Innostaako hepenet?

Satin chic

Kiinnitätkö huomiota naisen alusvaatteisiin vai onko tärkeintä saada ne vain riisuttua nopeasti tilanteen vaatiessa? Olen aloittelemassa uutta suhdetta ja siitä innostuneena tekisi mieli ostella söpöjä ja seksikkäitä alusvaatteita. Muutama kaverimies on sanonut, etteivät moiset pitsikorsetit, sukkanauhat ja muut hörhelöt kiihota heitä lainkaan, eivätkä he ymmärrä, mitä nättiä niissä muka on. Oletko samoilla linjoilla heidän kanssaan vai osaatko arvostaa, jos naisesi haluaa näyttää viehättävältä silmissäsi pukeutumalla kauniisiin alusvaatteisiin?

Itse olen tutkinut haltioituneena kauppojen alusvaateosastojen tarjontaa nyt kun viimeinkin on todellinen syykin panostaa mitä ihanimpiin hepeniin. Olisin todella pettynyt ja loukkaantunutkin jos mies vain ihmettelisi, että mitä mokomat hörsöt oikein ovat olevinaan.

16

1303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Kyllä mä tykkään sensuelleista ja tyylikkäistä alusasuista vaikka ei mulla mitään erityisiä fetissejä olekaan. Tai no on fetissejä mut ei mitään alusvaatteisiin liittyviä. =)

Ja mulla ei ainakaan ole koskaan niin kiire päästä tositoimiin, ettenkö ehtisi ihastelemaan naista ja kertomaan hänelle kuinka upealta ja seksikkäältä hän näyttää. Jos olen jonkun upean naaraan kanssa, niin haluan nautiskella joka sekunnista.

• rajoja piirrellään, eikä ole mikään kiire riisua niitä pois välittömästi.

• Satin chic

Meillä taitaa olla yhteneväinen näkemys esteettisesti miellyttävästä ja viettelevän leikkisästä aluspukeutumisesta. Itselläni on jopa seinällä osa linkittämistäsi viehättävistä kuvista :)

• Korsto
        Satin chic kirjoitti:

Meillä taitaa olla yhteneväinen näkemys esteettisesti miellyttävästä ja viettelevän leikkisästä aluspukeutumisesta. Itselläni on jopa seinällä osa linkittämistäsi viehättävistä kuvista :)

Kiva juttu.
        Aika tylsää tuo nykymuoti ja odotankin, että jossain suunnittelijoille valkenisi että tuotakin voisi ottaa uudelleen käyttöön. Kaiken muun ne ovatkin jo kierrättäneet useampaan kertaan (varsinkin farkkujen lahkeet).

Hauskoja ostosretkiä!

• Satin chic
        Korsto kirjoitti:

Kiva juttu.
        Aika tylsää tuo nykymuoti ja odotankin, että jossain suunnittelijoille valkenisi että tuotakin voisi ottaa uudelleen käyttöön. Kaiken muun ne ovatkin jo kierrättäneet useampaan kertaan (varsinkin farkkujen lahkeet).

Hauskoja ostosretkiä!

Pin up-tyylissä viehättää juuri se äärimmäinen naisellisuus, jota harvoin näkee ihan arkipäivän pukeutumisessa kaupungilla. Itsekään en erityisen naisellisesti pukeudu, ennemminkin tyttömäisesti. Viime aikoina on kyllä mielestäni ollut merkkejä siitä, että naisellisuus olisi nostamassa päätään muodissakin. Mutta saa nähdä, mitä suunnittelijat seuraavaksi keksivät... Totta kyllä, että tuossa pin up-tyylissä ja muutenkin 1940-50-lukujen pukeutumisessa olisi ammennettavaa vaikka kuinka!

• yltul
        Satin chic kirjoitti:

"Itselläni on jopa seinällä osa linkittämistäsi viehättävistä kuvista :)"

Oletko?

• Satin chic
        yltul kirjoitti:

"Itselläni on jopa seinällä osa linkittämistäsi viehättävistä kuvista :)"

Oletko?

Omituista, että tällainenkin asia jaksaa jotain tuntematonta ihmistä kiinnostaa. En koe itseäni bi-seksuaalina, ainakaan erityisen voimakkaasti. Sanoisin että olen ennemminkin esteettisesti valveutunut, miksen siis osaisi myös naiskauneutta arvostaa? Kyseiset kuvat kiinnostavat myös maalaustaiteen kannalta, satun pitämään niissä käytetyistä sävyistä.

• yltul
        Satin chic kirjoitti:

Omituista, että tällainenkin asia jaksaa jotain tuntematonta ihmistä kiinnostaa. En koe itseäni bi-seksuaalina, ainakaan erityisen voimakkaasti. Sanoisin että olen ennemminkin esteettisesti valveutunut, miksen siis osaisi myös naiskauneutta arvostaa? Kyseiset kuvat kiinnostavat myös maalaustaiteen kannalta, satun pitämään niissä käytetyistä sävyistä.

esteettisesti kauniimpi/kiehtovampi, miehen vai naisen?

• MMies

Noilla on ehkä merkitystä sitten vasta kun tunnet toisen hiukan paremmin, ts. olette päässet toisen alastomuuden aiheuttaman shokin ylitse.

• Satin chic

On niillä minulle merkitystä. Haluan päästä pukeutumaan naisellisiin hepeneisiin (iänikuisten puuvillapöksyjen sijaan), leikkimään viatonta viettelijätärtä ja kiusoittelemaan miestä :) Kerrankin on mies, jonka vuoksi viitsii todella vaivautua ja itsekin pääsen nauttimaan.

• MMies
        Satin chic kirjoitti:

On niillä minulle merkitystä. Haluan päästä pukeutumaan naisellisiin hepeneisiin (iänikuisten puuvillapöksyjen sijaan), leikkimään viatonta viettelijätärtä ja kiusoittelemaan miestä :) Kerrankin on mies, jonka vuoksi viitsii todella vaivautua ja itsekin pääsen nauttimaan.

Sitten kannattaa pihdata mahdollisimman pitkään ja vilautella miehelle sopivissa tilanteissa erilaisia alusasuja, mitä satut päälläsi kantamaankin. Kyllä niille stay-upeillekin löytyy uusia merkityksiä miehen mielessä, jos mies himosta kankeana `joutuu` vain näkemään vilauksen niistä silloin tällöin. Go for it, girl!

• Satin chic
        MMies kirjoitti:

Sitten kannattaa pihdata mahdollisimman pitkään ja vilautella miehelle sopivissa tilanteissa erilaisia alusasuja, mitä satut päälläsi kantamaankin. Kyllä niille stay-upeillekin löytyy uusia merkityksiä miehen mielessä, jos mies himosta kankeana `joutuu` vain näkemään vilauksen niistä silloin tällöin. Go for it, girl!

Kiitos kannustuksesta, eiköhän tästä saa ihan kiehtovan leikin aikaiseksi! Tuskin kuitenkaan onnistun kovin pitkään pihtaamaan, enkä sitä tarpeellisena näekään. Mies kun innostui jo pelkästä ajatuksesta, kun hieman juttelin hänelle saumasukista...

• MMies
        Satin chic kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta, eiköhän tästä saa ihan kiehtovan leikin aikaiseksi! Tuskin kuitenkaan onnistun kovin pitkään pihtaamaan, enkä sitä tarpeellisena näekään. Mies kun innostui jo pelkästä ajatuksesta, kun hieman juttelin hänelle saumasukista...

Juttele lisää ja näytä omistamiasi hepeneitä (ei sinun päällä siis) sekä näytä jostain kuvastosta vaikka alusasuja, joita aiot hankkia ja vilauttele sopivissa tilanteissa käyttämiäsi hepeneitä. Siis tätä ainakin puoli vuotta tästä eteenpäin. Se mies on valmista kauraa jo, niin mikset nauttisi? Sadonkorjuu on vain hikistä puurtamsta ja mekaanista niittoa;)

• vili

ei niillä ole väliä

• Nainen parhaimmillaan ilman rihman kiertämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5895
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5371
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      52
      3753
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3695
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      101
      3478
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59