Bitter orange ja green tea Postia

eippalis

Kenelle on tullut postia että saa ilmaiset purkit tällaista?? ja vielä tilannutkin,koska miä olen hävittänyt "laskun" (0 euroa) ja esitteet jossa kerrotaan MITEN tuotteen seutaavat maksulliset erät voisi peruuttaa,Auttakaa hädässä :)

17

6333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf

Itsekin nuo tilasin ja muutama päivä sitten tulivat postissa. Esitteessä luki kyllä, että pitää ilmoittaa 21 päivää ensimmäisen erän vastaanottamisesta, mutta tässä lapussa kyllä sanotaan, että viimeinen peruutuspäivä 3.7.

Asiakaspalvelun puhelinnumero: 0800 110240.

• tytsy

Nettisivujen mukaan tuo tuote sisältää dikalsiumfosfaattia. Se on eläimen luusta saatua jauhoa, jota on eläinten vitamiini-kalkkivalmisteissa. Tietääkö joku vaikuttaako se jotenkin painoon?

• ......

Dikalsiumfosfaatti kasvattaa ymmärtääkseni lihasmassaa, senhän takia sitä possuille syötetään. Tabupurkin kyljessä ei mainita kyseisestä aineesta mitään, joten eipä tiedä onko sitä nyt sitten niissä vai ei.

• kokeilija1

Minä olen tilannut ja sain paketin tänään. Minun laskussa lukee että viimeinen perrutuspäivä on 5.7 2007 jos ei halua jatkaa tilaamista. Asiakaspalvelun puh.numero on 0800 110240. Sinne voi varmasti soittaa. Aion itsekin tehdä niin.

• onnistuuko?

...olen eilisestä saakka yrittänyt perua tilaustani tuosta numerosta...kukaan ei vastaa!Onkohan koko juttu huiputusta ja pakkorahastusta.Painoni ei laskenut grammaakaan.

• Bitter Orange
        onnistuuko? kirjoitti:

...olen eilisestä saakka yrittänyt perua tilaustani tuosta numerosta...kukaan ei vastaa!Onkohan koko juttu huiputusta ja pakkorahastusta.Painoni ei laskenut grammaakaan.

Ensin kävin tuon yhtiön nettisivuilla ja jätin siellä viestin, että haluan peruuttaa tilauksen. Olin kuitenkin epävarma, että meniköhän se perille ja soitin äsken. Annoin tosi kauan hälyttää, ennen kuin vastasi. Tilaukseni oli jo peruutettu, eli onnistuu netistäkin. Tietysti varmempaa on kuulla se puhelimessa, ettei uusia paketteja ilmesty.

• Lena64
        Bitter Orange kirjoitti:

Ensin kävin tuon yhtiön nettisivuilla ja jätin siellä viestin, että haluan peruuttaa tilauksen. Olin kuitenkin epävarma, että meniköhän se perille ja soitin äsken. Annoin tosi kauan hälyttää, ennen kuin vastasi. Tilaukseni oli jo peruutettu, eli onnistuu netistäkin. Tietysti varmempaa on kuulla se puhelimessa, ettei uusia paketteja ilmesty.

Moi!
        Apua!
        Olen yrittänut tänään koko päivään soittaa Bio Tech Pharma AB:en asiakaspalveluun mutta... tuloksettaa koska siellä kukaan en vastaa.
        Olisiko kenella kyseisen firmaan nettisivujen osoite???
        Mulle täytyy tänään päästä niille sivuille-asia on erittäin TÄRKEÄ koska tänään on viimeinen päivää kun voin perua seuravaan toimitukseen.

Kiitos etukäteen!

• Sun83

Heip ystävä hädässä!
      Jos et halua tilata enempää kuin sen ilmaiserän, lähetä vaikkapa peruutus osoitteeseen: [email protected]
      Nettiosote on www.biotechpharma.eu
      Luulisin että noiden kautta se peruutus onnistuu, ite ainakin aion sen kautta peruutuksen laittaa kun tilasin näyte-erän.
      Nyt tässä vain mietin että pitääkö tuo 0e-lasku maksaa vai ei. Siinä kuitenkin on viitenumero...

• SUSA

Minä hölmö tilasin "ihmepillereitä" ilmaisen erän ja nyt ne lähetti uuden paketin. Ilmoitus tuli postista paketin saapumisesta 25.7 ja laskussa eräpäivä samana päivänä (25.7) ja peruutus tehtävä 26.7. mennessä. Mitenköhän olisi käynyt jos olisin ollut ökillä koko viikon ja olisi paketti jäänyt hakematta ja peruutus tekemättä !?!
        Nyt kun yritän lopettaa sähköisesti as.suhteeni, niin eikös tässä ole vierähtänyt jo kaksi tuntia eikä peruutusta ole vieläkään päässyt tekemään. Kaikki mahdolliset osoitteet on käyty läpi ja ainoa mitä löytyi oli että tilaa lisää....Jos ja kun seuraava lähetys saapuu postiin, niin en kyllä aio sitä hakea, siinä ja siinä että laskun maksan... Miten on muilla tilanne samankaltaisen asian suhteen?

• ...
        SUSA kirjoitti:

Minä hölmö tilasin "ihmepillereitä" ilmaisen erän ja nyt ne lähetti uuden paketin. Ilmoitus tuli postista paketin saapumisesta 25.7 ja laskussa eräpäivä samana päivänä (25.7) ja peruutus tehtävä 26.7. mennessä. Mitenköhän olisi käynyt jos olisin ollut ökillä koko viikon ja olisi paketti jäänyt hakematta ja peruutus tekemättä !?!
        Nyt kun yritän lopettaa sähköisesti as.suhteeni, niin eikös tässä ole vierähtänyt jo kaksi tuntia eikä peruutusta ole vieläkään päässyt tekemään. Kaikki mahdolliset osoitteet on käyty läpi ja ainoa mitä löytyi oli että tilaa lisää....Jos ja kun seuraava lähetys saapuu postiin, niin en kyllä aio sitä hakea, siinä ja siinä että laskun maksan... Miten on muilla tilanne samankaltaisen asian suhteen?

minulle tuli toinen paketti, lasku oli jotai noin 50 egee?

minä en maksaa. jos osaat ruotsia niin lue tätä:
        http://www.cint.se/Sweden/asp20/auto_arkiv.asp?type=1&id=970

sama firma on eri nimeillä huijannu ihmisiä erilaisilla pillereillä. tanskassa norjassa ruotsissa ja suomessa.

peruuttakaa tilaukset ja tehkää ilmoitusta asiasta. Koko niiden mainostaminenkin on täyttä pöppöä..

• peruutin
        ... kirjoitti:

sama firma on eri nimeillä huijannu ihmisiä erilaisilla pillereillä. tanskassa norjassa ruotsissa ja suomessa.

peruuttakaa tilaukset ja tehkää ilmoitusta asiasta. Koko niiden mainostaminenkin on täyttä pöppöä..

Tänään tuli ilmaiserä ja peruutin heti sähköpostilla, koska as.palvelu numerossa sanottiin, että se on käytössä klo 10-17, soita uudelleen myöhemmin, ja kello oli 14.05 tjsp. En usko että laskua tarvitsee maksaa, koska mitä järkeä on maksaa 0e, onko se edes mahdollista, vai mitä nettipankki siihen sanoo?!

Laskussa lukee: viimeinen peruutuspäivä 3.9, ja laskun päivämäärä on 13.8, eli 3 viikkoa kai lasketaan siitä...toimitus vie siis viikon peruutusajasta.

Jos lisälähetyksiä tulee peruutuksesta huolimatta, en tietenkään maksa vaan palautan vaan kaikki avaamattomina, oli sitten palautusoikeutta tai ei. Uskon kyllä että peruutus toimii.. ainakin aina ennen on toiminut vastaavissa ilmaistilauksissa, tosin eri firmoissa..

• xxxx64
        peruutin kirjoitti:

Tänään tuli ilmaiserä ja peruutin heti sähköpostilla, koska as.palvelu numerossa sanottiin, että se on käytössä klo 10-17, soita uudelleen myöhemmin, ja kello oli 14.05 tjsp. En usko että laskua tarvitsee maksaa, koska mitä järkeä on maksaa 0e, onko se edes mahdollista, vai mitä nettipankki siihen sanoo?!

Laskussa lukee: viimeinen peruutuspäivä 3.9, ja laskun päivämäärä on 13.8, eli 3 viikkoa kai lasketaan siitä...toimitus vie siis viikon peruutusajasta.

Jos lisälähetyksiä tulee peruutuksesta huolimatta, en tietenkään maksa vaan palautan vaan kaikki avaamattomina, oli sitten palautusoikeutta tai ei. Uskon kyllä että peruutus toimii.. ainakin aina ennen on toiminut vastaavissa ilmaistilauksissa, tosin eri firmoissa..

...on peruuttaminen. Tosi hankalaa! Puhelimeen eivät vastaa koskaan, mihinkään kellonaikaan. Vastaajaviesteistä ei ole mitään hyötyä. Netistä: http://www.biotechpharma.eu/main.asp?action=showtext&page=1053
        laitoin viestiä jo melko töykeään sävyyn.Uutta pakettia vaan pukkaa ja vielä uhkauslaskuja perässä. Kaduttaa mokomien 'ulostuksen-jumittaja' pillereiden koekäyttö...

• peruutin
        xxxx64 kirjoitti:

...on peruuttaminen. Tosi hankalaa! Puhelimeen eivät vastaa koskaan, mihinkään kellonaikaan. Vastaajaviesteistä ei ole mitään hyötyä. Netistä: http://www.biotechpharma.eu/main.asp?action=showtext&page=1053
        laitoin viestiä jo melko töykeään sävyyn.Uutta pakettia vaan pukkaa ja vielä uhkauslaskuja perässä. Kaduttaa mokomien 'ulostuksen-jumittaja' pillereiden koekäyttö...

Sähköpostilla onnistui kerralla peruutus, tosin mitään vastausviestejä ei tule, joten soitin vielä varmuuden vuoksi ja kertoivat puhelimessa, että peruutus on onnistunut. Ilmeisesti vastaavat puhelimeen täysin sattumanvaraisesti, eli ei mihinkään tiettyyn kellonaikaan päivittäin.

• EC0
        ... kirjoitti:

Minullekin tuli k.o. puljusta toinen paketti kalaöljykapseleita, ennen kuin hoksasin sanoutua irti koko touhusta. Palautin paketin ja sain myöhemmin 21 euron laskun käsittelykuluista. Olen ottanut asiasta yhteyttä kuluttajaviranomaisiin. Katsotaan miten käy...

• sama kokemus
        EC0 kirjoitti:

Minullekin tuli k.o. puljusta toinen paketti kalaöljykapseleita, ennen kuin hoksasin sanoutua irti koko touhusta. Palautin paketin ja sain myöhemmin 21 euron laskun käsittelykuluista. Olen ottanut asiasta yhteyttä kuluttajaviranomaisiin. Katsotaan miten käy...

miten sinulla kävi kuluttaja-asiamiehen kanssa. minusta tuo kyseinen firma todella yrittää saada rahansa keinolla millä hyvänsä. minulle tuli suoraan perintätoimistolta kirje, jossa perittiin kyseisiä kuluja palautuksesta ilman että olisin saanut niistä ensin laskun. Muita laskuja siis maksettuja on myös yritetty periä toiseen kertaan. aikamoinen ruletti koko juttu.
        en enää toista kertaa erehdy tilaamaan tuolta firmalta yhtään mitään.

• EC0
        sama kokemus kirjoitti:

miten sinulla kävi kuluttaja-asiamiehen kanssa. minusta tuo kyseinen firma todella yrittää saada rahansa keinolla millä hyvänsä. minulle tuli suoraan perintätoimistolta kirje, jossa perittiin kyseisiä kuluja palautuksesta ilman että olisin saanut niistä ensin laskun. Muita laskuja siis maksettuja on myös yritetty periä toiseen kertaan. aikamoinen ruletti koko juttu.
        en enää toista kertaa erehdy tilaamaan tuolta firmalta yhtään mitään.

Miten tässä vielä käykään? Sain kuluttaja-asiamieheltä vastauksena kyselyyni aika ympäripyöreän vastauksen, että tavaran voi tietysti palauttaa, mutta lähettäjällä olisi tässä tapauksessa oikeus periä jotain käsittelykuluja, koska kyse on lähetyksestä, johon on tavallaan sitoutunut, koska ei ole sitä aikanaan peruuttanut.
        Tein lopulta niin, että maksoin käsittelykululaskun hiukan kohtuullistettuna. Laskin, mitä oikeasti tuollaisen paketin lähetys tulisi maksamaan edestaas ja päädyin n. reiluun kolmasosaan laskun vaatimuksesta. Menköön ne oppirahoina siitä, ettei koskaan enää sotkeudu tälläiseen. Saapa nähdä miten käy...

• Nina by Nina
        EC0 kirjoitti:

Miten tässä vielä käykään? Sain kuluttaja-asiamieheltä vastauksena kyselyyni aika ympäripyöreän vastauksen, että tavaran voi tietysti palauttaa, mutta lähettäjällä olisi tässä tapauksessa oikeus periä jotain käsittelykuluja, koska kyse on lähetyksestä, johon on tavallaan sitoutunut, koska ei ole sitä aikanaan peruuttanut.
        Tein lopulta niin, että maksoin käsittelykululaskun hiukan kohtuullistettuna. Laskin, mitä oikeasti tuollaisen paketin lähetys tulisi maksamaan edestaas ja päädyin n. reiluun kolmasosaan laskun vaatimuksesta. Menköön ne oppirahoina siitä, ettei koskaan enää sotkeudu tälläiseen. Saapa nähdä miten käy...

Niin......ehkä kuluttajaasiamiehen vastaus yksinkertaisesti oli että jos tilaat jotain joka on jatkotilaus,ja sitten vain jätät laskun maksamatta tulevista lähetyksistä,niin sinua voidaan veloittaa siitä?Hyvät ihmiset,miten teette aamulehden kanssa.Soitatteko Hesarin tilausosastolle ja sanotte ettette ole lukeneet lehteä viimeiset 2 kuukautta,joten ette aio maksaa tilausta?Suurimmalla osalla suomalaisista on kyky lukea.Jos tilaat jotakin,tilauksen yhteydessä yleensä on jonkinnäköisiä sääntöja/ehtoja?Jospa lukisitte kerrankin kaiken läpi ennen kuin klikkaatte jotain nappia.Olen itse ollut pohjoismaisessa asiakaspalvelussa (firma joka myy piilolinssejä)töissä kun opiskelin.Suomalaiset on kerta kaikkiaan ainoa kansa jolle ei mene perille ettei tappelemalla ja puhelimeen huutamalla selvitetä asiaa,vaan jos nyt on niin tyhmä että tilaa jotakin niin lukekaa edes tilauksen säännöt.Ne koskee myös teitä hyvät suomalaiset.Ruotsalaiset,norjalaiset ja tanskalaiset asiakkaat on valistuneita,lukevat säännöt lävitse,ja heidän kanssaan hyvin harvoin oli mitään ongelmaa.Kun taas joutui suomalaiselle osastolle suomalaiset soittivat ja kirosivat vaikka minnekin.Oppikaa omasta tyhmyydestänne,miten se nyt sanotaan,siitähän veloitetaan.//Nina

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4517
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1298
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1042
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      931
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      862
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe