Siis kyse on nyt alle 18 vuotiaiden kesätöistä lähinnä, mutta vastailkaa kaikki :). Paljon oli tunti palkka? Ja kertokaa työstä.
Parhaat kesätyö paikat missä olette olleet?
10
8618
Vastaukset
- wwalue
duuni itsellä on tänä vuonna. Raksahommia ja tuntipalkka on päälle 9€/tunti. Ei alan koulutusta tai työkokemusta, ikää 18.
Helvetin raskasta ja ruumiillista työtä. - asd324asgf
Paras palkkainen duuni mun kohdalla on ollut metsän uudistus, eli taimien istutus. Tein duunia vajaan 3vk ajan ja keskim. tuntipalkka oli n. 15€/h. Työpäivät oli 3-7h mittaisia taukoineen.
Raskastahan tuo homma oli, mutta kyllähän se helpotti kun sitten päälle 1300€ kilahti tilille.- .-.--.
Missä oot muka saanu noin hyvän hinnan taimi-istutuksiin? Montako snt/taimi? :O
Mä en ikinä päässy ku johonkin 11€/h ja sen päivän jälkeen olikin sitten ihan rikki. Urakkapalkallahan siellä ollaan.
Nykyään tuntipalkka yli 11€/h ja raskain työtehtävä on trukilla ajo :D Aika jännää miten se palkka jalostuu tuotteen mukana. Kuitenkin saman alan hommista kyse. - asdasdf
.-.--. kirjoitti:
Missä oot muka saanu noin hyvän hinnan taimi-istutuksiin? Montako snt/taimi? :O
Mä en ikinä päässy ku johonkin 11€/h ja sen päivän jälkeen olikin sitten ihan rikki. Urakkapalkallahan siellä ollaan.
Nykyään tuntipalkka yli 11€/h ja raskain työtehtävä on trukilla ajo :D Aika jännää miten se palkka jalostuu tuotteen mukana. Kuitenkin saman alan hommista kyse.Joo meillä oli 9-10snt/taimi maastosta riippuen. Kuusta ja mäntyä. Mänty oli huomattavasti nopeempi istuttaa kuuseen verrattuna. Yleensä sellasta 800 - 1300 taimea/päivä meni maahan. Kavereiden kanssa tehtiin :)
- POIKA JÄÄTELÖKIOSKISSA
Olen töissä jäätelökioskissa. Teen viiikossa n. 40-60h. Palkka on 5,73e/H ja sunnuntaina tuplat. Tyytyväinen olen joka kk tilille rapsahtanut n. 1200e. :D
- jäätelönmyyjille kuuluu
Jäätelönmyyjät kuuluvat TES työehtosopimuksen piiriin ja heille kuuluu maksaa seuraavasti:
18 vuotias, jolla alle 12 kk kokemusta myyntityöstä, palkka 8,16 e/ h. Jos myyjällä 12 kk tai yli myyntikokemusta, maksettava myyjän palkkaa 9,60 e/h. Lisäksi on maksettava 0,70 e iltalisä kl 18 jälkeen. Sunnuntai ja pyhät ovat kaksinkertainen palkka. Olen itse jäätelöalan yrittäjä ja maksan myyjille lainmukaista palkkaa. Valitettavasti sinulle maksetaan alle minimipalkan. Puhu työnantajasi kanssa. - juujko
Ehkäpä hän on alle 18 v....
- rakastavaemäntä
Ei varmaan enää näin 8 vuoden jälkeen... ;)
- Anonyymi
Nevalaisen luomutila, palkka 6 €/h.
Hyvinvoiva työyhteisö ja TES:n mukainen palkka.
- Anonyymi
LOL Nää keskustelut on alkanu aikoja sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381