Siis kyse on nyt alle 18 vuotiaiden kesätöistä lähinnä, mutta vastailkaa kaikki :). Paljon oli tunti palkka? Ja kertokaa työstä.
Parhaat kesätyö paikat missä olette olleet?
10
8854
Vastaukset
- wwalue
duuni itsellä on tänä vuonna. Raksahommia ja tuntipalkka on päälle 9€/tunti. Ei alan koulutusta tai työkokemusta, ikää 18.
Helvetin raskasta ja ruumiillista työtä. - asd324asgf
Paras palkkainen duuni mun kohdalla on ollut metsän uudistus, eli taimien istutus. Tein duunia vajaan 3vk ajan ja keskim. tuntipalkka oli n. 15€/h. Työpäivät oli 3-7h mittaisia taukoineen.
Raskastahan tuo homma oli, mutta kyllähän se helpotti kun sitten päälle 1300€ kilahti tilille.- .-.--.
Missä oot muka saanu noin hyvän hinnan taimi-istutuksiin? Montako snt/taimi? :O
Mä en ikinä päässy ku johonkin 11€/h ja sen päivän jälkeen olikin sitten ihan rikki. Urakkapalkallahan siellä ollaan.
Nykyään tuntipalkka yli 11€/h ja raskain työtehtävä on trukilla ajo :D Aika jännää miten se palkka jalostuu tuotteen mukana. Kuitenkin saman alan hommista kyse. - asdasdf
.-.--. kirjoitti:
Missä oot muka saanu noin hyvän hinnan taimi-istutuksiin? Montako snt/taimi? :O
Mä en ikinä päässy ku johonkin 11€/h ja sen päivän jälkeen olikin sitten ihan rikki. Urakkapalkallahan siellä ollaan.
Nykyään tuntipalkka yli 11€/h ja raskain työtehtävä on trukilla ajo :D Aika jännää miten se palkka jalostuu tuotteen mukana. Kuitenkin saman alan hommista kyse.Joo meillä oli 9-10snt/taimi maastosta riippuen. Kuusta ja mäntyä. Mänty oli huomattavasti nopeempi istuttaa kuuseen verrattuna. Yleensä sellasta 800 - 1300 taimea/päivä meni maahan. Kavereiden kanssa tehtiin :)
- POIKA JÄÄTELÖKIOSKISSA
Olen töissä jäätelökioskissa. Teen viiikossa n. 40-60h. Palkka on 5,73e/H ja sunnuntaina tuplat. Tyytyväinen olen joka kk tilille rapsahtanut n. 1200e. :D
- jäätelönmyyjille kuuluu
Jäätelönmyyjät kuuluvat TES työehtosopimuksen piiriin ja heille kuuluu maksaa seuraavasti:
18 vuotias, jolla alle 12 kk kokemusta myyntityöstä, palkka 8,16 e/ h. Jos myyjällä 12 kk tai yli myyntikokemusta, maksettava myyjän palkkaa 9,60 e/h. Lisäksi on maksettava 0,70 e iltalisä kl 18 jälkeen. Sunnuntai ja pyhät ovat kaksinkertainen palkka. Olen itse jäätelöalan yrittäjä ja maksan myyjille lainmukaista palkkaa. Valitettavasti sinulle maksetaan alle minimipalkan. Puhu työnantajasi kanssa. - juujko
Ehkäpä hän on alle 18 v....
- rakastavaemäntä
Ei varmaan enää näin 8 vuoden jälkeen... ;)
- Anonyymi
Nevalaisen luomutila, palkka 6 €/h.
Hyvinvoiva työyhteisö ja TES:n mukainen palkka.
- Anonyymi
LOL Nää keskustelut on alkanu aikoja sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3724030Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1101461- 941297
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651104Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14937Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58917Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12887- 38880
- 65861
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60859