Parhaat kesätyö paikat missä olette olleet?

asvcsv

Siis kyse on nyt alle 18 vuotiaiden kesätöistä lähinnä, mutta vastailkaa kaikki :). Paljon oli tunti palkka? Ja kertokaa työstä.

10

8901

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwalue

duuni itsellä on tänä vuonna. Raksahommia ja tuntipalkka on päälle 9€/tunti. Ei alan koulutusta tai työkokemusta, ikää 18.

Helvetin raskasta ja ruumiillista työtä.

• asd324asgf

Paras palkkainen duuni mun kohdalla on ollut metsän uudistus, eli taimien istutus. Tein duunia vajaan 3vk ajan ja keskim. tuntipalkka oli n. 15€/h. Työpäivät oli 3-7h mittaisia taukoineen.
      Raskastahan tuo homma oli, mutta kyllähän se helpotti kun sitten päälle 1300€ kilahti tilille.

• .-.--.

Missä oot muka saanu noin hyvän hinnan taimi-istutuksiin? Montako snt/taimi? :O

Mä en ikinä päässy ku johonkin 11€/h ja sen päivän jälkeen olikin sitten ihan rikki. Urakkapalkallahan siellä ollaan.

Nykyään tuntipalkka yli 11€/h ja raskain työtehtävä on trukilla ajo :D Aika jännää miten se palkka jalostuu tuotteen mukana. Kuitenkin saman alan hommista kyse.

• asdasdf
        .-.--. kirjoitti:

Missä oot muka saanu noin hyvän hinnan taimi-istutuksiin? Montako snt/taimi? :O

Mä en ikinä päässy ku johonkin 11€/h ja sen päivän jälkeen olikin sitten ihan rikki. Urakkapalkallahan siellä ollaan.

Nykyään tuntipalkka yli 11€/h ja raskain työtehtävä on trukilla ajo :D Aika jännää miten se palkka jalostuu tuotteen mukana. Kuitenkin saman alan hommista kyse.

Joo meillä oli 9-10snt/taimi maastosta riippuen. Kuusta ja mäntyä. Mänty oli huomattavasti nopeempi istuttaa kuuseen verrattuna. Yleensä sellasta 800 - 1300 taimea/päivä meni maahan. Kavereiden kanssa tehtiin :)

• POIKA JÄÄTELÖKIOSKISSA

Olen töissä jäätelökioskissa. Teen viiikossa n. 40-60h. Palkka on 5,73e/H ja sunnuntaina tuplat. Tyytyväinen olen joka kk tilille rapsahtanut n. 1200e. :D

• jäätelönmyyjille kuuluu

Jäätelönmyyjät kuuluvat TES työehtosopimuksen piiriin ja heille kuuluu maksaa seuraavasti:
        18 vuotias, jolla alle 12 kk kokemusta myyntityöstä, palkka 8,16 e/ h. Jos myyjällä 12 kk tai yli myyntikokemusta, maksettava myyjän palkkaa 9,60 e/h. Lisäksi on maksettava 0,70 e iltalisä kl 18 jälkeen. Sunnuntai ja pyhät ovat kaksinkertainen palkka. Olen itse jäätelöalan yrittäjä ja maksan myyjille lainmukaista palkkaa. Valitettavasti sinulle maksetaan alle minimipalkan. Puhu työnantajasi kanssa.

• juujko

Ehkäpä hän on alle 18 v....

• rakastavaemäntä

Ei varmaan enää näin 8 vuoden jälkeen... ;)

• Anonyymi

Nevalaisen luomutila, palkka 6 €/h.
        Hyvinvoiva työyhteisö ja TES:n mukainen palkka.

• Anonyymi

LOL Nää keskustelut on alkanu aikoja sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1402
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      81
      833
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      831
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe