Moi!
Olen kokoa 52/54 oleva nainen joka rakastaa 50-luvun naisellista tyyliä,mekkoja ja kenkiä ym.vaatetta-
Onko kukaan törmännyt missään tämäntyyppisiin isoihin vaatteisiin,nettikauppoihin edes?
Kaikki vinkit tervetulleita!
50-luvun kuteita?
Mollariini
3
662
Vastaukset
- löytää
hei! itsekin pidän fiftarivaatteista ja olen samaa kokoluokkaa. ebaysta olen löytänyt vaikka mitä, hakusanaksi vaikka 50's plus size :).
- Susa80
Ootko kysynyt ompelijoilta? Esimerkiksi jos sun paikkakunnalla on vaatealan oppilatoksia niin niissä voi teettää ehkä oppilastöinä. Et ole varmasti ainoa joka on kiinnostunut noista ton tyylisitä vaatteista, ne on aika makeita. Ehkä joku ompelijaoppilaskin ois kiinnostunut tekemään?
- Lepe
Itse törmäsin joskus tälläiseen sivuun: http://www.rokkimamma.k-netti.nu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913