Ärsyttää, kun olen kropalta ja kasvoilta ruskettunut tässä kesällä, mutta vaikka mitä meikkivoiteita kokeilisin ja kuinka tummia tahansa, niin ei löydy sellaista lämminsävyistä ruskettuneelle iholle sopivaa meikkivoidetta, vaikka miten näyttäisi purkissa lämminsävyiseltä, niin aina naamassa se näyttää liian kylmäsävyiseltä, eli naama näyttää kropan väriin verrattuna sellaiselta vaaleammalta ja sinertävämmältä :/..
Mitä siis suosittelette? En etsi siis mitään max. tummaa meikkivoidetta, vaan nimenomaan LÄMMINSÄVYISTÄ, mutta ei tietenkään punertavaa!
Meikkivoide ruskettuneelle iholle!!
5
1321
Vastaukset
- apua ongelmaan
Olen varma että löytyy Jane Iredale-sarjan GLOBAL väreistä.
- ....
meikkivoidetta ollenkaan, kokeile värillistä päivävoidetta. Ruskettunut iho näyttää muutenkin paremmalta :)
- ...
Lumeneltakin löytyy Double Stay meikkivoiteita. Oma ihoni on normaalia suomalaista tummempi läpi vuoden ja käytän tuota. Sopii iholle myös kesällä öljyttömyyden vuoksi. Eikä haittaa tee opiskelijalle sopiva hinta.
- ongelmaasi
Maybellineltä on tullut sellainen uutuus kuin ruskettavat hehkutipat. Tämä on pipettipullossa olevaa meikkivoiteen kaltaista ainetta, jossa on ihan hivenen helmiäistä mukana. Hehkutippoja voi sekoittaa normaaliin meikkivoiteeseen, jolloin saa aikaan juuri itselle sopivan sävyn. Ja lopputuloksesta tulee luonnollisen lämmin lopputulos. Ihan kuin oikea rusketus!
- Mimmu
Päivämeikiksi mielestäni sopisi tosiaan vain sävyttävä päivävoide (esim Avon Visual Percection) ja aurinkopuuterihelmillä saa lämpöä kasvoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693