lääkäri suositteli hapanta pesuainetta kasvoille ja sebamedin syväpuhdistavaa jotakin, onko kenelläkään tietoa mikä olisi tällainen hyvä hapan pesuaine ja millaista tuo syväpuhdistava on?
hapan pesuaine
4
4921
Vastaukset
- Tyytyväinen.
Marketeista, halpahalleista, ym. saa Lacto line-nimistä halpaa(n. 2 € 500ml pullo) ja tehokasta pesunestettä. pH on hapan. http://www.lifehair.fi/Images/iho/lacto-line-kh.jpg Kuva pullosta.
Noita Sebamedin aineita myydään apteekeissa, kannattaa kysyä sieltä.- :) :)
Happamia ovat mm. Lactacyd ja Avecyd, hapan on myös Sebamedin hoitava pesuneste mutta emäksisempi kuitenkin kuin noi edellä mainitsemani. Sebamedin nuortenlinjasta löytyy syväpuhdistava kasvovesi. Kannattaa myös muistaa kosteutus, ettei iho vain kuivu pesujen yhteydessä. :)
- Tyytyväinen.
:) :) kirjoitti:
Happamia ovat mm. Lactacyd ja Avecyd, hapan on myös Sebamedin hoitava pesuneste mutta emäksisempi kuitenkin kuin noi edellä mainitsemani. Sebamedin nuortenlinjasta löytyy syväpuhdistava kasvovesi. Kannattaa myös muistaa kosteutus, ettei iho vain kuivu pesujen yhteydessä. :)
Lactacyd ha Avecyd ovat samaa kuin Lacto Line, kalliimmassa pullossa vain. Lacto Line on myös eläimillä testaamatonta ;)
- n78
Tyytyväinen. kirjoitti:
Lactacyd ha Avecyd ovat samaa kuin Lacto Line, kalliimmassa pullossa vain. Lacto Line on myös eläimillä testaamatonta ;)
Lactacyd ja Avecyd eivät ole sama asia kuin halpa Lactoline, sillä Lactoline sisältää sodium laureth sulphatea mikä voi ärsyttää herkkää ihoa. Itselläni Avecyd on toiminut parhaiten jopa päänahan hoidossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275