Saghrath suojelee meitä veljet ja sisaret!!!! ei hätäää juhannuksena!! SAGHRATH SUOJELEEEEE!!!
Saghrath...
4
588
Vastaukset
- 123
kyllä näin on.
- BubbleGirl
Tunnen oloni niin suojatuksi. Mikään paha ei pääse lähelleni.
- Putte
Miten gootti voi harrastaa jotain itsepuolusta laijia, jos elämä vituttaa? Lajien on tarkoitus rauhoittaa ihmisen, eikä käydä potkimassa, jos joku ärsyttää.
Mielen rauhaa. - BubbleGirl
Putte kirjoitti:
Miten gootti voi harrastaa jotain itsepuolusta laijia, jos elämä vituttaa? Lajien on tarkoitus rauhoittaa ihmisen, eikä käydä potkimassa, jos joku ärsyttää.
Mielen rauhaa.Kun minen ole koskaan itseäni gootiksi väittänytkään. Mutta riippumatta siitä, mihin kategoriaan kuulun, millähän mahdollisella tavalla se vaikuttaa lajivalintaani?
Olen hyvin tempperamenttinen ja pientä fyysistä kipua rakastava pikkuinen ihminen ja minä nautin jiujitsun tuomasta spiritistä. Siellä voin kaikessa rauhassa rähistä liian energiani pois.
En treenaa kuitenkaan pelkästään siksi, että ihmisiä on kiva potkia tai siksi, että voisin mennä huvin vuoksi hakkaamaan lajitoverini, jos joku nyt sattuu ärsyttämään minua. Ennemin sitten annan päihin sille ärsyttävälle kaverille, joka on kiukkuni saanut aikaan...
Budolajit ovat, jos et tiennyt, varsin mainioita itsehillintää kehittäviä lajeja. Ne rentouttavat ja samalla opin nykymaailman kaduille soveltuvia itsepuolustustekniikoita. Vaikka meidän salillamme ei niinkään kovalla kädellä painoteta vanhojen budomestareiden perimmäisiä ajatuksia, on meillekin silti tärkeää omalta osalta kunnioittaa vanhoja perinteitä ja treenata tietyn budohengen mukaan. Salilla on tietty kätyttäytymisetiketti. Salille ei todellakaan tulla näyttämään kiukkua, vaikka sen voikin vainvihkaa siellä purkaa. Treenataan kaverin rajojen mukaan. Jos minulla on vitutus, en silti katko treenikaveriltani käsiä ja jalkoja.
Olen huomannut, etten enää ole ihan niin kiukkuinen, kuin mitä muutama vuosi sitten, jolloin en treenannut mitään.
Ja nimenomaan, painottaakseni sanaa 'itsepuolustus', minkäs vuoksi en saisi harjoitella puolustamaan itseäni? Se, että olen ehkä hieman mustanpuhuva tapaus, tarkoittaa ilmeisesti sitä, että joku limainen kaduntallaaja saa kaikessa rauhassa raiskata minut metsään, jos häntä sillä hetkellä huvittaa. Niinkö? Vai mikä piru oikein oli pointtisi tuossa vähäjärkisessä viestissäsi?
Tästä voidaan vääntää.
...Miten tämäkin taas liittyy mihinkän...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005127677- 2302676
- 262581
- 1611930
- 1141778
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761193
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155