Saghrath...

Puhki

Saghrath suojelee meitä veljet ja sisaret!!!! ei hätäää juhannuksena!! SAGHRATH SUOJELEEEEE!!!

4

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

kyllä näin on.

• BubbleGirl

Tunnen oloni niin suojatuksi. Mikään paha ei pääse lähelleni.

• Putte

Miten gootti voi harrastaa jotain itsepuolusta laijia, jos elämä vituttaa? Lajien on tarkoitus rauhoittaa ihmisen, eikä käydä potkimassa, jos joku ärsyttää.

Mielen rauhaa.

• BubbleGirl
        Putte kirjoitti:

Miten gootti voi harrastaa jotain itsepuolusta laijia, jos elämä vituttaa? Lajien on tarkoitus rauhoittaa ihmisen, eikä käydä potkimassa, jos joku ärsyttää.

Mielen rauhaa.

Kun minen ole koskaan itseäni gootiksi väittänytkään. Mutta riippumatta siitä, mihin kategoriaan kuulun, millähän mahdollisella tavalla se vaikuttaa lajivalintaani?
        Olen hyvin tempperamenttinen ja pientä fyysistä kipua rakastava pikkuinen ihminen ja minä nautin jiujitsun tuomasta spiritistä. Siellä voin kaikessa rauhassa rähistä liian energiani pois.
        En treenaa kuitenkaan pelkästään siksi, että ihmisiä on kiva potkia tai siksi, että voisin mennä huvin vuoksi hakkaamaan lajitoverini, jos joku nyt sattuu ärsyttämään minua. Ennemin sitten annan päihin sille ärsyttävälle kaverille, joka on kiukkuni saanut aikaan...
        Budolajit ovat, jos et tiennyt, varsin mainioita itsehillintää kehittäviä lajeja. Ne rentouttavat ja samalla opin nykymaailman kaduille soveltuvia itsepuolustustekniikoita. Vaikka meidän salillamme ei niinkään kovalla kädellä painoteta vanhojen budomestareiden perimmäisiä ajatuksia, on meillekin silti tärkeää omalta osalta kunnioittaa vanhoja perinteitä ja treenata tietyn budohengen mukaan. Salilla on tietty kätyttäytymisetiketti. Salille ei todellakaan tulla näyttämään kiukkua, vaikka sen voikin vainvihkaa siellä purkaa. Treenataan kaverin rajojen mukaan. Jos minulla on vitutus, en silti katko treenikaveriltani käsiä ja jalkoja.
        Olen huomannut, etten enää ole ihan niin kiukkuinen, kuin mitä muutama vuosi sitten, jolloin en treenannut mitään.
        Ja nimenomaan, painottaakseni sanaa 'itsepuolustus', minkäs vuoksi en saisi harjoitella puolustamaan itseäni? Se, että olen ehkä hieman mustanpuhuva tapaus, tarkoittaa ilmeisesti sitä, että joku limainen kaduntallaaja saa kaikessa rauhassa raiskata minut metsään, jos häntä sillä hetkellä huvittaa. Niinkö? Vai mikä piru oikein oli pointtisi tuossa vähäjärkisessä viestissäsi?
        Tästä voidaan vääntää.

...Miten tämäkin taas liittyy mihinkän...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe