Parhaat kesätyö paikat missä olette olleet?

asvcsv

Siis kyse on nyt alle 18 vuotiaiden kesätöistä lähinnä, mutta vastailkaa kaikki :). Paljon oli tunti palkka? Ja kertokaa työstä.

10

8373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwalue

      duuni itsellä on tänä vuonna. Raksahommia ja tuntipalkka on päälle 9€/tunti. Ei alan koulutusta tai työkokemusta, ikää 18.

      Helvetin raskasta ja ruumiillista työtä.

    • asd324asgf

      Paras palkkainen duuni mun kohdalla on ollut metsän uudistus, eli taimien istutus. Tein duunia vajaan 3vk ajan ja keskim. tuntipalkka oli n. 15€/h. Työpäivät oli 3-7h mittaisia taukoineen.
      Raskastahan tuo homma oli, mutta kyllähän se helpotti kun sitten päälle 1300€ kilahti tilille.

      • .-.--.

        Missä oot muka saanu noin hyvän hinnan taimi-istutuksiin? Montako snt/taimi? :O

        Mä en ikinä päässy ku johonkin 11€/h ja sen päivän jälkeen olikin sitten ihan rikki. Urakkapalkallahan siellä ollaan.

        Nykyään tuntipalkka yli 11€/h ja raskain työtehtävä on trukilla ajo :D Aika jännää miten se palkka jalostuu tuotteen mukana. Kuitenkin saman alan hommista kyse.


      • asdasdf
        .-.--. kirjoitti:

        Missä oot muka saanu noin hyvän hinnan taimi-istutuksiin? Montako snt/taimi? :O

        Mä en ikinä päässy ku johonkin 11€/h ja sen päivän jälkeen olikin sitten ihan rikki. Urakkapalkallahan siellä ollaan.

        Nykyään tuntipalkka yli 11€/h ja raskain työtehtävä on trukilla ajo :D Aika jännää miten se palkka jalostuu tuotteen mukana. Kuitenkin saman alan hommista kyse.

        Joo meillä oli 9-10snt/taimi maastosta riippuen. Kuusta ja mäntyä. Mänty oli huomattavasti nopeempi istuttaa kuuseen verrattuna. Yleensä sellasta 800 - 1300 taimea/päivä meni maahan. Kavereiden kanssa tehtiin :)


    • POIKA JÄÄTELÖKIOSKISSA

      Olen töissä jäätelökioskissa. Teen viiikossa n. 40-60h. Palkka on 5,73e/H ja sunnuntaina tuplat. Tyytyväinen olen joka kk tilille rapsahtanut n. 1200e. :D

      • jäätelönmyyjille kuuluu

        Jäätelönmyyjät kuuluvat TES työehtosopimuksen piiriin ja heille kuuluu maksaa seuraavasti:
        18 vuotias, jolla alle 12 kk kokemusta myyntityöstä, palkka 8,16 e/ h. Jos myyjällä 12 kk tai yli myyntikokemusta, maksettava myyjän palkkaa 9,60 e/h. Lisäksi on maksettava 0,70 e iltalisä kl 18 jälkeen. Sunnuntai ja pyhät ovat kaksinkertainen palkka. Olen itse jäätelöalan yrittäjä ja maksan myyjille lainmukaista palkkaa. Valitettavasti sinulle maksetaan alle minimipalkan. Puhu työnantajasi kanssa.


      • juujko

        Ehkäpä hän on alle 18 v....


      • rakastavaemäntä

        Ei varmaan enää näin 8 vuoden jälkeen... ;)


      • Anonyymi

        Nevalaisen luomutila, palkka 6 €/h.
        Hyvinvoiva työyhteisö ja TES:n mukainen palkka.


    • Anonyymi

      LOL Nää keskustelut on alkanu aikoja sitten

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe