Puhelin myyjät

sakariini

Ottaa etu-ja takaraivoon nuo lehtimyyjät. Ne pitkittävät puhelua vaikka ilmoittaa selvästi ettei ole kiinnostunut asiasta. Tuputtavat lehteä ja kaiken lisäksi ne ovat suurimilta osilta kestotilauksia. Asiakkaale jää huolehdittavaksi lehden peruutus. Ei välttämättä vuoden kuluttua muista peruutusta. Sitten kun tulee uusi lasku uudesta tilauskaudesta niin se on jo kerennyt alkaa.Joka tapauksessa joudut ainakin ensimmäisen lehden maksaa joka tulee kalliimaksi kuin irtonumero.
Asiakkaalla tulisi olla oikeus valita määräaikainen tilaus jos on kiinnostunut.
Tosin tuo asia ei kai olen lehtimyyjän vika.

17

1950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylllästynyt

      Noi medipex- vai mikä tämä firma on, sieltä on nyt kolmesti soitettu reilu 2 viikon sisään. Miksi ne paskiaiset eivät usko kun sanoo ettei ole kiinnostunut. Jos vielä soittavat, teen rikosilmoituksen puhelinhäirinnästä, saatana, olen todella vihainen.

      • seuraava

        soittaa, sano että haluat sen "soittokielto"numeron, niiden pitää se antaa. soitat sinne ja sanot vain että haluat sen eston. loppuu soitot :D


      • ärsyttävää
        seuraava kirjoitti:

        soittaa, sano että haluat sen "soittokielto"numeron, niiden pitää se antaa. soitat sinne ja sanot vain että haluat sen eston. loppuu soitot :D

        Niillä on kuulema sellanen käsky, että täytyy odottaa, että asikas kieltäytyy tilauksesta seitsemän kertaa ennen kuin saa luovuttaa.
        Melko rasittavaa sellanen. Siksi olen lakannut vastaamasta tuntemattomiin numeroihin, ku ne soittelee nykyisin kännyköillä.

        Minun puolestani sais lakkauttaa koko puhelinmyynti homman! Eiköhän jokainen, joka lehden haluaa, osaa tilata sen muutenkin!


      • sinne

        Soita sinne ja ilmoita että et ole kiinnostunut, kun kerran firman tiedät!


      • niin tein.
        sinne kirjoitti:

        Soita sinne ja ilmoita että et ole kiinnostunut, kun kerran firman tiedät!

        Jos myyjä kauppaa esim.jotain juorulehtee, sano, että tilaat sen mieli hyvin jos ko.myyjä takaa/vannoo ettei siinä lehdessä ole vuoteen yhtäkään juttua mattijamervinykäsestä. Siihen loppui meillä soittelu!


      • voi itse lopettaa
        niin tein. kirjoitti:

        Jos myyjä kauppaa esim.jotain juorulehtee, sano, että tilaat sen mieli hyvin jos ko.myyjä takaa/vannoo ettei siinä lehdessä ole vuoteen yhtäkään juttua mattijamervinykäsestä. Siihen loppui meillä soittelu!

        Nappia painamalla, vai minkälaisia puhelimia käytätte?


    • *********

      Vaikuttaa siltä ettet osaa sanoa asiallisesti: Kiitos, mutta ei tuhlata kummankaan aikaa, en tilaa mitään.
      Se on AINA riittänyt minulla, eikä tarvitse tällä palstalla valittaa -ja aivan! voi painaa napista puhelun katki koska haluaa.
      Täytyy muistaa että puhelinmyyjätkin tekevät vain työtään eikä kenenkään tarvitse alkaa ilkeäksi.
      Paljon on puheluita tullut, ja todellakin jokaisesta on eroon päässyt tahtoessaan, ja olenpa joskus tilannutkin jotain.
      Joten, kävelee sinne peilin eteen!

      • apu...

        eikö se ole joku Suoramarkkinointi kielto, mihin voi jättää oman nimensä, ja loppuu ne soitot.
        Tuolta löytyy jotain tietoa ja numero mihin voit olla yhteydessä.
        http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35


    • plääh!!

      Itse painan nappia, tai sitten foneca joka ilmoittaa mistä puhelu tulee jolloin ei tarvitse vastata kiusankappaleille.

    • en tilaa enkä osta

      060013404 tuonne kun soitin,niin loppu soittelut. pitää olla oma liittymä.maksaa n.30 snt/puh.

    • Anonyymi

      Puhelimen Laitto Pöyvälle ,siottajan alkaes ,kaupata . on paras Ohje,

    • Anonyymi

      Minä aloin kaupata niille kaikenlaisia tavaroita. Mm vähän käytettyjä kesärenkaita. Eivät soittele enää.

    • Anonyymi

      Ei pitkity jos osaa painaa punaista luuria.

    • Anonyymi

      Mää yleensä alan vittuileen niille ja Käsken hankkimaan oikeaa työtä. "Hirtä vaikka ittes" tai vain "tapa ittes" tokaisu muuten toimii aika hyvin. Kyllä minulla on oikeus pahoittaa heidän mielensä kun itse pilaavat minun päivän!

    • Anonyymi

      luurin voi lyödä myös korvaan. Turhaa tällasta täällä itkee

    • Anonyymi

      Nyt on hyvä kun puhelimissa mahdollisuus nauhoittaa keskustelu.Ongelma ei siltikään ole poistunut.Puhelut tulevat kiusalliseen aikaa olet vaikka ottanut voimakaita särkylääkkeitä ja sanot,ettei voi nyt puhua tai äänestä kuuluu miten puhe sammaltaa. Tuon luona voi olla lääkkeitä. Jehovalaisiksi ilmoittaa itsensä....

    • Anonyymi

      Kotirauhan rikkominen pitää olla ison sakonpaikka sadoissa eiroissa.ym palvelua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe