Venäjä-Maailmanvalta

BOLCSHEVIK

Työväenvaltio on Leninin osuvan määritelmän mukaan porvarillinen valtio ilman porvaristoa.

Työväenvaltion on kyettävä ratkaisemaan samat sisä- ja ulkopoliittiset ongelmat kuin porvarillisen valtion, ratkaisemaan ne keinoilla, jotka eivät olennaisesti poikkea porvarillisen valtion keinoista. Venäläinen työväenvaltio on löytänyt vastaukset sisäisiin olemassaoloon ja kehitystään koskeviin peruskysymyksiin, mikä ilmenee selvästi myös sen armeijan tehokkuudesta ja taistelukyvystä.

Armeija on fysiologisessa mielessä selvin osoitus tietyn yheiskuntaelimistön reaalisesta voimasta.

Ei ole valtiota ilman armeijaa, ei voida kuvitella, että kurinalainen, rohkea sotilaallisesti aloitekykyinen armeija olisi muuta kuin sellaisen lujan ja yhtenäisen valtion väline, jota väestön pysyvä tahto, kurinalaisuus ja uhrautuvuus tukevat.

Työväenluokka muodostaa pienen vähemmistön Venäjän väestöstä. Se on kuitenkin ainoa yheiskuntaluokka, joka on ollut ja on historiallisesti valmis ottamaan vallan ja pitämään sen käsissään, ainoa luokka joka kykenee rakentamaan valtion poliittisen puolueensa, kommunistisen puolueen,avulla.


BOLCSHEVIK

3

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dementikot.

      Venäjän kovia kokenut kansa on kurjuudella rokotettu sosialismia vastaan, koskaan eivät kommunistit nouse valtaan Venäjällä.

    • yritys Venäjällä 1917-1990 ei ollut kovin vakuuttava. V.I. Uljanovin ("Lenin") ja J.V. Dzhugashvilin ("Stalin") klikin raaka tyrannia pysäytti myönteisesti alkaneen yhteiskuntakehityksen Venäjällä. Tuon maan piesty kansa saa maksaa tuosta yhteiskuntakokeilusta vielä sukupolvien ajan oppimattomuutena, alkoholismina, rikollisuutena ja muuna kurjuutena. Luulen jälkien pelottavan sen verran etteivät bolshevikit saa enää uutta tilaisuutta.

      Kirjoitat:
      "Työväenluokka muodostaa pienen vähemmistön Venäjän väestöstä. Se on kuitenkin ainoa yheiskuntaluokka, joka on ollut ja on historiallisesti valmis ottamaan vallan ja pitämään sen käsissään, ainoa luokka joka kykenee rakentamaan valtion poliittisen puolueensa, kommunistisen puolueen,avulla."

      Entä perustelut? Missä ovat rakentavat teot, suuret aatteet ja ylivertaiset johtajat joiden varaan tuo "luokka" uuden valtionsa rakentaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe