä :-)Onko jotain kauppoja mistä en oo vie kattonu hinta ei niin tärkeä kun joskus oisi kunnollinen juhlamekko..kiitos.

13

18396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 145

      missä asut?

    • marilyni30

      Akaassa eli Viialassa autolla pääsee kun omistaa sellainen ajattelin että jos suuntaisi seuravaaksi Hesaan heh ellei Treellä ole muita kivoja kauuppoja.

    • miu

      moi!

      Jos tulet helsinkiin, niin käy kampin Lorellassa. Itse ostin sieltä satiinisen iltapuvun häihin! Ja ale-rekistä vielä!!

    • Jellona-78

      Käyppä kattoo toi Mode XL, sielt ite löysin sellasen tosi makee nuorekkaan mekon, just kesähäihin. Eilen ostin alerekistä ja hinta oli nyt vaan 29€

      • 145

        voi tehdä just nuorekkaita löytöjä, sillä myyvin valikoima on mallia "tantta" ... kantsii tsekata. itse olen ostanut ko. kaupan poistorekistä keltaiset pitkikset!


      • Susa80
        145 kirjoitti:

        voi tehdä just nuorekkaita löytöjä, sillä myyvin valikoima on mallia "tantta" ... kantsii tsekata. itse olen ostanut ko. kaupan poistorekistä keltaiset pitkikset!

        Tuolta www.cocoja.fi saa nyt tilata ainakin sen usalaisen kaupan mekkoja. En oo tilannu mutta näyttää ainakin kivoilta.


      • Isokaunis
        Susa80 kirjoitti:

        Tuolta www.cocoja.fi saa nyt tilata ainakin sen usalaisen kaupan mekkoja. En oo tilannu mutta näyttää ainakin kivoilta.

        Minä olen siltä tilannut ja hyvää palvelua ja nopeaa! Igigi on se jenkkifirma.Suosittelen.


    • Isabella

      HEI!!! Missä Halenssin kauppa on kun en löydä sellaista mistään, tai en edes tiedä jos on olemassa kauppa mutta jos tietäisit niin voisitko vastata mahdollisimman pian. (Asun espoossa, niin jos tietäisit jonkun kaupan lähellä espoota niin olisi kiva, tai jos tiedät muita kivoja paikkoja mistä saisi kivoja juhlamekkoja helsingistä tai espoosta niin olisi kiva!)

    • : )

      WWW.NETTILIIKE.COM morsiuspuvut ja juhlamekot edullisin hinnoin.

      • Diiva.fi

        Me myymme erilaisia mekkoja! www.diiva.fi


    • Atas

      Halosella on paljon erilaisia juhlavaatteita
      ja joka päivä on paljon tuotteita -50%.
      liikeita löytyy Helsingistä ainakin itiksestä ja myös muista kaupungeista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe