Gallup: kuinka pitkä olet?

*Anna*

Siis kuinka pitkä olet ja oletko tyytyväinen?

86

3106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andrew

      Pituutta huikeat 170cm, mutta en tee siitä itselleni ongelmaa. Olisihan sitä kiva olla pidempi ja kookkaampi, mutta minkäs sitä perimälleen voi.

      • sen pituinen se

        196 cm pitkä ja 99 kg, vaaleasnruskeat hiukset ja siniset silmät, suomalainen.


    • ja muutenkin hurmaava =)

      188-senttinen olen ja kyllä oon viihtynyt omassa kropassani. Oon yleensä pisimpien joukossa missä tahansa liikunkin, mutta en kuitenkaan ole mikään selkäkivuista kärsivä friikki, jolle ei löydy vaatteita ja joka ei mahdu ovesta sisään.

      Eli 188 senttiä on ainakin omasta mielestäni aika mukava pituus.

      • nainen 36

        Minusta miehen kaikkein paras pituus on 185-190cm välillä. Pitkä mies näyttää hyvältä!


        Itse olen nainen ja pituutta 172 cm. Olisin mielläni 5 cm pidempi, jos itse saisin päättää.


    • hukkapätkä

      eli 180cm pituutta ja jos olisin 10cm pidempi niin pelaisin varmaan lentistä jollakin liigatasolla, mutta nyt täytyy tyytyä alempiin sarjoihin. no tuo nyt on ainoa miinus tässä lyhkäisyydessä, mut muuten ihan ok pituus.. harvat naisetkaan ovat musta pidempiä niin kelpaan pituuteni puolesta useimmille..

      • sportmannnn

        182cm ja ihan tyytyväinen olen. Naiset ovat joitain harvoja lukuunottamatta lyhempiä.


    • olen ihan tyytyväinen

      tosin en mä vastaan laittaisi vaikka olisin lähemmäs 190cm.

    • on pituutta

      180 cm, painoa (vaikka et kysynytkään), on 95 kiloa. Pituus, ja painokin, siis mielestäni varsin sopiva ja olen tyytyväinen.
      Extrapainon sijaintiin vain en ole ihan täysin tyytyväinen, mutta minkäs maan vetovoimalle voi... ;D

      • 20weenuorimies

        Oon vaan jotain 177cm mut painot on samoissa ja ihan tyytyväinen ku sais tuolta mahasta poissa tuon ylimääräsen :D Eli voisin puottaa varmaan kympin ja alkaa salilla käymään, tosin kävin siellä keväällä ja syksyllä meen taas :P


    • Hossi.68

      Löytyy 192:n sentin verran. Tyytyväinen kyllä olen vaikka välillä tuntuu et mittaa vois olla hivenen vähemmänkin.

    • pitkähkö

      Mittaa on kertynyt 190 cm. Vaatteita saa kaupasta ja joskus dösässä pitää vähän kumartua...

      Ihan tyytyväinen tähän mittaan!

    • keskimittainen

      About 177.5 cm, enka ole koskaan mitaan selvaa haittaa tai hyotya nahnyt pituudestani eli sikali aika optimi. Koko on juuri sopiva monenlaiseen aktiviteettiin, kuten judoon, uintiin, juoksemiseen, futikseen ja muihin peleihin. Koriksen pelaaminen voisi olla hiukka hankalaa, mutta pitkalla on taas omat haittansa. Terve, tarpeeksi kompakti ja kuitenkin vahva kroppa ja hyva koordinaatio, eihan sita parempaa voisi saadakaan. Niin, ja olen juuri sopivasti pidempi kuin useimmat naiset (5-20 cm), eika ole kuitenkaan pelkoa "apinapariskunnalta" nayttamiselta (pituusero >20 cm).

      • ddddddddd

        Minulla pituutta sellaiset 190cm saattaa 1cm heittää suuntaan tai toiseen, ja painoa sellaiset 85kg, tavotteena sopiva 95kg niin olisi mukavan miehiset mitat :).


    • ...................

      Pituutta löytyy semmoiset 193 senttiä ja painoakin kolminumeroinen luku (tämmöinen rotevarakenteinen olen) joten äkkiseltään en näytä miltää hujopilta. Tosin sitten kun joku tulee viereen seisomaan niin koko näkyy ja joskus olen vahingossa baarissa säikäyttänyt ihmisiä miesten vessassa kun ne on kopista ulos tulleet...

    • miehille vaan?

      Hiukeat 163 cm naista täällä.

      • greyeyes

        Juu...156 cm naiseläjä olen.


      • sunset......
        greyeyes kirjoitti:

        Juu...156 cm naiseläjä olen.

        Oon 174cm ja voisin muutaman sentin pidempi olla.. ja siis olen nainen.


    • En ole tyytyväinen 168cm pitkään runkooni koska uskon sen olevan toiseksi suurin syy miksi olen sinkku!

    • nöösi_poika

      Se on juuri sopiva.

      Ei tarvitse olla pidempi ja toisaalta jos olisi lyhyempi, niin vaatteet joituisi melkeinpä ostamaan lastenosastolta. No ei nyt ihan, mutta melkein.

    • -----

      Ei tunnu riittävän

    • Ja olen tyytyväinen. Vastasin silti... juu vaikken mies ole. ;)

      • natalian

        162cm nainen olen. Haluisin hiukan lyhyempi.


    • 172cm hautaan asti

      19 vuotias mies ja 172cm (y)

    • Setämies22

      169cm.

      En ole koskaan halunnut olla lyhyempi :)

    • kunnollinen n

      Olen 180cm nainen ja erittäin tyytyväinen.

    • M197

      197 cm ja vähän liian pitkä olen. Tuottaa ongelmia sekä vaatteiden, matkustamisen, tanssimisen että ihmistenvälisten kanssakäynnin kanssa. Mutta mielummin näin kuin 153 cm miehenä.

      Jossain mainittiin, että rakastellessa pituudesta on hyötyä. Sen allekirjoitan täysin. Ulottuvuutta piisaa ja varsinkin pientä naista on helppo pyöritellä mielin määrin väsymättä.

      Mutta sen sanon, että älkää ihmiset murehtiko pituuttanne. Hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette. Piilokorot, korkeat hatut - ne ovat läpinäkyviä ja paljastavat mielenne heikkouden. Kukaan ei kunnioita sellaista.

      "Ihmisen pituus on normaalijakautunut. Miehistä yli 195 cm pitkiä on alle yksi prosentti. Toisessa päässä alle 155 cm miehiä on noin yksi prosentti. Jos näistä kahdesta joutuisin valitsemaan, niin toki olisin ennemmin tämän mittainen (197 cm) kuin yhtä todennäköinen pätkä (153 cm). Joten raja valitukselleni. Mutta jos se olisi mahdollista, niin antaisin mielelläni 10 cm pituudestani jollekin 153 cm:lle. Epäilen, että hän vielä yksinäisempi pituutensa kanssa kuin minä."

    • eahaerthsrh

      190 cm. 16v ja pituus on minulle ylpeyden aihe.

    • ......

      164cm, 23v mies ja tulen tappamaan itseni. En kelpaa kenellekään, enkä mihinkään.
      Yksi pahimpia kohtaloita on syntyä lyhyeksi mieheksi.

      • Tsemppiä!

        Älä tapa itseäsi. Jos sinä tänään voit huonosti, niin se ei tarkoita sitä, että voit huonosti vaikka kymmenen vuoden päästä. Ja silloinkin jokainan ajanhetki on ihan yhtä todellinen kuin nyt.

        Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Pure hammasta yhteen ja totea itsellesi "Mä oon mä enkä mitään muuta edes yritä olla." Jos pystyt olemaan oma itsesi, niin sinusta pidetään. Sellaisista ihmisistä pidetään, jotka eivät teeskentele.

        Sitäpaitsi, pituus osuu toki silmään, mutta rakkautta katsotaankin sydämellä.

        On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux.


      • ........
        Tsemppiä! kirjoitti:

        Älä tapa itseäsi. Jos sinä tänään voit huonosti, niin se ei tarkoita sitä, että voit huonosti vaikka kymmenen vuoden päästä. Ja silloinkin jokainan ajanhetki on ihan yhtä todellinen kuin nyt.

        Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Pure hammasta yhteen ja totea itsellesi "Mä oon mä enkä mitään muuta edes yritä olla." Jos pystyt olemaan oma itsesi, niin sinusta pidetään. Sellaisista ihmisistä pidetään, jotka eivät teeskentele.

        Sitäpaitsi, pituus osuu toki silmään, mutta rakkautta katsotaankin sydämellä.

        On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

        Minun elämä on ollut aina paskaa ja tulee sitä olemaan myös jatkossakin.
        Ei minua ole kukaan nainen miehenä pitänyt, eikä tule pitämäänkään. Naiset vihaa lyhyitä miehiä sydämensä pohjasta !


      • huvittunutdsfgsd

        163cm ja 32v. Ja varmaan samalla tavalla olen aikanani kiukutellut. Elämä vain ei ole reilua ja joidenkin pitää tehdä itsensä eteen enemmän kuin toisten. Pituusvaltti auttaa tiettyyn pisteeseen saakka, mutta sen jälkeen eteenpäin pääsevät ne jotka osaavat auttaa itseään.


        Luuletko muuten oikeasti, että pitkä ihminen jonka pitää postata nimettömälle palstalle, "olen 185 ja tyytyväinen mittaani tms." on oikeasti yhtään parempi kuin sä itse, millään tavalla?


      • Pöh!
        ........ kirjoitti:

        Minun elämä on ollut aina paskaa ja tulee sitä olemaan myös jatkossakin.
        Ei minua ole kukaan nainen miehenä pitänyt, eikä tule pitämäänkään. Naiset vihaa lyhyitä miehiä sydämensä pohjasta !

        Lopeta tuo itsesäälissä rypeminen! Se on rumaa ja hävettävää. Ota itseäsi niskasta kiinni. Sä olet ehkä lyhyt, joku toinen on ruma ja kolmas lihava. Meillä on vain tämä elämä. Käytä se hyvin ja lopeta paskanpuhuminen!


      • .........
        Pöh! kirjoitti:

        Lopeta tuo itsesäälissä rypeminen! Se on rumaa ja hävettävää. Ota itseäsi niskasta kiinni. Sä olet ehkä lyhyt, joku toinen on ruma ja kolmas lihava. Meillä on vain tämä elämä. Käytä se hyvin ja lopeta paskanpuhuminen!

        Tajuatko yhtään kuinka pahalta se tuntuu, kun kaikki naiset inhoaa minua pituuteni takia, jolle en voi mitään!?
        Jopa naislääkärini vittuili minulle lyhyestä pituudestani. Välillä tekisi kyllä mieli hakata kaikki naiset lekalla, niin loppuu se paskanjauhaminen.


      • Reissuun:)
        ......... kirjoitti:

        Tajuatko yhtään kuinka pahalta se tuntuu, kun kaikki naiset inhoaa minua pituuteni takia, jolle en voi mitään!?
        Jopa naislääkärini vittuili minulle lyhyestä pituudestani. Välillä tekisi kyllä mieli hakata kaikki naiset lekalla, niin loppuu se paskanjauhaminen.

        Muuta Aasiaan....siellä olet keskimittainen:)


      • 20cm
        ......... kirjoitti:

        Tajuatko yhtään kuinka pahalta se tuntuu, kun kaikki naiset inhoaa minua pituuteni takia, jolle en voi mitään!?
        Jopa naislääkärini vittuili minulle lyhyestä pituudestani. Välillä tekisi kyllä mieli hakata kaikki naiset lekalla, niin loppuu se paskanjauhaminen.

        Lopeta toi akkamainen itkeminen. Miehekäs mies ei valita tollaisesta.


    • Icar

      173cm ja tuun hyvin varteni kanssa toimeen. Oon melkein joka paikasta keskiverto kokoa pienempi.
      Siis melkein joka paikasta ;)

    • keskimittainen mies.

      Olen 177cm mies. Voisin olla jonkin verran pitempi, tyyliin 181-183 cm väliltä, mutta enintään 183 cm. Olen kuitenkin sikäli tyytyväinen, kun asiat voisi huonomminkin olla. Ajattelen näin, että jos olisin jäänyt alle 170 senttiseksi, niin olisin varmasti ikionnellinen, jos yhtäkkiä saisin olla 177 senttinen :).

    • sen pituinen se

      196cm 99kg sinisilmäinen, vaalenruskeat hiukset, suomalainen.

    • pitkä vissiin

      yli 185cm

    • GIMLI21323

      161 mies ja oon tyytyväinen, paitsi kaupassa.

    • ryjsmysrs

      197cm ja loppujen lopuksi olen aivan tyytyväinen. Huomaan ihmisten ilmoilla kerääväni normaalia enemmän katseita, ja ujolle miehelle se on joskus hieman kiusallista. Olen myös huomannut osan naisista suhtautuvan minuun hieman varauksella, luultavasti juuri pituuteni tähden.

    • et sä mua tunne

      172 cm

    • Hyvä ihminen

      Noin 190cm normivartaloinen liikuntaa harrastava vaalea, siniharmaasilmäinen sinkkumies. Ja olen tyytyväinen.

    • erittäin tyytyväinen

      178cm ja olen 100% tyytyväinen pituuteeni ja muutenkin kroppaani. Olen täsmälleen keskikokoinen, joten kaikki on mitoitettu juuri minun mittojeni mukaan. Ei voisi oikeastaan enää paremmin asiat tämän suhteen olla. Olen evoluution huipentuma :-)

      • XYZ-shampoo

        Sulla on ihailtava asenne!


    • mies miettimässä

      186cm/70kg
      pituus ei ole tuottanut ongelmia. ihan hyvä pituus, mut vähän vähemmälläkin pärjäisi

    • 2 7 v

      179cm,keskiverto pätkä

    • pieni mies

      172cm 9 senttiä keskipituista miestä lyhyempi, lyhyt mikä lyhyt.

    • Hyvä ihminen

      190cm blondisinkku ja aivan tyytyväinen. Naiset kuulemma tykkää, mutta sinkkuna kuitenkin eletty jo 34v ja alkaa jo tuntua, että koko loppuelämä tässä sinkkuna myös ollaan.
      Ei se mitään. Tämä on ollut oikein rento tapa elää, jos vertaa noihin, joihinkin eronneisiin ystäviin, tai muihin huonon parisuhteen kokeneisiin! Ja niitä riittää.

      • Hyvä ihminen

        Oho. Olinkin näköjään jo kommentoinut tänne, mutta olkoon.


    • jupakkimies

      180 tasan.Eipä ole mitenkään haitannut elämää.

    • sdsv

      183cm/90kg. Aika sopiva lähes jokapaikkaan. Painokin tullut huviliikunnalla.

    • muodokas pieni

      157/49 - ihan tyytyväinen olen, paitsi painoa pitäisi tiputtaa kolme kiloa.

    • lyhyehkö

      170 tasan, mut ei häiritte

    • nainen 164cm

      tosin haluaisin olla pitempi

    • Piilosenttejä

      178cm. Intin jälkeen tullut 3cm lisää. Luulin aina olevani 175cm ja esim. treffiprofiileihin olin laittanut 175cm.

    • 175 ja tyytyväinen

    • suhtlyhyt

      167cm mittainen mies löytyy täältä, enkä ole eläessäni tehnyt melko pienestä koostani ongelmaa itselleni :) Minulla on kolme lasta ja menestyksekäs ura, eli tuskin olen elämässäni epäonnistunut tähän asti ( ELI YLLÄ OLEVALLE RUIKUTTAJALLE TSEMPPIÄ JA ITSELUOTTAMUSTA! ) ja ikää on siis 33-vuotta:)

    • 8h7ggjj

      186cm ihan jees, muutama sentti kelpais lisääkin

    • Bradcash

      170cm ja hyvin olen tähän saakka pärjännyt :) Komeat kasvot yhdistettynä itsevarmaan käytökseen, arvostettuun ammattiin ja korkeaan sosiaaliseen statukseen auttavat asiaa.

    • satayhdeksänkymmentä

      191 cm ja ihan tyytyväinen olen omaa pituuteeni ja painoa on sen 100kg

    • oukkidoukki

      175 cm, mies, ja minulla on muitakin meriittejä kuin pituus eli tyytyväinen olen.

    • 4+18

      !79 cm. Ihan riiittävästi, mutta itseäni pidempiä naisia en tapaile.

    • lyhyt mies

      170-172 cm riippuen ihan siitä onko aamu vai ilta. ikää kuukautta vaille 20

    • not so long...

      174 cm ja tyytyväinen siihen!

    • .....

      176cm pituutta,tyytyväinen olen ja naismaailmassa on vientiä,jos toisesta päästä jään lyhkäiseksi niin toisessa otan takaisin korkojen kera!!

    • hyvin menee

      167 cm ,ja kyllä olen. tyytyväisempi ollut ikinä.
      Pituus on siitä hyvä, että se toimii karkottimena luonnehäiriöisiin
      ja todella sairaisiin naisiin.
      Varsinkin silloin kun nainen on pidempi.

      Itselläni on ollut suhteissa kaikenpituista: naista 20 cm pidempää
      ja muutman centin lyhyempää.

    • _tume_

      19 ja 172cm

    • .........

      164cm ja tästä syystä lataan jo etukäteen naisia turpaan, ettei tarvitse kuunnella vittuilua.

    • minä vaan....

      176cm ja tyytyväinen olen. Vaatteitakin helppo ostaa kun keskikokoinen euroopan mittakaavassa. Jos joku nainen tykkää pidemmistä, niin ei se mua vaivaa. Kaikille jotakin. Onhan itsellänikin taipuvaisia kriteereitä naisille.

    • Ric_1

      Mies 27, 170 cm. En nyt itteäni jojoon vetäisi, jos yhtäkkiä kasvaisin muutaman sentin xD

    • Diidiiiiiii

      172 cm, 62 kg, D-rinnat :) Ja voin sanoa, että tällä kropalla iskee miehen kuin miehen ;)

    • amor

      Olen n. 19-20 cm pitkä ja 172 cm korkea. Oikein tyytyväinen mies. :)

    • JackyDan

      177 senttimetriä ja saan melko usein kiinnostusta saman pituisilta ja itseäni pidemmiltäkin naisilta. Niin se on, että pitkä ja epävarma mies on ihan yhtä huono iskemään naisia kuin lyhyt ja epävarmakin.

    • Peruspaketti

      182 cm korkea
      70kg painava
      15 cm pit...lyhyt ja ohut

    • miesmiesmiesmiesmies

      19 vuotta, 172 senttiä ja 65 kiloa

    • Hentoinen nainen

      18-vuotias, kohta 19 täyttävä, naisihminen ja pituutta on vain 162 cm, painoa 50 kg. En ole painoon tyytyväinen, haluun enemmän sitä! Viisi kiloakin auttaisi... :(

    • Lyhyehkö

      20 vuotias ja vain 172 cm , tyytyväinen silti

    • jjaann

      Olen 184 cm pitkä, mielestäni juuri sopiva pituus.

    • nainen 159cm, olen tyytyväinen enkä ainakaan pidempi tahtoisi olla

    • 164cm mies

      En ole tyytyväinen koska en voi koskaan saada naista.

    • lifemocker

      183

    • normijermu

      179cm ja ihan tyytyväinen olen pituuteeni. Armeijassa olin pituuden mukaan riviin järjestäydyttäessä puolivälissä eli tällainen välimallin mies :D

    • täättärää

      nainen 175cm, näin iänmyötä olen tullut sinuiksi pituuteni ja muutenkin suuriluisuuteni kanssa.

    • ihan tyytyväinen

      178/74 ihan ok muuten mut tää skidisti pöhottyny maha mut eiköhän seki ole hoidettavissa,en jää jalkoihin.

    • VähänLiianPitkä

      203cm pitkä painoa 102kg. Oishan se ihan mukavaa olla 10cm lyhyempi tulee nyt pituudesta ongelmia. Varsinkin kun mulla lihakset huonossa kunnossa nii tulee väsy nopeesti ku ei jaksa raajoja niin pitkään liikuttaa ja painoa ki voisi pudottaa joku 5kg.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe