Creative Zen V Plus 4GB ei toimi

Indust

Ostin tänään upouuden Creative Zen V Plus-soittimen, 4GB:n muistilla. Kaikki alkuvaiheet, tuotteen rekisteröinninit jne. sujuivat hyvin. Kun soittimen akku oli latautunut täyteen, siirsin sinne 160 kappaleen verran musiikkia, jonka jälkeen päätin kokeilla, toimiiko soitin. Avasin soittimen, pistin siihen kiinni omat kuulokkeeni (en niitä, jotka tulivat paketissa mukana), mutta yhtäkkiä soitin sitten tilttasikin. Se on siis jumiutunut päälle, näytöllä näkyy aakkosissa ensimmäinen kappale, mutta soitin ei reagoi mihinkään komentoihin. Reset-nappiakin koitin hammastikulla sorkkia, mutta mitään ei tapahtunut.

Tietääkö joku, mikä on vikana?

14

5591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpguru ite

      Jos ei, yritä ladata firmware.

    • sähkomies rane

      Ihme että toimi noinkin kauan.

    • tempuli

      Kokeile ottaa akku pois ja sitten takaisin ja käytä niitä kuulokkeita jotka tuli paketista.

      • hpguru ite

        Akkua ei kannata avata, sillä se ei ole helposti avattavissa.


    • on..

      ..toi sama soitin ja sama vika ollu pari kertaa. painoin sitä reset-nappia just jonku viis sekuntia, ni kyl se sit alko taas pelaamaan. nyt tuli sellanen että ku yhdistää ton tietokoneeseen, ni akku kyl alkaa latautuu, mut kone ei tunnista laitetta. asensin ohjelmatki uusiks, mut ei auttanu. kestihän toi reiska puol vuotta.. mut taitaa jäädä sit viimeseks creativeks.

      • minä vaan

        Sama toi että kun laitan soittimen koneeseen kiinni, se ei tunnista sitä. Onko mitään enää tehtävissä? Asensin myös ohjelmat uusiksi jne. Ja akku kyllä latautuu, joten vika ei liene piuhassa....?


      • Tööt.

        '--taitaa jäädä sit viimeseks creativeks.'
        Onko Creativet yleensäkin taipuvaisia rikkoutumaan/valmiiksi huonokuntoisia? Ainakin, mitä olen lukenut Creativen Zen V Stonesta, niin se tilttaa todella useasti, useammin kuin muut.
        Faijani oli sitä mieltä, että kaikki mikä tulee kiinasta ja 'jostain helvetin Singaporesta', on rihkamaa. Alan itsekin uskoa tuohon. O_o'
        Singaporessa taidetaan tehdä aika huonoa kamaa, että varauksella?

        Mut voi perse, ku ne tietää mitä immeiset haluu. Joku Philipsin, joka olisi luultavasti luotettava, nii semmosseen 4 gigan laitteeseen mahtuu vaan 900 biisiä, kun taas Creative Zen Stone Plussan 4 gigan laitteeseen 2000!

        Singaporelaiset tajuu et jengi haluu tilaa.


      • TuteZ
        Tööt. kirjoitti:

        '--taitaa jäädä sit viimeseks creativeks.'
        Onko Creativet yleensäkin taipuvaisia rikkoutumaan/valmiiksi huonokuntoisia? Ainakin, mitä olen lukenut Creativen Zen V Stonesta, niin se tilttaa todella useasti, useammin kuin muut.
        Faijani oli sitä mieltä, että kaikki mikä tulee kiinasta ja 'jostain helvetin Singaporesta', on rihkamaa. Alan itsekin uskoa tuohon. O_o'
        Singaporessa taidetaan tehdä aika huonoa kamaa, että varauksella?

        Mut voi perse, ku ne tietää mitä immeiset haluu. Joku Philipsin, joka olisi luultavasti luotettava, nii semmosseen 4 gigan laitteeseen mahtuu vaan 900 biisiä, kun taas Creative Zen Stone Plussan 4 gigan laitteeseen 2000!

        Singaporelaiset tajuu et jengi haluu tilaa.

        Mulla rupes toimii ku laitoin zenin lataukseen usb porttiin ja painoin samaan aikaan resettiä jokusen sekuntin :)


      • Anni

        Mulla oli sama ongelma, eli se ettei kone tunnistanut laitetta vaikka sanoi sen latautuvan.[Jota se ei kylläkään tehnyt] Kone ei pyörittänyt sitä koska tässä ei ole HI-speed usb portti juttua mikä se nyt onkaan. Vaihdoin soittimen siskoni koneeseen joka on uusi, jossa se toimii täydellisesti. Mystistä kyllä on se että kun koneessani oli windows 2000 se toimi , mutta vaihdettuani tähän xp:n se ei enää toiminut.. Toivottavasti tästä oli apua jollekkin.


    • Creative----

      Ostin creative zen plus 4gigan ja se toimi semmoiset pari viikkoa kunnes yllättäen ku kuuntelin sitä ni se jämppäs! Mitä kannattais tehä? Oon yrittäny painaa reset-näppäintä viisi sekuntia vaikka kuinka monesti mutta ei vaikuta mitenkään! APUA !

    • asdas

      minulla on Creative zen v 2Gb muistilla. sain sen joskus syksyllä mutta nyt se on menny jotenkin rikki. olin laittamassa uutta kappaletta mutta se ei menny soittimeen ja sitten yritin uudestaan ni se kai meni sinne. otin johdot irti, käynnistin mut tilttas.. akku tyhjä :) laitoin lataukseen. annoin olla pari tuntia kunnes yritin uudelleen aukasta, se tilttas taas. painoin resert nappia kunnes alukeaa se Re-building Library ikkuna.. vähänaikaa jaksaa ladata kunnes se tössää. olen yrittäny samaa monet kerrat mutta tössää aina samaan kohtaan ;'< mitä teen?!?!?!?!?!?!?!?

    • peacemans

      ...akun kulua tyhjäksi (siis kokonaan) ja lataa soitin taas täyteen ja kokeile sitten

      • Creative Zen V

        Vanha aihe, mutta jos jollain viel ongelmia, nii anna akun kulua tyhjäks jos jumittuu. Nyt jumittu niin että ei käynnistyny eikä mitää elonmerkkiä näkyny muutaku näppäimistöjen taustavalot palo. Annoin akun mennä tyhjäks ja jo kun luulin joutuvani ostaan uuden mp3 niin yhdistin sen tietokoneeseen ja painoin resettiä neulalla. Toimi... Mahtava mp muuten, mahtuu paljon musiikkia, kätevän kokonen, selkeä näyttö, ei riku helposti ja viel hyvän kokonen.. Toihan on ollu litimäräsä repusaki noin puol tuntia eikä mitään, pari päivää vähän oli napit välillä sekasin ja ei välillä käynnistyny mutta sitte taas. Paras mp3 mitä oon testannu... Myydään vaa vähä harvasa nykyää tätä 4 GB tai 8 GB versioo. Ja ainakin se kikka että kun näyttö on jumittunut ja mitään ei tapahdu ni toimii Zen V ja V Plus versioissa molemmissa. V Plus ei oo jummannu kiinni tollain...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe