Keho on ajoneuvo...

trum trum..

Katselin tämmöisen humanoidin haastattelu dokumentin, 7 osaa.

Tässä osa 1.
http://www.youtube.com/watch?v=3G4KnhYuWD8

Se mitä lontoota ymmärrän, niin siinä tuo uhvo sanoi, että keho on vain ns. ajoneuvo.

Olen miettinyt myös, kun mun kaverin kaveri kuoli aivosyöpään vain 23 vuotiaana. Lopussa hän vain oli paikoillaan eikä tiennyt maailman menosta mitään. Eli jos ihmisen keho on vain ajoneuvo, onko aivot jonkin sortin lähetin tuonne jonnekkin, missä itse "minä" on? Eli tuon kaverini kaverin "lähetin" ns. hajosi aivosyövän takia, eikä se voinut reagoida enään mihinkään tässä maan päällisessä jutussa? Vähän kuin yrittäis kommunikoida hajonneen kännykän kautta.

5

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alcyone

Kyllä näin on. =)
      Aivot ovat eräänlainen muuntaja, jonka tarkoitus on muokata sielun (eli korkeamman tietoisuuden) tajunta fyysiselle tasolle sopivaksi. Siksi ihmisen tajunta onmin niin rajallinen kun aivot pystyvät käsittelemään vain pienen määrän informaatiota kerrallaan tietoisesti. Kun taas sielu taas pystyy rajattomia määriä!

Kun aivot töppäävät (esim. aivovaurio tai aivosyöpä) niin ihminen ei pysty enää kommunikoimaan tai toimimaan kunnolla fyysisessä todellisuudessa.

• ap.

Kerran pyörryin suihkussa, oli niin kostee ilma että happi loppui kesken.

Muistan vain sen kun pääni kolahti lattiaan, en tuntenut mitään kipua. Olin yht'äkkiä tutulla järvenrannalla. Näin kalan sätkivän siinä rantahietikossa. Sitten olinkin jo omassa huoneessani. Se oli niin todellista, että luulin todella olevan siinä huoneessani. Sitten yht'äkkiä kuulin veden sohinaa korvissa ja heräsin kylpyhuoneen lattialla, kun vesi suihkusi naamalleni. Näin tähtiä kun nousin ylös.

Tavallaan sen näkökenttä, kun heräsin oli kuin olisin ollut tunnelissa. Sikäli tuntui kovin ihmeelliseltä se, että olin 100% varma että olin hetkeä aijemmin omassa huoneessani. Voitte kuvitella, että tuntui tosi oudolta etten ollutkaan huoneessani vaan makasin lattialla kylpyhuoneessa :D

En ole koskaan koekunut pitään paranormaalia jos ei luetan mukaan tätä pyörtymistä.

• ap. kirjoitti:

Kerran pyörryin suihkussa, oli niin kostee ilma että happi loppui kesken.

Muistan vain sen kun pääni kolahti lattiaan, en tuntenut mitään kipua. Olin yht'äkkiä tutulla järvenrannalla. Näin kalan sätkivän siinä rantahietikossa. Sitten olinkin jo omassa huoneessani. Se oli niin todellista, että luulin todella olevan siinä huoneessani. Sitten yht'äkkiä kuulin veden sohinaa korvissa ja heräsin kylpyhuoneen lattialla, kun vesi suihkusi naamalleni. Näin tähtiä kun nousin ylös.

Tavallaan sen näkökenttä, kun heräsin oli kuin olisin ollut tunnelissa. Sikäli tuntui kovin ihmeelliseltä se, että olin 100% varma että olin hetkeä aijemmin omassa huoneessani. Voitte kuvitella, että tuntui tosi oudolta etten ollutkaan huoneessani vaan makasin lattialla kylpyhuoneessa :D

En ole koskaan koekunut pitään paranormaalia jos ei luetan mukaan tätä pyörtymistä.

Itselläni on samantyyppinen kokemus. Pyörtymisen jälkeen kun herää, saattaa olla tunne siitä, että on oikeasti ollut aivan jossakin muualla ja ihmettelee sitä, että herää juuri siitä mistä herää.

• AVortac
        KTS kirjoitti:

Itselläni on samantyyppinen kokemus. Pyörtymisen jälkeen kun herää, saattaa olla tunne siitä, että on oikeasti ollut aivan jossakin muualla ja ihmettelee sitä, että herää juuri siitä mistä herää.

Jeps, tuo on hyvinkin paikkansapitävä kertomus!

Mitä olen itse kokeillut pyörtymistä aikoinani, niin havaitsin kanssa mielenkiintoisia samansuuntaisia seikkoja;

Kun 'havahduin', mulla kesti varmaan noin 30 sekuntia, ennenkuin edes MUISTIN, että kuka olen, missä olen, keitä nuo oudot naamat ovat (he olivat ystäviäni), mikä olen, että ylipäätään olen jossain fyysisellä tasolla.. Oli kuin olisin ollut VUOSIA poissa, ja mun olisi pitänyt hetkessä opetella kaikki uudestaan. En muistaakseni muistanut (heh) edes kieltä! Olin täysin 'uppo-oudossa' tilanteessa jonkin aikaa, vaikka ennen pyörtymistäni tilanne oli täysin tuttu ja turvallinen.

Sitten pikkuhiljaa muisti palasi ja aloin tajuamaan, mitä oikein oli tapahtunut. On kuin heräisi pitkän unen jälkeen jollain toisella planeetalla, olentojen ympäröimänä, jotka puhuvat vierasta kieltä ja joiden kasvot ovat täysin vieraat... hm, vaikea keksiä täysin pätevä esimerkki.

Mutta sanotaan näin, että luulen tietäväni suhteellisen hyvin mitä koit siinä suihkusta herätessäsi..

- Vortac

• AVortac

Jeps. Meinasin kirjoittaa samansuuntaisen viestin, mutta kaikki olennainen oikeastaan tulikin tuossa tokaistua näemmä toisten toimesta.

Itse voisin verrata aivoja tietokoneeseen. Jos lähetän sulle internetin kautta viestin, mutta sulla ei ole tietokonetta (tai vastaavaa masiinaa, jolla voisit vastaanottaa sen viestin), niin lähetys on kyllä käynnissä, mutta et voi saada viestiä vastaan - eli et voi kommunikoida kanssani.

Sama juttu toisten tasojen kanssa .. jos sielu koettaa lähettää fyysiselle tasolle viestin, mutta viestinkoje on rikkoutunut, se viesti ei mene perille, vaikka kuinka pinnistäisi.

Hm, ehkä se sittenkin oli hölmö ja ontuva esimerkki, hehe. Mutta tietokoneita on aina niin kätevä käyttää tällaisina metaforina niin ihmiset ehkä saattavat ymmärtää ne paremmin.

Pointtini lähinnä oli, että jos sulla on toimiva tietokone, joka on yhteydessä nettiin, niin voit vastailla viesteihini ja voimme kommunikoida täyttä päätä ihan helposti. Tietenkin sitten kun nettiyhteys katkeaa, ei edes toimiva tietokone auta.

Agh, ehkä ei edes pitäisi lähettää tätä viestiä, mutta lähetän sen kuitenkin, koska onhan hyvä, että inhimillinen erehtyväisyys ja kömpelyyskin ilmenevät välillä näissäkin keskusteluissa.

- Vortac

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      110
      2318
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1435
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1218
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1155
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1118
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1055
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      962
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      918
    Aihe