Nettideitin tapaaminen

Rane1967

Missä olette tavanneet nettideittinne ensimmäistä kertaa?

Itse olen tavannut tähän mennessä kaikki ulkoilun merkeissä jossain ennalta sovitussa paikassa. Toisen koiranomistajan kanssa se on ihan luonnollinen tapaamismuoto, mutta myös muille se on sopinut, kun olen tapaamispaikkoja ehdotellut.

Koska mielestäni alkoholi ei kuulu treffailuun, niin ei pahemmin kiinnosta oluttuopin äärelle sopia tapaamista. Joku kahvila tai baari voisi olla yksi vaihtoehto myös, mutta jotenkin se ulkoilu vie vain voiton, ainakin näin kesällä.

7

2349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karoliina

Kahvilassa, ravintolassa ruokailun merkeissä pari kertaa, josta viimeisen kanssa on mennytkin sitten pari vuotta eikä loppu näy ;)

• -minä-

Sinun kirjoituksesi ovat niin hyviä, että alkaa pikku hiljaa herätä kiinnostus, että millainen ihminen ja vieläpä oikein MIES, niitä juttuja oikein kirjoittaa =).

Olet tietysti jostakin toiselta puolelta Suomea tai jotain.

Mutta asiaan....

Minä olen treffaillut aina kahvilla julkisella paikalla. Ja mottona on, että ensi tapaaminen on lyhyt, ettei kummankaan olo tuntuisi kiusaantuneelta. Minusta on tosi kiva käydä treffeillä tutustumassa uusiin ihmisiin, vaikka mitään romanssia ei ole syttynytkään. Ystävyyksiä kylläkin. Ihmiset ovat IHANIA !!

• Rane1967

Tiedä nyt näiden kirjoitusteni hyvyydestä, heh. Taitaa mennä lähinnä samojen asioiden jauhamiseksi, kun katselin mitä on tullut kirjoiteltua. Pitää vain muistaa se, minkä jotkut valitettavasti unohtavat, että keskustellaan asioista - ei mennä henkilökohtaisuuksiin.

Ilman muuta jokainen uusi tapaaminen on uusi kokemus ja uusi kontakti. En ole itse onnistunut vielä tapaamaan yhtään "ikävää" tyyppiä nettitreffeillä.

• Hossi.68

Tilanteen mukaan. Välillä on menty kylille muuten vaan köpötteleen, käyty kaffeella tai ihan muuten vaan toristu mukavia jossain.
      Joskus on tullu mentyä syömään johonkin kivaan paikkaan ja sit vaikka baariin parin tuopposen ääreen.

• Mainitsit jo hyvät vaihtoehdot tapaamiselle. Itse en tosin voi loistaa monella kokemuksella, mutta kahvilla on käyty perhoset vatsassa:) Jätskille voisi myös kesällä istahtaa vaikka jossain puistossa tai torilla. Ei siis missään "hämypaikoissa".

Minulle nuo tapaamiset eivät kyllä kuulu kuvioihin ennen kuin on enempi juteltu vaikka mesessä ja puhelimessakin. Haluan nimittäin saada jo tietyn "kuvan" henkilöstä. Kävikin yhden kanssa lopulta niin, että jouduin laittamaan torjuttuihin kun alkoi maanvaivaksi ja hinkui vain tapaamista. Itse viesteissä ei sitten ollutkaan mitään mistä olisi saanut selkoa persoonasta.

Sinulla ainakin tuo ajatusmaailma on kovin tasapainoinen:) Kaikkea hyvää kesääsi!

• Rane1967

Ei noita ensitreffejä ole minullakaan monia takana. Pitää toivoa, että seuraavat olisivat ne viimeiset.

Kyllähän se on niin, että ensitreffaaminen pitää tapahtua kun molemmat sitä haluavat, eikä vain toisen painostuksesta. Ainakin minun kohdalle on sattunut naisia, jotka ovat halunneet tavata suhteellisen nopeasti.

Oma napa on lähin, mutta elämässä pitää osata ottaa myös muiden mielipiteet huomioon.

Aurinkoista kesää sinulle!

• olen tapaillut

,,,miehiä kotonani sekä heidän kotonaan,aina kaikki on mennyt hyvin,ollaan ensin juteltu puhelimessa,jotta olen saanut käsityksen "ruuvien kireydestä päässä",Ja kun olen suht.selväjärkiseksi havainnut,niin olen kotiini kutsunut kahville.Pari tuntia ollaan juteltu ja mahdollisesti sovittu uusi tapaaminen tai todettu,että eipä meistä taida pariksi olla.Seksiä ei olla harrastettu koskaan ensimmäisellä kerralla.Mutta mulla onkin kuuden vuoden kokemus treffailusta näillä sivuilla,olen 48v.,eli ihmistuntemusta on tullut rutkasti.Harkintaa kannattaa käyttää ja maalaisjärkeä.Jos hlö puhelimessa tuntuu yhtään epäilyttävältä,niin siten treffit julkiselle paikalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10223
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5010
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2181
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1581
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      971
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      953
    Aihe