Onko jotain hyviä/huonoja kokemuksia ko pyörästä, naisten mallista? Etsin kevyttä, kestävää pyörää mikä rullaa hyvin eli en halua polkea vimmatusti päästäkseni eteenpäin. Normaalilla polkaisulla pitäis edes kohtuullinen matka päästä eteenpäin...
tunturi Parkcafe
2
4609
Vastaukset
- Äitsy71
Hei,
Ostettiin 13-vuotta täyttävälle tytölleni ko. pyörä limenvihreänä. Pyörässä on 28 tuumaiset renkaat, mutta runko on vähän normaalia matalampi 48 cm, kun on kysymys aika pienikokoisesta tytöstä. Hyvin on pyörä tuntunut toimivan ja ilmeisesti ajossa ihan mukava. Kun vertasin itse omaan Crescentin hybridiin (alumiinirunko) on kuitenkin oma hybridini kevyempi polkea kapeine renkaineen. Mutta ei paha tuokaan park cafe ja ihan tyylikkään näköinen. Ajokilometrejä ei ole vielä kovin paljoa takana kylläkään. - Mr.Madness
Itsellä on moinen ja takavanne ei tahdo kestää.. Kolme pinnaa jo mennyt sieltä. Painoa on kyllä itselläni 98kg, mutta se ei ole vielä sellainen paino joka pitäisi vanneta rasittaa . Muuten on toiminut vaihteet ynnämuut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm69732J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 104645
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18498