Miehet etsii nuoria tyttöjä

Angel3

Kauheita sellaset miehet iältään jotain 40-50v ja etsivät tositarkotuksella tai sex seuraks 18-20v tyttöä.Ikähän on vaan numeroita joo,mutta on tuo jo aika suuri ikäero.Tän ikäset tytöt kuitenkin vielä ihan lapsia,tuon ikäsiin miehiin verrattuna.Mitä silloin näistä miehistä voi päätellä.Kyllä se nuori liha varmastikkin monia vanhempia kiinnostaa,tai on nuorempi jota näytellä kavereilleen,että on vanhempi mieskin vielä näin nuoren saanut,varmastikkin hienoa kehua sillä.

11

1486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diimön

Niiin... No kyllä se aikuisikä alkaa siinä 18v, oli sitten kuinka pentu tahansa. Ja varmaan jo nuoremillakin naisilla on selvää mitä ne miehet ylipätänsä "haluaa". Sitäpaitti nuorethan nyt rankkaavat ihmisarvon tuossa iässä hyvin paljon ulkonäön mukaan... Eli siinä vaiheeessa kun puoli tai toinen tekee valintoja asian tiimoilta minä kyllä syyllistäisin yhtä paljon nuoriakin.

Syyllistämässähän täällä oltiin, eikö?

• kaikki tyynni

Muistan itse, miten ällöttävää oli, kun vanhemmat ukot kyyläsi kuola valuen. En todellakaan kiinnostunut, vaivauduin vain ja häpesin niiden puolesta. Että ne kehtaa. Ja joillakin oli eukko vieressä. Yöks.

Sitten tollaset keskis-vesat onnistuu, kun on viinaa ja pätäkkää, panemaan pikkulikkojen päät pyörälle...voi voi sitäkin stooria. Tytöillä ainakin meni maine sen siliän tien.

• ...alle 20v miehiin joilla samat mielessä meitä "vanhempia" naisia kohtaan. No minä en osaa suhtauta inholla, vaan lähinnä alkaa huvittamaan moiset ehdotukset. Valinnanhan tekee viestin vastaanottaja jos lähestytään noissa merkeissä.

Kukin koittakoon onneaan niissä toiveissa ja onhan noita tapauksia ollut ja tulee olemaan joissa parilla on monenkin mielestä tajuton ikäero.

Omalle kohdalleni silti toivon kumppania joka on lähellä omaa ikääni.

• Rane1967

Samoin, toivon löytäväni kumppanin lähellä omaa ikääni, joko hieman nuorempi tai vanhempi. Jotenkin olen onnistunut tapailemaan vain itseäni vanhempia naisia, mutta eipä tuo minua haittaa.
        Joku kaksikymmentä ja risat tuntuu aika nuorelta, kun itse sitä ajattelen.

Olen seuranut sivusta muutamaan tuollaista suhteen alkua ja suhdetta, jossa mies on paljon vanhempi ja nainen noin parikymppinen. Eipä niistä ole mitään tullut, vaan tytöt ovat lähteneet nuorempien miesten matkaan tai sitten vanhempi mies kyllästyi "pentuun", kuten yhdessä tapauksessa kävi.

Tottahan toki jokainen saa hakea mitä haluaa. Onneksi meitä on täällä kaikenikäisiä ja haluisia.

• Diimön1

Niiin... No kyllä se aikuisikä alkaa siinä 18v, oli sitten kuinka pentu tahansa. Ja varmaan jo nuoremillakin naisilla on selvää mitä ne miehet ylipätänsä "haluaa". Sitäpaitti nuorethan nyt rankkaavat ihmisarvon tuossa iässä hyvin paljon ulkonäön mukaan... Eli siinä vaiheeessa kun puoli tai toinen tekee valintoja asian tiimoilta, pöydät on aika pitkälti tasan... minä kyllä syyllistäisin yhtä paljon nuoriakin jos jotain tapahtuu.

Syyllistämässähän täällä oltiin, eikö? Vai ruman ei kuulu saada kaunista, sekö on tärkeintä?

• Diimön1

(Jah tämä tulikin tuplana... siis korjaamatonkin veriso ehti eetteriin... tekniikka perkele... toimi joksus.)

• ihan kauheita

Kyllä 18 nainen osaa jo ajatella omilla aivoillaan, kiitos vain. Ei ne naiset itsestään eksy setämiesten tykö.

• hihhiii

aina yrittää saa, mutta aika harva tuossa onnistuu. kyllä saa tosiaan jo ulkomaan matkaa ja yhtä sun toista luvata. :)) onhan noita tyhmiäkin tyttöjä, jotka ei omaa arvoaan ymmärrä. mutta onhan sellainen namusetä kieltämättä mieleltään sairas.

• ......

tyttö, jolla oli keski-ikäinen miesystävä. Se oli hänen mielestään siistiä. Hän oli kyllä itseään ihan arvostava, luuli olevansa hieman parempi ja kauniimpi kuin toiset, mutta tyhmä hän oli. Luulen, että hän oli miehen kanssa rahan takia.

• nyt on paha??

Kai sitä nyt 40-50 vuotiaana jo tietää että nuorempi on maukkaampi kuin vaihdevuosista kärsivä lihava lehmä.

• nainen 38v

minulle ei kelpaa kuin omaa ikäluokkaa ja vanhemmat miehet........ menee liian nuoreksi ikä muuten ja saisi kyllä olla vähän menojalkaa sillä miehellä vielä ,eikä olla mikään asenteiltaan luutunut ukko : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe