onko katsomisen arvoinen?
Skanners?
8
551
Vastaukset
- läskimatti
joku pilkunnussija kuitenki valittais.
Cronenbergin huonoin, ainakin mun katsomista.
**
Voi sieltä alkupäästä toki huonompiakin löytyä.- Veteranfan
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Cronenbergin huonoin, ainakin mun katsomista.
**
Voi sieltä alkupäästä toki huonompiakin löytyä.Cronenbergin parhaimpia saavutuksia,varsinkin käänteen tekevä loppu ratkaisu hakee vertaistaan.Pohdiskeleva psykologinen trilleri Mind-control teemasta joka ei ehkä olekaan niin utopistinen.
- ...
Aikoinaan 70-luvulla joo. Onhan siinä se kuuluisa "paha päänsärky" kohtaus, mikä oli siihen aikaan aivan huisaa...
- ei ja..
ei en suosittele..
- Freak
Kyllä mä ainaki tykkään siitä. Eihän siinä tietenkään oo mitään mässäilyä sisäelimillä ja hyvä niin. Siinä vaan on jotenkin vittumaisen hyvä tunnelma.
- Veteranfan
Hovisäveltäjänä usean leffan ajan toiminut Howard Shoren soundtrack on jylhää kuultavaa.
- Sp00ky
Odotin tältä leffalta paljon enemmän vaikka olenkin Cronenberg fani. Rehellisesti sanottuna se oli hyvin tylsä. Jos jotain super-raakaa filmiä haluat, niin älä katso tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1015419- 834997
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 472772
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900